Duhquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:26 schreef alors het volgende:
Die van mij is ook in behandeling genomen... maar er staat uiteraard nog een nalevering
10-12 cm? *kijkt geshockeerd* mijn voetjes zeggen al krak bij het idee dat ik die dingen zou aandoenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:16 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik net binnen... ze zijn echt té gaaf.. maar ook te hoog (10-12 cm). Staan lukt wel, maar geen idee of dat langer dan een uur uit te houden is...
Ik heb terwijl ik ze aanhad heel lastig met een liniaal erbij gestaan, dus het kan wat vertekend zijn hoor. Maar ze zijn echt heeeel hoog! Op zich wel stabiel trouwens, de hak is redelijk breedquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
10-12 cm? *kijkt geshockeerd* mijn voetjes zeggen al krak bij het idee dat ik die dingen zou aandoen
Slim.. Ik heb vaker het idee dat ze artikelen "flatterend" op de foto zetten..quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:50 schreef alors het volgende:
Ze hebben denk ik ook de grootste maat gepakt voor de foto. Bij maat 37 die ik in mijn handen heb gehad, zag je het heel goed omdat die voet dan veel korter is en de hak in verhouding veel hoger.
ja he, ik zag ze ook al, die rechter zijn wijsssquote:
tjah, stond op de website dat ze 11 cm waren, veel mensen vergissen zich erin maar laag is t niet nee.. ik moet nog tot mei wachtenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:16 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik net binnen... ze zijn echt té gaaf.. maar ook te hoog (10-12 cm). Staan lukt wel, maar geen idee of dat langer dan een uur uit te houden is...
Niet altijd hoor, bij van die singlets zijn ze vaak heeeeel lelijk.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Slim.. Ik heb vaker het idee dat ze artikelen "flatterend" op de foto zetten..
Dingen die ineens heel doorzichtig zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Slim.. Ik heb vaker het idee dat ze artikelen "flatterend" op de foto zetten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |