Hij wil Locke niet levend terug omdat het eiland Locke heeft verkozen boven hemzelf. En dat Hawking de sleutel was tot terugkeren had Locke misschien nog niet helemaal door, maar Ben wel. Toen hij hoorde dat Locke al over haar wist werd het voor Ben dus moeilijker om Locke aan het lijntje te houden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:44 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik zie hier niks in.
Hij wilt Locke niet terug, waarom. Wat maakt het uit dat John wist van Hawking, en wat boeit het of het zelfmoord is of dat hij hem zelf doodt?! Dood is dood.
Ahaquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:48 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Hij wil Locke niet levend terug omdat het eiland Locke heeft verkozen boven hemzelf. En dat Hawking de sleutel was tot terugkeren had Locke misschien nog niet helemaal door, maar Ben wel. Toen hij hoorde dat Locke al over haar wist werd het voor Ben dus moeilijker om Locke aan het lijntje te houden.
En dat Locke over Hawking wist, hoorde Ben natuurlijk pas nadat hij Locke omgepraat had.
Ik denk dat het punt is dat er geen duidelijk afgebakende goede en slechte kanten zijn. Iedereen handelt naar zijn eigen inzicht en motivatie. Behalve John Locke. Die deed alleen maar wat anderen van hem vroegen in de hoop een grotere rol te kunnen spelen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:41 schreef Rahl het volgende:
Ben!
Had ik niet verwacht tbh! Ik denk onderhand ook dat er geen goede kanten zijn in Lost. Het zijn slechten tegen slechten. Maar al met al een goeie ep
Maar eerst nog de andere 316 overlevenden aan zijn kant krijgen, met Ben afrekenen en de rest vinden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:57 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk dat het punt is dat er geen duidelijk afgebakende goede en slechte kanten zijn. Iedereen handelt naar zijn eigen inzicht en motivatie. Behalve John Locke. Die deed alleen maar wat anderen van hem vroegen in de hoop een grotere rol te kunnen spelen.
Ik denk dat dat nu ook gaat gebeuren. Locke wilde zelfmoord plegen omdat hij begon te twijfelen aan zijn laatste strohalm: dat hij speciaal is. Nu hij dat eindelijk zeker weet (doordat het eiland hem weer tot leven heeft gewekt) gaat hij het heft in eigen handen nemen hoop ik.
Nu wordt Locke eindelijk de leider die hij altijd al had moeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist wel, die miss Hawking zorgt er juist voor, denk dat Ben wilt dat zo weinig mogelijk van haar af weten, hij flipte ineens helemaal toen locke der over begon, zal wel reden hebben hoor..quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:44 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik zie hier niks in.
Hij wilt Locke niet terug, waarom. Wat maakt het uit dat John wist van Hawking, en wat boeit het of het zelfmoord is of dat hij hem zelf doodt?! Dood is dood.
Inderdaad, Ben heeft alleen wat aan mensen zolang hij ze kan manipuleren, en als ze teveel weten verliest hij zijn macht over hun.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:19 schreef OmeCo het volgende:
[..]
Juist wel, die miss Hawking zorgt er juist voor, denk dat Ben wilt dat zo weinig mogelijk van haar af weten, hij flipte ineens helemaal toen locke der over begon, zal wel reden hebben hoor..
Maar de rest vinden wordt een beetje lastig, aangezien die nog in het Dharma tijdperk zitten. Locke gaat blijkbaar dus niet mee met de flashes en zit vast in het heden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:59 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Maar eerst nog de andere 316 overlevenden aan zijn kant krijgen, met Ben afrekenen en de rest vinden.
Oeh, goed punt! Ik nam aan dat de rest van het vliegtuig ook in Dharma tijd was geland, maar dat is misschien niet zo neequote:Op donderdag 26 februari 2009 13:00 schreef June. het volgende:
[..]
Maar de rest vinden wordt een beetje lastig, aangezien die nog in het Dharma tijdperk zitten. Locke gaat blijkbaar dus niet mee met de flashes en zit vast in het heden.
Die achterblijvers zijn toch ook de hele tijd met de tijd meegereisd en zijn pas net in het Dharma tijdperk aanbeland, volgens mij.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:07 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Oeh, goed punt! Ik nam aan dat de rest van het vliegtuig ook in Dharma tijd was geland, maar dat is misschien niet zo nee![]()
Denken jullie trouwens dat de achterblijvers nu ook al 3 jaar in Dharma-tijd hebben geleefd? Een vriend van me beweerde in een discussie dat dat niet zolang hoeft te zijn omdat zij mogelijk tijd anders ervaren.
Maar volgens mij was dat maar eventjes, dat stopte toen Locke het wiel rechtzette. En dat was een paar maanden na de crash in 2004. Ik denk dat ze op dat moment zijn vast komen te zitten in Dharma tijd en daar 3 jaar hebben geleefd terwijl de oceanic 6 3 jaar in het 'heden' hebben gezeten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:10 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Die achterblijvers zijn toch ook de hele tijd met de tijd meegereisd en zijn pas net in het Dharma tijdperk aanbeland, volgens mij.
Om de eerste crash na te spelen moest er een lichaam door Jack meegenomen worden, in de eerste crash was dat Christian, nu Locke.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:09 schreef martijnisgek het volgende:
Waarom Lock vermoorden en dan wel zijn lichaam meenemen naar het eiland? Kan iemand mij dat uitleggen?
Van Richard Alpert neem ik aan ? Kan me een dergelijke scene echter niet herinneren...quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:53 schreef Merkie het volgende:
Hoe wist Locke van de naam Eloise Hawking af?
Verder een beetje saaie aflevering vond ik. Locke is nooit zo interessant.
Oh ja.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:57 schreef Ereinion het volgende:
Uh, Locke's vader was de originele Sawyer, die het geld van James zijn ouders had afgetroggeld, waarna zijn vader zijn moeder vermoorde, en daarna zichzelf.
Volgens mij heb jij deze aflevering gemist: The Brigquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:55 schreef TC03 het volgende:
Aardige aflevering weer.
Waarom had Saywer ook alweer Locke's vader vermoord? Ik kan dit niet precies meer plaatsen.En waarom is dit essentieel voor het verhaal?
Ik bedacht me trouwens ook dat we nog steeds niet hebben gezien wat John met zijn vader heeft gedaan toen Ben hem tevoorschijn toverde.
Dat vertelde Richard toch voor hij het wiel draaide?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:05 schreef Harajuku. het volgende:
Deze aflevering zag je nog hoe Locke weet dat zij Eloise Hawking heet
Nee, Christian.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:06 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dat vertelde Richard toch voor hij het wiel draaide?
Nee, was het alleen even vergeten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:02 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij deze aflevering gemist: The Brig
Toch onlogisch, het leek er op dat Ben Lock echt dood wilde hebben. Dan had hij ook wel een ander lijk kunnen meenemen, zodat Lock echt dood zou gaan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:13 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Om de eerste crash na te spelen moest er een lichaam door Jack meegenomen worden, in de eerste crash was dat Christian, nu Locke.
[..]
Er zal best meer achter zitten, we vinden het nog wel uit lijkt me.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:59 schreef martijnisgek het volgende:
[..]
Toch onlogisch, het leek er op dat Ben Lock echt dood wilde hebben. Dan had hij ook wel een ander lijk kunnen meenemen, zodat Lock echt dood zou gaan?
Ben moet dus toch nog iets met / van Lock willen anders had hij hem niet meegenomen...
Was niet zijn eerste poging hequote:Op donderdag 26 februari 2009 16:12 schreef Shrien het volgende:
Ik vond het een kicke aflevering, dat gedeelte met Hurley ookdenkt die gek dat Locke een spook is net als iedereen die hij tegenkomt
![]()
Vaag einde, dat wel. Had niet verwacht dat Ben Locke eigenhandig aan zijn einde hielp.
Dat is waar, het leek erop alsof ze vriendjes waren geworden aan het eind van s04quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:13 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Was niet zijn eerste poging he
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:00 schreef June. het volgende:
[..]
Maar de rest vinden wordt een beetje lastig, aangezien die nog in het Dharma tijdperk zitten. Locke gaat blijkbaar dus niet mee met de flashes en zit vast in het heden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal dit nog wat betekenis hebben trouwens ?
Wat gekrabbel op de tafel waar Hurley aan zit.[@Last.fm |
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:28 schreef Shrien het volgende:
[..]Logisch ook aangezien Hurley gewoon verdween met een flits en de rest van de losties dus ook. Lijkt me dus duidelijk dat ze in een andere tijd dan locke zitten en in dezelfde tijd als Jin en consortenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:28 schreef Shrien het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal dit nog wat betekenis hebben trouwens ?
[ afbeelding ]
Wat gekrabbel op de tafel waar Hurley aan zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:03 schreef JohnLocke het volgende:
Promo voor Volgende ep:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Harajuku. op 27-02-2009 10:27:10 ]I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:54 schreef JohnLocke het volgende:
[..]Dat snap ik nu jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[@Last.fm |
Ja.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
Logisch ook aangezien Hurley gewoon verdween met een flits en de rest van de losties dus ook. Lijkt me dus duidelijk dat ze in een andere tijd dan locke zitten en in dezelfde tijd als Jin en consorten
Ja, maar er is nu wel flink gehint dat Christian en Jacob overlappen/dezelfde zijn. Daarom vind ik het niet een heel rare gedachte dat Christian zichzelf heeft omgebracht a la Locke om zo de groep op het eiland te krijgen (de eerste crash). Sawyer wurgde hem toch pas op het eiland?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:04 schreef JohnLocke het volgende:
En iedereen moest terug omdat Jacob dat wil. Wat Jacob precies is en waarom hij dat wil zullen we voorlopig nog niet horen denk ik.
Christian Shephard en het eiland hadden niet echt een link. Hij was gewoon een dokter en alcoholist. lijkt me vergezocht.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:14 schreef PortEnPeuken het volgende:
[..]
Ja, maar er is nu wel flink gehint dat Christian en Jacob overlappen/dezelfde zijn. Daarom vind ik het niet een heel rare gedachte dat Christian zichzelf heeft omgebracht a la Locke om zo de groep op het eiland te krijgen (de eerste crash). Sawyer wurgde hem toch pas op het eiland?
Maar waarom was ie alcoholist? Jack was in zijn tijd na het eiland ook alcoholist... en dokterquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:22 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Christian Shepard en het eiland hadden niet echt een link. Hij was gewoon een dokter en alcoholist. lijkt me vergezocht.
Tjah, is ook weer zo.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:30 schreef planethugo het volgende:
[..]
Maar waarom was ie alcoholist? Jack was in zijn tijd na het eiland ook alcoholist... en dokter
quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:30 schreef PortEnPeuken het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met de bejaarden zonder internet die deze serie proberen te volgen.
720p rips zijn er al hoor!quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:58 schreef FoXje het volgende:
Nog geen HD versie, boeiend, toch kijken!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:05 schreef Pek het volgende:
Walt!![]()
Ik hoopte echt op een langsrazende tientonner toen hij de weg overstak
Ik heb om 14.00 uur lokale tijd toch echt de 720p versie gekeken hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:58 schreef FoXje het volgende:
Nog geen HD versie, boeiend, toch kijken!
'Al die psychologische sci-fi onzin'... Daar wordt al sinds seizoen 2 of 3 op gehint hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:11 schreef terrestrial het volgende:
Ben ik de enige die Lost weinig meer aan vind?
Ik heb het idee dat de schrijvers niet meer weten wat ze moeten verzinnen om het geheel enigzins aan elkaar te breien. In het begin was Lost favoriet maar door al die phychologische scifi onzin is het totaal niet realistisch meer. Het begint een soap voor zwakzinnige te worden. Is ook een doelgroep natuurlijk...
Ik probeer het sezoen af te kijken, zit er geen verbetering in dan Lost echt lost voor mij.
Eens! Beetje laat om er nu achter te komen dat Lost niet volledig realistisch isquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
'Al die psychologische sci-fi onzin'... Daar wordt al sinds seizoen 2 of 3 op gehint hoor.
De schrijvers breien alles juist zeer vakkundig aan elkaar. Tot nu is seizoen 5 het beste seizoen, naar mijn mening.
Inderdaad, ik heb laatst 1 t/m 4 herkeken, en toen bleek ik ook al een hoop vergeten te zijn. En lostpedia nalezen is een must af en toe.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:30 schreef PortEnPeuken het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met de bejaarden zonder internet die deze serie proberen te volgen.
Het hoeft niet allemaal 100% realistisch te zijn. Beetje inlevings vermogen heb ik wel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:20 schreef June. het volgende:
[..]
Eens! Beetje laat om er nu achter te komen dat Lost niet volledig realistisch is.
Er zijn helemaal niet zoveel oude losse eindjes eigenlijk, noem eens wat en ik durf te wedden dat iemand hier wel een antwoord weet...quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:07 schreef terrestrial het volgende:
[..]
Het hoeft niet allemaal 100% realistisch te zijn. Beetje inlevings vermogen heb ik wel.Lost zit vol met geheimen en mysterie en dat was wat het intressant maakt maar gaandeweg verwacht je (meer) duidelijkheid. Soms is dat gelukt maar sinds seizoen 4 gaat het de verkeerde kant op. (hints of niet) Er zijn nu zoveel losse eindjes die gaan ze nooit meer op een goede manier afronden en zelfs al proberen ze dat wel. Het is bijna niet meer te kijken omdat je de helft allang niet meer weet.
Hadden de schrijvers niet gezegd dat overal een goede verklaring voor was? En dat krijg je dit soort 12 in een dozijn prut. "Oh we weten het niet meer dus laten we maar tijdreizen, doden tot leven wekken etc" Misschien komt het omdat ik totaal niet van Scifi houd.
Van de 5 lost kijkers die ik ken zijn er al 3 mee gestopt. Steeds gezegd ik geef het het voordeel vd twijfel en je bent toch nieuwsgierig hoe het verder gaat, maar ik vrees dat ik me tijd hebt verspild. Anyways mijn mening en je hoeft 'm niet te delen natuurlijk.
Zo moeilijk is het niet hoor om op youtube.com . "lost" in te tikken en dan op op tabje "geupload" -- vandaag te kiezen. *staat hij als tweede*quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:24 schreef MaddoxX het volgende:
kan iemand linkje geven voor de promo van de volgende aflevering, kvind namelijk niet de goede :#
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Ik geloof dat wel hoor, dat zou de rivaliteit tussen Ben en Charles goed verklaren. En het is ook bevestigd dat Charles al als jong gastje over het eiland liep in de jaren '50. Maar of hij verbanning verdiende, dat weet ik niet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:18 schreef Mr.Silencer het volgende:
Weer een zeer vermakelijke aflevering.
Whidmore: "I was their leader"
Geloof er geen zak van.
HIj was misschien de leider, maar de vraag is even of hij ook 'hun' leider was.quote:Ik geloof dat wel hoor, dat zou de rivaliteit tussen Ben en Charles goed verklaren. En het is ook bevestigd dat Charles al als jong gastje over het eiland liep in de jaren '50. Maar of hij verbanning verdiende, dat weet ik niet.
Daar zit ik ook nog mee, misschien dat de 'exit' je niet noodzakelijk naar dezelfde tijd stuurt ofzo, en dat Locke daarom 3 jaar later terecht kwam.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:42 schreef solidslayer het volgende:
weer een super vette aflevering!
Kan het nog aardig volgen zonder teveel wikipedia lezen.. maar 1 ding snap ik dus niet..
Tussen het moment dat locke aan het wiel draait.. en wakker wordt in Tunesie zit dus 3 jaar verschil?
Of heeft het tijdreizen net nadat de O6 het eiland verlaten 3 jaar geduurd, wat voor de mensen op het eiland mss heel kort leek? of ze zijn nadat lock aan het wiel draaide 3 jaar in het Dharma tijd perk vast komen te zitten? Als dat laatste zo is, dan is het toch vreemd dat lock 3 jaar later pas in de real world terecht komt?
anyone?
Klopt, na het vertrek van de O6 heeft het drie jaar geduurd voordat Locke tevoorschijn kwam. Ook Ben kwam ook het vorige seizoen driekwart jaar later in de woestijn terecht. Als je aan het donkey wheel draait maak je blijkbaar sowieso een sprong in de tijd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:42 schreef solidslayer het volgende:
weer een super vette aflevering!
Kan het nog aardig volgen zonder teveel wikipedia lezen.. maar 1 ding snap ik dus niet..
Tussen het moment dat locke aan het wiel draait.. en wakker wordt in Tunesie zit dus 3 jaar verschil?
Of heeft het tijdreizen net nadat de O6 het eiland verlaten 3 jaar geduurd, wat voor de mensen op het eiland mss heel kort leek? Of ze zijn nadat Locke aan het wiel draaide 3 jaar in het Dharma tijd perk vast komen te zitten? Als dat laatste zo is, dan is het toch vreemd dat Locke 3 jaar later pas in de real world terecht komt?
Anyone?
Aan elkaar te breien? Dat kan je gewoon niet menem... Dingen die eind seizoen 4 gebeurden hebben we nu mee te maken, het terug gaan naar het eiland, de bezoekjes van John, John in de kist, de kist zelf! Lost is denk ik de best geschreven serie ooit.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:11 schreef terrestrial het volgende:
Ik heb het idee dat de schrijvers niet meer weten wat ze moeten verzinnen om het geheel enigzins aan elkaar te breien.
Het is een serie... Zoals wij de wereld van lost kennen is dit allemaal mogelijk. Theoretisch kan bijna alles in Lost ook in de "echte" wereld. En dat je zegt dat het voor zwakzinnige is, is misschien omdat je sommige dingen niet begrijpt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:11 schreef terrestrial het volgende:
In het begin was Lost favoriet maar door al die phychologische scifi onzin is het totaal niet realistisch meer. Het begint een soap voor zwakzinnige te worden. Is ook een doelgroep natuurlijk...
Dat zijn moorden die hij in opdracht van Ben heeft gepleegd in de eerste twee jaar na terugkomst van de Oceanic 6.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:29 schreef solidslayer het volgende:
Ok dat is nu ook duidelijk!
Nog een vraag: Hoe past het gedeelte in het geheel waarin Sayid die dude op de golfbaan afmaakt en die chick die in het duits aan de telefoon lult tegen haar baas die het op sayid gemunt had ook..?
Had eigenlijk wel verwacht dat er iets van terug kwam deze aflevering.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:36 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dat zijn moorden die hij in opdracht van Ben heeft gepleegd in de eerste twee jaar na terugkomst van de Oceanic 6.
Vijanden van Ben, misschien mensen van Widmore, maar op een gegeven moment is Sayid erachter gekomen dat hij gemanipuleerd werd. Volgens mij is nog niet echt langsgekomen hoe hij daar precies achter kwam en wat deze mannen precies deden.
Die heeft het waarschijnlijk te druk, met zijn grotere rol in Fringequote:Op donderdag 26 februari 2009 22:53 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Verder dacht ik dat Abadon nog wel een grotere rol zou spelen maar helaas!
Mooi ook hoe hij meteen van het eiland weer in een rolstoel zat en het angstige lulletje werd, zoals hij daar wegreed na die schietpartijquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:57 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk dat het punt is dat er geen duidelijk afgebakende goede en slechte kanten zijn. Iedereen handelt naar zijn eigen inzicht en motivatie. Behalve John Locke. Die deed alleen maar wat anderen van hem vroegen in de hoop een grotere rol te kunnen spelen.
Ik denk dat dat nu ook gaat gebeuren. Locke wilde zelfmoord plegen omdat hij begon te twijfelen aan zijn laatste strohalm: dat hij speciaal is. Nu hij dat eindelijk zeker weet (doordat het eiland hem weer tot leven heeft gewekt) gaat hij het heft in eigen handen nemen hoop ik.
Nu wordt Locke eindelijk de leider die hij altijd al had moeten zijn.
LALALALALA!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:58 schreef Young_David het volgende:
Hurley was echt geweldig deze aflevering
Lijkt me wel jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 07:40 schreef June. het volgende:
Maar het eiland heeft hem weer tot leven gewekt? Waarom moet hij dan eigenlijk dood van Cristian? Zodat hij met het vliegtuig mee kon als de dode die Jack meenam?
Ik vraag me af of Ben nog niet van Hawking wist voordat Locke het zei. Dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:10 schreef dapluiz het volgende:
Hmm net ff zitten denken, maar ze zijn wel terug dankzij Locke.
Hij zou eerst zelfmoord plegen en als dat gelukt zou zijn dan zou Ben nooit van Ms. Hawking af geweten hebben waardoor ze allemaal niet terug zouden kunnen
Inderdaad, hij zei 'Eloise Hawking' op zo'n bepaalde manier dat hij al wist wie zij is.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:32 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Ben nog niet van Hawking wist voordat Locke het zei. Dat geloof ik niet.
Das waar, kan natuurlijk ook dat Ben gewoon verrast was dat hij haar ook kendequote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:32 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Ben nog niet van Hawking wist voordat Locke het zei. Dat geloof ik niet.
moraalridderquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:24 schreef pfaf het volgende:
En even een linkje voor een opmerkelijk groot gedeelte van de users in dit topic: http://nl.wikipedia.org/w(...)erlandse_werkwoorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |