Oh jawel hoor. Ben komt iedere maandag op de koffie om me te manipuleren.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:23 schreef JohnLocke het volgende:
Overigens verplicht niemand je het te blijven kijken.
ah joh, gebeurt toch ook ooit weleens hier in het echte leven dat een dood iemand tot leven komt..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Uiteraard! Het gebeurt zelfs in Nederland continu!
Dood verkláárd zijn, is wat anders dan daadwerkelijk dood zíjn natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:32 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
ah joh, gebeurt toch ook ooit weleens hier in het echte leven dat een dood iemand tot leven komt..
http://dakzoekje.nl/2008/06/dode-baby-komt-weer-tot-leven/
Lees mijn post.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:15 schreef kastanova het volgende:
De makers hebben altijd beweerd dat alles wetenschappelijk te verklaren is. Tot nu toe had ik die hoop dan ook inderdaad. Het gaat nu echter nét iets te ver.
Een eiland niet. HET Eiland wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:23 schreef Toad het volgende:
een eiland verplaatsten is wel mogelijk kasta...
en die zwarte rook kan in principe ook zeg je, zou daarin Mysterio van Spiderman schuilgaan ofzoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dood verkláárd zijn, is wat anders dan daadwerkelijk dood zíjn natuurlijk.
Nee, dat waren de DeGroots en Alvar Hanso.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:28 schreef Gremen het volgende:
Vraagje:
Is charles nu eigenlijk de persoon die dharma opgericht heeft en alles op het eiland gestart is. En dat hij daarmee bedoelt dat hij ook ooit een leider was?
Toen zat Ben al lang bij de Others, ik denk dat hij op dat moment dus de leider was, en toen nam Ben het over.quote:En dat daarna Ben hem met The Purge verjaagd heeft en toen de macht overnam...
Een soort raadsman voor wie de leider van de Others is denk ik, misschien wel machtiger dan Ben.quote:Wat is nu Richard Alpert's hele rol in dit verhaal?
Hallo, ik klaag toch niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:16 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Een eiland niet. HET Eiland wel.
Is het zo moeilijk om te snappen dat het eiland speciaal is? En in de "wereld" van lost bestaat dat eiland en kan alles dus wel.
Snap ik... Maar er zijn andere die blijkbaar niet snappen dat het een serie isquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:33 schreef Toad het volgende:
[..]
Hallo, ik klaag toch niet.![]()
Ik vraag alleen wat aan kasta.
Doet Locke al een beetje hèquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:01 schreef Bot13 het volgende:
Dus nu wacht ik op het moment dat de Losties quasi-interessant kunnen gaan doen tegen de 316-ers. Raadseltjes rondstrooien. Meer vragen dan antwoorden oproepen. Vragen ontwijken. Maar helaas
Nu je het zegt,quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:01 schreef Bot13 het volgende:
Dus nu wacht ik op het moment dat de Losties quasi-interessant kunnen gaan doen tegen de 316-ers. Raadseltjes rondstrooien. Meer vragen dan antwoorden oproepen. Vragen ontwijken. Maar helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |