Okay, dat jurkje is echt giga lang.. vind 'm gelijk niets meer aan. Dacht dat ie op de knie was, dat zou mooier geweest zijn.quote:
Die is zooooooo leuk! Maar dat model staat me voor geen meter.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:19 schreef pinquit het volgende:
wie heeft dit jurkje?
heb m voor mn moeder besteld, maar die is tegenwoordig aan de bovenkant net zo rijkelijk bedeeld als ik, dus vraag me even af welke maat ik zou moeten nemen. (heb m nu in t 38 staan, wil dr zo graag nog een 40 bij bestellen, maar ben steeds te laat)
Dattemquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:40 schreef Noortje. het volgende:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 05-03-2009 Zwolle , intern transport pakketten
vertel! wat is jouw model, wat voor model moet er in dat jurkje?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die is zooooooo leuk! Maar dat model staat me voor geen meter.
Nou die hals maakt me heel vierkant. Weet ook niet waarom.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:09 schreef pinquit het volgende:
[..]
vertel! wat is jouw model, wat voor model moet er in dat jurkje?
mijne staat al vanaf maandag in behandeling maar that's it, damnit! hahaquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:02 schreef Noortje. het volgende:
Hij staat verdomme al vier dagen op 'bestelling onderweg'.
Hoe ga je daarop kunnen lopen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:35 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
WAAAAAA die schoenen MOET ik hebbeno
ze hebben trouwens weer die veterschoentjes die ik wil alleen zijn ze weer uitverkocht![]()
Waar zie je die staan? Ik vind hem geweldig (en hij past nog wel bij een nieuwe bestellingquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:19 schreef pinquit het volgende:
wie heeft dit jurkje?
heb m voor mn moeder besteld, maar die is tegenwoordig aan de bovenkant net zo rijkelijk bedeeld als ik, dus vraag me even af welke maat ik zou moeten nemen. (heb m nu in t 38 staan, wil dr zo graag nog een 40 bij bestellen, maar ben steeds te laat)
Waar staat deze dan op de site?quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:19 schreef pinquit het volgende:
wie heeft dit jurkje?
Ik mis vast iets... maar waar haal je het plaatje dan vandaan als hij niet op de site staat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:13 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
In het donkerblauw/lichtblauw/wit gescored in de winkel. Vond de roze met beige eigenlijk makkelijker te combineren, maar deze is veel leuker.. Zie m niet staan op de site.
Dit is de zwart/grijs/witte versiequote:Op donderdag 5 maart 2009 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik mis vast iets... maar waar haal je het plaatje dan vandaan als hij niet op de site staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |