Ik denk (en hoop) dat het tijdreis gedoe nu wel redelijk over is en ze nu het verhaal verder gaan bouwen met het Dharma Initiative.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:38 schreef Grulez het volgende:
In 2 maanden even 4 seizoenen gekeken en nu aanbeland bij aflevering 6. Ik vind het alleen maar minder worden. Een beetje onrealisme vind ik prima. De twijfel tussen faith en rationaliteit is leuk bedacht, maar nu slaan ze door. Tijdreizen, weggaan, vooruitblikken en terugkomen..., maar dan alleen met zn allen met de hulp van een vreemd vrouwtje. De spanning tussen de karakters is wat mij betreft ook minder geworden, terwijl dat juist een sterk punt van de serie was.
Niets is wat het lijkt, maar als je daarin doorslaat (een overdaad aan science-fiction), krijg je het omgekeerde effect..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag me toch af wat dat hele Dharma initiatief nou is. En het is natuurlijk raar dat Jin in Dharma-outfit is. Maar als jack en co terug in de tijd zijn gegaan is Jin er nog helemaal niet. Kan die hele Dharma shit niet gewoon van the others zijn en dat Jin zich daarbij aan heeft gesloten.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:53 schreef Jarno het volgende:
Tvp!
Dat lijkt me wel heel onwaarschijnlijk, geen onderbouwing.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:23 schreef Addict89 het volgende:
De heli vloog natuurlijk, misschien dat het dan anders is dan wanneer je op dezelfde hoogte zit als het eiland?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik denk (en hoop) dat het tijdreis gedoe nu wel redelijk over is en ze nu het verhaal verder gaan bouwen met het Dharma Initiative.
Kunnen ze zat leuks mee doen lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Mighty Max forum
http://z11.invisionfree.com/Mighty_Max_Archives/
Het is dan ook maar het eerste wat in me opkwamquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:26 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel heel onwaarschijnlijk, geen onderbouwing.
The Island told me.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:55 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Het is dan ook maar het eerste wat in me opkwam. Maar, hoe verklaar jij dan dat Jin wel mee flitst, maar de rest van die boot en de helikopter niet?
Dat was ook hoe ik het had bedacht.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:56 schreef Symer het volgende:
Ik denk dat het zoiets was:
[ afbeelding ]
Blauw is heli, rood is boot en geel is Jin.
Dat plaatje komt uit seizoen 1 overigens voor wie het niet herkent.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:28 schreef Moozze het volgende:
De week gaat sloom als je aan lost denkt...
Niet als je Carnaval viertquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:28 schreef Moozze het volgende:
De week gaat sloom als je aan lost denkt...
Misschien omdat Jin 1: mens is en 2: op het eiland is geweest, en belangrijk is voor de toekomst op het eiland. De boot en de helicopter hebben geen functie meer in de toekomst, dus die gaan niet mee?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:55 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Het is dan ook maar het eerste wat in me opkwam. Maar, hoe verklaar jij dan dat Jin wel mee flitst, maar de rest van die boot en de helikopter niet?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:33 schreef capital_P het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door tralalala op 24-02-2009 20:37:36 ]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:31 schreef tralalala het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Mighty Max forum
http://z11.invisionfree.com/Mighty_Max_Archives/
Darkufo is ook altijd wel grappig. Ik lees ze meestal wel, zitten toch wel dingetjes altijd in die me zelf niet opgevallen waren.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:11 schreef krioro het volgende:
Heb de recap van Erika voor het eerst eens bekeken vandaag. Jammer dat ik dat nu pas ontdek zeg, erg leuk om te lezen. [ afbeelding ]
Idem, altijd goed om nieuwe invalshoeken te ontdekken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 07:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Darkufo is ook altijd wel grappig. Ik lees ze meestal wel, zitten toch wel dingetjes altijd in die me zelf niet opgevallen waren.
Dan had je gelijk moeten beginnen met lezen toen ik het zei maar jij niet wildequote:Op woensdag 25 februari 2009 00:11 schreef krioro het volgende:
Heb de recap van Erika voor het eerst eens bekeken vandaag. Jammer dat ik dat nu pas ontdek zeg, erg leuk om te lezen. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:55 schreef Harajuku. het volgende:
http://longlivelocke.blogspot.com/
Zal ik ook eens bekijken dan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 07:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Darkufo is ook altijd wel grappig. Ik lees ze meestal wel, zitten toch wel dingetjes altijd in die me zelf niet opgevallen waren.
Wilde wel, maar steeds vergetenquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan had je gelijk moeten beginnen met lezen toen ik het zei maar jij niet wilde
Oh, nog meer recaps die ik moet lezen bekijkenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:12 schreef OmeCo het volgende:
seanie b met zn recaps
kijk net recap van epi 5, hij heeft uitgevonden dat als Danielle op 't eiland komt en die nummers hoort onderweg dat 't ingesproken is door desmon, hurley en jack
en wat ik zo hoor is 't nog waar ook
In welke minuut zegt ie dat ongeveer?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:12 schreef OmeCo het volgende:
seanie b met zn recaps
kijk net recap van epi 5, hij heeft uitgevonden dat als Danielle op 't eiland komt en die nummers hoort onderweg dat 't ingesproken is door desmon, hurley en jack
en wat ik zo hoor is 't nog waar ook
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:27 schreef Symer het volgende:
[..]
In welke minuut zegt ie dat ongeveer?
Ik vind dat z´n recaps altijd zo onnodig lang duren. In feite krijg je de hele aflevering nog eens te zien, maar dan als slideshow terwijl hij vertelt wat er gebeurde. Hij lijkt er van uit te gaan dat wij de aflevering niet gezien hebben of dat wij hem alweer vergeten zijn.
Ik vind Jack ook onwijs lijkenquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:10 schreef Symer het volgende:
Misschien is dat ook de reden dat die nummers zo veel ongeluk brengen. Ze zijn onderdeel van een time loop (Hurley spreekt de nummers in waardoor hij later naar het eiland komt om de nummers in te kunnen spreken) en de ongelukken zijn een vorm van de very bad things die gebeuren als je iets doet in het verleden wat jouw eigen leven later beïnvloed.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:13 schreef Wheelgunner het volgende:
Die zijn al uitgelegd, zie de Sri Lanka video.
quote:
waar haal je die foto vandaan ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:56 schreef Shrien het volgende:
[ afbeelding ]
Na episode 8 is er een weekje pauze
De Sri Lanka video is een van de weinige die én iets interessants onthult, en als canonisch beschouwd mag worden. De rest is niet zo belangrijk, maar er zitten soms wel grappige dingen tussen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:36 schreef OmeCo het volgende:
Ik vind die extra filmpjes op youtube alleen maar vervelend, kheb dat niet vanaf 't begin gevolgd dus zou ook niet weten wat het nou precies allemaal is, kzou ook niet weten waar mee het begint en hoe ik 't chronologisch zou kunnen kijken
Guiltyquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:06 schreef FastFox91 het volgende:
Wie dacht er allemaal aan Lost toen je hoorde over de planecrash?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:33 schreef Dos37 het volgende:
morgen hopelijk geen gedonder met de 720 versie
Ik zie hem nog nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:08 schreef EvilMarc het volgende:
Laat er alsjeblieft een propere 720p zijn morgen.
Ja,quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:06 schreef FastFox91 het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:06 schreef FastFox91 het volgende:
nog steeds niet heb het alweer opgegeven en de normale bekeken, ik vond hem matig een echte filler episode.quote:
Het melden van de naam Eloise Hawking leek er mee te maken hebben gehad...quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:14 schreef Mirel het volgende:
Waarom laat Ben Locke niet zichzelf doden, zodat hij het zelf kan doen?
K*nker Ben... Glücklich leeft John weerquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:26 schreef JohnLocke het volgende:
Ik denk dat Ben eigenlijk Locke wilde gebruiken om te helpen de anderen te overtuigen, met het plan hem te doden zodat Locke zelf niet terug zou gaan. Echter toen bleek dat John al wist van Hawking, was het voor Ben te gevaarlijk om te riskeren dat hij misschien levend terug zou keren.
Misschien?
Volgens mij zitten ze op dat kleine eiland voor de kust, en hoort dat kantoor dus bij Hydra station.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:32 schreef OmeCo het volgende:
[..]
K*nker Ben... Glücklich leeft John weer![]()
![]()
![]()
Mja zoals walt al zei, ze gaan hem proberen te vermoorden![]()
Kvind het raar dat ze ineens bij een of ander kantoor zijn (kweet niet welk station dat is, nog niet eerder gezien volgens mij..)
Lapidus die toch weet het vliegtuig te landen, Lapidus die meteen vlucht
![]()
komt later pasquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:39 schreef Drumfire het volgende:
Waarom is er geen propere 720p versie meer te downloaden?
Aannemelijk iddquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:26 schreef JohnLocke het volgende:
Ik denk dat Ben eigenlijk Locke wilde gebruiken om te helpen de anderen te overtuigen, met het plan hem te doden zodat Locke zelf niet terug zou gaan. Echter toen bleek dat John al wist van Hawking, was het voor Ben te gevaarlijk om te riskeren dat hij misschien levend terug zou keren.
Misschien?
sawyer had em gewurgdquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:06 schreef Karina het volgende:
Net even de Wiki over John Locke gelezen, omdat ik sommige dingen niet meer precies wist, bijvoorbeeld dat zijn vader ook nog op het eiland was en door Sawyer is doodgeschoten (was ik al helemaal weer vergeten).
Lijkt me een vrij essentieel stukje verhaal om te vergetenquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:06 schreef Karina het volgende:
Net even de Wiki over John Locke gelezen, omdat ik sommige dingen niet meer precies wist, bijvoorbeeld dat zijn vader ook nog op het eiland was en door Sawyer is doodgeschoten (was ik al helemaal weer vergeten).
Oh ja klopt, had ik ook gelezen, dat schieten ging ergens anders over.quote:
Ik zie hier niks in.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:26 schreef JohnLocke het volgende:
Misschien?
Hij wil Locke niet levend terug omdat het eiland Locke heeft verkozen boven hemzelf. En dat Hawking de sleutel was tot terugkeren had Locke misschien nog niet helemaal door, maar Ben wel. Toen hij hoorde dat Locke al over haar wist werd het voor Ben dus moeilijker om Locke aan het lijntje te houden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:44 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik zie hier niks in.
Hij wilt Locke niet terug, waarom. Wat maakt het uit dat John wist van Hawking, en wat boeit het of het zelfmoord is of dat hij hem zelf doodt?! Dood is dood.
Ahaquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:48 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Hij wil Locke niet levend terug omdat het eiland Locke heeft verkozen boven hemzelf. En dat Hawking de sleutel was tot terugkeren had Locke misschien nog niet helemaal door, maar Ben wel. Toen hij hoorde dat Locke al over haar wist werd het voor Ben dus moeilijker om Locke aan het lijntje te houden.
En dat Locke over Hawking wist, hoorde Ben natuurlijk pas nadat hij Locke omgepraat had.
Ik denk dat het punt is dat er geen duidelijk afgebakende goede en slechte kanten zijn. Iedereen handelt naar zijn eigen inzicht en motivatie. Behalve John Locke. Die deed alleen maar wat anderen van hem vroegen in de hoop een grotere rol te kunnen spelen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:41 schreef Rahl het volgende:
Ben!
Had ik niet verwacht tbh! Ik denk onderhand ook dat er geen goede kanten zijn in Lost. Het zijn slechten tegen slechten. Maar al met al een goeie ep
Maar eerst nog de andere 316 overlevenden aan zijn kant krijgen, met Ben afrekenen en de rest vinden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:57 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk dat het punt is dat er geen duidelijk afgebakende goede en slechte kanten zijn. Iedereen handelt naar zijn eigen inzicht en motivatie. Behalve John Locke. Die deed alleen maar wat anderen van hem vroegen in de hoop een grotere rol te kunnen spelen.
Ik denk dat dat nu ook gaat gebeuren. Locke wilde zelfmoord plegen omdat hij begon te twijfelen aan zijn laatste strohalm: dat hij speciaal is. Nu hij dat eindelijk zeker weet (doordat het eiland hem weer tot leven heeft gewekt) gaat hij het heft in eigen handen nemen hoop ik.
Nu wordt Locke eindelijk de leider die hij altijd al had moeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist wel, die miss Hawking zorgt er juist voor, denk dat Ben wilt dat zo weinig mogelijk van haar af weten, hij flipte ineens helemaal toen locke der over begon, zal wel reden hebben hoor..quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:44 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik zie hier niks in.
Hij wilt Locke niet terug, waarom. Wat maakt het uit dat John wist van Hawking, en wat boeit het of het zelfmoord is of dat hij hem zelf doodt?! Dood is dood.
Inderdaad, Ben heeft alleen wat aan mensen zolang hij ze kan manipuleren, en als ze teveel weten verliest hij zijn macht over hun.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:19 schreef OmeCo het volgende:
[..]
Juist wel, die miss Hawking zorgt er juist voor, denk dat Ben wilt dat zo weinig mogelijk van haar af weten, hij flipte ineens helemaal toen locke der over begon, zal wel reden hebben hoor..
Maar de rest vinden wordt een beetje lastig, aangezien die nog in het Dharma tijdperk zitten. Locke gaat blijkbaar dus niet mee met de flashes en zit vast in het heden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:59 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Maar eerst nog de andere 316 overlevenden aan zijn kant krijgen, met Ben afrekenen en de rest vinden.
Oeh, goed punt! Ik nam aan dat de rest van het vliegtuig ook in Dharma tijd was geland, maar dat is misschien niet zo neequote:Op donderdag 26 februari 2009 13:00 schreef June. het volgende:
[..]
Maar de rest vinden wordt een beetje lastig, aangezien die nog in het Dharma tijdperk zitten. Locke gaat blijkbaar dus niet mee met de flashes en zit vast in het heden.
Die achterblijvers zijn toch ook de hele tijd met de tijd meegereisd en zijn pas net in het Dharma tijdperk aanbeland, volgens mij.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:07 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Oeh, goed punt! Ik nam aan dat de rest van het vliegtuig ook in Dharma tijd was geland, maar dat is misschien niet zo nee![]()
Denken jullie trouwens dat de achterblijvers nu ook al 3 jaar in Dharma-tijd hebben geleefd? Een vriend van me beweerde in een discussie dat dat niet zolang hoeft te zijn omdat zij mogelijk tijd anders ervaren.
Maar volgens mij was dat maar eventjes, dat stopte toen Locke het wiel rechtzette. En dat was een paar maanden na de crash in 2004. Ik denk dat ze op dat moment zijn vast komen te zitten in Dharma tijd en daar 3 jaar hebben geleefd terwijl de oceanic 6 3 jaar in het 'heden' hebben gezeten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:10 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Die achterblijvers zijn toch ook de hele tijd met de tijd meegereisd en zijn pas net in het Dharma tijdperk aanbeland, volgens mij.
Om de eerste crash na te spelen moest er een lichaam door Jack meegenomen worden, in de eerste crash was dat Christian, nu Locke.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:09 schreef martijnisgek het volgende:
Waarom Lock vermoorden en dan wel zijn lichaam meenemen naar het eiland? Kan iemand mij dat uitleggen?
Van Richard Alpert neem ik aan ? Kan me een dergelijke scene echter niet herinneren...quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:53 schreef Merkie het volgende:
Hoe wist Locke van de naam Eloise Hawking af?
Verder een beetje saaie aflevering vond ik. Locke is nooit zo interessant.
Oh ja.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:57 schreef Ereinion het volgende:
Uh, Locke's vader was de originele Sawyer, die het geld van James zijn ouders had afgetroggeld, waarna zijn vader zijn moeder vermoorde, en daarna zichzelf.
Volgens mij heb jij deze aflevering gemist: The Brigquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:55 schreef TC03 het volgende:
Aardige aflevering weer.
Waarom had Saywer ook alweer Locke's vader vermoord? Ik kan dit niet precies meer plaatsen.En waarom is dit essentieel voor het verhaal?
Ik bedacht me trouwens ook dat we nog steeds niet hebben gezien wat John met zijn vader heeft gedaan toen Ben hem tevoorschijn toverde.
Dat vertelde Richard toch voor hij het wiel draaide?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:05 schreef Harajuku. het volgende:
Deze aflevering zag je nog hoe Locke weet dat zij Eloise Hawking heet
Nee, Christian.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:06 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dat vertelde Richard toch voor hij het wiel draaide?
Nee, was het alleen even vergeten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:02 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij deze aflevering gemist: The Brig
Toch onlogisch, het leek er op dat Ben Lock echt dood wilde hebben. Dan had hij ook wel een ander lijk kunnen meenemen, zodat Lock echt dood zou gaan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:13 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Om de eerste crash na te spelen moest er een lichaam door Jack meegenomen worden, in de eerste crash was dat Christian, nu Locke.
[..]
Er zal best meer achter zitten, we vinden het nog wel uit lijkt me.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:59 schreef martijnisgek het volgende:
[..]
Toch onlogisch, het leek er op dat Ben Lock echt dood wilde hebben. Dan had hij ook wel een ander lijk kunnen meenemen, zodat Lock echt dood zou gaan?
Ben moet dus toch nog iets met / van Lock willen anders had hij hem niet meegenomen...
Was niet zijn eerste poging hequote:Op donderdag 26 februari 2009 16:12 schreef Shrien het volgende:
Ik vond het een kicke aflevering, dat gedeelte met Hurley ookdenkt die gek dat Locke een spook is net als iedereen die hij tegenkomt
![]()
Vaag einde, dat wel. Had niet verwacht dat Ben Locke eigenhandig aan zijn einde hielp.
Dat is waar, het leek erop alsof ze vriendjes waren geworden aan het eind van s04quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:13 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Was niet zijn eerste poging he
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:00 schreef June. het volgende:
[..]
Maar de rest vinden wordt een beetje lastig, aangezien die nog in het Dharma tijdperk zitten. Locke gaat blijkbaar dus niet mee met de flashes en zit vast in het heden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal dit nog wat betekenis hebben trouwens ?
Wat gekrabbel op de tafel waar Hurley aan zit.[@Last.fm |
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:28 schreef Shrien het volgende:
[..]Logisch ook aangezien Hurley gewoon verdween met een flits en de rest van de losties dus ook. Lijkt me dus duidelijk dat ze in een andere tijd dan locke zitten en in dezelfde tijd als Jin en consortenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:28 schreef Shrien het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal dit nog wat betekenis hebben trouwens ?
[ afbeelding ]
Wat gekrabbel op de tafel waar Hurley aan zit.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:03 schreef JohnLocke het volgende:
Promo voor Volgende ep:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Harajuku. op 27-02-2009 10:27:10 ]I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:54 schreef JohnLocke het volgende:
[..]Dat snap ik nu jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[@Last.fm |
Ja.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
Logisch ook aangezien Hurley gewoon verdween met een flits en de rest van de losties dus ook. Lijkt me dus duidelijk dat ze in een andere tijd dan locke zitten en in dezelfde tijd als Jin en consorten
Ja, maar er is nu wel flink gehint dat Christian en Jacob overlappen/dezelfde zijn. Daarom vind ik het niet een heel rare gedachte dat Christian zichzelf heeft omgebracht a la Locke om zo de groep op het eiland te krijgen (de eerste crash). Sawyer wurgde hem toch pas op het eiland?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:04 schreef JohnLocke het volgende:
En iedereen moest terug omdat Jacob dat wil. Wat Jacob precies is en waarom hij dat wil zullen we voorlopig nog niet horen denk ik.
Christian Shephard en het eiland hadden niet echt een link. Hij was gewoon een dokter en alcoholist. lijkt me vergezocht.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:14 schreef PortEnPeuken het volgende:
[..]
Ja, maar er is nu wel flink gehint dat Christian en Jacob overlappen/dezelfde zijn. Daarom vind ik het niet een heel rare gedachte dat Christian zichzelf heeft omgebracht a la Locke om zo de groep op het eiland te krijgen (de eerste crash). Sawyer wurgde hem toch pas op het eiland?
Maar waarom was ie alcoholist? Jack was in zijn tijd na het eiland ook alcoholist... en dokterquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:22 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Christian Shepard en het eiland hadden niet echt een link. Hij was gewoon een dokter en alcoholist. lijkt me vergezocht.
Tjah, is ook weer zo.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:30 schreef planethugo het volgende:
[..]
Maar waarom was ie alcoholist? Jack was in zijn tijd na het eiland ook alcoholist... en dokter
quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:30 schreef PortEnPeuken het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met de bejaarden zonder internet die deze serie proberen te volgen.
720p rips zijn er al hoor!quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:58 schreef FoXje het volgende:
Nog geen HD versie, boeiend, toch kijken!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:05 schreef Pek het volgende:
Walt!![]()
Ik hoopte echt op een langsrazende tientonner toen hij de weg overstak
Ik heb om 14.00 uur lokale tijd toch echt de 720p versie gekeken hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:58 schreef FoXje het volgende:
Nog geen HD versie, boeiend, toch kijken!
'Al die psychologische sci-fi onzin'... Daar wordt al sinds seizoen 2 of 3 op gehint hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:11 schreef terrestrial het volgende:
Ben ik de enige die Lost weinig meer aan vind?
Ik heb het idee dat de schrijvers niet meer weten wat ze moeten verzinnen om het geheel enigzins aan elkaar te breien. In het begin was Lost favoriet maar door al die phychologische scifi onzin is het totaal niet realistisch meer. Het begint een soap voor zwakzinnige te worden. Is ook een doelgroep natuurlijk...
Ik probeer het sezoen af te kijken, zit er geen verbetering in dan Lost echt lost voor mij.
Eens! Beetje laat om er nu achter te komen dat Lost niet volledig realistisch isquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
'Al die psychologische sci-fi onzin'... Daar wordt al sinds seizoen 2 of 3 op gehint hoor.
De schrijvers breien alles juist zeer vakkundig aan elkaar. Tot nu is seizoen 5 het beste seizoen, naar mijn mening.
Inderdaad, ik heb laatst 1 t/m 4 herkeken, en toen bleek ik ook al een hoop vergeten te zijn. En lostpedia nalezen is een must af en toe.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:30 schreef PortEnPeuken het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met de bejaarden zonder internet die deze serie proberen te volgen.
Het hoeft niet allemaal 100% realistisch te zijn. Beetje inlevings vermogen heb ik wel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:20 schreef June. het volgende:
[..]
Eens! Beetje laat om er nu achter te komen dat Lost niet volledig realistisch is.
Er zijn helemaal niet zoveel oude losse eindjes eigenlijk, noem eens wat en ik durf te wedden dat iemand hier wel een antwoord weet...quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:07 schreef terrestrial het volgende:
[..]
Het hoeft niet allemaal 100% realistisch te zijn. Beetje inlevings vermogen heb ik wel.Lost zit vol met geheimen en mysterie en dat was wat het intressant maakt maar gaandeweg verwacht je (meer) duidelijkheid. Soms is dat gelukt maar sinds seizoen 4 gaat het de verkeerde kant op. (hints of niet) Er zijn nu zoveel losse eindjes die gaan ze nooit meer op een goede manier afronden en zelfs al proberen ze dat wel. Het is bijna niet meer te kijken omdat je de helft allang niet meer weet.
Hadden de schrijvers niet gezegd dat overal een goede verklaring voor was? En dat krijg je dit soort 12 in een dozijn prut. "Oh we weten het niet meer dus laten we maar tijdreizen, doden tot leven wekken etc" Misschien komt het omdat ik totaal niet van Scifi houd.
Van de 5 lost kijkers die ik ken zijn er al 3 mee gestopt. Steeds gezegd ik geef het het voordeel vd twijfel en je bent toch nieuwsgierig hoe het verder gaat, maar ik vrees dat ik me tijd hebt verspild. Anyways mijn mening en je hoeft 'm niet te delen natuurlijk.
Zo moeilijk is het niet hoor om op youtube.com . "lost" in te tikken en dan op op tabje "geupload" -- vandaag te kiezen. *staat hij als tweede*quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:24 schreef MaddoxX het volgende:
kan iemand linkje geven voor de promo van de volgende aflevering, kvind namelijk niet de goede :#
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Ik geloof dat wel hoor, dat zou de rivaliteit tussen Ben en Charles goed verklaren. En het is ook bevestigd dat Charles al als jong gastje over het eiland liep in de jaren '50. Maar of hij verbanning verdiende, dat weet ik niet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:18 schreef Mr.Silencer het volgende:
Weer een zeer vermakelijke aflevering.
Whidmore: "I was their leader"
Geloof er geen zak van.
HIj was misschien de leider, maar de vraag is even of hij ook 'hun' leider was.quote:Ik geloof dat wel hoor, dat zou de rivaliteit tussen Ben en Charles goed verklaren. En het is ook bevestigd dat Charles al als jong gastje over het eiland liep in de jaren '50. Maar of hij verbanning verdiende, dat weet ik niet.
Daar zit ik ook nog mee, misschien dat de 'exit' je niet noodzakelijk naar dezelfde tijd stuurt ofzo, en dat Locke daarom 3 jaar later terecht kwam.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:42 schreef solidslayer het volgende:
weer een super vette aflevering!
Kan het nog aardig volgen zonder teveel wikipedia lezen.. maar 1 ding snap ik dus niet..
Tussen het moment dat locke aan het wiel draait.. en wakker wordt in Tunesie zit dus 3 jaar verschil?
Of heeft het tijdreizen net nadat de O6 het eiland verlaten 3 jaar geduurd, wat voor de mensen op het eiland mss heel kort leek? of ze zijn nadat lock aan het wiel draaide 3 jaar in het Dharma tijd perk vast komen te zitten? Als dat laatste zo is, dan is het toch vreemd dat lock 3 jaar later pas in de real world terecht komt?
anyone?
Klopt, na het vertrek van de O6 heeft het drie jaar geduurd voordat Locke tevoorschijn kwam. Ook Ben kwam ook het vorige seizoen driekwart jaar later in de woestijn terecht. Als je aan het donkey wheel draait maak je blijkbaar sowieso een sprong in de tijd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:42 schreef solidslayer het volgende:
weer een super vette aflevering!
Kan het nog aardig volgen zonder teveel wikipedia lezen.. maar 1 ding snap ik dus niet..
Tussen het moment dat locke aan het wiel draait.. en wakker wordt in Tunesie zit dus 3 jaar verschil?
Of heeft het tijdreizen net nadat de O6 het eiland verlaten 3 jaar geduurd, wat voor de mensen op het eiland mss heel kort leek? Of ze zijn nadat Locke aan het wiel draaide 3 jaar in het Dharma tijd perk vast komen te zitten? Als dat laatste zo is, dan is het toch vreemd dat Locke 3 jaar later pas in de real world terecht komt?
Anyone?
Aan elkaar te breien? Dat kan je gewoon niet menem... Dingen die eind seizoen 4 gebeurden hebben we nu mee te maken, het terug gaan naar het eiland, de bezoekjes van John, John in de kist, de kist zelf! Lost is denk ik de best geschreven serie ooit.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:11 schreef terrestrial het volgende:
Ik heb het idee dat de schrijvers niet meer weten wat ze moeten verzinnen om het geheel enigzins aan elkaar te breien.
Het is een serie... Zoals wij de wereld van lost kennen is dit allemaal mogelijk. Theoretisch kan bijna alles in Lost ook in de "echte" wereld. En dat je zegt dat het voor zwakzinnige is, is misschien omdat je sommige dingen niet begrijpt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:11 schreef terrestrial het volgende:
In het begin was Lost favoriet maar door al die phychologische scifi onzin is het totaal niet realistisch meer. Het begint een soap voor zwakzinnige te worden. Is ook een doelgroep natuurlijk...
Dat zijn moorden die hij in opdracht van Ben heeft gepleegd in de eerste twee jaar na terugkomst van de Oceanic 6.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:29 schreef solidslayer het volgende:
Ok dat is nu ook duidelijk!
Nog een vraag: Hoe past het gedeelte in het geheel waarin Sayid die dude op de golfbaan afmaakt en die chick die in het duits aan de telefoon lult tegen haar baas die het op sayid gemunt had ook..?
Had eigenlijk wel verwacht dat er iets van terug kwam deze aflevering.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:36 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dat zijn moorden die hij in opdracht van Ben heeft gepleegd in de eerste twee jaar na terugkomst van de Oceanic 6.
Vijanden van Ben, misschien mensen van Widmore, maar op een gegeven moment is Sayid erachter gekomen dat hij gemanipuleerd werd. Volgens mij is nog niet echt langsgekomen hoe hij daar precies achter kwam en wat deze mannen precies deden.
Die heeft het waarschijnlijk te druk, met zijn grotere rol in Fringequote:Op donderdag 26 februari 2009 22:53 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Verder dacht ik dat Abadon nog wel een grotere rol zou spelen maar helaas!
Mooi ook hoe hij meteen van het eiland weer in een rolstoel zat en het angstige lulletje werd, zoals hij daar wegreed na die schietpartijquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:57 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk dat het punt is dat er geen duidelijk afgebakende goede en slechte kanten zijn. Iedereen handelt naar zijn eigen inzicht en motivatie. Behalve John Locke. Die deed alleen maar wat anderen van hem vroegen in de hoop een grotere rol te kunnen spelen.
Ik denk dat dat nu ook gaat gebeuren. Locke wilde zelfmoord plegen omdat hij begon te twijfelen aan zijn laatste strohalm: dat hij speciaal is. Nu hij dat eindelijk zeker weet (doordat het eiland hem weer tot leven heeft gewekt) gaat hij het heft in eigen handen nemen hoop ik.
Nu wordt Locke eindelijk de leider die hij altijd al had moeten zijn.
LALALALALA!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:58 schreef Young_David het volgende:
Hurley was echt geweldig deze aflevering
Lijkt me wel jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 07:40 schreef June. het volgende:
Maar het eiland heeft hem weer tot leven gewekt? Waarom moet hij dan eigenlijk dood van Cristian? Zodat hij met het vliegtuig mee kon als de dode die Jack meenam?
Ik vraag me af of Ben nog niet van Hawking wist voordat Locke het zei. Dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:10 schreef dapluiz het volgende:
Hmm net ff zitten denken, maar ze zijn wel terug dankzij Locke.
Hij zou eerst zelfmoord plegen en als dat gelukt zou zijn dan zou Ben nooit van Ms. Hawking af geweten hebben waardoor ze allemaal niet terug zouden kunnen
Inderdaad, hij zei 'Eloise Hawking' op zo'n bepaalde manier dat hij al wist wie zij is.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:32 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Ben nog niet van Hawking wist voordat Locke het zei. Dat geloof ik niet.
Das waar, kan natuurlijk ook dat Ben gewoon verrast was dat hij haar ook kendequote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:32 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Ben nog niet van Hawking wist voordat Locke het zei. Dat geloof ik niet.
moraalridderquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:24 schreef pfaf het volgende:
En even een linkje voor een opmerkelijk groot gedeelte van de users in dit topic: http://nl.wikipedia.org/w(...)erlandse_werkwoorden
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
En voor jou: zoek de betekenis van moraalridder op.
Ik denk dat smokey wel weer op bezoek komtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:31 schreef Jivis het volgende:
Goede aflevering weer. Toch meer survivors op flight 316 dan ik had gedacht, ben benieuwd hoe zij in het plaatje passen.
Vond het wel raar dat Charles Widmore geen contact meer opnam met Locke nadat Abbadon was doodgeschoten door Ben? Het is natuurlijk overduidelijk dat Widmore Locke wou gebruiken om terug naar het eiland te komen.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:46 schreef Jivis het volgende:
Hurley was wel weer geniaal trouwens. "Somebody's watching us."
Interpunctie!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:52 schreef planethugo het volgende:
zei ben niet toen hij het eiland verliet met tranen in de ogen dat ie nooit meer terug mocht komen naar het eiland als ie aan het wiel zou draaien?
Ja, maar het was toen niet echt duidelijk hoe die uitspraak bedoeld werd: of het eiland hem nooit terug zou laten komen, of dat hij het eiland nooit terug kon vinden. Het lijkt er nu op dat Ben het in die tweede betekenis bedoelde: omdat het eiland constant van positie verandert, kan je het nooit meer terugvinden. Totdat Ben te horen kreeg van het bestaan van Eloise Hawking...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:52 schreef planethugo het volgende:
zei ben niet toen hij het eiland verliet met tranen in de ogen dat ie nooit meer terug mocht komen naar het eiland als ie aan het wiel zou draaien?
Jawel, als je eenmaal het eiland verplaatst hebt kun/mag je niet meer terugkomen naar het eiland ofzo.quote:
THEN WHO WAS RULES?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:00 schreef Shrien het volgende:
[..]
Jawel, als je eenmaal het eiland verplaatst hebt kun/mag je niet meer terugkomen naar het eiland ofzo.
Je ziet dat Ben het wel heeft gedaan (regels gebroken) en blijkbaar heeft het eiland Ben daarom ook even extra toegetakeld denk ik
Mijn broer zegt dat hij onsterfelijk is, altijd afgerost maar dood kan 'ie niet... Ik weet het niet...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:13 schreef JohnLocke het volgende:
Ben mag dan wel evil zijn, maar ik krijg toch medelijden met de man; constant zwaargewond, toegetakeld en afgerost
daar werd volgens mij ook op gehint toen Ben op bezoek ging bij Withmore. Wat daar precies gezegd werd weet ik niet meer maar Ben zei iets van dat hij Withmore niks kon doen maar hem wel met gelijke munt kon terugbetalen...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:09 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Mijn broer zegt dat hij onsterfelijk is, altijd afgerost maar dood kan 'ie niet... Ik weet het niet...
Nu je het zegt, dat kan inderdaad wel kloppenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:56 schreef planethugo het volgende:
[..]
daar werd volgens mij ook op gehint toen Ben op bezoek ging bij Withmore. Wat daar precies gezegd werd weet ik niet meer maar Ben zei iets van dat hij Withmore niks kon doen maar hem wel met gelijke munt kon terugbetalen...
Daarover gesproken, ik was op wiki aan het spelen, en daar las ik dus dat de Hydra vermoedelijk het enige meercellige wezen is dat biologisch onsterfelijk is. Dus misschien deed Dharma ook onderzoek naar onsterfelijkheid.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:09 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Mijn broer zegt dat hij onsterfelijk is, altijd afgerost maar dood kan 'ie niet... Ik weet het niet...
Hmnn interessant, we wisten al dat mensen op het eiland niet snel ziek werden (Ben was dan ook extreem geschokt dat hij wel kanker ontwikkelde) of zelfs genezen (Locke was verlamd, Rose had kanker).quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:30 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ik was op wiki aan het spelen, en daar las ik dus dat de Hydra vermoedelijk het enige meercellige wezen is dat biologisch onsterfelijk is. Dus misschien deed Dharma ook onderzoek naar onsterfelijkheid.
Volgens Juliet is Richard 'very old', dus ga er maar vanuit dat hij onsterfelijk isquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
Hmnn interessant, we wisten al dat mensen op het eiland niet snel ziek werden (Ben was dan ook extreem geschokt dat hij wel kanker ontwikkelde) of zelfs genezen (Locke was verlamd, Rose had kanker).
Daarnaast lijkt Richard in al die tijd geen dag ouder geworden te zijn, het kan echter ook zijn dat hij ook tijdreist (net als de ontmoeting tussen Widmore en Locke)
Ben gebruikt Locke, net zo goed als dat Widmore Locke simpelweg gebruikt. Hij moest die ring hebben, en toen hij over Hawking begon vond hij het toch te gevaarlijk dat hij bleef leven, omdat hij dat wist. Dat denk ik ten minste.quote:Maar wat ik vreemd vond aan deze aflevering is waarom Ben eerst Locke helpt en hem daarna alsnog zelf wurgt? Als ie hem dood wilde hebben kon ie hem toch zichzelf op laten hangen? Nu leek het er op dat ie hem daadwerkelijk wilde helpen, maar hem alsnog ombracht omdat Locke over Eloise Hawking begon, heb ik dat correct gezien of had Ben John alleen maar nodig om die ring te krijgen?
Dit is wat ik daarover dacht en denk:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
Maar wat ik vreemd vond aan deze aflevering is waarom Ben eerst Locke helpt en hem daarna alsnog zelf wurgt? Als ie hem dood wilde hebben kon ie hem toch zichzelf op laten hangen? Nu leek het er op dat ie hem daadwerkelijk wilde helpen, maar hem alsnog ombracht omdat Locke over Eloise Hawking begon, heb ik dat correct gezien of had Ben John alleen maar nodig om die ring te krijgen?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:26 schreef JohnLocke het volgende:
Misschien?
Zij was de weg terug, ik denk dat Ben die troef voor zichzelf wilde houden om de anderen zo lang mogelijk aan het lijntje te kunnen houden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:05 schreef Merkie het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan Hawking dat Locke haar niet mag ontmoeten?
Dat was ook mijn eerste ingeving. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Ben Eloise Hawking nog niet kende, en dat hij Locke zo lang mogelijk aan het lijntje wou houden om zoveel mogelijk informatie uit hem te krijgen (over Jin, en over Hawking). In de vorige aflevering bleek bijvoorbeeld ook dat hij niet wist dat Eloise Hawking de moeder van Faraday was.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:09 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Zij was de weg terug, ik denk dat Ben die troef voor zichzelf wilde houden om de anderen zo lang mogelijk aan het lijntje te kunnen houden.
Volgens mij was er in seizoen 4 een flashforward waarin Ben in de kerk boven de Lamppost een kaarsje aanstak en toen sprak hij ook even met Eloise, maar ik weet niet of dat zich afspeelde voor of na de dood van Locke.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:39 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste ingeving. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Ben Eloise Hawking nog niet kende, en dat hij Locke zo lang mogelijk aan het lijntje wou houden om zoveel mogelijk informatie uit hem te krijgen (over Jin, en over Hawking). In de vorige aflevering bleek bijvoorbeeld ook dat hij niet wist dat Eloise Hawking de moeder van Faraday was.
Dat is dit seizoen (e02) en na de dood van Locke. Hawking zegt dan dat er nog maar 70 uur is te gaan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:41 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Volgens mij was er in seizoen 4 een flashforward waarin Ben in de kerk boven de Lamppost een kaarsje aanstak en toen sprak hij ook even met Eloise, maar ik weet niet of dat zich afspeelde voor of na de dood van Locke.
Ah ok, maar ik denk dat Ben wel wist wie Hawking was en wat ze deed. Hij heeft immers zoveel informatie, spionen en invloed.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:56 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dat is dit seizoen (e02) en na de dood van Locke. Hawking zegt dan dat er nog maar 70 uur is te gaan.
Nee. Ben heet hem namelijk niet levend op het eiland gezien. Yin zat, voor hem, op de ontplofte boot.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:38 schreef Platina het volgende:
Wist Ben trouwens van die ring af? want ik zie sommige zeggen dat Locke vermoord is vanwege de ring, maar dat lijkt me een beetje erg onzinnig. Ben wist toch pas dat Yin in leven was toen Locke het vertelde.
Is toch puur die Hawking die het hem doet hoor.
Als Locke dé leider van het eiland is, kan je toch verwachten dat hij niet dood kan ?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:32 schreef kastanova het volgende:
Een verlamde Locke weer laten lopen, okay... Maar doden tot leven wekken, het begint nu toch wel enigszins onzinnig te worden... Alles kon wetenschappelijk verklaard worden toch?
Net als timetravelquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:32 schreef kastanova het volgende:
Een verlamde Locke weer laten lopen, okay... Maar doden tot leven wekken, het begint nu toch wel enigszins onzinnig te worden... Alles kon wetenschappelijk verklaard worden toch?
In de eerste aflevering zag je dode Christian al rondlopen, wat zeur je nou?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:32 schreef kastanova het volgende:
Zijn de makers al halverwege seizoen 1 op teruggekomen dacht ikquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:32 schreef kastanova het volgende:
Is mogelijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:41 schreef Shrien het volgende:
Als Locke dé leider van het eiland is, kan je toch verwachten dat hij niet dood kan ?
Hij heeft die val overleefd uit het gebouw.
Is mogelijk.quote:Hij heeft dat schot in zijn buik overleefd.
Is in theorie mogelijk.quote:Ben jij ook zo iemand die voor de tv zit: 'VLIEGENDE ZWARTE ROOK! DA'KAN'NIE!'
We hebben hem nergens ook daadwerkelijk materie zien verplaatsen of iets dergelijks, dus goed mogelijk dat dat slechts ingebeeld werd. Is dus ook mogelijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:59 schreef JohnLocke het volgende:
In de eerste aflevering zag je dode Christian al rondlopen, wat zeur je nou?
En dát is zover ik weet niet mogelijk.quote:En nu is hij weer levend op het eiland na zijn dood.
Dat heb ik nooit gehoord, en dat was vanaf seizoen 1 al niet meer te doen. Snap je ook wel wat science-fiction inhoudt? Een beetje suspension of disbelief mag ook wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:15 schreef kastanova het volgende:
Kom mensen, zo moeilijk is het bovenstaande toch niet te bevatten.
De makers hebben altijd beweerd dat alles wetenschappelijk te verklaren is. Tot nu toe had ik die hoop dan ook inderdaad. Het gaat nu echter nét iets te ver.
Uiteraard! Het gebeurt zelfs in Nederland continu!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:23 schreef Toad het volgende:
een eiland verplaatsten is wel mogelijk kasta...
Oh jawel hoor. Ben komt iedere maandag op de koffie om me te manipuleren.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:23 schreef JohnLocke het volgende:
Overigens verplicht niemand je het te blijven kijken.
ah joh, gebeurt toch ook ooit weleens hier in het echte leven dat een dood iemand tot leven komt..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Uiteraard! Het gebeurt zelfs in Nederland continu!
Dood verkláárd zijn, is wat anders dan daadwerkelijk dood zíjn natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:32 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
ah joh, gebeurt toch ook ooit weleens hier in het echte leven dat een dood iemand tot leven komt..
http://dakzoekje.nl/2008/06/dode-baby-komt-weer-tot-leven/
Lees mijn post.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:15 schreef kastanova het volgende:
De makers hebben altijd beweerd dat alles wetenschappelijk te verklaren is. Tot nu toe had ik die hoop dan ook inderdaad. Het gaat nu echter nét iets te ver.
Een eiland niet. HET Eiland wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:23 schreef Toad het volgende:
een eiland verplaatsten is wel mogelijk kasta...
en die zwarte rook kan in principe ook zeg je, zou daarin Mysterio van Spiderman schuilgaan ofzoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dood verkláárd zijn, is wat anders dan daadwerkelijk dood zíjn natuurlijk.
Nee, dat waren de DeGroots en Alvar Hanso.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:28 schreef Gremen het volgende:
Vraagje:
Is charles nu eigenlijk de persoon die dharma opgericht heeft en alles op het eiland gestart is. En dat hij daarmee bedoelt dat hij ook ooit een leider was?
Toen zat Ben al lang bij de Others, ik denk dat hij op dat moment dus de leider was, en toen nam Ben het over.quote:En dat daarna Ben hem met The Purge verjaagd heeft en toen de macht overnam...
Een soort raadsman voor wie de leider van de Others is denk ik, misschien wel machtiger dan Ben.quote:Wat is nu Richard Alpert's hele rol in dit verhaal?
Hallo, ik klaag toch niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:16 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Een eiland niet. HET Eiland wel.
Is het zo moeilijk om te snappen dat het eiland speciaal is? En in de "wereld" van lost bestaat dat eiland en kan alles dus wel.
Snap ik... Maar er zijn andere die blijkbaar niet snappen dat het een serie isquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:33 schreef Toad het volgende:
[..]
Hallo, ik klaag toch niet.![]()
Ik vraag alleen wat aan kasta.
Doet Locke al een beetje hèquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:01 schreef Bot13 het volgende:
Dus nu wacht ik op het moment dat de Losties quasi-interessant kunnen gaan doen tegen de 316-ers. Raadseltjes rondstrooien. Meer vragen dan antwoorden oproepen. Vragen ontwijken. Maar helaas
Nu je het zegt,quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:01 schreef Bot13 het volgende:
Dus nu wacht ik op het moment dat de Losties quasi-interessant kunnen gaan doen tegen de 316-ers. Raadseltjes rondstrooien. Meer vragen dan antwoorden oproepen. Vragen ontwijken. Maar helaas
quote:Op zondag 1 maart 2009 03:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
Terug in de tijd gegaan toen het slot nog open was?
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:43 schreef Jaytonism het volgende:
Jack
Van deze man snap ik nog het minst. Hij was het meest gemotiveerd om van het eiland af te komen en dat was zijn enige drijfveer in al die tijd op het eiland. Weet iemand duidelijke redenen waarom hij ook ineens ingestemd is om naar het eiland te gaan om nooit meer terug te keren?
Zo'n twintig aanslagen op z'n leven, verschillende groepen op het eiland je het leven zuur maken, onverklaarbaar rook dat mensen dood, The Purge wat de hele populatie kan doden, boze ijsberen die je omver lopen..quote:Op zondag 1 maart 2009 16:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het was op het eiland zo slecht nog niet...
Zijn vader is dood, en hij heeft vaak genoeg aangegeven dat ie dat zo wil houden (Hij is altijd kwaad als wat anders beweerd wordt)quote:Op zondag 1 maart 2009 16:02 schreef Toad het volgende:
Jack is benieuwd naar z'n vader; misschien wil hij het goedmaken met hem. Ik denk dat je over de motieven van de anderen niet hoeft na te denken. Want als er één iemand ging, zou automatisch iedereen gaan.
Heb je de laatste EP gezien? Locke bracht Jack toch aan het twijfelen toen hij over z'n vader begon? Jack was misschien wel boos, maar je zag hem twijfelen.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:12 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Zijn vader is dood, en hij heeft vaak genoeg aangegeven dat ie dat zo wil houden (Hij is altijd kwaad als wat anders beweerd wordt)
http://abc.go.com/primetime/lost/index?pn=recap#t=162212&d=170980quote:Off the island, Jack and Ben remove Locke's coffin from the funeral home. Later, at a motel, Jack finally shaves off his beard. Ben has a suit prepared for Jack so he can go check out Hurley from the mental institution. Ben asks Jack what Locke had said to him to change his mind about going back, and Jack tells him Locke said that everyone they left behind on the island was going to die.
Dit lijkt me inderdaad logisch. Daarnaast heeft ze het de laatste episode over liefde. Ik denk dat ze daarmee Sawyer bedoelde. Jack is Mr. Nice Guy maar ze is verliefd op Sawyer. Misschien dat er in de tussentijd hiertussen iets gebeurd zoals die ring die aan Sun word gegeven.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:43 schreef Jaytonism het volgende:
Hm,
Zit even te na te denken waarom de O6 nou daadwerkelijk "vrijwillig" terug wilde keren naar het eiland, na zoveel gedaan te hebben om er af te komen. Dit is volgens mij nog niet echt uitgewerkt.
Kate
Het is duidelijk dat er iets met Aaron gebeurd is, wellicht wordt hij gegijzeld zodat Kate onder dwang terug moest.
Ik heb ergens opgevangen dat Guam bekend staat als doorsluispoort voor gevangenen van buitenafse kom af. Het zou een overstap vlucht kunnen zijn naar zijn andere vlucht. Daarnaast zit in Guam veel militaire fasciliteiten van USA. Misschien daarheen voor een reden. Waarschijnlijk wel voor die moorden. Het zou me niks verbazen dat Ben dit wist en dus hem laat oppakken.quote:Sayid
Sayid is gearresteerd om nog onduidelijke redenen, misschien heeft Ben de moorden bekend gemaakt die hij gepleegd heeft destijds, zodat hij opgepakt is? Maar waarom zal hij dan naar Guam moeten.. (de vlucht)
Hurley neemt een gitaar mee het vliegtuig in. Ik denk dat Charlie hem de weg naar het vliegtuig zal wijzen. Ook omdat hij in het vliegtuig roept dat een hij zei dat Ben niet mee ging. En zeker na hij Locke heeft gezien, is hij wat meer beinvloedbaar.quote:Hurley
Totaal onduidelijk waarom hij terug wil opeens. Die man was zo blij dat ie er weg was, misschien denkt ie dat ie nog vervloekt is? Omdat de cijfers hem achtervolgen en er gewoon gek van wordt?
Lijkt me ook de reden.quote:Sun
DIe wil gewoon naar Jin, maar haar zakenrelatie met Widmore is ook nog niet echt van belang geweest, aangezien ze Ben nu niet meer wil doden.
Jack is voor mij makkelijk. Hij heeft totaal geen doel in de USA. Hij word door Kate (zijn liefde) achtergelaten. En raakt meer en meer depressief. Het was misschien niet veilig daar maar mensen hadden hem daar nodig. Hier is hij nutteloos.quote:Jack
Van deze man snap ik nog het minst. Hij was het meest gemotiveerd om van het eiland af te komen en dat was zijn enige drijfveer in al die tijd op het eiland. Weet iemand duidelijke redenen waarom hij ook ineens ingestemd is om naar het eiland te gaan om nooit meer terug te keren?
Desmond was geen crasher van het vliegtuig. Ik denk dat hij niet nodig is. Desmond was handig voor Ben om als "dubbelganger" van iemand die niet meegaat te zijn. De 316 moest zoveel mogelijk lijken op die van Oceanic. Daar zat geen Desmond bij, dus niet nodig.quote:Desmond is niet mee, wat voor consequenties zal dit hebben.. Ze moesten allemaal terugkeren naar het eiland.
Klopt ja, de aflevering van deze week wordt volgende week weer uitgezondenquote:Op zondag 1 maart 2009 19:27 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Volgens TV.com onder andere wel een pauze van een week
Aflevering 8 wordt op 4 maart uitgezonden volgens TV.com?quote:Op zondag 1 maart 2009 19:53 schreef Shrien het volgende:
[..]
Klopt ja, de aflevering van deze week wordt volgende week weer uitgezonden
oui.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:55 schreef remlof het volgende:
Maar goed, vlucht 316 is dus neergekomen op het kleine eiland, op bepaalde passagiers (Jack, Kate, Hurley iig) na?
Zo ziet het er inderdaad uitquote:Op zondag 1 maart 2009 19:55 schreef remlof het volgende:
Maar goed, vlucht 316 is dus neergekomen op het kleine eiland, op bepaalde passagiers (Jack, Kate, Hurley iig) na?
De vraag is echter: Zit het 316 volk in het heden, of net als Hurley, Kate, Jack en Sayid in Dharma tijd?quote:Op zondag 1 maart 2009 19:55 schreef remlof het volgende:
Volgens mij zijn de willekeurige timeflashes afgelopen nadat Locke the wheel het laatst heeft verzet, dus ik neem aan dat ze allemaal in dezelfde tijd zitten, of ze moeten weer iemand naar Tunesië sturen om de rest te flashen.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:00 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
De vraag is echter: Zit het 316 volk in het heden, of net als Hurley, Kate, Jack en Sayid in Dharma tijd?
Maar dan zitten ze allemaal in Dharma-tijd, en waarom is er dan geen Dharma personeel in de Hydra?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de willekeurige timeflashes afgelopen nadat Locke the wheel het laatst heeft verzet, dus ik neem aan dat ze allemaal in dezelfde tijd zitten, of ze moeten weer iemand naar Tunesië sturen om de rest te flashen.
Wat mij doet afvragen wie/wat die flash bij het overvliegen van flight 316 heeft veroorzaakt
Maar die 4 werden uit het vliegtuig 'geflitst' voor het landde, daarom is het de vraag of het vliegtuig in dezelfde tijd zit. En zoja, waarom is er dan geen Dharma aanwezig in de Hydra?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:29 schreef Bot13 het volgende:
Ze zitten toch nog steeds in de Dharma tijd? Jin kwam aanrijden in een gloednieuwe Dharma-van, met nieuwe Dharma kleren aan...?
En Locke wilde niet dat Sun terugging naar het eiland, omdat hij dat Jin had beloofd. Misschien dwarsboomde dit wel Ben's plannen?quote:Op maandag 2 maart 2009 01:28 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik denk dat inderdaad het noemen van de naam van Ms Hawkings en het nieuws dat Jin nog leefde, Ben toch deed besluiten locke om te leggen. Als Locke dit mss niet had gezegd had Ben hem gebruikt om terug te keren naar het eiland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |