Mijn eerste volledige bestelling (10 artikelen ofzo) is compleet verdwenen uit mijn overzicht!
Mijn mailwisseling met de helpdesk (onderaan beginnen). Hebben jullie dit ooit gehad?
Hi,
Ik heb de brief nog niet ontvangen. Best raar dat jullie zoiets per brief doen, het is tenslotte online winkelen dan zou ik ook verwachten dat contact per e-mail verloopt of dat een evt. status wijziging op de website zichtbaar is.
Moet ik nu alle artikelen die ik gekozen had opnieuw kiezen? Dit vind ik erg omslachtig en niet gebruikersvriendelijk.
Maar goed, ik wacht de brief wel even af en zie dan wat ik doe.
Dit is de eerste keer dat ik online bij jullie iets bestel, maar deze werkwijze bevreemd mij en kan er wellicht (afhankelijk van de brief) voor zorgen dat ik niet meer bestel bij jullie.
Met vriendelijke groet,
Ingrid
-----------------------------------------------------------------
Beste ingrid,
Dank je wel voor je e-mail.
Er is een brief naar jouw onderweg van 3 maart die verklaart waarom je bestelling is verwijderd.
Je kunt als nog je bestelling doen zonder de kortingscode.
Wij hopen je voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice.
---------------------------------------------------
Hi,
wanneer ik inlog zie ik mijn bestelling (gepland voor levering half maart) helemaal niet meer staan.
Ook als ik kijk in mijn verleden (dit was mn eerste bestelling), zie ik niets staan
Kunnen jullie me vertellen wat er aan de hand is?
Groeten,
Ingridh007