Vet!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:33 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
alles kan al in maart komen maar de schoenen pas in mei, maar ik doe alles in mei, tis toch zomerkleding.
Mijn probleem is dat ik al wel lang genoeg ben zo en dan half moet bukken als ik tegen mensen ga praten. Beetje jammer, ik kan er namelijk best goed op lopen kwam ik achter!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vet!![]()
Ja, die schoenen zijn echt ZO stoer, maar ik kan gewoon echt niet lopen op die dingen. En ik weet dat ik het dan ook niet doe, dus dat is zonde vant geld
Het is een rode jeans..quote:Op maandag 9 maart 2009 23:04 schreef Leah het volgende:
Waar haal je nou die roze broek vandaan Alors? Ik zoek me gek op de site, maar kan 'm niet vinden
Sja was zelf ook nogal verbaasd! Moet er wel moeite voor doen hoor, kniespieren aanspannen enzulks maar dan lukt het prima!quote:Op maandag 9 maart 2009 23:18 schreef Enfermera het volgende:
@ Noortje: ja, dat is dan ook weer niks inderdaad.. Wel vet dat je erop kan lopen
Ik ben zelf niet zo groot, 1.66, dus het zou best kunnenMaar ik ben gewoon lui en loop liever op mn birkenstockjes XD
dames > broeken > laat alles zien > pagina 5quote:Op maandag 9 maart 2009 23:04 schreef Leah het volgende:
Waar haal je nou die roze broek vandaan Alors? Ik zoek me gek op de site, maar kan 'm niet vinden
daar zou ik echt geen geduld voor hebbenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:33 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
alles kan al in maart komen maar de schoenen pas in mei, maar ik doe alles in mei, tis toch zomerkleding.
Dan is hij toch gewoon uitverkocht, als hij nog bij je te leveren artikelen staat, zou je hem logischerwijs gewoon moeten krijgen. Dan is hij al voor jou gereserveerd.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:11 schreef Greys het volgende:
Dat zwartwitte jurkje zit in mijn bestelling die nog steeds niet in behandeling is, maar ik zie dat het jurkje nergens op de site meer te vinden is. Wat is jullie ervaring uit het verleden, betekent dat dan dat ik hem kan vergeten in mijn bestelling ook al heb ik die vorige week geplaatst? Omdat hij nog niet in behandeling is? Of is hij daar al wel 'meegeteld' zeg maar?
Hebben ze hem weer geannuleerd!quote:Op maandag 9 maart 2009 20:25 schreef bladibladibla het volgende:
Puh, hebben ze zomaar de bestelling van mijn jurk die half mei komt geannuleerd. Gelukkig keek ik vandaag en heb ik hem opnieuw kunnen bestellen.
Grapjassen daar...
Ja hij staat er nog tussen, ik check het elke dag. Triest eigenlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:55 schreef alors het volgende:
[..]
Dan is hij toch gewoon uitverkocht, als hij nog bij je te leveren artikelen staat, zou je hem logischerwijs gewoon moeten krijgen. Dan is hij al voor jou gereserveerd.
Even bellen naar de klantenservice?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:17 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Hebben ze hem weer geannuleerd!![]()
Ik heb echt geen idee waarom: die jurk is het enihe item in mijn bestelling en ik heb geen kortingscodes of zoiets gebruikt. Stom gedoe.
Heb hem nou maar voor de 3e keer besteld, maar was niet van plan om dat elke dag tot met mei te gaan doen...
Hoe reageert de klantenservice (quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:41 schreef alors het volgende:
Nou zo gek is dat niet hoorIk heb een blouse in mijn bestelling, oerlelijk, maar heeft levertijd van ergens in mei.
Die is nu voor de 3e keer verdwenenHij komt wel steeds (na een paar dagen) weer terug hoor, maar het is behoorlijk dom/raar/gek..
als ze bevallen neem ik ze ook in t zwart, heb nu trouwens wel lekkere blaren van die bruine schoentjesquote:Op maandag 9 maart 2009 22:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vet!![]()
Ja, die schoenen zijn echt ZO stoer, maar ik kan gewoon echt niet lopen op die dingen. En ik weet dat ik het dan ook niet doe, dus dat is zonde vant geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |