Het is een wijd model, valt gewoon. Ik heb maat 38 genomen omdat er geen 36 was, en dat ie te groot is valt toch niet zo op omdat het een wijd model is.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:28 schreef duymelijntje het volgende:
[..]
Hoe valt dat vestje? Ik heb vaak van vestjes een l nodig vanwege mijn cupmaatnormaal heb ik maatje m
Dus wil wel graag weten hoe deze aan de bovenkant valt.
Hier ook eindelijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:28 schreef Kleintje19 het volgende:
me zending is zojuist gesorteerd yeeeeeeeeh ben zo blij
valt hele last van me schouders af, was zo bang dat ze hem anuleerde, maar ben al sind 2006? oid lid van h&m online dus ik vind dat ik 2 kotingscodes mag gebruikenquote:
Heb je een foto waar je hem aanhebt? Want ik weet niet hoe duur 'ie is, maar misschien wil ik hem wel van je overkopen. Moet alleen even kijken met hoe groot hij is enzulksk.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:40 schreef alors het volgende:
[..]
Het is een wijd model, valt gewoon. Ik heb maat 38 genomen omdat er geen 36 was, en dat ie te groot is valt toch niet zo op omdat het een wijd model is.
Als je een grote boezem heb en het bovenste knoopje dicht wilt hebben moet je misschien een maat groter nemen... Maar dat kan ik niet zo goed testen want ik heb zelf geen grote cupmaat
Ik heb 'm dan meestal de volgende dag, en ik heb ook wel 's een pakketje op zaterdag gekregen.. Dus ik denk morgen! Ik hoop het iig voor je!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:07 schreef Noortje. het volgende:
Zending gesorteerd in sorteercentrum 06-03-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Komt 'ie dan morgen of maandag?
morgenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:07 schreef Noortje. het volgende:
Zending gesorteerd in sorteercentrum 06-03-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Komt 'ie dan morgen of maandag?
ik zal kijken of ik morgen een foto kan maken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Heb je een foto waar je hem aanhebt? Want ik weet niet hoe duur 'ie is, maar misschien wil ik hem wel van je overkopen. Moet alleen even kijken met hoe groot hij is enzulksk.
Zo'n riem is denk ik wel een cm of 10 uit te rekken, maar het is niet supersoepel elastiek meestal. In de sale stonden ook nog dergelijke riemen (ja nu niet meer, als ie weer aangevuld is) die waren er volgens mij wel in grotere maten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
Die 'elastieken' riem (zie fotootje hieronder) die is er alleen in maat XS en S.
In alle kleuren. Zou dat betekenen dat een gemiddeld figuur de S makkelijk om zou moeten kunnen omdat het toch rekbaar is?Anders hadden ze ook wel M en L gemaakt neem ik aan? Er staat dat de S 70 cm. is maar dat is niet in de uitgerekte staat denk ik? Dit klinkt wel heel dubieus allemaal zo
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:45 schreef Syrena het volgende:
Ik ging even kijken of mijn bestelling retour was (yup) maar ik ben kennelijk wéér vergeten om de verzendkosten te betalenIk snap er niks van.
En toen klikte ik op nieuw. En nu heb ik dit ook nog erbij gegooid....
Platte shoes:
[ afbeelding ]
Korte pyjamabroek
[ afbeelding ]
Jurk (40 genomen, dit model hadden ze vorig jaar ook, toen had ik 38 en dat was een tikje krap, omdat het katoen is en dus niks meegeeft):
[ afbeelding ]
Tof.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:51 schreef alors het volgende:
[..]
morgen
[..]
ik zal kijken of ik morgen een foto kan maken.
29,90quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Tof.Jammer dat ik morgen weg ben.
Hoe duur was dat vestje trouwens?
Was het maar waarquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:15 schreef Noortje. het volgende:
Oh is prima hoor, dacht dat 'ie 15 euro ofzo zou zijn.
Deze had ik 3 jaar geleden (miss wel 4) ook, dus ook maar ff bijbesteld in blauw. (Met kortingscode, ik tart het lot!)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:45 schreef Syrena het volgende:
Jurk (40 genomen, dit model hadden ze vorig jaar ook, toen had ik 38 en dat was een tikje krap, omdat het katoen is en dus niks meegeeft):
[ afbeelding ]
Dat jurkjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
Die 'elastieken' riem (zie fotootje hieronder) die is er alleen in maat XS en S.
In alle kleuren. Zou dat betekenen dat een gemiddeld figuur de S makkelijk om zou moeten kunnen omdat het toch rekbaar is?Anders hadden ze ook wel M en L gemaakt neem ik aan? Er staat dat de S 70 cm. is maar dat is niet in de uitgerekte staat denk ik? Dit klinkt wel heel dubieus allemaal zo
![]()
[ afbeelding ]
ja echt he, staat ook een andere leuke op:quote:
Ik pas liever gewoon in de winkelquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:07 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ja echt he, staat ook een andere leuke op:
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DIV_DAM_KLA&shoptype=S
maar dat staat me helaas niet ben ik bang![]()
moet toch nog eerst lijnen voordat ik weer kleding mag shoppen. boehoee
mn pakketje komt denk ik maandag, want hij is vandaag weer gesorteerd in amsterdam.
Dan krijg je vanzelf een acceptgiro toegestuurd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:42 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb maandfactuur, vandaarmaar heb ze al gemaild
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |