Mijn leraar vroeg: "bij welke stroming hoort dit boek!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:51 schreef Muis006 het volgende:
Ik weet nog dat ik het Wederzijds Huwelijksbedrog had gelezen (geweldig boek trouwens!) en dat mijn leraar vroeg:
Wie bedriegt wie?
Bij mij werd er dus gevraagd naar Eline Vere, Twee Vrouwen en Het verrotte leven van Floortje Bloem. Ik moest ook een karaktervergelijking maken tussen Eline en Floortje.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:52 schreef Goodbye het volgende:
Op mijn mondeling vroeg ze onder andere naar karakter, en dat boek had ik al een paar keer gelezenEn we hadden dezelfde visie, dus dat was nog best leuk praten ook
Ik heb elk woord wat ik van dat boek heb gelezen zorgvuldig uit mijn herinneringen gewerktquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb jij eoa blitse hertaalde editie gelezen ofzo?Mijn Max Havelaar is makelaar in koffie
.
En ik ga me ter sponde begeven, want ik ben op!.
Aanschouw maatje 26!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:41 schreef cyclechick het volgende:
Waar checken julllie dat? Ik wil ook zien
O ja dat was hetquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb jij eoa blitse hertaalde editie gelezen ofzo?Mijn Max Havelaar is makelaar in koffie
.
En ik ga me ter sponde begeven, want ik ben op!.
HAHAHA ik zie het al voor mequote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mijn leraar vroeg: "bij welke stroming hoort dit boek!!"
Ik, op van de zenuwen: "EehGeen idee?
![]()
"
Hij: "DAT WEET JE ECHT WEL!"
Ik: "Nou, neeeigenlijk niet".
Hij: "IK HELP JE WEL! Het begint... met een R! Een R! Kom op!"
Ik: "Eh... Renaissance?" (in de war van de stress en het enthousiasme van de docent)
Hij: *slaat half achterover op zn stoel*"NEEEEE!!! DE R! DE NEO-ROMANTIEK! OHHHH DAT KON JE WEEETEN!"
Ik: "Neo-Romantiek begint met een N"
Ik had een 6.5 geloof ik
Oh, die derde heb ik ook gelezen! Zoveel mogelijk ellende in één boek proppenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij mij werd er dus gevraagd naar Eline Vere, Twee Vrouwen en Het verrotte leven van Floortje Bloem. Ik moest ook een karaktervergelijking maken tussen Eline en Floortje.
Verder had ik nog Het Gouden Ei gelezen (net zoals iedereen, dus daar vroegen ze niet naar) Isabel Allende en dan nog wat andere boeken, maar die titels weet ik niet meer.
Ik ken serieus mensen die dat boek elk jaar opnieuw lezen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:53 schreef Muis006 het volgende:
Heeft iemand hier ooit De Avonden gelezen?
Ik gelukkig niet, maar mijn zus vond het een nachtmerrie.
Oh het wederzijds huwelijksbedrog, die las ik toen ik in het ziekenhuis zat te wachten op de KNO arts. Of was het op een rontgenfoto? Nouja, een van die 2. Nog nooit zo snel een boek gelezen, de ene helft was Nederlands en de andere helft middeleeuws gebrabbelquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:51 schreef Muis006 het volgende:
Ik weet nog dat ik het Wederzijds Huwelijksbedrog had gelezen (geweldig boek trouwens!) en dat mijn leraar vroeg:
Wie bedriegt wie?
Ik ga twee weken naar Portugal voor een internationale cursus over Shakespearequote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah ik dacht aan van die plakken kant-en-klaar ontbijtkoek. En Portugal, waarom/wanneer ga jij naar Portugal?
Mag ik mee?
Het Wederzijds Huwelijksbedrog stamt volgens mij uit de 18e eeuw, dus het lijkt me sterk dat er middeleeuws gebrabbel in stondquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh het wederzijds huwelijksbedrog, die las ik toen ik in het ziekenhuis zat te wachten op de KNO arts. Of was het op een rontgenfoto? Nouja, een van die 2. Nog nooit zo snel een boek gelezen, de ene helft was Nederlands en de andere helft middeleeuws gebrabbel.
Syrena plaatste een linkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
Wie is er trouwens begonnen het tot nu toe zo goed als volledige ontopic topic om zeep te helpen?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
Wie is er trouwens begonnen het tot nu toe zo goed als volledige ontopic topic om zeep te helpen?
Zij!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:21 schreef Syrena het volgende:
Leesvoer: HELP! Hoeveel hoofdstukken heeft het boek weg uit de peel?
Is dat jouw manier om te bekennen dat jij noch Max Havelaar noch De Avonden noch Eline Vere gelezen hebt?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
Ikkes, want ik heb geen eierkoeken opquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
Rond 1712 (google is je vriend)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het Wederzijds Huwelijksbedrog stamt volgens mij uit de 18e eeuw, dus het lijkt me sterk dat er middeleeuws gebrabbel in stond.
Ik heb ook geen van die drie gelezen hoor!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat jouw manier om te bekennen dat jij noch Max Havelaar noch De Avonden noch Eline Vere gelezen hebt?
Ik wist het zonder Googlequote:
Huu, en de Beatrijsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen van die drie gelezen hoor!
Wel Karel ende Elegast
Schattigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen van die drie gelezen hoor!
Wel Karel ende Elegast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |