HAHA IS DAT EEN OCHTENDJASquote:Op zondag 8 maart 2009 00:35 schreef CherryLips het volgende:
*mezelf nu echt tegenhoudt*
[ afbeelding ]
![]()
![]()
XDquote:Op zondag 8 maart 2009 22:06 schreef Noortje. het volgende:
Precies.![]()
Zit nu op ¤ 310,70, maar twijfel toch wel of ik het ga bestellen of dat ik alles weer op mijn verlanglijstje zet en nog even wacht..!
Echt hequote:Op zondag 8 maart 2009 22:29 schreef Noortje. het volgende:
Ja ik heb ook alles wat ik gekocht heb in mijn hoofd al gecombineerd met elkaarBeetje jammer dat ik nou die ketting nog steeds niet heb gevonden maar misschien komt dat nog door iemand van hier die verlichting brengt
Hihi yeahhhhhIk zal even alles opzoeken wat ik besteld heb.
Ik vond hem in eerst instantie heel lelijk maar hoe langer ik er naar kijk, hoe leuker ik hem vind.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:19 schreef Enfermera het volgende:
Haha XD Ja, die lichtblauweSupervet. Maar ik wil niet 2 broeken kopen, en een egale donkerblauwe vind ik ook leuk, maar of dat voor de zomer handig is (warmer enzo).... Daar twijfel ik over. Maar komt goed, zomer is nog ver weg.
Yw!
Echtquote:Op zondag 8 maart 2009 23:30 schreef Linnie20v het volgende:
@ Enfermera: ik heb in broeken ook maat 27, echter heb ik soms met de skinnies van de H&M dat de benen er nauwelijks in te sqeezen zijnDan heb je hem dicht en lijk je net een kippepootje zo strak zittie om de benen!!
Hahaquote:Op zondag 8 maart 2009 23:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik vond hem in eerst instantie heel lelijk maar hoe langer ik er naar kijk, hoe leuker ik hem vind.
En inderdaad, daarom stuur ik die zwarte skinny waarschijnlijk ook terug, met het oog op de zomer. Aan de andere kant heb ik ook nog genoeg korte dingen, dus wat dat betreft...
Soms voel ik me net een vrouw.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |