Nah, dat wilde ik net zeggenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:40 schreef Muis006 het volgende:
L'amour est un oiseau rebelle que nul ne peut apprivoiser,
et c'est bien en vain qu'on l'appelle, s'il lui convient de refuser.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:21 schreef Syrena het volgende:
Leesvoer: HELP! Hoeveel hoofdstukken heeft het boek weg uit de peel?
Wat zijn kampioentjes? Als hoeveelheid vind ik je lijstje helemaal niet zo veel klinken eigenlijk. Maar ik eet dan ook meestal heel erg veelquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wowies, het tempo komt terug!![]()
Lijstjeeee!
O: Special K met melk (ongeveer twee derde portie)
L: kampioentje met komijnenkaas (hehe ik tikte konijnenkaas), bakje yoghurt met een cupje jam erdoor
T: Kampioentje met komijnenkaas
D: Boerenkool met worst![]()
Heb het idee dat het voor een 'ik let goed op'-lijstje best veel is, maar ik vond het ook best gezondEn ik heb veel gelopen vandaag
Sowieso ongeveer 30 minuten van station naar huis (nog steeds geen fiets
) en verder standaard rondhobbelen en van/naar werk.
Wat dacht je van Max Havelaarquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:42 schreef Ewelina het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik denk terug aan de nacht dat ik probeerde Eline Vere in 1 x uit te lezen....
Depressie in het kwadraat? Wat een boek was dat...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:42 schreef Ewelina het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik denk terug aan de nacht dat ik probeerde Eline Vere in 1 x uit te lezen....
Vanzelfsprekend! Majonaise trottoir de Paris!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:44 schreef Muis006 het volgende:
Ja zie je wel, ik wist gewoon dat het wat voor jou was!
He, wat jammer nouquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
WIST JE
Dat ik familie ben van Multatuli![]()
Hij is een oudoom ofzoiets van mijn vader!
Ik ben Max Havelaar en ik ben handelaar in koffie. *andere zin* . Ik ben Max Havelaar en ik ben handelaar in koffie. *2 andere zinnen* Ik ben Max Havelaar en ik ben handelaar in koffie.quote:
Nee, maar ik had hem al op mijn boekenlijst gezet (er stond een heel goed boekverslag op internet) en steeds uitgesteld totdat ik nog maar 1 dag had voor het mondelingquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Depressie in het kwadraat? Wat een boek was dat...
Kampioentjes zijn die kleine vierkantige bruine afbakbroodjes met maanzaad en sesamzaad enzo!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat zijn kampioentjes? Als hoeveelheid vind ik je lijstje helemaal niet zo veel klinken eigenlijk. Maar ik eet dan ook meestal heel erg veel.
En 2 uur taekwondo is 1 uur geworden. Eerste training was opeens superintensief, halfuur non-stop op kussens trappen en ik werd kotsmisselijk?En voor mijn knie is het ook beter om steeds een uurtje te trainen, als ik moe ben is de kans dat ik hem verdraai/overbelast een stuk groter. Dus
. Ga donderdagavond waarschijnlijk wel zwemmen, dan heb ik dinsdag-woensdag-donderdag-vrijdag iets van sport. Ook prima.
Ohhhh Eliesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend! Majonaise trottoir de Paris!
Ik heb Max Havelaar nog nooit gelezenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
He, wat jammer nou.
hihi geintje heurrGrappig!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben Max Havelaar en ik ben handelaar in koffie. *andere zin* . Ik ben Max Havelaar en ik ben handelaar in koffie. *2 andere zinnen* Ik ben Max Havelaar en ik ben handelaar in koffie.
[..]
Nee, maar ik had hem al op mijn boekenlijst gezet (er stond een heel goed boekverslag op internet) en steeds uitgesteld totdat ik nog maar 1 dag had voor het monderlingToen moest ik wel
Heb het boek niet helemaal gelezen trouwens3 x raden over welk boek ik het meest moest vertellen
Et omelet du fromage! Avec le toilette et le bonbon!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend! Majonaise trottoir de Paris!
Als je dat wel had gedaan had je niet zo trots verteld dat jij en Multatuli related zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb Max Havelaar nog nooit gelezen
Ik denk het ook nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als je dat wel had gedaan had je niet zo trots verteld dat jij en Multatuli related zijn
Gij mazzelaar! Dit was dus het enige boek wat ik dus niet helemaal gelezen had, en daar vroegen ze dus naarquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik had drie boeken gelezen en rarara naar welke boeken vroeg ze?die drie boeken dus, ik heb geloof ik nog nooit zoveel mazzel gehad!
![]()
Heb jij eoa blitse hertaalde editie gelezen ofzo?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben Max Havelaar en ik ben handelaar in koffie. *andere zin* . Ik ben Max Havelaar en ik ben handelaar in koffie. *2 andere zinnen* Ik ben Max Havelaar en ik ben handelaar in koffie.
[..]
Nee, maar ik had hem al op mijn boekenlijst gezet (er stond een heel goed boekverslag op internet) en steeds uitgesteld totdat ik nog maar 1 dag had voor het mondelingToen moest ik wel
Heb het boek niet helemaal gelezen trouwens3 x raden over welk boek ik het meest moest vertellen
Ik heb hem wel gelezen (moet ook wel hè, als neerlandicaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:53 schreef Muis006 het volgende:
Heeft iemand hier ooit De Avonden gelezen?
Ik gelukkig niet, maar mijn zus vond het een nachtmerrie.
Hahaha, ja dat geloof ik dan wel weer!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik denk het ook nietmaar mijn docent Nederlands vond het helemaal geweldig.
Ah ik dacht aan van die plakken kant-en-klaar ontbijtkoekquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kampioentjes zijn die kleine vierkantige bruine afbakbroodjes met maanzaad en sesamzaad enzo!
Ongeveer 150 kcal per stuk volgens de verpakking, best veel voor van die kleine broodjesMaar had over van gisteren (als avondeten).
[ afbeelding ]
Klinkt goed, dat sport plan!Mijn plan: na Portugal (2 weken vanaf 23 maart, voor school) een les karate meedraaien
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:21 schreef Syrena het volgende:
Mijn leraar vroeg: "bij welke stroming hoort dit boek!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:51 schreef Muis006 het volgende:
Ik weet nog dat ik het Wederzijds Huwelijksbedrog had gelezen (geweldig boek trouwens!) en dat mijn leraar vroeg:
Wie bedriegt wie?
Bij mij werd er dus gevraagd naar Eline Vere, Twee Vrouwen en Het verrotte leven van Floortje Bloem. Ik moest ook een karaktervergelijking maken tussen Eline en Floortje.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:52 schreef Goodbye het volgende:
Op mijn mondeling vroeg ze onder andere naar karakter, en dat boek had ik al een paar keer gelezenEn we hadden dezelfde visie, dus dat was nog best leuk praten ook
Ik heb elk woord wat ik van dat boek heb gelezen zorgvuldig uit mijn herinneringen gewerktquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb jij eoa blitse hertaalde editie gelezen ofzo?Mijn Max Havelaar is makelaar in koffie
.
En ik ga me ter sponde begeven, want ik ben op!.
Aanschouw maatje 26!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:41 schreef cyclechick het volgende:
Waar checken julllie dat? Ik wil ook zien
O ja dat was hetquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb jij eoa blitse hertaalde editie gelezen ofzo?Mijn Max Havelaar is makelaar in koffie
.
En ik ga me ter sponde begeven, want ik ben op!.
HAHAHA ik zie het al voor mequote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mijn leraar vroeg: "bij welke stroming hoort dit boek!!"
Ik, op van de zenuwen: "EehGeen idee?
![]()
"
Hij: "DAT WEET JE ECHT WEL!"
Ik: "Nou, neeeigenlijk niet".
Hij: "IK HELP JE WEL! Het begint... met een R! Een R! Kom op!"
Ik: "Eh... Renaissance?" (in de war van de stress en het enthousiasme van de docent)
Hij: *slaat half achterover op zn stoel*"NEEEEE!!! DE R! DE NEO-ROMANTIEK! OHHHH DAT KON JE WEEETEN!"
Ik: "Neo-Romantiek begint met een N"
Ik had een 6.5 geloof ik
Oh, die derde heb ik ook gelezen! Zoveel mogelijk ellende in één boek proppenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij mij werd er dus gevraagd naar Eline Vere, Twee Vrouwen en Het verrotte leven van Floortje Bloem. Ik moest ook een karaktervergelijking maken tussen Eline en Floortje.
Verder had ik nog Het Gouden Ei gelezen (net zoals iedereen, dus daar vroegen ze niet naar) Isabel Allende en dan nog wat andere boeken, maar die titels weet ik niet meer.
Ik ken serieus mensen die dat boek elk jaar opnieuw lezen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:53 schreef Muis006 het volgende:
Heeft iemand hier ooit De Avonden gelezen?
Ik gelukkig niet, maar mijn zus vond het een nachtmerrie.
Oh het wederzijds huwelijksbedrog, die las ik toen ik in het ziekenhuis zat te wachten op de KNO arts. Of was het op een rontgenfoto? Nouja, een van die 2. Nog nooit zo snel een boek gelezen, de ene helft was Nederlands en de andere helft middeleeuws gebrabbelquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:51 schreef Muis006 het volgende:
Ik weet nog dat ik het Wederzijds Huwelijksbedrog had gelezen (geweldig boek trouwens!) en dat mijn leraar vroeg:
Wie bedriegt wie?
Ik ga twee weken naar Portugal voor een internationale cursus over Shakespearequote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah ik dacht aan van die plakken kant-en-klaar ontbijtkoek. En Portugal, waarom/wanneer ga jij naar Portugal?
Mag ik mee?
Het Wederzijds Huwelijksbedrog stamt volgens mij uit de 18e eeuw, dus het lijkt me sterk dat er middeleeuws gebrabbel in stondquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh het wederzijds huwelijksbedrog, die las ik toen ik in het ziekenhuis zat te wachten op de KNO arts. Of was het op een rontgenfoto? Nouja, een van die 2. Nog nooit zo snel een boek gelezen, de ene helft was Nederlands en de andere helft middeleeuws gebrabbel.
Syrena plaatste een linkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
Wie is er trouwens begonnen het tot nu toe zo goed als volledige ontopic topic om zeep te helpen?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
Wie is er trouwens begonnen het tot nu toe zo goed als volledige ontopic topic om zeep te helpen?
Zij!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:21 schreef Syrena het volgende:
Is dat jouw manier om te bekennen dat jij noch Max Havelaar noch De Avonden noch Eline Vere gelezen hebt?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
Ikkes, want ik heb geen eierkoeken opquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
Rond 1712 (google is je vriend)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het Wederzijds Huwelijksbedrog stamt volgens mij uit de 18e eeuw, dus het lijkt me sterk dat er middeleeuws gebrabbel in stond.
Ik heb ook geen van die drie gelezen hoor!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat jouw manier om te bekennen dat jij noch Max Havelaar noch De Avonden noch Eline Vere gelezen hebt?
Ik wist het zonder Googlequote:
Huu, en de Beatrijsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen van die drie gelezen hoor!
Wel Karel ende Elegast
Schattigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen van die drie gelezen hoor!
Wel Karel ende Elegast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |