Dat was ook mijn eerste ingeving. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Ben Eloise Hawking nog niet kende, en dat hij Locke zo lang mogelijk aan het lijntje wou houden om zoveel mogelijk informatie uit hem te krijgen (over Jin, en over Hawking). In de vorige aflevering bleek bijvoorbeeld ook dat hij niet wist dat Eloise Hawking de moeder van Faraday was.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:09 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Zij was de weg terug, ik denk dat Ben die troef voor zichzelf wilde houden om de anderen zo lang mogelijk aan het lijntje te kunnen houden.
Volgens mij was er in seizoen 4 een flashforward waarin Ben in de kerk boven de Lamppost een kaarsje aanstak en toen sprak hij ook even met Eloise, maar ik weet niet of dat zich afspeelde voor of na de dood van Locke.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:39 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste ingeving. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Ben Eloise Hawking nog niet kende, en dat hij Locke zo lang mogelijk aan het lijntje wou houden om zoveel mogelijk informatie uit hem te krijgen (over Jin, en over Hawking). In de vorige aflevering bleek bijvoorbeeld ook dat hij niet wist dat Eloise Hawking de moeder van Faraday was.
Dat is dit seizoen (e02) en na de dood van Locke. Hawking zegt dan dat er nog maar 70 uur is te gaan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:41 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Volgens mij was er in seizoen 4 een flashforward waarin Ben in de kerk boven de Lamppost een kaarsje aanstak en toen sprak hij ook even met Eloise, maar ik weet niet of dat zich afspeelde voor of na de dood van Locke.
Ah ok, maar ik denk dat Ben wel wist wie Hawking was en wat ze deed. Hij heeft immers zoveel informatie, spionen en invloed.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:56 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dat is dit seizoen (e02) en na de dood van Locke. Hawking zegt dan dat er nog maar 70 uur is te gaan.
Nee. Ben heet hem namelijk niet levend op het eiland gezien. Yin zat, voor hem, op de ontplofte boot.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:38 schreef Platina het volgende:
Wist Ben trouwens van die ring af? want ik zie sommige zeggen dat Locke vermoord is vanwege de ring, maar dat lijkt me een beetje erg onzinnig. Ben wist toch pas dat Yin in leven was toen Locke het vertelde.
Is toch puur die Hawking die het hem doet hoor.
Als Locke dé leider van het eiland is, kan je toch verwachten dat hij niet dood kan ?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:32 schreef kastanova het volgende:
Een verlamde Locke weer laten lopen, okay... Maar doden tot leven wekken, het begint nu toch wel enigszins onzinnig te worden... Alles kon wetenschappelijk verklaard worden toch?
Net als timetravelquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:32 schreef kastanova het volgende:
Een verlamde Locke weer laten lopen, okay... Maar doden tot leven wekken, het begint nu toch wel enigszins onzinnig te worden... Alles kon wetenschappelijk verklaard worden toch?
In de eerste aflevering zag je dode Christian al rondlopen, wat zeur je nou?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:32 schreef kastanova het volgende:
Zijn de makers al halverwege seizoen 1 op teruggekomen dacht ikquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:32 schreef kastanova het volgende:
Is mogelijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:41 schreef Shrien het volgende:
Als Locke dé leider van het eiland is, kan je toch verwachten dat hij niet dood kan ?
Hij heeft die val overleefd uit het gebouw.
Is mogelijk.quote:Hij heeft dat schot in zijn buik overleefd.
Is in theorie mogelijk.quote:Ben jij ook zo iemand die voor de tv zit: 'VLIEGENDE ZWARTE ROOK! DA'KAN'NIE!'
We hebben hem nergens ook daadwerkelijk materie zien verplaatsen of iets dergelijks, dus goed mogelijk dat dat slechts ingebeeld werd. Is dus ook mogelijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:59 schreef JohnLocke het volgende:
In de eerste aflevering zag je dode Christian al rondlopen, wat zeur je nou?
En dát is zover ik weet niet mogelijk.quote:En nu is hij weer levend op het eiland na zijn dood.
Dat heb ik nooit gehoord, en dat was vanaf seizoen 1 al niet meer te doen. Snap je ook wel wat science-fiction inhoudt? Een beetje suspension of disbelief mag ook wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:15 schreef kastanova het volgende:
Kom mensen, zo moeilijk is het bovenstaande toch niet te bevatten.
De makers hebben altijd beweerd dat alles wetenschappelijk te verklaren is. Tot nu toe had ik die hoop dan ook inderdaad. Het gaat nu echter nét iets te ver.
Uiteraard! Het gebeurt zelfs in Nederland continu!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:23 schreef Toad het volgende:
een eiland verplaatsten is wel mogelijk kasta...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |