abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66288715
Welkom op Natalee Holloway (in the rebound) -since dec 2007

In deze reeks hebben we het over de Hollowaycase.
We speculeren hier over wat er gebeurd kan zijn, wie het gedaan hebben, wie ermee te maken heeft, waarom etc. Maar in dit topic hebben we het óók over feiten, en nieuwsberichten zijn dus ook van harte welkom. Lees mee en meng je in de discussie, maar laten we het bovenal gezellig houden!

Deel:
01 | 02 |03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 |

Natalee Holloway (in the rebound) #28
Natalee Holloway (in the rebound) #29
Natalee Holloway (in the rebound) #30

Andere interessante links:
Shango's raadsel
hollowaycase.com
Scaredmonkeys.net
Arubadirtypolice.blogspot
riehlworldview.com
Scrux.com
Refugees Unleashed
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 21:05:49 #2
207372 bastibro
I`ll get there
pi_66293245
quote:
Zegt Renee Gielen dat Beth Holloway de hand in de verdwijning van Natalee heeft gehad?

Waar dan?
  vrijdag 20 februari 2009 @ 21:32:21 #4
207372 bastibro
I`ll get there
pi_66294039
Dat heeft Gielen hem geprobeerd wijs te maken door de foon.
Peter had gelukkig heel snel door dat het een gore lastecampagne van de van der Sloot kant betrof.
pi_66294250
Ik heb nergens gehoord dat Gielen dat heeft beweerd. Het feit dat Gielen en de Vries niet de beste vrienden zijn is wel duidelijk. Hoezo lastercampagne?
--
pi_66294684
Dat gielen bevriend is met de vd sloot is geen geheim meer hoor
Zelfs haar camera mannetje dolfh gaat met joran op reis

[ Bericht 0% gewijzigd door johan555 op 20-02-2009 21:50:08 ]
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_66295939
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 19:42 schreef OUWEFIETS het volgende:
In het kader van 'zinnige' bijdragen (ik wil niet achter blijven ):

Naarstig op zoek naar de volledige docu. van R. Gielen op Youtube (bedankt voor de tip Johan555), helaas NIKS gevonden
Heeft er ook niet in z'n geheel op gestaan OUWEFIETS, dat is BS van aapjes die niet willen toegeven dat ze poen hebben moeten betalen om die docu te zien.
quote:
echter, voor de lieve FOKbuiskindertjes wel even een ouderwets stukje radio opgeduikeld

http://www.knuku.com/sound/renegielen.mp3

''Dick Drayer sprak voorafgaande aan de uitzending met Renee Gielen (9'03")''

ik had 't zelf nog niet gehoord dus jullie zullen het ook wel niet gehoord hebben
Bedankt daar voor, prima gesprekje met Renee Gielen die de zaak een "uit de hand gelopen wegloop scenario noemt" en even fijntjes laat weten dat ook Beth heeft mogen reageren op haar bevindingen maar dat ze dat, in tegenstelling tot Dave Holloway, heeft geweigerd.
Things that make you go hhhmmmmmmmmm..........

TOP opmerking van Dick Drayer : "Heb je wel eens op die site Sacred Donkeys gekeken"
I stand with the happy Island.
pi_66296155
Wegloop scenario is volgens mij niet echt realistisch. Bewijs van het tegenovergestelde is er ook niet trouwens. In feite is het niet meer of minder dan een verdwijningszaak, waarvan er , hoe drampatisch voor de familie dan ook, erg veel plaatsvinden.

Het is voor mij nog steeds een raadsel waarom nu juiste deze zaak al jaren in het nieuws zit en erger nog; ik hier nu een stuk tekst zit te typen.
--
  vrijdag 20 februari 2009 @ 22:16:58 #9
207372 bastibro
I`ll get there
pi_66296482
Get a life! Zou ik bijna zeggen, net als ik
pi_66297359
Beth heeft mogen reageren op haar bevindingen? MOGEN NOG WEL
Welke bevindingen dan ?

noem eens 1 ding wat gielen echt boven water gekregen heeft !!! eentje maar !!!
pi_66297574
Als we dan toch bezig zijn zou ik wel eens willen weten welk echt bewijs het OM, ALE of Peter de Vries heeft geleverd.

Zoals gezegd is dat het probleem van deze 'zaak' er is helemaal geen steekhoudend bewijs. Alleen maar verhalen, liegende verdachten, ongeloofwaardige getuigen en een onvolledig en slecht uitgevoerd onderzoek. Prima recept voor een onopgeloste verdwijning.
--
  vrijdag 20 februari 2009 @ 22:42:33 #12
207372 bastibro
I`ll get there
pi_66297644
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 21:35 schreef mrBhimself het volgende:
Ik heb nergens gehoord dat Gielen dat heeft beweerd. Het feit dat Gielen en de Vries niet de beste vrienden zijn is wel duidelijk. Hoezo lastercampagne?
Ze suggereert zelfs onverbloemd en volkomen onbewezen dat de familie Holloway zelf wel eens de hand kan hebben gehad in de verdwijning van Natalee. „Bij mij hebben de leugens in het boek van Beth Holloway en heel veel andere twijfelachtige beweringen en gebeurtenissen in de afgelopen 2,5 jaar de vraag opgeroepen: wilde Beth wel dat Natalee zou worden gevonden?” vraagt Gielen zich af.

http://www.crimesite.nl/modules.php?name=News&file=article&sid=5532
  vrijdag 20 februari 2009 @ 22:46:42 #13
207372 bastibro
I`ll get there
pi_66297827
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 22:40 schreef mrBhimself het volgende:
Als we dan toch bezig zijn zou ik wel eens willen weten welk echt bewijs het OM, ALE of Peter de Vries heeft geleverd.

Zoals gezegd is dat het probleem van deze 'zaak' er is helemaal geen steekhoudend bewijs. Alleen maar verhalen, liegende verdachten, ongeloofwaardige getuigen en een onvolledig en slecht uitgevoerd onderzoek. Prima recept voor een onopgeloste verdwijning.
En, geloof jij ook nog dat het mogelijk is dat Joran van niets weet?
Ach laat ook maar, naieve vraag waarschijnlijk
pi_66297871
Oh heeft Joran dan 20 uur lang bij peter rd vries zitten liegen ?
Joran heeft toch een redelijke opleiding en zit nu op de universiteit .
( de meisjes van de Rangsit University lopen wel een blokje voor hem om heb ik begrepen ,maar dat terzijde )
Hij is toch niet achterlijk ?
Of speelt ie ineens het achterlijke mannetje als er boven water komt dat hij in het geheim opgenomen is ?
Laat me niet lachen !!
Na de 2e d Vries uitzending hebben ze met de "media strateeg " de lijnen uitgezet om zo debiel mogelijk over te komen ( greta show ) (gesprek met z'n vader ) etc .

Maar .... daar trappen we toch echt niet in !!!
pi_66298165
Hij zit ook nog flink achter de meisjes aan hoor,deze zal niet ouder dan 16 zijn .

pi_66298179
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 22:35 schreef johan555 het volgende:
Beth heeft mogen reageren op haar bevindingen? MOGEN NOG WEL
Welke bevindingen dan ?
Ik zal het herphraseren johan, Beth Holloway heeft mogen reageren in/op de documentaire van Renee Gielen (Natalee the Unrevealed Time Lines) en heeft daar van af gezien.
Haar ex-man Dave heeft echter zulks niet geweigerd en een interview gegeven dat hem en Renee Gielen's docu recht deed.
quote:
noem eens 1 ding wat gielen echt boven water gekregen heeft !!! eentje maar !!!
We vervallen in herhaling johan, mevrouw Gielen heeft leugens, tegenstrijdigheden en ronduit vreemde gebeurtenissen rondom Natalees verdwijning tegen het licht gehouden en daar terecht vragen bij gesteld.
Nergens heb ik haar horen claimen DE waarheid in pacht te hebben.

Het enige dat me wel te denken geeft is dat jij en andere aanhangers van het HMI verhaal, zo in de vlekken schieten als Renee Gielen's documentaire ter sprake komt.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 22:53:49 #17
207372 bastibro
I`ll get there
pi_66298180
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 22:47 schreef johan555 het volgende:
Oh heeft Joran dan 20 uur lang bij peter rd vries zitten liegen ?
Joran heeft toch een redelijke opleiding en zit nu op de universiteit .
Hij is toch niet achterlijk ?
Of speelt ie ineens het achterlijke mannetje als er boven water komt dat hij in het geheim opgenomen is ?
Laat me niet lachen !!
Na de 2e d Vries uitzending hebben ze met de "media strateeg " de lijnen uitgezet om zo debiel mogelijk over te komen ( greta show ) (gesprek met z'n vader ) etc .

Maar .... daar trappen we toch echt niet in !!!
Tuurlijk niet,

Ik geloof 65% van wat hij in de Landrover opbiechtte.
pi_66298355
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 22:53 schreef johan555 het volgende:
Hij zit ook nog flink achter de meisjes aan hoor,deze zal niet ouder dan 16 zijn .

[ afbeelding ]
Johan hele ouwe foto, daar hebben ze (lees Klaas) je gisteren op Sacred Donkeys nog om uit gelachen
pi_66298590

Dat heeft ze dus wel .Overal roept ze facts don't lie ha ha
Ze zou bewijs hebben dat Beth eerder aangekomen is > is ontkracht
Ze zou bewijs hebben dat Beth al een poster had >is ontkracht
Natalee zou in een rehab hebben gezeten > nooit aangetoond

Iets tegen het licht houden heb ik geen moeite mee ,maar zeg dan niet van te voren dat je dingen gaat bewijzen .

Het hele filmpje is een soort aanslag op Beth en slijmen met Dave
Die er spijt van heeft meegewerkt te hebben
pi_66298645
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 22:57 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Johan hele ouwe foto, daar hebben ze (lees Klaas) je gisteren op Sacred Donkeys nog om uit gelachen
ja je lurkt daar he dat weten we
  vrijdag 20 februari 2009 @ 23:05:41 #21
207372 bastibro
I`ll get there
pi_66298780
Zonder Dave`s bijdrage had Gielen het filmpje persoonlijk door de plee gespoeld.
Dat het enige hoogtepunt, een vader die vol passie spreekt over zijn geliefde dochter.
pi_66299086
klaas mij uitlachen ? dream on bustertje
pi_66299127
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:05 schreef bastibro het volgende:
Zonder Dave`s bijdrage had Gielen het filmpje persoonlijk door de plee gespoeld.
Dat het enige hoogtepunt, een vader die vol passie spreekt over zijn geliefde dochter.
ja dan was er weinig van over gebleven
pi_66299337
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:01 schreef johan555 het volgende:

Dat heeft ze dus wel .Overal roept ze facts don't lie ha ha
Ze zou bewijs hebben dat Beth eerder aangekomen is > is ontkracht
Ze zou bewijs hebben dat Beth al een poster had >is ontkracht
Natalee zou in een rehab hebben gezeten > nooit aangetoond
Beste johan blijf nu toch eens rustig jochie, je raakt helemaal over je toeren als mevrouw Gielen ter sprake komt.

Ik heb haar nog nooit horen beweren dat ze bewijs zal leveren DAT etc etc, maar wel dat ze zich vragen stelt (en anderen met haar) bij het geschetste scenario (lees botte beschuldigingen) door de Holloway / Twitty clan.
quote:
Iets tegen het licht houden heb ik geen moeite mee ,maar zeg dan niet van te voren dat je dingen gaat bewijzen .
Doe maar even een linkje providen dan johan want ik weet niets van dergelijke uitspraken??
quote:
Het hele filmpje is een soort aanslag op Beth en slijmen met Dave
Die er spijt van heeft meegewerkt te hebben
Ik heb niets mogen lezen over Dave's reactie op zijn optreden in de documentaire van Renee Gielen, laat staan dat hij er spijt van zou hebben.
Maar jij kan dat vast onderbouwen met een citaat of misschien wel link, of komt het zoals we helaas maar al te vaak moeten vaststellen uit de grote duim / fantasie / obsessie van 555 himself???
  vrijdag 20 februari 2009 @ 23:34:37 #25
207372 bastibro
I`ll get there
pi_66299929
-edit- NEE

[ Bericht 97% gewijzigd door Harajuku. op 20-02-2009 23:44:44 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')