Dan krijg je vanzelf een acceptgiro toegestuurd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:42 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb maandfactuur, vandaarmaar heb ze al gemaild
die bhquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:15 schreef verregentmeisje het volgende:
Ik ben weer gezwicht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die ik besteld heb is een pushup BH, en uit ervaring van passen in de winkel heb ik het idee dat ze over het algemeen gewoon vallen; Dus gewoon je eigen maat.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:59 schreef CherryLips het volgende:
Hoe vallen de bh's van de H&M eigenlijk? Qua maat en stevigheid zeg maar?
Donkere!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:52 schreef Enfermera het volgende:
Nee man das weer zo duur.![]()
Heb er wel over nagedacht thoughMaar dat moet sowieso nog maar even wachten, nu staat er nog 40 euro op mn rekening en ik moet nog de hele maand
![]()
Ja, maar voor in de zomer.. Ik weet niet. Ik ga nog ff denkenquote:Op zondag 8 maart 2009 00:21 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Donkere!Maarja, ik heb alleen maar donkere.
![]()
En dit wil ik nog bestellen
[ afbeelding ]
Ik vind een egale meestal mooier! En in de zomer draag ik ook donkere jeans eigenlijk, maarjaquote:Op zondag 8 maart 2009 00:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, maar voor in de zomer.. Ik weet niet. Ik ga nog ff denkenEn of ik een egale wil of juist met wat lichte stukken erop zeg maar.
Dat vestje is cool!
Die zag ik ook ja, superrcutequote:Op zondag 8 maart 2009 00:35 schreef CherryLips het volgende:
*mezelf nu echt tegenhoudt*
[ afbeelding ]
![]()
![]()
die schoenen zijn btw echt fantastisch, heb ze gisteren gekregenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:15 schreef verregentmeisje het volgende:
Ik ben weer gezwicht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks voor de tipquote:Op zondag 8 maart 2009 00:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik vind een egale meestal mooier! En in de zomer draag ik ook donkere jeans eigenlijk, maarjaIk draag alleen geen jeans meer van H&M, heb er 2 gehad denk ik, maar ik hoef ze niet meer want ze zitten echt binnen no time heel los
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |