Ze kunnen wel alleen kortingen verwijderen, dat hebben ze bij mij een keer gedaanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:30 schreef alors het volgende:
Ik vind het altijd zo raar dat ze niet gewoon de kortingscode kunnen verwijderen, maar dat meteen de hele bestelling moet verdwijnen
Die schoentjesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:45 schreef Syrena het volgende:
Ik ging even kijken of mijn bestelling retour was (yup) maar ik ben kennelijk wéér vergeten om de verzendkosten te betalenIk snap er niks van.
En toen klikte ik op nieuw. En nu heb ik dit ook nog erbij gegooid....
Platte shoes:
[ afbeelding ]
Korte pyjamabroek
[ afbeelding ]
Jurk (40 genomen, dit model hadden ze vorig jaar ook, toen had ik 38 en dat was een tikje krap, omdat het katoen is en dus niks meegeeft):
[ afbeelding ]
Jaquote:
best brutaal eigenlijk door te zeggen dat je er niet meer gaat bestellen maar daarna wel stug nog een keer besteldquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:02 schreef Ingridh007 het volgende:
Heb net toch maar weer besteld, nu met de 25% korting code die net in dit topic werd gegeven, ben benieuwd.
Ik zou sowieso niet bij H&M bestellen als je verrassende kleding wilt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:46 schreef Syytön het volgende:
Heb je kortingskodes uit de OP gebruikt, Ingridh007?
Ze hebben het over een kortingscode die je niet mag gebruiken als je nogmaals besteld, namelijk.
't valt me trouwens op dat H&M heel veel kledingstukken gewoon recycelt, gewoon dezelfde modellen als voorgaande jaren maar dan wat andere kleurtjes. Sowieso vind ik de collectie tegenwoordig nogal ongeinspireerd.
Ja, ze zijn veel fijner dan ik dacht!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:29 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
en en en en? mijne is in behandeling genomen maar staat manco. bweeeh
Hoe valt dat vestje? Ik heb vaak van vestjes een l nodig vanwege mijn cupmaatquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:20 schreef alors het volgende:
mmmm ik had deze gekocht
[ afbeelding ]
maar nu zag ik die beige ervan op de site, die vind ik veel leuker. Maar ik kan em al niet meer ruilen, tis al anderhalve maand geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |