Zegt Renee Gielen dat Beth Holloway de hand in de verdwijning van Natalee heeft gehad?quote:
Heeft er ook niet in z'n geheel op gestaan OUWEFIETS, dat is BS van aapjes die niet willen toegeven dat ze poen hebben moeten betalen om die docu te zien.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:42 schreef OUWEFIETS het volgende:
In het kader van 'zinnige' bijdragen (ik wil niet achter blijven):
Naarstig op zoek naar de volledige docu. van R. Gielen op Youtube (bedankt voor de tip Johan555), helaas NIKS gevonden![]()
Bedankt daar voor, prima gesprekje met Renee Gielen die de zaak een "uit de hand gelopen wegloop scenario noemt" en even fijntjes laat weten dat ook Beth heeft mogen reageren op haar bevindingen maar dat ze dat, in tegenstelling tot Dave Holloway, heeft geweigerd.quote:echter, voor de lieve FOKbuiskindertjeswel even een ouderwets stukje radio opgeduikeld
http://www.knuku.com/sound/renegielen.mp3
''Dick Drayer sprak voorafgaande aan de uitzending met Renee Gielen (9'03")''
ik had 't zelf nog niet gehoord dus jullie zullen het ook wel niet gehoord hebben
Ze suggereert zelfs onverbloemd en volkomen onbewezen dat de familie Holloway zelf wel eens de hand kan hebben gehad in de verdwijning van Natalee. „Bij mij hebben de leugens in het boek van Beth Holloway en heel veel andere twijfelachtige beweringen en gebeurtenissen in de afgelopen 2,5 jaar de vraag opgeroepen: wilde Beth wel dat Natalee zou worden gevonden?” vraagt Gielen zich af.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:35 schreef mrBhimself het volgende:
Ik heb nergens gehoord dat Gielen dat heeft beweerd. Het feit dat Gielen en de Vries niet de beste vrienden zijn is wel duidelijk. Hoezo lastercampagne?
En, geloof jij ook nog dat het mogelijk is dat Joran van niets weet?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:40 schreef mrBhimself het volgende:
Als we dan toch bezig zijn zou ik wel eens willen weten welk echt bewijs het OM, ALE of Peter de Vries heeft geleverd.
Zoals gezegd is dat het probleem van deze 'zaak' er is helemaal geen steekhoudend bewijs. Alleen maar verhalen, liegende verdachten, ongeloofwaardige getuigen en een onvolledig en slecht uitgevoerd onderzoek. Prima recept voor een onopgeloste verdwijning.
Ik zal het herphraseren johan, Beth Holloway heeft mogen reageren in/op de documentaire van Renee Gielen (Natalee the Unrevealed Time Lines) en heeft daar van af gezien.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:35 schreef johan555 het volgende:
Beth heeft mogen reageren op haar bevindingen? MOGEN NOG WEL![]()
Welke bevindingen dan ?
We vervallen in herhaling johan, mevrouw Gielen heeft leugens, tegenstrijdigheden en ronduit vreemde gebeurtenissen rondom Natalees verdwijning tegen het licht gehouden en daar terecht vragen bij gesteld.quote:noem eens 1 ding wat gielen echt boven water gekregen heeft !!! eentje maar !!!
Tuurlijk niet,quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:47 schreef johan555 het volgende:
Oh heeft Joran dan 20 uur lang bij peter rd vries zitten liegen ?
Joran heeft toch een redelijke opleiding en zit nu op de universiteit .
Hij is toch niet achterlijk ?
Of speelt ie ineens het achterlijke mannetje als er boven water komt dat hij in het geheim opgenomen is ?
Laat me niet lachen !!
Na de 2e d Vries uitzending hebben ze met de "media strateeg " de lijnen uitgezet om zo debiel mogelijk over te komen ( greta show ) (gesprek met z'n vader ) etc .
Maar .... daar trappen we toch echt niet in !!!
Johan hele ouwe foto, daar hebben ze (lees Klaas) je gisteren op Sacred Donkeys nog om uit gelachenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:53 schreef johan555 het volgende:
Hij zit ook nog flink achter de meisjes aan hoor,deze zal niet ouder dan 16 zijn .
[ afbeelding ]
ja je lurkt daar he dat weten wequote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:57 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Johan hele ouwe foto, daar hebben ze (lees Klaas) je gisteren op Sacred Donkeys nog om uit gelachen
ja dan was er weinig van over geblevenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:05 schreef bastibro het volgende:
Zonder Dave`s bijdrage had Gielen het filmpje persoonlijk door de plee gespoeld.
Dat het enige hoogtepunt, een vader die vol passie spreekt over zijn geliefde dochter.
Beste johan blijf nu toch eens rustig jochie, je raakt helemaal over je toeren als mevrouw Gielen ter sprake komt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:01 schreef johan555 het volgende:
Nergens heb ik haar horen claimen DE waarheid in pacht te hebben.
