Zitten die fijn? Heb nog een nieuwe pyjamabroek nodig namelijk!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:25 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik had de blauw geruite al, maar ik kon het niet laten:
[ afbeelding ]
tevens tvp
Ik vind van wel, er zit aan de achterkant een elastieke band waardoor hij goed blijft zitten. Hij zit tenminste niet strak om je benen, dat vind ik wel fijnquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zitten die fijn? Heb nog een nieuwe pyjamabroek nodig namelijk!
Oh prettig.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:29 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ik vind van wel, er zit aan de achterkant een elastieke band waardoor hij goed blijft zitten. Hij zit tenminste niet strak om je benen, dat vind ik wel fijn
Ja, wij zullen zegevieren!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:29 schreef Daph_ het volgende:
Gewedlige topictitel!
Helaas zal het me niet doen zwichten de komende maandIk ga ee H&Mloze maand maart tegemoet
Doen ze goed.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:48 schreef CherryLips het volgende:
m'n vesten zijn binnen. Had maat 40 en 42 besteld, maar de 42 is kleiner dan de 40
Duhquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:26 schreef alors het volgende:
Die van mij is ook in behandeling genomen... maar er staat uiteraard nog een nalevering
10-12 cm? *kijkt geshockeerd* mijn voetjes zeggen al krak bij het idee dat ik die dingen zou aandoenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:16 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik net binnen... ze zijn echt té gaaf.. maar ook te hoog (10-12 cm). Staan lukt wel, maar geen idee of dat langer dan een uur uit te houden is...
Ik heb terwijl ik ze aanhad heel lastig met een liniaal erbij gestaan, dus het kan wat vertekend zijn hoor. Maar ze zijn echt heeeel hoog! Op zich wel stabiel trouwens, de hak is redelijk breedquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
10-12 cm? *kijkt geshockeerd* mijn voetjes zeggen al krak bij het idee dat ik die dingen zou aandoen
Slim.. Ik heb vaker het idee dat ze artikelen "flatterend" op de foto zetten..quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:50 schreef alors het volgende:
Ze hebben denk ik ook de grootste maat gepakt voor de foto. Bij maat 37 die ik in mijn handen heb gehad, zag je het heel goed omdat die voet dan veel korter is en de hak in verhouding veel hoger.
ja he, ik zag ze ook al, die rechter zijn wijsssquote:
tjah, stond op de website dat ze 11 cm waren, veel mensen vergissen zich erin maar laag is t niet nee.. ik moet nog tot mei wachtenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:16 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik net binnen... ze zijn echt té gaaf.. maar ook te hoog (10-12 cm). Staan lukt wel, maar geen idee of dat langer dan een uur uit te houden is...
Niet altijd hoor, bij van die singlets zijn ze vaak heeeeel lelijk.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Slim.. Ik heb vaker het idee dat ze artikelen "flatterend" op de foto zetten..
Dingen die ineens heel doorzichtig zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Slim.. Ik heb vaker het idee dat ze artikelen "flatterend" op de foto zetten..
Okay, dat jurkje is echt giga lang.. vind 'm gelijk niets meer aan. Dacht dat ie op de knie was, dat zou mooier geweest zijn.quote:
Die is zooooooo leuk! Maar dat model staat me voor geen meter.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:19 schreef pinquit het volgende:
wie heeft dit jurkje?
heb m voor mn moeder besteld, maar die is tegenwoordig aan de bovenkant net zo rijkelijk bedeeld als ik, dus vraag me even af welke maat ik zou moeten nemen. (heb m nu in t 38 staan, wil dr zo graag nog een 40 bij bestellen, maar ben steeds te laat)
Dattemquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:40 schreef Noortje. het volgende:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 05-03-2009 Zwolle , intern transport pakketten
vertel! wat is jouw model, wat voor model moet er in dat jurkje?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die is zooooooo leuk! Maar dat model staat me voor geen meter.
Nou die hals maakt me heel vierkant. Weet ook niet waarom.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:09 schreef pinquit het volgende:
[..]
vertel! wat is jouw model, wat voor model moet er in dat jurkje?
mijne staat al vanaf maandag in behandeling maar that's it, damnit! hahaquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:02 schreef Noortje. het volgende:
Hij staat verdomme al vier dagen op 'bestelling onderweg'.
Hoe ga je daarop kunnen lopen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:35 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
WAAAAAA die schoenen MOET ik hebbeno
ze hebben trouwens weer die veterschoentjes die ik wil alleen zijn ze weer uitverkocht![]()
Waar zie je die staan? Ik vind hem geweldig (en hij past nog wel bij een nieuwe bestellingquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:19 schreef pinquit het volgende:
wie heeft dit jurkje?
heb m voor mn moeder besteld, maar die is tegenwoordig aan de bovenkant net zo rijkelijk bedeeld als ik, dus vraag me even af welke maat ik zou moeten nemen. (heb m nu in t 38 staan, wil dr zo graag nog een 40 bij bestellen, maar ben steeds te laat)
Waar staat deze dan op de site?quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:19 schreef pinquit het volgende:
wie heeft dit jurkje?
Ik mis vast iets... maar waar haal je het plaatje dan vandaan als hij niet op de site staat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:13 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
In het donkerblauw/lichtblauw/wit gescored in de winkel. Vond de roze met beige eigenlijk makkelijker te combineren, maar deze is veel leuker.. Zie m niet staan op de site.
Dit is de zwart/grijs/witte versiequote:Op donderdag 5 maart 2009 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik mis vast iets... maar waar haal je het plaatje dan vandaan als hij niet op de site staat?
Die had ik ook bijna gekocht in de zwart/grijs/witte versie. Maar ik wist niet zo goed of hij me stond en ik was met Michel dus had geen zin om lang moeilijk te doen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:13 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
In het donkerblauw/lichtblauw/wit gescored in de winkel. Vond de roze met beige eigenlijk makkelijker te combineren, maar deze is veel leuker.. Zie m niet staan op de site.
Oh ja, sorry, begrijpend lezen is niet mijn sterkste kant zoals je zietquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dit is de zwart/grijs/witte versie![]()
Die van mij is marineblauw, lichtblauw en wit
Lang moeilijk doen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die had ik ook bijna gekocht in de zwart/grijs/witte versie. Maar ik wist niet zo goed of hij me stond en ik was met Michel dus had geen zin om lang moeilijk te doen.![]()
Maakt niet uitquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, begrijpend lezen is niet mijn sterkste kant zoals je ziet![]()
Ik vind hem hartstikke leuk!
Hihi oooh dan snap ik hetquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:42 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja met bekijken, ander shirtje erbij pakken om te kijken of hij dan beter stond etc. etc.
Ik ga falenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:58 schreef Daph_ het volgende:
Het is dat ik een koopstop heb ingesteld, anders had ik 'm gelijk in mijn shoppingbag gemikt
Ik ga nog wel een keer naar Arnhem binnenkort. Kan ik rustig kijken, alles pakken wat me leuk lijkt en dan 20 dingen passen.quote:
ik verveelde mequote:Op donderdag 5 maart 2009 19:09 schreef Noortje. het volgende:
Jezus, kijk dan gewoon niet in de shop (zoals ik)
die heb ik aangehad, hij stond mij alleen niet omdat ik zo kort ben.. maar hijs wel leuk!quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dit is de zwart/grijs/witte versie![]()
Die van mij is marineblauw, lichtblauw en wit
nou kijk: je zet eerst je rechtervoet naar voren, dan je linkervoet, dan weer je rechter, en zo kom je uiteindelijk van a naar bquote:
en dan net als mij de 2de levering missen van je favo schoentjesquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:09 schreef Noortje. het volgende:
Jezus, kijk dan gewoon niet in de shop (zoals ik)
Mijn shoppingbag is al bijna twee weken leeg hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Haha ik snap waarom jullie dan steeds niet erin slagen jullie shoppingbag leeg te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja idd. die lengte is niet mooi. Maakt het jurkje minder vlot. Jammer! Mijn crush is hierbij ook over.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:13 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Okay, dat jurkje is echt giga lang.. vind 'm gelijk niets meer aan. Dacht dat ie op de knie was, dat zou mooier geweest zijn.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan deze foto![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:04 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
rechter foto... 10 punten wie het raad, wat is er niet goedIk weet niet wat er te raden is maar wtf is er met haar voeten aan de handSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan deze foto
Het is net alsof de linkervoet aan dr rechterbeen zit en andersom
![]()
ja beetje jammer, ik vind em wel leuk..quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:56 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Prijs: 179,-- euri! Typfoutje?
Hmpf, dan moet ik mijn hele bestelling opnieuw gaan plaatsen toch?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:46 schreef Joels het volgende:
8390 is de nieuwe nieuwsbrief code voor 25%
Ik vind 'm ook leuk, misschien issie er nog als ik weer mag kopen van mezelfquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:34 schreef alors het volgende:
[..]
ja beetje jammer, ik vind em wel leuk..
Ja ik laat het dus ook maar lekker zitten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:04 schreef Joels het volgende:
Dat deed ik vanmiddag en toen was meteen iets uitverkocht in de maat die ik wilde![]()
juistem, dat is toch niet comfortabelquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er te raden is maar wtf is er met haar voeten aan de handHet is net alsof de linkervoet aan dr rechterbeen zit en andersom
Ik vind dat tweede shirtje zo fucking vet. Is die er weer?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:36 schreef Joels het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb die grijze trui in maat 34 besteld, maar vrees dat hij eigenlijk alleen in maat 38 zou passen. Er is hier niet iemand die hem heeft en kwijt wil zeker? ;-)
Die zat ook bij mijn bestelling van vanavond!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:00 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Trouwens, dat shirtje 'top 5 art by ... ', waar staat dat ook al weer?
Nvm, al gevonden en hij is uitverkocht en en en
Ja... en?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:13 schreef alors het volgende:
Als ik een carnavalsoutfit aandoe ben ik ook uniek, maar of ik daar dan zo blij mee moet zijn...
als troost deze maar in mijn mandje gemikt, ze hebben weer alle maten behalve 36 en 37, precies 1 van de 2 die ik moet hebben. *grmbl*quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:00 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Trouwens, dat shirtje 'top 5 art by ... ', waar staat dat ook al weer?
Nvm, al gevonden en hij is uitverkocht en en en
Zolang je bestelling nog niet in behandeling is kan je je kortingscode nog gewoon toevoegen. Ga naar kassa, voor daar bij het vakje voor de kortingscodes de code in. En ga dan gewoon verder zoals je ook doet als je kleding besteld. En dan wordt de korting er alsnog afgehaald.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik laat het dus ook maar lekker zitten.
Helaas pindapoep van de korting dan
Ze kunnen wel alleen kortingen verwijderen, dat hebben ze bij mij een keer gedaanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:30 schreef alors het volgende:
Ik vind het altijd zo raar dat ze niet gewoon de kortingscode kunnen verwijderen, maar dat meteen de hele bestelling moet verdwijnen
Die schoentjesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:45 schreef Syrena het volgende:
Ik ging even kijken of mijn bestelling retour was (yup) maar ik ben kennelijk wéér vergeten om de verzendkosten te betalenIk snap er niks van.
En toen klikte ik op nieuw. En nu heb ik dit ook nog erbij gegooid....
Platte shoes:
[ afbeelding ]
Korte pyjamabroek
[ afbeelding ]
Jurk (40 genomen, dit model hadden ze vorig jaar ook, toen had ik 38 en dat was een tikje krap, omdat het katoen is en dus niks meegeeft):
[ afbeelding ]
Jaquote:
best brutaal eigenlijk door te zeggen dat je er niet meer gaat bestellen maar daarna wel stug nog een keer besteldquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:02 schreef Ingridh007 het volgende:
Heb net toch maar weer besteld, nu met de 25% korting code die net in dit topic werd gegeven, ben benieuwd.
Ik zou sowieso niet bij H&M bestellen als je verrassende kleding wilt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:46 schreef Syytön het volgende:
Heb je kortingskodes uit de OP gebruikt, Ingridh007?
Ze hebben het over een kortingscode die je niet mag gebruiken als je nogmaals besteld, namelijk.
't valt me trouwens op dat H&M heel veel kledingstukken gewoon recycelt, gewoon dezelfde modellen als voorgaande jaren maar dan wat andere kleurtjes. Sowieso vind ik de collectie tegenwoordig nogal ongeinspireerd.
Ja, ze zijn veel fijner dan ik dacht!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:29 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
en en en en? mijne is in behandeling genomen maar staat manco. bweeeh
Hoe valt dat vestje? Ik heb vaak van vestjes een l nodig vanwege mijn cupmaatquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:20 schreef alors het volgende:
mmmm ik had deze gekocht
[ afbeelding ]
maar nu zag ik die beige ervan op de site, die vind ik veel leuker. Maar ik kan em al niet meer ruilen, tis al anderhalve maand geleden
Het is een wijd model, valt gewoon. Ik heb maat 38 genomen omdat er geen 36 was, en dat ie te groot is valt toch niet zo op omdat het een wijd model is.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:28 schreef duymelijntje het volgende:
[..]
Hoe valt dat vestje? Ik heb vaak van vestjes een l nodig vanwege mijn cupmaatnormaal heb ik maatje m
Dus wil wel graag weten hoe deze aan de bovenkant valt.
Hier ook eindelijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:28 schreef Kleintje19 het volgende:
me zending is zojuist gesorteerd yeeeeeeeeh ben zo blij
valt hele last van me schouders af, was zo bang dat ze hem anuleerde, maar ben al sind 2006? oid lid van h&m online dus ik vind dat ik 2 kotingscodes mag gebruikenquote:
Heb je een foto waar je hem aanhebt? Want ik weet niet hoe duur 'ie is, maar misschien wil ik hem wel van je overkopen. Moet alleen even kijken met hoe groot hij is enzulksk.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:40 schreef alors het volgende:
[..]
Het is een wijd model, valt gewoon. Ik heb maat 38 genomen omdat er geen 36 was, en dat ie te groot is valt toch niet zo op omdat het een wijd model is.
Als je een grote boezem heb en het bovenste knoopje dicht wilt hebben moet je misschien een maat groter nemen... Maar dat kan ik niet zo goed testen want ik heb zelf geen grote cupmaat
Ik heb 'm dan meestal de volgende dag, en ik heb ook wel 's een pakketje op zaterdag gekregen.. Dus ik denk morgen! Ik hoop het iig voor je!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:07 schreef Noortje. het volgende:
Zending gesorteerd in sorteercentrum 06-03-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Komt 'ie dan morgen of maandag?
morgenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:07 schreef Noortje. het volgende:
Zending gesorteerd in sorteercentrum 06-03-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Komt 'ie dan morgen of maandag?
ik zal kijken of ik morgen een foto kan maken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Heb je een foto waar je hem aanhebt? Want ik weet niet hoe duur 'ie is, maar misschien wil ik hem wel van je overkopen. Moet alleen even kijken met hoe groot hij is enzulksk.
Zo'n riem is denk ik wel een cm of 10 uit te rekken, maar het is niet supersoepel elastiek meestal. In de sale stonden ook nog dergelijke riemen (ja nu niet meer, als ie weer aangevuld is) die waren er volgens mij wel in grotere maten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
Die 'elastieken' riem (zie fotootje hieronder) die is er alleen in maat XS en S.
In alle kleuren. Zou dat betekenen dat een gemiddeld figuur de S makkelijk om zou moeten kunnen omdat het toch rekbaar is?Anders hadden ze ook wel M en L gemaakt neem ik aan? Er staat dat de S 70 cm. is maar dat is niet in de uitgerekte staat denk ik? Dit klinkt wel heel dubieus allemaal zo
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:45 schreef Syrena het volgende:
Ik ging even kijken of mijn bestelling retour was (yup) maar ik ben kennelijk wéér vergeten om de verzendkosten te betalenIk snap er niks van.
En toen klikte ik op nieuw. En nu heb ik dit ook nog erbij gegooid....
Platte shoes:
[ afbeelding ]
Korte pyjamabroek
[ afbeelding ]
Jurk (40 genomen, dit model hadden ze vorig jaar ook, toen had ik 38 en dat was een tikje krap, omdat het katoen is en dus niks meegeeft):
[ afbeelding ]
Tof.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:51 schreef alors het volgende:
[..]
morgen
[..]
ik zal kijken of ik morgen een foto kan maken.
29,90quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Tof.Jammer dat ik morgen weg ben.
Hoe duur was dat vestje trouwens?
Was het maar waarquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:15 schreef Noortje. het volgende:
Oh is prima hoor, dacht dat 'ie 15 euro ofzo zou zijn.
Deze had ik 3 jaar geleden (miss wel 4) ook, dus ook maar ff bijbesteld in blauw. (Met kortingscode, ik tart het lot!)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:45 schreef Syrena het volgende:
[ afbeelding ]
Dat jurkjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
Die 'elastieken' riem (zie fotootje hieronder) die is er alleen in maat XS en S.
In alle kleuren. Zou dat betekenen dat een gemiddeld figuur de S makkelijk om zou moeten kunnen omdat het toch rekbaar is?Anders hadden ze ook wel M en L gemaakt neem ik aan? Er staat dat de S 70 cm. is maar dat is niet in de uitgerekte staat denk ik? Dit klinkt wel heel dubieus allemaal zo
![]()
[ afbeelding ]
ja echt he, staat ook een andere leuke op:quote:
Ik pas liever gewoon in de winkelquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:07 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ja echt he, staat ook een andere leuke op:
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DIV_DAM_KLA&shoptype=S
maar dat staat me helaas niet ben ik bang![]()
moet toch nog eerst lijnen voordat ik weer kleding mag shoppen. boehoee
mn pakketje komt denk ik maandag, want hij is vandaag weer gesorteerd in amsterdam.
Dan krijg je vanzelf een acceptgiro toegestuurd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:42 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb maandfactuur, vandaarmaar heb ze al gemaild
die bhquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:15 schreef verregentmeisje het volgende:
Ik ben weer gezwicht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die ik besteld heb is een pushup BH, en uit ervaring van passen in de winkel heb ik het idee dat ze over het algemeen gewoon vallen; Dus gewoon je eigen maat.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:59 schreef CherryLips het volgende:
Hoe vallen de bh's van de H&M eigenlijk? Qua maat en stevigheid zeg maar?
Donkere!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:52 schreef Enfermera het volgende:
Nee man das weer zo duur.![]()
Heb er wel over nagedacht thoughMaar dat moet sowieso nog maar even wachten, nu staat er nog 40 euro op mn rekening en ik moet nog de hele maand
![]()
Ja, maar voor in de zomer.. Ik weet niet. Ik ga nog ff denkenquote:Op zondag 8 maart 2009 00:21 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Donkere!Maarja, ik heb alleen maar donkere.
![]()
En dit wil ik nog bestellen
[ afbeelding ]
Ik vind een egale meestal mooier! En in de zomer draag ik ook donkere jeans eigenlijk, maarjaquote:Op zondag 8 maart 2009 00:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, maar voor in de zomer.. Ik weet niet. Ik ga nog ff denkenEn of ik een egale wil of juist met wat lichte stukken erop zeg maar.
Dat vestje is cool!
Die zag ik ook ja, superrcutequote:Op zondag 8 maart 2009 00:35 schreef CherryLips het volgende:
*mezelf nu echt tegenhoudt*
[ afbeelding ]
![]()
![]()
die schoenen zijn btw echt fantastisch, heb ze gisteren gekregenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:15 schreef verregentmeisje het volgende:
Ik ben weer gezwicht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks voor de tipquote:Op zondag 8 maart 2009 00:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik vind een egale meestal mooier! En in de zomer draag ik ook donkere jeans eigenlijk, maarjaIk draag alleen geen jeans meer van H&M, heb er 2 gehad denk ik, maar ik hoef ze niet meer want ze zitten echt binnen no time heel los
HAHA IS DAT EEN OCHTENDJASquote:Op zondag 8 maart 2009 00:35 schreef CherryLips het volgende:
*mezelf nu echt tegenhoudt*
[ afbeelding ]
![]()
![]()
XDquote:Op zondag 8 maart 2009 22:06 schreef Noortje. het volgende:
Precies.![]()
Zit nu op ¤ 310,70, maar twijfel toch wel of ik het ga bestellen of dat ik alles weer op mijn verlanglijstje zet en nog even wacht..!
Echt hequote:Op zondag 8 maart 2009 22:29 schreef Noortje. het volgende:
Ja ik heb ook alles wat ik gekocht heb in mijn hoofd al gecombineerd met elkaarBeetje jammer dat ik nou die ketting nog steeds niet heb gevonden maar misschien komt dat nog door iemand van hier die verlichting brengt
Hihi yeahhhhhIk zal even alles opzoeken wat ik besteld heb.
Ik vond hem in eerst instantie heel lelijk maar hoe langer ik er naar kijk, hoe leuker ik hem vind.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:19 schreef Enfermera het volgende:
Haha XD Ja, die lichtblauweSupervet. Maar ik wil niet 2 broeken kopen, en een egale donkerblauwe vind ik ook leuk, maar of dat voor de zomer handig is (warmer enzo).... Daar twijfel ik over. Maar komt goed, zomer is nog ver weg.
Yw!
Echtquote:Op zondag 8 maart 2009 23:30 schreef Linnie20v het volgende:
@ Enfermera: ik heb in broeken ook maat 27, echter heb ik soms met de skinnies van de H&M dat de benen er nauwelijks in te sqeezen zijnDan heb je hem dicht en lijk je net een kippepootje zo strak zittie om de benen!!
Hahaquote:Op zondag 8 maart 2009 23:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik vond hem in eerst instantie heel lelijk maar hoe langer ik er naar kijk, hoe leuker ik hem vind.
En inderdaad, daarom stuur ik die zwarte skinny waarschijnlijk ook terug, met het oog op de zomer. Aan de andere kant heb ik ook nog genoeg korte dingen, dus wat dat betreft...
Soms voel ik me net een vrouw.![]()
![]()
Ja, jeweets een kippenpootjequote:Op zondag 8 maart 2009 23:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
EchtOhjee. Nouja, dat moet ik dan ook maar proberen XD Hahahhaa kippepootje
[..]
Maar da's naar, want als je dan wast zitten ze weer zo strak en als je dan moet fietsen.....quote:Op zondag 8 maart 2009 23:53 schreef alors het volgende:
Ik heb van 27 tot 30 maat h&m broekenMeestal 28 of 27 trouwens. Ze moeten gewoon superstrak zitten als je ze past, want ze zakken wel uit en dan zitten ze precies goed!
Waar staat die broek op de site? Ik kan 'm echt niet vinden.quote:
Die is mooiquote:Op maandag 9 maart 2009 09:16 schreef Noortje. het volgende:
Yeah de ketting is er weer.
Deze er dus ook bijgegooid:
[ afbeelding ]
Ja, zo ongeveer.. Meestal was het gewoon niet bijgevuld en 1 keer stond ie er nog in maat 36, deed ik 'm in mn shoppingbag, gelijk naar de kassa, was ie uitverkocht daar.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:01 schreef pinquit het volgende:
dat laatste jurkje is super daph![]()
5 keer vroeg opstaanmooi dat t gelukt is.
mijn bestelling is al 3 keer verplaatst. van datum dan. eerst begin maart. toen half maart. en nu eind maarten het zijn alleen maar dingen uit de sale
Ja dat zou wat zijnquote:Op maandag 9 maart 2009 10:17 schreef pinquit het volgende:
haha weet je wat rot zou zijn, als je elke keer zo vroeg op bent gestaan en eindelijk heb je m, dat ie dan vet tegenvalt als je m krijgtof weet je al dat ie perfect is?
ik geloof niet dat ik er in deze maand nog iets heb bijgegooid. wel iets eruit gegooid omdat het zo lang duurde en die pas eind maart geleverd kon worden.
Hahaha ja preciesquote:Op maandag 9 maart 2009 10:30 schreef pinquit het volgende:
hihi ik word ook een refoboerin met langer dan knielengterokken. en mn benen zijn al maar 60 cm ofzodus voor mij zijn t ook de mini's die kunnen
meer mensen hier hebben daar last van geloof ik
Broeken --> Laat alles zien, plaatje 4!!!!quote:Op maandag 9 maart 2009 10:05 schreef Syytön het volgende:
[..]
Waar staat die broek op de site? Ik kan 'm echt niet vinden.
Niet dat de kans groot is dat ze maat 25 van die broek hebben, maar toch.
Ik heb een zelfde soort ketting, maar dan bij de M&Squote:Op maandag 9 maart 2009 09:16 schreef Noortje. het volgende:
Yeah de ketting is er weer.
Deze er dus ook bijgegooid:
[ afbeelding ]
Is de ketting daarvan ook goud of toevallig zilverkleurig? Ik vind hem heel leuk maar goud staat mij voor geen meter...quote:Op maandag 9 maart 2009 10:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb een zelfde soort ketting, maar dan bij de M&Sgekocht. 4.95!!
Ik weet alleen niet of ze daar ook oorbellen hadden, die draag ik niet. Wel een armband (maar ook die draag ik niet).
Zilver. Mij staat goud ook niet. Maar er zit veel minder ketting aan, het is meer schelp dan kettingquote:Op maandag 9 maart 2009 11:35 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Is de ketting daarvan ook goud of toevallig zilverkleurig? Ik vind hem heel leuk maar goud staat mij voor geen meter...
Me tooquote:
Squote:Op maandag 9 maart 2009 13:59 schreef Bobooo het volgende:
Ik wil een cardigan bestellen, maar ik weet niet welke maat ik moet nemen..
Van die standaard shirtjes heb ik altijd maat 38.. en heel soms een shirtje 36.
Kan ik dan het beste S of M nemen? M lijkt me zo groot omdat dat 38/40 is..
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:00 schreef Kleintje19 het volgende:
oh, kan er geen miljoen aan me gedoneerd willen, wil alles bestellen
Dat geruite jurkjequote:Op maandag 9 maart 2009 16:16 schreef Kleintje19 het volgende:
Ik ga het er maar op wagen... ik wil ook schattige jurkjes aandeze zit in me shoppingbag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze wil ik stiekem ook proberen, maar ik ben behoorlijk fors, en het is geruit, ben dus bang dat dat bij mij niet mooi staat...
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]Ik denk dat iedereen die in dit topic post dat wel wil XD
Ik heb net mn kast ff uitgemest, alles weer gerangschikt want alles lag door elkaar![]()
En heb gelijk een aantal dingen weggedaan, of tenminste, die gaan in de zak voor mijn nichtjes; iets van 6 spijkerbroeken en 4 t-shirtjes
Maar ik heb wel bizar veel shirtjes moet ik zeggen, ik zat alles zo door te spitten.. OmgIk schrok echt even, want ik ben pas sinds ik die H&M online shop heb ontdekt echt aan het verzamelen, anders had ik nooit zoveel kleren
Ik vrees dat "wordt later geleverd" in dit geval betekent dat ze nog niet weten of het begin, midden of eind april wordt. Of misschien toch wel weer maart. Ik weet ook ineens weer waarom ik al zo lang niet meer online besteld heb.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
Er wordt flink geschoven en gerommeld in mijn bestelling zeg.
Eerst was ca. 70% gezet op half maart en 4 dingen op eind maart.
Nu staat dat grootste deel ineens óók op eind maart ipv half maart en staat er bij die andere spullen 'wordt later geleverd'. Maar dan kan het toch mooi in één keer als alles nu eind maart wordt?
Teringgggquote:Op maandag 9 maart 2009 19:21 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zaterdag, me 4de zak weggedaan dit keer ook de duurdere kleding, ik pas t toch niet meer, in november heb ik 2 volle weg gedaan, december 1 en nu in maart weer 1, meer gaat er niet weg, wat er nu nog ligt draag ik écht allemaal
Geen idee, maar het artikelnummer is 27-9216.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:05 schreef Syytön het volgende:
[..]
Mijn jasje is al een week onderweg....quote:Op maandag 9 maart 2009 19:40 schreef Chanty87 het volgende:
Zaterdag m'n bestelling ontvangenDit jasje:
[ afbeelding ]
= LOVE. Alleen de mouwtjes zitten vrij strak, beetje jammer. Zit nog te verzinnen of ik gewoon de 36 hou en 'm mams lief aankijk om 'm te laten innemen bij m'n middel. Gympies zitten ook goed trouwens![]()
En aangezien ik gisteravond mijn bh in 2 stukken uit de droger haaldeheb ik vannacht maar een paar nieuwe en nog wat dingetjes besteld:
[ afbeelding ]
valt het op dat blauw mijn favo kleur is?
Bij Dames --> Broeken --> laat alles zien. Dan is het de 4e van de bovenste rij.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:05 schreef Syytön het volgende:
[..]
Dat jasje is moooi. Maar ik hou qua jasjes even de hand op de knip, heb er een uit de sale gegrabbeldquote:Op maandag 9 maart 2009 19:40 schreef Chanty87 het volgende:
Zaterdag m'n bestelling ontvangenDit jasje:
[ afbeelding ]
= LOVE. Alleen de mouwtjes zitten vrij strak, beetje jammer. Zit nog te verzinnen of ik gewoon de 36 hou en 'm mams lief aankijk om 'm te laten innemen bij m'n middel. Gympies zitten ook goed trouwens![]()
En aangezien ik gisteravond mijn bh in 2 stukken uit de droger haaldeheb ik vannacht maar een paar nieuwe en nog wat dingetjes besteld:
[ afbeelding ]
valt het op dat blauw mijn favo kleur is?
het heeft 2 redenen, een jaar geleden had ik nog maat 36, en ik was heeeeeel erg impulsief, oeh leuk kopen en daarna nooit aantrekken kwam heel veel voor bij mij. mijn kast puilde echt uit was gewoon schandalig, me moeder was ook behoorlijk kwaad toen we gingen verhuizen en dat was de druppel, ik had namelijk de meeste dozen nodigquote:Op maandag 9 maart 2009 19:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Teringggg![]()
![]()
Oke dus bij mij valt het nog meeMaar koop je dan dingen en doe je ze na een half jaar of een jaar weer weg? Ik heb sommige dingen al heel lang, al ben ik nu wel zo'n beetje klaar met mn nieuwe kledingkastinhoud op te bouwen t.o.v. 1,5 jaar geleden
Toen ik zei dat ik nu wel genoeg shirtjes had, had mijn vriend de welbekende 'DUHHHH' blik in zijn ogen. En toen vroeg hij: en, heb je nu ook geen shirtjes meer besteld?
Ik:![]()
Zoals ik al zei: shopaholics unitedddd![]()
Ahaaa. Oke danquote:Op maandag 9 maart 2009 20:11 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
het heeft 2 redenen, een jaar geleden had ik nog maat 36, en ik was heeeeeel erg impulsief, oeh leuk kopen en daarna nooit aantrekken kwam heel veel voor bij mij. mijn kast puilde echt uit was gewoon schandalig, me moeder was ook behoorlijk kwaad toen we gingen verhuizen en dat was de druppel, ik had namelijk de meeste dozen nodigmaar nu mag ik wel nieuwe kleertjes aanschaffen
wtf is dat nou weer...quote:Ongeldige rabat kombinatie, neem contact op met klantenservice a.u.b.
ik heb de zwarte jurk toch maar geanuleerd en heb vandaag die andere zwarte broek teruggestuurd.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ahaaa. Oke danBegrijpelijk!
Ik heb nu ook weer wat dingen uit mn verlanglijstje / shoppingbag gegooid, zit nog wel een leuke tas tussen.. weet nog niet of ik die ga annuleren, alhoewel ik 'm natuurlijk niet nodig heb (volgens mn vriend zeker niet)
Mjaa nog even denken
Vet!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:33 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
alles kan al in maart komen maar de schoenen pas in mei, maar ik doe alles in mei, tis toch zomerkleding.
Mijn probleem is dat ik al wel lang genoeg ben zo en dan half moet bukken als ik tegen mensen ga praten. Beetje jammer, ik kan er namelijk best goed op lopen kwam ik achter!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vet!![]()
Ja, die schoenen zijn echt ZO stoer, maar ik kan gewoon echt niet lopen op die dingen. En ik weet dat ik het dan ook niet doe, dus dat is zonde vant geld
Het is een rode jeans..quote:Op maandag 9 maart 2009 23:04 schreef Leah het volgende:
Waar haal je nou die roze broek vandaan Alors? Ik zoek me gek op de site, maar kan 'm niet vinden
Sja was zelf ook nogal verbaasd! Moet er wel moeite voor doen hoor, kniespieren aanspannen enzulks maar dan lukt het prima!quote:Op maandag 9 maart 2009 23:18 schreef Enfermera het volgende:
@ Noortje: ja, dat is dan ook weer niks inderdaad.. Wel vet dat je erop kan lopen
Ik ben zelf niet zo groot, 1.66, dus het zou best kunnenMaar ik ben gewoon lui en loop liever op mn birkenstockjes XD
dames > broeken > laat alles zien > pagina 5quote:Op maandag 9 maart 2009 23:04 schreef Leah het volgende:
Waar haal je nou die roze broek vandaan Alors? Ik zoek me gek op de site, maar kan 'm niet vinden
daar zou ik echt geen geduld voor hebbenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:33 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
alles kan al in maart komen maar de schoenen pas in mei, maar ik doe alles in mei, tis toch zomerkleding.
Dan is hij toch gewoon uitverkocht, als hij nog bij je te leveren artikelen staat, zou je hem logischerwijs gewoon moeten krijgen. Dan is hij al voor jou gereserveerd.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:11 schreef Greys het volgende:
Dat zwartwitte jurkje zit in mijn bestelling die nog steeds niet in behandeling is, maar ik zie dat het jurkje nergens op de site meer te vinden is. Wat is jullie ervaring uit het verleden, betekent dat dan dat ik hem kan vergeten in mijn bestelling ook al heb ik die vorige week geplaatst? Omdat hij nog niet in behandeling is? Of is hij daar al wel 'meegeteld' zeg maar?
Hebben ze hem weer geannuleerd!quote:Op maandag 9 maart 2009 20:25 schreef bladibladibla het volgende:
Puh, hebben ze zomaar de bestelling van mijn jurk die half mei komt geannuleerd. Gelukkig keek ik vandaag en heb ik hem opnieuw kunnen bestellen.
Grapjassen daar...
Ja hij staat er nog tussen, ik check het elke dag. Triest eigenlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:55 schreef alors het volgende:
[..]
Dan is hij toch gewoon uitverkocht, als hij nog bij je te leveren artikelen staat, zou je hem logischerwijs gewoon moeten krijgen. Dan is hij al voor jou gereserveerd.
Even bellen naar de klantenservice?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:17 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Hebben ze hem weer geannuleerd!![]()
Ik heb echt geen idee waarom: die jurk is het enihe item in mijn bestelling en ik heb geen kortingscodes of zoiets gebruikt. Stom gedoe.
Heb hem nou maar voor de 3e keer besteld, maar was niet van plan om dat elke dag tot met mei te gaan doen...
Hoe reageert de klantenservice (quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:41 schreef alors het volgende:
Nou zo gek is dat niet hoorIk heb een blouse in mijn bestelling, oerlelijk, maar heeft levertijd van ergens in mei.
Die is nu voor de 3e keer verdwenenHij komt wel steeds (na een paar dagen) weer terug hoor, maar het is behoorlijk dom/raar/gek..
als ze bevallen neem ik ze ook in t zwart, heb nu trouwens wel lekkere blaren van die bruine schoentjesquote:Op maandag 9 maart 2009 22:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vet!![]()
Ja, die schoenen zijn echt ZO stoer, maar ik kan gewoon echt niet lopen op die dingen. En ik weet dat ik het dan ook niet doe, dus dat is zonde vant geld
ik heb dus die bestelling staan ik check elke dag nog even of ie erin staat! straks ben ik hem kwijt enmoet nog wachten tot mei.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:41 schreef alors het volgende:
Nou zo gek is dat niet hoorIk heb een blouse in mijn bestelling, oerlelijk, maar heeft levertijd van ergens in mei.
Die is nu voor de 3e keer verdwenenHij komt wel steeds (na een paar dagen) weer terug hoor, maar het is behoorlijk dom/raar/gek..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |