Darkufo is ook altijd wel grappig. Ik lees ze meestal wel, zitten toch wel dingetjes altijd in die me zelf niet opgevallen waren.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:11 schreef krioro het volgende:
Heb de recap van Erika voor het eerst eens bekeken vandaag. Jammer dat ik dat nu pas ontdek zeg, erg leuk om te lezen. [ afbeelding ]
Idem, altijd goed om nieuwe invalshoeken te ontdekken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 07:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Darkufo is ook altijd wel grappig. Ik lees ze meestal wel, zitten toch wel dingetjes altijd in die me zelf niet opgevallen waren.
Dan had je gelijk moeten beginnen met lezen toen ik het zei maar jij niet wildequote:Op woensdag 25 februari 2009 00:11 schreef krioro het volgende:
Heb de recap van Erika voor het eerst eens bekeken vandaag. Jammer dat ik dat nu pas ontdek zeg, erg leuk om te lezen. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:55 schreef Harajuku. het volgende:
http://longlivelocke.blogspot.com/
Zal ik ook eens bekijken dan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 07:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Darkufo is ook altijd wel grappig. Ik lees ze meestal wel, zitten toch wel dingetjes altijd in die me zelf niet opgevallen waren.
Wilde wel, maar steeds vergetenquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan had je gelijk moeten beginnen met lezen toen ik het zei maar jij niet wilde
Oh, nog meer recaps die ik moet lezen bekijkenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:12 schreef OmeCo het volgende:
seanie b met zn recaps
kijk net recap van epi 5, hij heeft uitgevonden dat als Danielle op 't eiland komt en die nummers hoort onderweg dat 't ingesproken is door desmon, hurley en jack
en wat ik zo hoor is 't nog waar ook
In welke minuut zegt ie dat ongeveer?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:12 schreef OmeCo het volgende:
seanie b met zn recaps
kijk net recap van epi 5, hij heeft uitgevonden dat als Danielle op 't eiland komt en die nummers hoort onderweg dat 't ingesproken is door desmon, hurley en jack
en wat ik zo hoor is 't nog waar ook
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:27 schreef Symer het volgende:
[..]
In welke minuut zegt ie dat ongeveer?
Ik vind dat z´n recaps altijd zo onnodig lang duren. In feite krijg je de hele aflevering nog eens te zien, maar dan als slideshow terwijl hij vertelt wat er gebeurde. Hij lijkt er van uit te gaan dat wij de aflevering niet gezien hebben of dat wij hem alweer vergeten zijn.
Ik vind Jack ook onwijs lijkenquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:10 schreef Symer het volgende:
Misschien is dat ook de reden dat die nummers zo veel ongeluk brengen. Ze zijn onderdeel van een time loop (Hurley spreekt de nummers in waardoor hij later naar het eiland komt om de nummers in te kunnen spreken) en de ongelukken zijn een vorm van de very bad things die gebeuren als je iets doet in het verleden wat jouw eigen leven later beïnvloed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |