abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66531406
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 19:09 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Zij was de weg terug, ik denk dat Ben die troef voor zichzelf wilde houden om de anderen zo lang mogelijk aan het lijntje te kunnen houden.
Dat was ook mijn eerste ingeving. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Ben Eloise Hawking nog niet kende, en dat hij Locke zo lang mogelijk aan het lijntje wou houden om zoveel mogelijk informatie uit hem te krijgen (over Jin, en over Hawking). In de vorige aflevering bleek bijvoorbeeld ook dat hij niet wist dat Eloise Hawking de moeder van Faraday was.
pi_66531496
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 19:39 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Dat was ook mijn eerste ingeving. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Ben Eloise Hawking nog niet kende, en dat hij Locke zo lang mogelijk aan het lijntje wou houden om zoveel mogelijk informatie uit hem te krijgen (over Jin, en over Hawking). In de vorige aflevering bleek bijvoorbeeld ook dat hij niet wist dat Eloise Hawking de moeder van Faraday was.
Volgens mij was er in seizoen 4 een flashforward waarin Ben in de kerk boven de Lamppost een kaarsje aanstak en toen sprak hij ook even met Eloise, maar ik weet niet of dat zich afspeelde voor of na de dood van Locke.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 19:56:44 #228
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_66531928
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 19:41 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Volgens mij was er in seizoen 4 een flashforward waarin Ben in de kerk boven de Lamppost een kaarsje aanstak en toen sprak hij ook even met Eloise, maar ik weet niet of dat zich afspeelde voor of na de dood van Locke.
Dat is dit seizoen (e02) en na de dood van Locke. Hawking zegt dan dat er nog maar 70 uur is te gaan.
pi_66532040
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 19:56 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Dat is dit seizoen (e02) en na de dood van Locke. Hawking zegt dan dat er nog maar 70 uur is te gaan.
Ah ok, maar ik denk dat Ben wel wist wie Hawking was en wat ze deed. Hij heeft immers zoveel informatie, spionen en invloed.
pi_66539660
Ik lees normaal altijd mee, maar ik heb nou toch wel een dringende vraag dus een account aangemaakt..

Het blijkt dus een heel gedoe te zijn om terug op het eiland te komen. Maar hoe zit dat dan met de blonde vrouw, weet even haar naam niet meer. Zij hoorde eerst bij the others en is naar het eiland toegekomen, om onderzoek te doen. Haar zus had toen kanker en er was beloofd dat zij terug mocht gaan wanneer zij wilde. Maar uiteindelijk was dat niet zo.
Maar zij kon toen heel makkelijk naar het eiland komen.

Waarom moet het nu zo moeilijk gaan met de anderen?

Hoop dat iemand antwoord kan geven
pi_66539764
@missdiana: ik vermoed dat -na de verplaatsing van het eiland- de 'beroemde' coördinaten niet meer werken. via die coordinaten kon bijv. ook de helikopter op het eiland komen.
pi_66540113
@toad,
Aha, ja inderdaad. Dat zou het wel verklaren. Bedankt voor je antwoord!
pi_66540423
En vroeger was er ook een actief baken voor de kust van het eiland in Looking Glass Station, volgens mij doet die het niet meer.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 00:38:05 #234
66083 Platina
78th Element
pi_66542215
Wist Ben trouwens van die ring af? want ik zie sommige zeggen dat Locke vermoord is vanwege de ring, maar dat lijkt me een beetje erg onzinnig. Ben wist toch pas dat Yin in leven was toen Locke het vertelde.

Is toch puur die Hawking die het hem doet hoor.
pi_66542342
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 00:38 schreef Platina het volgende:
Wist Ben trouwens van die ring af? want ik zie sommige zeggen dat Locke vermoord is vanwege de ring, maar dat lijkt me een beetje erg onzinnig. Ben wist toch pas dat Yin in leven was toen Locke het vertelde.

Is toch puur die Hawking die het hem doet hoor.
Nee. Ben heet hem namelijk niet levend op het eiland gezien. Yin zat, voor hem, op de ontplofte boot.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 00:54:45 #236
28033 Pek
je moet wat
pi_66542595
Vergeet niet dat Locke op dat moment (toen hij zich wilde verhangen) zijn geloof kwijt was. Niemand luisterde en hij was niet speciaal, zoals Jack het nog eens in zijn gezicht zei. Misschien dat zijn dood in die toestand niet gewerkt had? Ben praat hem terug, ziet dat het weer goed is en wurgt hem alsnog.

Of heb ik er nu 1 te veel gerookt?
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_66542647
Lijkt me logisch dat het vanwege Eloise Hawking was... Toen hij hoorde dat Locke de naam kende, was hij waarschijnlijk bang dat hij overbodig was geworden en de O6 zonder hem zouden kunnen terugkeren. Door Locke te vermoorden kreeg hij de regie terug in handen.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_66547138
HET IS JIN NIET YIN.
full stops and exclamation marks
  zaterdag 28 februari 2009 @ 11:11:02 #239
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_66547225
Wat een serie is het toch!!!
opgezegd@fok.nl
  zaterdag 28 februari 2009 @ 12:19:23 #240
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_66548491
Ik neem toch aan dat Locke dood moest om de plaats van Christian in te nemen als menselijke versie van Jacob? In dat geval heeft Ben Locke met goede bedoelingen van kant gemaakt.
pi_66549305
Goede EP. Wat hou ik van deze serie!
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_66550151
Een verlamde Locke weer laten lopen, okay... Maar doden tot leven wekken, het begint nu toch wel enigszins onzinnig te worden... Alles kon wetenschappelijk verklaard worden toch?
I was an atheist until I realized I was God
pi_66550414
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 13:32 schreef kastanova het volgende:
Een verlamde Locke weer laten lopen, okay... Maar doden tot leven wekken, het begint nu toch wel enigszins onzinnig te worden... Alles kon wetenschappelijk verklaard worden toch?
Als Locke dé leider van het eiland is, kan je toch verwachten dat hij niet dood kan ?
Hij heeft die val overleefd uit het gebouw.
Hij heeft dat schot in zijn buik overleefd.
En nu is hij weer levend op het eiland na zijn dood.

Ben jij ook zo iemand die voor de tv zit: 'VLIEGENDE ZWARTE ROOK! DA'KAN'NIE!'
pi_66550741
quote:
Net als timetravel
pi_66550962
quote:
In de eerste aflevering zag je dode Christian al rondlopen, wat zeur je nou?
pi_66551265
quote:
Zijn de makers al halverwege seizoen 1 op teruggekomen dacht ik .

Is dit de eerste aflevering die je kijkt, er is wel meer langsgekomen dat niet wetenschappelijk verklaard kan worden hoor
Amen.
pi_66551401
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 13:41 schreef Shrien het volgende:
Als Locke dé leider van het eiland is, kan je toch verwachten dat hij niet dood kan ?
Hij heeft die val overleefd uit het gebouw.
Is mogelijk.
quote:
Hij heeft dat schot in zijn buik overleefd.
Is mogelijk.
quote:
Ben jij ook zo iemand die voor de tv zit: 'VLIEGENDE ZWARTE ROOK! DA'KAN'NIE!'
Is in theorie mogelijk.
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 13:59 schreef JohnLocke het volgende:
In de eerste aflevering zag je dode Christian al rondlopen, wat zeur je nou?
We hebben hem nergens ook daadwerkelijk materie zien verplaatsen of iets dergelijks, dus goed mogelijk dat dat slechts ingebeeld werd. Is dus ook mogelijk.
quote:
En nu is hij weer levend op het eiland na zijn dood.
En dát is zover ik weet niet mogelijk.

Kom mensen, zo moeilijk is het bovenstaande toch niet te bevatten.
De makers hebben altijd beweerd dat alles wetenschappelijk te verklaren is. Tot nu toe had ik die hoop dan ook inderdaad. Het gaat nu echter nét iets te ver.
pi_66551626
een eiland verplaatsten is wel mogelijk kasta...
pi_66551652
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:15 schreef kastanova het volgende:

Kom mensen, zo moeilijk is het bovenstaande toch niet te bevatten.
De makers hebben altijd beweerd dat alles wetenschappelijk te verklaren is. Tot nu toe had ik die hoop dan ook inderdaad. Het gaat nu echter nét iets te ver.
Dat heb ik nooit gehoord, en dat was vanaf seizoen 1 al niet meer te doen. Snap je ook wel wat science-fiction inhoudt? Een beetje suspension of disbelief mag ook wel.

Overigens verplicht niemand je het te blijven kijken.
pi_66551758
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:23 schreef Toad het volgende:
een eiland verplaatsten is wel mogelijk kasta...
Uiteraard! Het gebeurt zelfs in Nederland continu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')