Dat heeft ze dus wel .Overal roept ze facts don't lie ha ha
Ze zou bewijs hebben dat Beth eerder aangekomen is > is ontkracht
Ze zou bewijs hebben dat Beth al een poster had >is ontkracht
Natalee zou in een rehab hebben gezeten > nooit aangetoond
Doe maar even een linkje providen dan johan want ik weet niets van dergelijke uitspraken??quote:Iets tegen het licht houden heb ik geen moeite mee ,maar zeg dan niet van te voren dat je dingen gaat bewijzen .
Ik heb niets mogen lezen over Dave's reactie op zijn optreden in de documentaire van Renee Gielen, laat staan dat hij er spijt van zou hebben.quote:Het hele filmpje is een soort aanslag op Beth en slijmen met Dave
Die er spijt van heeft meegewerkt te hebben
quote:ORANJESTAD — Daniel Young en Kelly Castillo, de Amerikaanse onderzoekers die zich gesteund door minister van Justitie Rudy Croes in de Natalee Holloway-zaak mengden, hebben Aruba opnieuw een bezoek gebracht. Dit omdat minister Croes op nieuw een beroep op het duo deed om de zaak van de vermiste Vincenzo Tromp te onderzoeken. Tromp verdween op 27 november en ondanks diverse zoektochten van zowel justitie als privé-instanties ontbreekt nog iedere spoor van de man. Zowel minister Croes als premier Nelson Oduber ontvingen de Amerikanen die zeggen te beschikken over paranormale gaven. Twee jaar geleden zorgden hun uitlatingen nog voor veel ophef toen ze tijdens een bezoek op Aruba beweerden dat Joran van der Sloot onschuldig is en Natalee seksueel was misbruikt door stiefvader Jug Twitty. Moeder Beth Twitty zou volgens Young en Castillo hiervan op de hoogte zijn geweest en tegenover de autoriteiten hebben gelogen dat haar relatie met haar dochter slecht was.
Dat lijkt me ook niet mrB, maar "politically speaking" is het natuurlijk niet al te slecht om de verdwijning van een van Aruba's own in de spotlights te zetten met een paar sneaky verwijzingen naar de Holloway zaak.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:55 schreef mrBhimself het volgende:
Dat ze zich in Aruba nog inlaten met die theebladlezers kan ik niet volgen. Volgens mij voegen die helemaal niets toe aan enig onderzoek.
Vast goedkoper dan al die hillbillies in 2005quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:09 schreef mrBhimself het volgende:
Als je het als entertainment ziet, dan is het wat anders..overigens wel duur entertainment.
OK Harajuku, ik hoop alleen wel dat je het goed in de gaten houd dan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb t echt gehad. Dit is de aller-aller-laatste keer!
Degene die nu nog t lef heeft om iets denigrerends te posten gaat er gelijk minimaal een week vanaf.
En dat zegt ze ook namens mij.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb t echt gehad. Dit is de aller-aller-laatste keer!
Degene die nu nog t lef heeft om iets denigrerends te posten gaat er gelijk minimaal een week vanaf.
Doe alsjeblieft niet zo schijnheilig.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:19 schreef bastibro het volgende:
[..]
OK Harajuku, ik hoop alleen wel dat je het goed in de gaten houd dan.
Vooral dat denigrerende is het dat mij erg iriteert
Niks schijnheilig, je moet de genen aanpakken die steeds starten met het `op de man spelen`quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft niet zo schijnheilig.
Jij bent de enige die nu kut post.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:24 schreef bastibro het volgende:
[..]
Niks schijnheilig, je moet de genen aanpakken die steeds starten met het `op de man spelen`
Ben ik met je eens iedere keer dat jochie dit en jochie dat .quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:24 schreef bastibro het volgende:
[..]
Niks schijnheilig, je moet de genen aanpakken die steeds starten met het `op de man spelen`
Haha, jullie doet t doorgaans allebei.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:39 schreef johan555 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens iedere keer dat jochie dit en jochie dat .
Interessant mrB, juist met het oog op dit soort laster lawsuits hebben de aapjes hun oude archieven een tijdje geleden gewist en nu schijnt het dus inderdaad te staan gebeuren.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:57 schreef mrBhimself het volgende:
Ik lees net op een ander forum dat Shaeffer en Silvretti een 'lawsuit' willen voorbereiden omdat ze op een aantal fora worden uitgemaakt voor oplichters en dat daardoor hun bedrijf in een kwaad daglicht wordt gezet.
Lezen jullie echt (allemaal) die andere fora nog (RU, SM)?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:19 schreef mrBhimself het volgende:
Het zou mij inderdaad niet verbazen als er ineens weer (voor de derde maal dan) een groot deel van het forum 'verloren is gegaan'. Ze hebben er tenslotte inmiddels ervaring mee daar :-)
weten we het nu nog steeds niet dat er twee kampen zijn in de holloway zaak ??, erger nog er worden geen feiten gegeven waarna we lekker op elkaar gaan schelden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:51 schreef JoBuster het volgende:
Ter bevestiging van mijn eerder bericht :
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |