quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:13 schreef Wheelgunner het volgende:
Die zijn al uitgelegd, zie de Sri Lanka video.
quote:
waar haal je die foto vandaan ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:56 schreef Shrien het volgende:
[ afbeelding ]
Na episode 8 is er een weekje pauze
De Sri Lanka video is een van de weinige die én iets interessants onthult, en als canonisch beschouwd mag worden. De rest is niet zo belangrijk, maar er zitten soms wel grappige dingen tussen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:36 schreef OmeCo het volgende:
Ik vind die extra filmpjes op youtube alleen maar vervelend, kheb dat niet vanaf 't begin gevolgd dus zou ook niet weten wat het nou precies allemaal is, kzou ook niet weten waar mee het begint en hoe ik 't chronologisch zou kunnen kijken
Guiltyquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:06 schreef FastFox91 het volgende:
Wie dacht er allemaal aan Lost toen je hoorde over de planecrash?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:33 schreef Dos37 het volgende:
morgen hopelijk geen gedonder met de 720 versie
Ik zie hem nog nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:08 schreef EvilMarc het volgende:
Laat er alsjeblieft een propere 720p zijn morgen.
Ja,quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:06 schreef FastFox91 het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:06 schreef FastFox91 het volgende:
nog steeds niet heb het alweer opgegeven en de normale bekeken, ik vond hem matig een echte filler episode.quote:
Het melden van de naam Eloise Hawking leek er mee te maken hebben gehad...quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:14 schreef Mirel het volgende:
Waarom laat Ben Locke niet zichzelf doden, zodat hij het zelf kan doen?
K*nker Ben... Glücklich leeft John weerquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:26 schreef JohnLocke het volgende:
Ik denk dat Ben eigenlijk Locke wilde gebruiken om te helpen de anderen te overtuigen, met het plan hem te doden zodat Locke zelf niet terug zou gaan. Echter toen bleek dat John al wist van Hawking, was het voor Ben te gevaarlijk om te riskeren dat hij misschien levend terug zou keren.
Misschien?
Volgens mij zitten ze op dat kleine eiland voor de kust, en hoort dat kantoor dus bij Hydra station.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:32 schreef OmeCo het volgende:
[..]
K*nker Ben... Glücklich leeft John weer![]()
![]()
![]()
Mja zoals walt al zei, ze gaan hem proberen te vermoorden![]()
Kvind het raar dat ze ineens bij een of ander kantoor zijn (kweet niet welk station dat is, nog niet eerder gezien volgens mij..)
Lapidus die toch weet het vliegtuig te landen, Lapidus die meteen vlucht
![]()
komt later pasquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:39 schreef Drumfire het volgende:
Waarom is er geen propere 720p versie meer te downloaden?
Aannemelijk iddquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:26 schreef JohnLocke het volgende:
Ik denk dat Ben eigenlijk Locke wilde gebruiken om te helpen de anderen te overtuigen, met het plan hem te doden zodat Locke zelf niet terug zou gaan. Echter toen bleek dat John al wist van Hawking, was het voor Ben te gevaarlijk om te riskeren dat hij misschien levend terug zou keren.
Misschien?
sawyer had em gewurgdquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:06 schreef Karina het volgende:
Net even de Wiki over John Locke gelezen, omdat ik sommige dingen niet meer precies wist, bijvoorbeeld dat zijn vader ook nog op het eiland was en door Sawyer is doodgeschoten (was ik al helemaal weer vergeten).
Lijkt me een vrij essentieel stukje verhaal om te vergetenquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:06 schreef Karina het volgende:
Net even de Wiki over John Locke gelezen, omdat ik sommige dingen niet meer precies wist, bijvoorbeeld dat zijn vader ook nog op het eiland was en door Sawyer is doodgeschoten (was ik al helemaal weer vergeten).
Oh ja klopt, had ik ook gelezen, dat schieten ging ergens anders over.quote:
Ik zie hier niks in.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:26 schreef JohnLocke het volgende:
Misschien?
Hij wil Locke niet levend terug omdat het eiland Locke heeft verkozen boven hemzelf. En dat Hawking de sleutel was tot terugkeren had Locke misschien nog niet helemaal door, maar Ben wel. Toen hij hoorde dat Locke al over haar wist werd het voor Ben dus moeilijker om Locke aan het lijntje te houden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:44 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik zie hier niks in.
Hij wilt Locke niet terug, waarom. Wat maakt het uit dat John wist van Hawking, en wat boeit het of het zelfmoord is of dat hij hem zelf doodt?! Dood is dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |