HAHA IS DAT EEN OCHTENDJASquote:Op zondag 8 maart 2009 00:35 schreef CherryLips het volgende:
*mezelf nu echt tegenhoudt*
[ afbeelding ]
![]()
![]()
XDquote:Op zondag 8 maart 2009 22:06 schreef Noortje. het volgende:
Precies.![]()
Zit nu op ¤ 310,70, maar twijfel toch wel of ik het ga bestellen of dat ik alles weer op mijn verlanglijstje zet en nog even wacht..!
Echt hequote:Op zondag 8 maart 2009 22:29 schreef Noortje. het volgende:
Ja ik heb ook alles wat ik gekocht heb in mijn hoofd al gecombineerd met elkaarBeetje jammer dat ik nou die ketting nog steeds niet heb gevonden maar misschien komt dat nog door iemand van hier die verlichting brengt
Hihi yeahhhhhIk zal even alles opzoeken wat ik besteld heb.
Ik vond hem in eerst instantie heel lelijk maar hoe langer ik er naar kijk, hoe leuker ik hem vind.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:19 schreef Enfermera het volgende:
Haha XD Ja, die lichtblauweSupervet. Maar ik wil niet 2 broeken kopen, en een egale donkerblauwe vind ik ook leuk, maar of dat voor de zomer handig is (warmer enzo).... Daar twijfel ik over. Maar komt goed, zomer is nog ver weg.
Yw!
Echtquote:Op zondag 8 maart 2009 23:30 schreef Linnie20v het volgende:
@ Enfermera: ik heb in broeken ook maat 27, echter heb ik soms met de skinnies van de H&M dat de benen er nauwelijks in te sqeezen zijnDan heb je hem dicht en lijk je net een kippepootje zo strak zittie om de benen!!
Hahaquote:Op zondag 8 maart 2009 23:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik vond hem in eerst instantie heel lelijk maar hoe langer ik er naar kijk, hoe leuker ik hem vind.
En inderdaad, daarom stuur ik die zwarte skinny waarschijnlijk ook terug, met het oog op de zomer. Aan de andere kant heb ik ook nog genoeg korte dingen, dus wat dat betreft...
Soms voel ik me net een vrouw.![]()
![]()
Ja, jeweets een kippenpootjequote:Op zondag 8 maart 2009 23:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
EchtOhjee. Nouja, dat moet ik dan ook maar proberen XD Hahahhaa kippepootje
[..]
Maar da's naar, want als je dan wast zitten ze weer zo strak en als je dan moet fietsen.....quote:Op zondag 8 maart 2009 23:53 schreef alors het volgende:
Ik heb van 27 tot 30 maat h&m broekenMeestal 28 of 27 trouwens. Ze moeten gewoon superstrak zitten als je ze past, want ze zakken wel uit en dan zitten ze precies goed!
Waar staat die broek op de site? Ik kan 'm echt niet vinden.quote:
Die is mooiquote:Op maandag 9 maart 2009 09:16 schreef Noortje. het volgende:
Yeah de ketting is er weer.
Deze er dus ook bijgegooid:
[ afbeelding ]
Ja, zo ongeveer.. Meestal was het gewoon niet bijgevuld en 1 keer stond ie er nog in maat 36, deed ik 'm in mn shoppingbag, gelijk naar de kassa, was ie uitverkocht daar.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:01 schreef pinquit het volgende:
dat laatste jurkje is super daph![]()
5 keer vroeg opstaanmooi dat t gelukt is.
mijn bestelling is al 3 keer verplaatst. van datum dan. eerst begin maart. toen half maart. en nu eind maarten het zijn alleen maar dingen uit de sale
Ja dat zou wat zijnquote:Op maandag 9 maart 2009 10:17 schreef pinquit het volgende:
haha weet je wat rot zou zijn, als je elke keer zo vroeg op bent gestaan en eindelijk heb je m, dat ie dan vet tegenvalt als je m krijgtof weet je al dat ie perfect is?
ik geloof niet dat ik er in deze maand nog iets heb bijgegooid. wel iets eruit gegooid omdat het zo lang duurde en die pas eind maart geleverd kon worden.
Hahaha ja preciesquote:Op maandag 9 maart 2009 10:30 schreef pinquit het volgende:
hihi ik word ook een refoboerin met langer dan knielengterokken. en mn benen zijn al maar 60 cm ofzodus voor mij zijn t ook de mini's die kunnen
meer mensen hier hebben daar last van geloof ik
Broeken --> Laat alles zien, plaatje 4!!!!quote:Op maandag 9 maart 2009 10:05 schreef Syytön het volgende:
[..]
Waar staat die broek op de site? Ik kan 'm echt niet vinden.
Niet dat de kans groot is dat ze maat 25 van die broek hebben, maar toch.
Ik heb een zelfde soort ketting, maar dan bij de M&Squote:Op maandag 9 maart 2009 09:16 schreef Noortje. het volgende:
Yeah de ketting is er weer.
Deze er dus ook bijgegooid:
[ afbeelding ]
Is de ketting daarvan ook goud of toevallig zilverkleurig? Ik vind hem heel leuk maar goud staat mij voor geen meter...quote:Op maandag 9 maart 2009 10:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb een zelfde soort ketting, maar dan bij de M&Sgekocht. 4.95!!
Ik weet alleen niet of ze daar ook oorbellen hadden, die draag ik niet. Wel een armband (maar ook die draag ik niet).
Zilver. Mij staat goud ook niet. Maar er zit veel minder ketting aan, het is meer schelp dan kettingquote:Op maandag 9 maart 2009 11:35 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Is de ketting daarvan ook goud of toevallig zilverkleurig? Ik vind hem heel leuk maar goud staat mij voor geen meter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |