Hij wil Locke niet levend terug omdat het eiland Locke heeft verkozen boven hemzelf. En dat Hawking de sleutel was tot terugkeren had Locke misschien nog niet helemaal door, maar Ben wel. Toen hij hoorde dat Locke al over haar wist werd het voor Ben dus moeilijker om Locke aan het lijntje te houden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:44 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik zie hier niks in.
Hij wilt Locke niet terug, waarom. Wat maakt het uit dat John wist van Hawking, en wat boeit het of het zelfmoord is of dat hij hem zelf doodt?! Dood is dood.
Ahaquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:48 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Hij wil Locke niet levend terug omdat het eiland Locke heeft verkozen boven hemzelf. En dat Hawking de sleutel was tot terugkeren had Locke misschien nog niet helemaal door, maar Ben wel. Toen hij hoorde dat Locke al over haar wist werd het voor Ben dus moeilijker om Locke aan het lijntje te houden.
En dat Locke over Hawking wist, hoorde Ben natuurlijk pas nadat hij Locke omgepraat had.
Ik denk dat het punt is dat er geen duidelijk afgebakende goede en slechte kanten zijn. Iedereen handelt naar zijn eigen inzicht en motivatie. Behalve John Locke. Die deed alleen maar wat anderen van hem vroegen in de hoop een grotere rol te kunnen spelen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:41 schreef Rahl het volgende:
Ben!
Had ik niet verwacht tbh! Ik denk onderhand ook dat er geen goede kanten zijn in Lost. Het zijn slechten tegen slechten. Maar al met al een goeie ep
Maar eerst nog de andere 316 overlevenden aan zijn kant krijgen, met Ben afrekenen en de rest vinden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:57 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk dat het punt is dat er geen duidelijk afgebakende goede en slechte kanten zijn. Iedereen handelt naar zijn eigen inzicht en motivatie. Behalve John Locke. Die deed alleen maar wat anderen van hem vroegen in de hoop een grotere rol te kunnen spelen.
Ik denk dat dat nu ook gaat gebeuren. Locke wilde zelfmoord plegen omdat hij begon te twijfelen aan zijn laatste strohalm: dat hij speciaal is. Nu hij dat eindelijk zeker weet (doordat het eiland hem weer tot leven heeft gewekt) gaat hij het heft in eigen handen nemen hoop ik.
Nu wordt Locke eindelijk de leider die hij altijd al had moeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist wel, die miss Hawking zorgt er juist voor, denk dat Ben wilt dat zo weinig mogelijk van haar af weten, hij flipte ineens helemaal toen locke der over begon, zal wel reden hebben hoor..quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:44 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik zie hier niks in.
Hij wilt Locke niet terug, waarom. Wat maakt het uit dat John wist van Hawking, en wat boeit het of het zelfmoord is of dat hij hem zelf doodt?! Dood is dood.
Inderdaad, Ben heeft alleen wat aan mensen zolang hij ze kan manipuleren, en als ze teveel weten verliest hij zijn macht over hun.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:19 schreef OmeCo het volgende:
[..]
Juist wel, die miss Hawking zorgt er juist voor, denk dat Ben wilt dat zo weinig mogelijk van haar af weten, hij flipte ineens helemaal toen locke der over begon, zal wel reden hebben hoor..
Maar de rest vinden wordt een beetje lastig, aangezien die nog in het Dharma tijdperk zitten. Locke gaat blijkbaar dus niet mee met de flashes en zit vast in het heden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:59 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Maar eerst nog de andere 316 overlevenden aan zijn kant krijgen, met Ben afrekenen en de rest vinden.
Oeh, goed punt! Ik nam aan dat de rest van het vliegtuig ook in Dharma tijd was geland, maar dat is misschien niet zo neequote:Op donderdag 26 februari 2009 13:00 schreef June. het volgende:
[..]
Maar de rest vinden wordt een beetje lastig, aangezien die nog in het Dharma tijdperk zitten. Locke gaat blijkbaar dus niet mee met de flashes en zit vast in het heden.
Die achterblijvers zijn toch ook de hele tijd met de tijd meegereisd en zijn pas net in het Dharma tijdperk aanbeland, volgens mij.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:07 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Oeh, goed punt! Ik nam aan dat de rest van het vliegtuig ook in Dharma tijd was geland, maar dat is misschien niet zo nee![]()
Denken jullie trouwens dat de achterblijvers nu ook al 3 jaar in Dharma-tijd hebben geleefd? Een vriend van me beweerde in een discussie dat dat niet zolang hoeft te zijn omdat zij mogelijk tijd anders ervaren.
Maar volgens mij was dat maar eventjes, dat stopte toen Locke het wiel rechtzette. En dat was een paar maanden na de crash in 2004. Ik denk dat ze op dat moment zijn vast komen te zitten in Dharma tijd en daar 3 jaar hebben geleefd terwijl de oceanic 6 3 jaar in het 'heden' hebben gezeten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:10 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Die achterblijvers zijn toch ook de hele tijd met de tijd meegereisd en zijn pas net in het Dharma tijdperk aanbeland, volgens mij.
Om de eerste crash na te spelen moest er een lichaam door Jack meegenomen worden, in de eerste crash was dat Christian, nu Locke.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:09 schreef martijnisgek het volgende:
Waarom Lock vermoorden en dan wel zijn lichaam meenemen naar het eiland? Kan iemand mij dat uitleggen?
Van Richard Alpert neem ik aan ? Kan me een dergelijke scene echter niet herinneren...quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:53 schreef Merkie het volgende:
Hoe wist Locke van de naam Eloise Hawking af?
Verder een beetje saaie aflevering vond ik. Locke is nooit zo interessant.
Oh ja.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:57 schreef Ereinion het volgende:
Uh, Locke's vader was de originele Sawyer, die het geld van James zijn ouders had afgetroggeld, waarna zijn vader zijn moeder vermoorde, en daarna zichzelf.
Volgens mij heb jij deze aflevering gemist: The Brigquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:55 schreef TC03 het volgende:
Aardige aflevering weer.
Waarom had Saywer ook alweer Locke's vader vermoord? Ik kan dit niet precies meer plaatsen.En waarom is dit essentieel voor het verhaal?
Ik bedacht me trouwens ook dat we nog steeds niet hebben gezien wat John met zijn vader heeft gedaan toen Ben hem tevoorschijn toverde.
Dat vertelde Richard toch voor hij het wiel draaide?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:05 schreef Harajuku. het volgende:
Deze aflevering zag je nog hoe Locke weet dat zij Eloise Hawking heet
Nee, Christian.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:06 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dat vertelde Richard toch voor hij het wiel draaide?
Nee, was het alleen even vergeten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:02 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij deze aflevering gemist: The Brig
Toch onlogisch, het leek er op dat Ben Lock echt dood wilde hebben. Dan had hij ook wel een ander lijk kunnen meenemen, zodat Lock echt dood zou gaan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:13 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Om de eerste crash na te spelen moest er een lichaam door Jack meegenomen worden, in de eerste crash was dat Christian, nu Locke.
[..]
Er zal best meer achter zitten, we vinden het nog wel uit lijkt me.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:59 schreef martijnisgek het volgende:
[..]
Toch onlogisch, het leek er op dat Ben Lock echt dood wilde hebben. Dan had hij ook wel een ander lijk kunnen meenemen, zodat Lock echt dood zou gaan?
Ben moet dus toch nog iets met / van Lock willen anders had hij hem niet meegenomen...
Was niet zijn eerste poging hequote:Op donderdag 26 februari 2009 16:12 schreef Shrien het volgende:
Ik vond het een kicke aflevering, dat gedeelte met Hurley ookdenkt die gek dat Locke een spook is net als iedereen die hij tegenkomt
![]()
Vaag einde, dat wel. Had niet verwacht dat Ben Locke eigenhandig aan zijn einde hielp.
Dat is waar, het leek erop alsof ze vriendjes waren geworden aan het eind van s04quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:13 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Was niet zijn eerste poging he
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:00 schreef June. het volgende:
[..]
Maar de rest vinden wordt een beetje lastig, aangezien die nog in het Dharma tijdperk zitten. Locke gaat blijkbaar dus niet mee met de flashes en zit vast in het heden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal dit nog wat betekenis hebben trouwens ?
Wat gekrabbel op de tafel waar Hurley aan zit.[@Last.fm |
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:28 schreef Shrien het volgende:
[..]Logisch ook aangezien Hurley gewoon verdween met een flits en de rest van de losties dus ook. Lijkt me dus duidelijk dat ze in een andere tijd dan locke zitten en in dezelfde tijd als Jin en consortenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:28 schreef Shrien het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal dit nog wat betekenis hebben trouwens ?
[ afbeelding ]
Wat gekrabbel op de tafel waar Hurley aan zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:03 schreef JohnLocke het volgende:
Promo voor Volgende ep:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Harajuku. op 27-02-2009 10:27:10 ]I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:54 schreef JohnLocke het volgende:
[..]Dat snap ik nu jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[@Last.fm |
Ja.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
Logisch ook aangezien Hurley gewoon verdween met een flits en de rest van de losties dus ook. Lijkt me dus duidelijk dat ze in een andere tijd dan locke zitten en in dezelfde tijd als Jin en consorten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |