Die had ik ook bijna gekocht in de zwart/grijs/witte versie. Maar ik wist niet zo goed of hij me stond en ik was met Michel dus had geen zin om lang moeilijk te doen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:13 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
In het donkerblauw/lichtblauw/wit gescored in de winkel. Vond de roze met beige eigenlijk makkelijker te combineren, maar deze is veel leuker.. Zie m niet staan op de site.
Oh ja, sorry, begrijpend lezen is niet mijn sterkste kant zoals je zietquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dit is de zwart/grijs/witte versie![]()
Die van mij is marineblauw, lichtblauw en wit
Lang moeilijk doen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die had ik ook bijna gekocht in de zwart/grijs/witte versie. Maar ik wist niet zo goed of hij me stond en ik was met Michel dus had geen zin om lang moeilijk te doen.![]()
Maakt niet uitquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, begrijpend lezen is niet mijn sterkste kant zoals je ziet![]()
Ik vind hem hartstikke leuk!
Hihi oooh dan snap ik hetquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:42 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja met bekijken, ander shirtje erbij pakken om te kijken of hij dan beter stond etc. etc.
Ik ga falenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:58 schreef Daph_ het volgende:
Het is dat ik een koopstop heb ingesteld, anders had ik 'm gelijk in mijn shoppingbag gemikt
Ik ga nog wel een keer naar Arnhem binnenkort. Kan ik rustig kijken, alles pakken wat me leuk lijkt en dan 20 dingen passen.quote:
ik verveelde mequote:Op donderdag 5 maart 2009 19:09 schreef Noortje. het volgende:
Jezus, kijk dan gewoon niet in de shop (zoals ik)
die heb ik aangehad, hij stond mij alleen niet omdat ik zo kort ben.. maar hijs wel leuk!quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dit is de zwart/grijs/witte versie![]()
Die van mij is marineblauw, lichtblauw en wit
nou kijk: je zet eerst je rechtervoet naar voren, dan je linkervoet, dan weer je rechter, en zo kom je uiteindelijk van a naar bquote:
en dan net als mij de 2de levering missen van je favo schoentjesquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:09 schreef Noortje. het volgende:
Jezus, kijk dan gewoon niet in de shop (zoals ik)
Mijn shoppingbag is al bijna twee weken leeg hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Haha ik snap waarom jullie dan steeds niet erin slagen jullie shoppingbag leeg te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja idd. die lengte is niet mooi. Maakt het jurkje minder vlot. Jammer! Mijn crush is hierbij ook over.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:13 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Okay, dat jurkje is echt giga lang.. vind 'm gelijk niets meer aan. Dacht dat ie op de knie was, dat zou mooier geweest zijn.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan deze foto![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:04 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
rechter foto... 10 punten wie het raad, wat is er niet goedIk weet niet wat er te raden is maar wtf is er met haar voeten aan de handSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan deze foto
Het is net alsof de linkervoet aan dr rechterbeen zit en andersom
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |