Dat was ook mijn eerste ingeving. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Ben Eloise Hawking nog niet kende, en dat hij Locke zo lang mogelijk aan het lijntje wou houden om zoveel mogelijk informatie uit hem te krijgen (over Jin, en over Hawking). In de vorige aflevering bleek bijvoorbeeld ook dat hij niet wist dat Eloise Hawking de moeder van Faraday was.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:09 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Zij was de weg terug, ik denk dat Ben die troef voor zichzelf wilde houden om de anderen zo lang mogelijk aan het lijntje te kunnen houden.
Volgens mij was er in seizoen 4 een flashforward waarin Ben in de kerk boven de Lamppost een kaarsje aanstak en toen sprak hij ook even met Eloise, maar ik weet niet of dat zich afspeelde voor of na de dood van Locke.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:39 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste ingeving. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Ben Eloise Hawking nog niet kende, en dat hij Locke zo lang mogelijk aan het lijntje wou houden om zoveel mogelijk informatie uit hem te krijgen (over Jin, en over Hawking). In de vorige aflevering bleek bijvoorbeeld ook dat hij niet wist dat Eloise Hawking de moeder van Faraday was.
Dat is dit seizoen (e02) en na de dood van Locke. Hawking zegt dan dat er nog maar 70 uur is te gaan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:41 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Volgens mij was er in seizoen 4 een flashforward waarin Ben in de kerk boven de Lamppost een kaarsje aanstak en toen sprak hij ook even met Eloise, maar ik weet niet of dat zich afspeelde voor of na de dood van Locke.
Ah ok, maar ik denk dat Ben wel wist wie Hawking was en wat ze deed. Hij heeft immers zoveel informatie, spionen en invloed.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:56 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dat is dit seizoen (e02) en na de dood van Locke. Hawking zegt dan dat er nog maar 70 uur is te gaan.
Nee. Ben heet hem namelijk niet levend op het eiland gezien. Yin zat, voor hem, op de ontplofte boot.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:38 schreef Platina het volgende:
Wist Ben trouwens van die ring af? want ik zie sommige zeggen dat Locke vermoord is vanwege de ring, maar dat lijkt me een beetje erg onzinnig. Ben wist toch pas dat Yin in leven was toen Locke het vertelde.
Is toch puur die Hawking die het hem doet hoor.
Als Locke dé leider van het eiland is, kan je toch verwachten dat hij niet dood kan ?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:32 schreef kastanova het volgende:
Een verlamde Locke weer laten lopen, okay... Maar doden tot leven wekken, het begint nu toch wel enigszins onzinnig te worden... Alles kon wetenschappelijk verklaard worden toch?
Net als timetravelquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:32 schreef kastanova het volgende:
Een verlamde Locke weer laten lopen, okay... Maar doden tot leven wekken, het begint nu toch wel enigszins onzinnig te worden... Alles kon wetenschappelijk verklaard worden toch?
In de eerste aflevering zag je dode Christian al rondlopen, wat zeur je nou?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:32 schreef kastanova het volgende:
Zijn de makers al halverwege seizoen 1 op teruggekomen dacht ikquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:32 schreef kastanova het volgende:
Is mogelijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:41 schreef Shrien het volgende:
Als Locke dé leider van het eiland is, kan je toch verwachten dat hij niet dood kan ?
Hij heeft die val overleefd uit het gebouw.
Is mogelijk.quote:Hij heeft dat schot in zijn buik overleefd.
Is in theorie mogelijk.quote:Ben jij ook zo iemand die voor de tv zit: 'VLIEGENDE ZWARTE ROOK! DA'KAN'NIE!'
We hebben hem nergens ook daadwerkelijk materie zien verplaatsen of iets dergelijks, dus goed mogelijk dat dat slechts ingebeeld werd. Is dus ook mogelijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:59 schreef JohnLocke het volgende:
In de eerste aflevering zag je dode Christian al rondlopen, wat zeur je nou?
En dát is zover ik weet niet mogelijk.quote:En nu is hij weer levend op het eiland na zijn dood.
Dat heb ik nooit gehoord, en dat was vanaf seizoen 1 al niet meer te doen. Snap je ook wel wat science-fiction inhoudt? Een beetje suspension of disbelief mag ook wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:15 schreef kastanova het volgende:
Kom mensen, zo moeilijk is het bovenstaande toch niet te bevatten.
De makers hebben altijd beweerd dat alles wetenschappelijk te verklaren is. Tot nu toe had ik die hoop dan ook inderdaad. Het gaat nu echter nét iets te ver.
Uiteraard! Het gebeurt zelfs in Nederland continu!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:23 schreef Toad het volgende:
een eiland verplaatsten is wel mogelijk kasta...
Oh jawel hoor. Ben komt iedere maandag op de koffie om me te manipuleren.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:23 schreef JohnLocke het volgende:
Overigens verplicht niemand je het te blijven kijken.
ah joh, gebeurt toch ook ooit weleens hier in het echte leven dat een dood iemand tot leven komt..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Uiteraard! Het gebeurt zelfs in Nederland continu!
Dood verkláárd zijn, is wat anders dan daadwerkelijk dood zíjn natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:32 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
ah joh, gebeurt toch ook ooit weleens hier in het echte leven dat een dood iemand tot leven komt..
http://dakzoekje.nl/2008/06/dode-baby-komt-weer-tot-leven/
Lees mijn post.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:15 schreef kastanova het volgende:
De makers hebben altijd beweerd dat alles wetenschappelijk te verklaren is. Tot nu toe had ik die hoop dan ook inderdaad. Het gaat nu echter nét iets te ver.
Een eiland niet. HET Eiland wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:23 schreef Toad het volgende:
een eiland verplaatsten is wel mogelijk kasta...
en die zwarte rook kan in principe ook zeg je, zou daarin Mysterio van Spiderman schuilgaan ofzoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dood verkláárd zijn, is wat anders dan daadwerkelijk dood zíjn natuurlijk.
Nee, dat waren de DeGroots en Alvar Hanso.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:28 schreef Gremen het volgende:
Vraagje:
Is charles nu eigenlijk de persoon die dharma opgericht heeft en alles op het eiland gestart is. En dat hij daarmee bedoelt dat hij ook ooit een leider was?
Toen zat Ben al lang bij de Others, ik denk dat hij op dat moment dus de leider was, en toen nam Ben het over.quote:En dat daarna Ben hem met The Purge verjaagd heeft en toen de macht overnam...
Een soort raadsman voor wie de leider van de Others is denk ik, misschien wel machtiger dan Ben.quote:Wat is nu Richard Alpert's hele rol in dit verhaal?
Hallo, ik klaag toch niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:16 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Een eiland niet. HET Eiland wel.
Is het zo moeilijk om te snappen dat het eiland speciaal is? En in de "wereld" van lost bestaat dat eiland en kan alles dus wel.
Snap ik... Maar er zijn andere die blijkbaar niet snappen dat het een serie isquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:33 schreef Toad het volgende:
[..]
Hallo, ik klaag toch niet.![]()
Ik vraag alleen wat aan kasta.
Doet Locke al een beetje hèquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:01 schreef Bot13 het volgende:
Dus nu wacht ik op het moment dat de Losties quasi-interessant kunnen gaan doen tegen de 316-ers. Raadseltjes rondstrooien. Meer vragen dan antwoorden oproepen. Vragen ontwijken. Maar helaas
Nu je het zegt,quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:01 schreef Bot13 het volgende:
Dus nu wacht ik op het moment dat de Losties quasi-interessant kunnen gaan doen tegen de 316-ers. Raadseltjes rondstrooien. Meer vragen dan antwoorden oproepen. Vragen ontwijken. Maar helaas
quote:Op zondag 1 maart 2009 03:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
Terug in de tijd gegaan toen het slot nog open was?
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:43 schreef Jaytonism het volgende:
Jack
Van deze man snap ik nog het minst. Hij was het meest gemotiveerd om van het eiland af te komen en dat was zijn enige drijfveer in al die tijd op het eiland. Weet iemand duidelijke redenen waarom hij ook ineens ingestemd is om naar het eiland te gaan om nooit meer terug te keren?
Zo'n twintig aanslagen op z'n leven, verschillende groepen op het eiland je het leven zuur maken, onverklaarbaar rook dat mensen dood, The Purge wat de hele populatie kan doden, boze ijsberen die je omver lopen..quote:Op zondag 1 maart 2009 16:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het was op het eiland zo slecht nog niet...
Zijn vader is dood, en hij heeft vaak genoeg aangegeven dat ie dat zo wil houden (Hij is altijd kwaad als wat anders beweerd wordt)quote:Op zondag 1 maart 2009 16:02 schreef Toad het volgende:
Jack is benieuwd naar z'n vader; misschien wil hij het goedmaken met hem. Ik denk dat je over de motieven van de anderen niet hoeft na te denken. Want als er één iemand ging, zou automatisch iedereen gaan.
Heb je de laatste EP gezien? Locke bracht Jack toch aan het twijfelen toen hij over z'n vader begon? Jack was misschien wel boos, maar je zag hem twijfelen.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:12 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Zijn vader is dood, en hij heeft vaak genoeg aangegeven dat ie dat zo wil houden (Hij is altijd kwaad als wat anders beweerd wordt)
http://abc.go.com/primetime/lost/index?pn=recap#t=162212&d=170980quote:Off the island, Jack and Ben remove Locke's coffin from the funeral home. Later, at a motel, Jack finally shaves off his beard. Ben has a suit prepared for Jack so he can go check out Hurley from the mental institution. Ben asks Jack what Locke had said to him to change his mind about going back, and Jack tells him Locke said that everyone they left behind on the island was going to die.
Dit lijkt me inderdaad logisch. Daarnaast heeft ze het de laatste episode over liefde. Ik denk dat ze daarmee Sawyer bedoelde. Jack is Mr. Nice Guy maar ze is verliefd op Sawyer. Misschien dat er in de tussentijd hiertussen iets gebeurd zoals die ring die aan Sun word gegeven.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:43 schreef Jaytonism het volgende:
Hm,
Zit even te na te denken waarom de O6 nou daadwerkelijk "vrijwillig" terug wilde keren naar het eiland, na zoveel gedaan te hebben om er af te komen. Dit is volgens mij nog niet echt uitgewerkt.
Kate
Het is duidelijk dat er iets met Aaron gebeurd is, wellicht wordt hij gegijzeld zodat Kate onder dwang terug moest.
Ik heb ergens opgevangen dat Guam bekend staat als doorsluispoort voor gevangenen van buitenafse kom af. Het zou een overstap vlucht kunnen zijn naar zijn andere vlucht. Daarnaast zit in Guam veel militaire fasciliteiten van USA. Misschien daarheen voor een reden. Waarschijnlijk wel voor die moorden. Het zou me niks verbazen dat Ben dit wist en dus hem laat oppakken.quote:Sayid
Sayid is gearresteerd om nog onduidelijke redenen, misschien heeft Ben de moorden bekend gemaakt die hij gepleegd heeft destijds, zodat hij opgepakt is? Maar waarom zal hij dan naar Guam moeten.. (de vlucht)
Hurley neemt een gitaar mee het vliegtuig in. Ik denk dat Charlie hem de weg naar het vliegtuig zal wijzen. Ook omdat hij in het vliegtuig roept dat een hij zei dat Ben niet mee ging. En zeker na hij Locke heeft gezien, is hij wat meer beinvloedbaar.quote:Hurley
Totaal onduidelijk waarom hij terug wil opeens. Die man was zo blij dat ie er weg was, misschien denkt ie dat ie nog vervloekt is? Omdat de cijfers hem achtervolgen en er gewoon gek van wordt?
Lijkt me ook de reden.quote:Sun
DIe wil gewoon naar Jin, maar haar zakenrelatie met Widmore is ook nog niet echt van belang geweest, aangezien ze Ben nu niet meer wil doden.
Jack is voor mij makkelijk. Hij heeft totaal geen doel in de USA. Hij word door Kate (zijn liefde) achtergelaten. En raakt meer en meer depressief. Het was misschien niet veilig daar maar mensen hadden hem daar nodig. Hier is hij nutteloos.quote:Jack
Van deze man snap ik nog het minst. Hij was het meest gemotiveerd om van het eiland af te komen en dat was zijn enige drijfveer in al die tijd op het eiland. Weet iemand duidelijke redenen waarom hij ook ineens ingestemd is om naar het eiland te gaan om nooit meer terug te keren?
Desmond was geen crasher van het vliegtuig. Ik denk dat hij niet nodig is. Desmond was handig voor Ben om als "dubbelganger" van iemand die niet meegaat te zijn. De 316 moest zoveel mogelijk lijken op die van Oceanic. Daar zat geen Desmond bij, dus niet nodig.quote:Desmond is niet mee, wat voor consequenties zal dit hebben.. Ze moesten allemaal terugkeren naar het eiland.
Klopt ja, de aflevering van deze week wordt volgende week weer uitgezondenquote:Op zondag 1 maart 2009 19:27 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Volgens TV.com onder andere wel een pauze van een week
Aflevering 8 wordt op 4 maart uitgezonden volgens TV.com?quote:Op zondag 1 maart 2009 19:53 schreef Shrien het volgende:
[..]
Klopt ja, de aflevering van deze week wordt volgende week weer uitgezonden
oui.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:55 schreef remlof het volgende:
Maar goed, vlucht 316 is dus neergekomen op het kleine eiland, op bepaalde passagiers (Jack, Kate, Hurley iig) na?
Zo ziet het er inderdaad uitquote:Op zondag 1 maart 2009 19:55 schreef remlof het volgende:
Maar goed, vlucht 316 is dus neergekomen op het kleine eiland, op bepaalde passagiers (Jack, Kate, Hurley iig) na?
De vraag is echter: Zit het 316 volk in het heden, of net als Hurley, Kate, Jack en Sayid in Dharma tijd?quote:Op zondag 1 maart 2009 19:55 schreef remlof het volgende:
Volgens mij zijn de willekeurige timeflashes afgelopen nadat Locke the wheel het laatst heeft verzet, dus ik neem aan dat ze allemaal in dezelfde tijd zitten, of ze moeten weer iemand naar Tunesië sturen om de rest te flashen.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:00 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
De vraag is echter: Zit het 316 volk in het heden, of net als Hurley, Kate, Jack en Sayid in Dharma tijd?
Maar dan zitten ze allemaal in Dharma-tijd, en waarom is er dan geen Dharma personeel in de Hydra?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de willekeurige timeflashes afgelopen nadat Locke the wheel het laatst heeft verzet, dus ik neem aan dat ze allemaal in dezelfde tijd zitten, of ze moeten weer iemand naar Tunesië sturen om de rest te flashen.
Wat mij doet afvragen wie/wat die flash bij het overvliegen van flight 316 heeft veroorzaakt
Maar die 4 werden uit het vliegtuig 'geflitst' voor het landde, daarom is het de vraag of het vliegtuig in dezelfde tijd zit. En zoja, waarom is er dan geen Dharma aanwezig in de Hydra?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:29 schreef Bot13 het volgende:
Ze zitten toch nog steeds in de Dharma tijd? Jin kwam aanrijden in een gloednieuwe Dharma-van, met nieuwe Dharma kleren aan...?
En Locke wilde niet dat Sun terugging naar het eiland, omdat hij dat Jin had beloofd. Misschien dwarsboomde dit wel Ben's plannen?quote:Op maandag 2 maart 2009 01:28 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik denk dat inderdaad het noemen van de naam van Ms Hawkings en het nieuws dat Jin nog leefde, Ben toch deed besluiten locke om te leggen. Als Locke dit mss niet had gezegd had Ben hem gebruikt om terug te keren naar het eiland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |