ja beetje jammer, ik vind em wel leuk..quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:56 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Prijs: 179,-- euri! Typfoutje?
Hmpf, dan moet ik mijn hele bestelling opnieuw gaan plaatsen toch?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:46 schreef Joels het volgende:
8390 is de nieuwe nieuwsbrief code voor 25%
Ik vind 'm ook leuk, misschien issie er nog als ik weer mag kopen van mezelfquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:34 schreef alors het volgende:
[..]
ja beetje jammer, ik vind em wel leuk..
Ja ik laat het dus ook maar lekker zitten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:04 schreef Joels het volgende:
Dat deed ik vanmiddag en toen was meteen iets uitverkocht in de maat die ik wilde![]()
juistem, dat is toch niet comfortabelquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er te raden is maar wtf is er met haar voeten aan de handHet is net alsof de linkervoet aan dr rechterbeen zit en andersom
Ik vind dat tweede shirtje zo fucking vet. Is die er weer?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:36 schreef Joels het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb die grijze trui in maat 34 besteld, maar vrees dat hij eigenlijk alleen in maat 38 zou passen. Er is hier niet iemand die hem heeft en kwijt wil zeker? ;-)
Die zat ook bij mijn bestelling van vanavond!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:00 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Trouwens, dat shirtje 'top 5 art by ... ', waar staat dat ook al weer?
Nvm, al gevonden en hij is uitverkocht en en en
Ja... en?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:13 schreef alors het volgende:
Als ik een carnavalsoutfit aandoe ben ik ook uniek, maar of ik daar dan zo blij mee moet zijn...
als troost deze maar in mijn mandje gemikt, ze hebben weer alle maten behalve 36 en 37, precies 1 van de 2 die ik moet hebben. *grmbl*quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:00 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Trouwens, dat shirtje 'top 5 art by ... ', waar staat dat ook al weer?
Nvm, al gevonden en hij is uitverkocht en en en
Zolang je bestelling nog niet in behandeling is kan je je kortingscode nog gewoon toevoegen. Ga naar kassa, voor daar bij het vakje voor de kortingscodes de code in. En ga dan gewoon verder zoals je ook doet als je kleding besteld. En dan wordt de korting er alsnog afgehaald.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik laat het dus ook maar lekker zitten.
Helaas pindapoep van de korting dan
Ze kunnen wel alleen kortingen verwijderen, dat hebben ze bij mij een keer gedaanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:30 schreef alors het volgende:
Ik vind het altijd zo raar dat ze niet gewoon de kortingscode kunnen verwijderen, maar dat meteen de hele bestelling moet verdwijnen
Die schoentjesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:45 schreef Syrena het volgende:
Ik ging even kijken of mijn bestelling retour was (yup) maar ik ben kennelijk wéér vergeten om de verzendkosten te betalenIk snap er niks van.
En toen klikte ik op nieuw. En nu heb ik dit ook nog erbij gegooid....
Platte shoes:
[ afbeelding ]
Korte pyjamabroek
[ afbeelding ]
Jurk (40 genomen, dit model hadden ze vorig jaar ook, toen had ik 38 en dat was een tikje krap, omdat het katoen is en dus niks meegeeft):
[ afbeelding ]
Jaquote:
best brutaal eigenlijk door te zeggen dat je er niet meer gaat bestellen maar daarna wel stug nog een keer besteldquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:02 schreef Ingridh007 het volgende:
Heb net toch maar weer besteld, nu met de 25% korting code die net in dit topic werd gegeven, ben benieuwd.
Ik zou sowieso niet bij H&M bestellen als je verrassende kleding wilt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:46 schreef Syytön het volgende:
Heb je kortingskodes uit de OP gebruikt, Ingridh007?
Ze hebben het over een kortingscode die je niet mag gebruiken als je nogmaals besteld, namelijk.
't valt me trouwens op dat H&M heel veel kledingstukken gewoon recycelt, gewoon dezelfde modellen als voorgaande jaren maar dan wat andere kleurtjes. Sowieso vind ik de collectie tegenwoordig nogal ongeinspireerd.
Ja, ze zijn veel fijner dan ik dacht!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:29 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
en en en en? mijne is in behandeling genomen maar staat manco. bweeeh
Hoe valt dat vestje? Ik heb vaak van vestjes een l nodig vanwege mijn cupmaatquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:20 schreef alors het volgende:
mmmm ik had deze gekocht
[ afbeelding ]
maar nu zag ik die beige ervan op de site, die vind ik veel leuker. Maar ik kan em al niet meer ruilen, tis al anderhalve maand geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |