abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66300072
Het is ook wel erg lastig voor je om een beetje normaal te discussieren geloof ik. Als er ook maar iemand iets post wat je kennelijk niet aanstaan, begin je gelijk panisch te reageren.
--
  vrijdag 20 februari 2009 @ 23:45:16 #27
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66300328
Bastibro, jammer dat jij weer op dezelfde toon verder moet gaan. Heel erg jammer.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_66300583
Ter bevestiging van mijn eerder bericht :
quote:
ORANJESTAD — Daniel Young en Kelly Castillo, de Amerikaanse onderzoekers die zich gesteund door minister van Justitie Rudy Croes in de Natalee Holloway-zaak mengden, hebben Aruba opnieuw een bezoek gebracht. Dit omdat minister Croes op nieuw een beroep op het duo deed om de zaak van de vermiste Vincenzo Tromp te onderzoeken. Tromp verdween op 27 november en ondanks diverse zoektochten van zowel justitie als privé-instanties ontbreekt nog iedere spoor van de man. Zowel minister Croes als premier Nelson Oduber ontvingen de Amerikanen die zeggen te beschikken over paranormale gaven. Twee jaar geleden zorgden hun uitlatingen nog voor veel ophef toen ze tijdens een bezoek op Aruba beweerden dat Joran van der Sloot onschuldig is en Natalee seksueel was misbruikt door stiefvader Jug Twitty. Moeder Beth Twitty zou volgens Young en Castillo hiervan op de hoogte zijn geweest en tegenover de autoriteiten hebben gelogen dat haar relatie met haar dochter slecht was.
I stand with the happy Island.
pi_66300767
Dat ze zich in Aruba nog inlaten met die theebladlezers kan ik niet volgen. Volgens mij voegen die helemaal niets toe aan enig onderzoek.
--
  zaterdag 21 februari 2009 @ 00:00:18 #30
207372 bastibro
I`ll get there
pi_66300936
-edit- Schei uit man.

[ Bericht 96% gewijzigd door Harajuku. op 21-02-2009 00:18:04 ]
pi_66301094
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:55 schreef mrBhimself het volgende:
Dat ze zich in Aruba nog inlaten met die theebladlezers kan ik niet volgen. Volgens mij voegen die helemaal niets toe aan enig onderzoek.
Dat lijkt me ook niet mrB, maar "politically speaking" is het natuurlijk niet al te slecht om de verdwijning van een van Aruba's own in de spotlights te zetten met een paar sneaky verwijzingen naar de Holloway zaak.

Maar nee enig onderzoek zal het niet helpen imo
pi_66301263
Ik begrijp nmiet wat men er politek mee wil winnen om die malloten uit te nodigen. Geen zinnig mens zal die lui geloven lijkt mij. Als je het als entertainment ziet, dan is het wat anders..overigens wel duur entertainment.
--
  zaterdag 21 februari 2009 @ 00:14:56 #33
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66301436
Ik heb t echt gehad. Dit is de aller-aller-laatste keer!

Degene die nu nog t lef heeft om iets denigrerends te posten gaat er gelijk minimaal een week vanaf.
pi_66301526
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 00:09 schreef mrBhimself het volgende:
Als je het als entertainment ziet, dan is het wat anders..overigens wel duur entertainment.
Vast goedkoper dan al die hillbillies in 2005

Maar inderdaad politics, entertainment, een spelletje, noem het wat je wil, maar die 2 komen niet per ongeluk opduiken op uitnodiging van Rudy himself.
We zullen zien na het Carnival weekend..........
  zaterdag 21 februari 2009 @ 00:19:01 #35
207372 bastibro
I`ll get there
pi_66301579
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 00:14 schreef Harajuku. het volgende:

Degene die nu nog t lef heeft om iets denigrerends te posten gaat er gelijk minimaal een week vanaf.
OK Harajuku, ik hoop alleen wel dat je het goed in de gaten houd dan.
Vooral dat denigrerende is het dat mij erg iriteert
  zaterdag 21 februari 2009 @ 00:19:15 #36
104871 remlof
Europees federalist
pi_66301591
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 00:14 schreef Harajuku. het volgende:

En dat zegt ze ook namens mij.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 00:20:55 #37
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66301645
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 00:19 schreef bastibro het volgende:

[..]

OK Harajuku, ik hoop alleen wel dat je het goed in de gaten houd dan.
Vooral dat denigrerende is het dat mij erg iriteert
Doe alsjeblieft niet zo schijnheilig.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 00:24:28 #38
207372 bastibro
I`ll get there
pi_66301769
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 00:20 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Doe alsjeblieft niet zo schijnheilig.
Niks schijnheilig, je moet de genen aanpakken die steeds starten met het `op de man spelen`
  zaterdag 21 februari 2009 @ 00:28:01 #39
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66301913
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 00:24 schreef bastibro het volgende:

[..]

Niks schijnheilig, je moet de genen aanpakken die steeds starten met het `op de man spelen`
Jij bent de enige die nu kut post.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 00:39:12 #40
207372 bastibro
I`ll get there
pi_66302323
Hmmm waar?

Jij ook weltrusten
pi_66302343
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 00:24 schreef bastibro het volgende:

[..]

Ben ik met je eens iedere keer dat jochie dit en jochie dat .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 00:41:10 #42
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66302404
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 00:39 schreef johan555 het volgende:

[..]

Ben ik met je eens iedere keer dat jochie dit en jochie dat .
Haha, jullie doet t doorgaans allebei.
pi_66302575
-edit- Nam jij zijn gewoontes maar over.

[ Bericht 66% gewijzigd door Harajuku. op 21-02-2009 00:50:11 ]
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_66302934
Ik lees net op een ander forum dat Shaeffer en Silvretti een 'lawsuit' willen voorbereiden omdat ze op een aantal fora worden uitgemaakt voor oplichters en dart daardoor hun bedrijf in een kwaad daglicht wordt gezet.

Dat zal waarschijnlijk wel wat te maken hebben met dat gekrakeel op SM en het zwart maken van Kyle en zijn bazen. Niet dat ik een dergelijke actie veel kans geef (alhoewel in de VS kan bijna alles), zal het de komende periode wel weer vermakelijke postings opleveren op de verschillende NH boards.
--
  zaterdag 21 februari 2009 @ 00:58:14 #45
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66302975
Johan mag over 48 uur forum@fok.nl mailen.

Ik hoop dat jullie nu gewoon normaal op elkaar gaan reageren, of gewoon niet.
pi_66303559
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 00:57 schreef mrBhimself het volgende:
Ik lees net op een ander forum dat Shaeffer en Silvretti een 'lawsuit' willen voorbereiden omdat ze op een aantal fora worden uitgemaakt voor oplichters en dat daardoor hun bedrijf in een kwaad daglicht wordt gezet.
Interessant mrB, juist met het oog op dit soort laster lawsuits hebben de aapjes hun oude archieven een tijdje geleden gewist en nu schijnt het dus inderdaad te staan gebeuren.

De soep zal inderdaad wel niet zo heet gegeten worden, maar vermakelijk zal het zeker worden
pi_66303753
Het zou mij inderdaad niet verbazen als er ineens weer (voor de derde maal dan) een groot deel van het forum 'verloren is gegaan'. Ze hebben er tenslotte inmiddels ervaring mee daar :-)
--
pi_66306040
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 01:19 schreef mrBhimself het volgende:
Het zou mij inderdaad niet verbazen als er ineens weer (voor de derde maal dan) een groot deel van het forum 'verloren is gegaan'. Ze hebben er tenslotte inmiddels ervaring mee daar :-)
Lezen jullie echt (allemaal) die andere fora nog (RU, SM)?

Ik heb dat een paar weken gedaan (vooral RU) maar heb er echt geen zin, tijd en puf meer voor 's avonds en in de weekenden (plus andere, LEUKERE en nuttigere bezigheden).

Het is toch allemaal nog steeds dezelfde informatie die keer op keer maar weer ter sprake komt of ben ik nou zo gek?

Ik snap (zoals ook mrBhimself terecht al aangaf) sowieso niet waarom wij met zijn allen nog zo geintrigeerd zijn door deze zaak en niet of veel minder door andere verdwijningszaken en criminele cases.

Daar zullen vast wel wat sociologische of psychologische theorieen op losgelaten kunnen worden.
"Ik twijfel aan alles, en zelfs daar twijfel ik aan"
Plato: "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something."
pi_66306046
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:51 schreef JoBuster het volgende:
Ter bevestiging van mijn eerder bericht :

[..]

weten we het nu nog steeds niet dat er twee kampen zijn in de holloway zaak ??, erger nog er worden geen feiten gegeven waarna we lekker op elkaar gaan schelden.

maar het ene kamp van joran is onschuldig , moet mij toch maar eens overtuigen , dat als joran en de kalpoe's er niet waren geweest natalee ook vermist was geweest , want daar komt hun beweringen toch op neer !!!

feit blijft dat joran en de kalpoe's de laatste zijn die natalee levend hebben meegenomen en dus gezien hebben, daar geloven beide kampen toch wel in. laat ik het anders zeggen , er is niemand anders die natalee daarna nog gezien heeft.

verklaar mij nou eens waarom je dan gaat lopen te liegen en dat nog steeds doet ?? en blijft zwijgen ?? en ik heb het niet alleen over joran , de kalpoe's zitten me daar ook een potje te zwijgen.

het is verder bedenkelijk wat kabouter croes nu weer doet, geloof niet een van zijn sterkste punten om die twee te vragen , wil croes echt elk onderzoek dat aruba doet zo belachelijk maken ??? als de twee nu bijvoorbeeld iets hadden bewezen in de natalee zaak zou ik zeggen oke, je hebt daar geloof in !!! ze mogen een andere zaak ook ophelderen.

kortom wat beweegt kabouter croes om olie op het vuur te gooien ??? , hoe is het trouwens met zijn onderzoek over de eerste 10 dagen ??? van natalee's verdwijning of maakt hij daar ook weer een raadsel van ???

trouwens voor de gielen aanhangers, gielen is geen haar beter dan peter r de vries, met een verschil peter r de vries laat de hoofdrol spelers aan het woord en ook politie mensen en andere die bij het gerecht werken. gielen beweert iets zonder bewijs, dat van eerder aankomen bijvoorbeeld ga dan bijvoorbeeld naar hans mos toe leg het papier voor en vraag. dan krijg je antwoord, zo opereert peter anders wel, ook al is het onjuist hij laat het mos wel zien, heb gielen niet met haar docu naar hans mos zien gaan , WAAROM NIET ????
pi_66306765
June 5th 2005 arrest of two innocent men who were being set up to lead everyone away from the real Perpetrators. Special effort was made by Attorney General Karin Janssen,Gerald Dompig and Commission Jan Van Der Straten to cover up the murder of Natalee Holloway.

hallo vrienden

Anything new in the investigation of Jan Van Der Straten? I cant help but wonder if deals were made in the beginning and if they can be be broken. And also who the people were that didn't want to cooperate.

6/10/05 Justice Minister Rudy Croes office
Reported confession that something bad happened from one of the suspects and he was leading them to the body.

6/12/2005
Van der Straten stated to Dutch media that he believed Natalee was no longer alive and when asked by the reporter why he would make such a comment he responded, "Because I am the Investigator and you are not"

posted on 06/12/2005
--------------------------------------------------------------------------
UPDATE 24: Tuesday night during the broadcast of the most popular entertainment news program in The Netherlands, RTL-Boulevard, crime reporter John van den Heuvel announced that he talked to police commissioner Jan van der Straten, who is heading the investigation. The commissioner told van den Heuvel that they expect the case of Natalee Holloway to be solved within the next 24 hours.

6/13/05
From Joran's Book
Van der Straaten arrives and tells Joran that he "has known your father for years. I only want to help you. I am going to see to it that you can go to Holland, that you will not have to go to jail, but that you will be committed to a mental institution. You only have to tell the truth."

6/14/05
Geraldo Rivera reported on Tuesday's "O'Reilly Factor" that he has heard from an "impeccable source" that the chief investigator into this case in Aruba was overheard saying, "How can I do that to Joran, he's the son of my best friend" - referring to Joran's father, a member of the Aruba judiciary.

Interestingly,almost 4 years later the lead investigator has never explained why he thought Natalee was no longer alive. He also made a comment months after we were told he was retiring and moved to the neighboring island of Bonaire as he took the same title as Police Commissioner. He stated that the case should have been solved early on but that there were "people who didn't want to cooperate"

[ Bericht 5% gewijzigd door observer777 op 21-02-2009 09:25:59 ]
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')