SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan hier de laatste posts:quote:Chan - woensdag 18 februari 2009 @ 17:17
Ik ben opzoek naar een beginnersdoek. Een die je eerst omknoopt en daarna het kind erin doet. Ik ben namelijk als de dood dat ik mn baby laat vallen als ik de doek nog niet goed vast heb zitten en tegelijk babylief moet vasthouden.
Nou heb ik begrepen dat dat alleen met rekbare doeken kan.. klopt dat?
En nu heb ik dus op draagdoek.nl een doek gezien die rekbaar is en die kost 42,50 maar dat lijkt zo goedkoop in verhouding met alle andere prijzen die ik voor doeken tegenkom. Is dat dan wel goede kwaliteit?
Sorry voor mijn beginnersvragen maar er is zoveel keuze dat ik niet weet waar ik moet beginnen met zoekenquote:simmu - woensdag 18 februari 2009 @ 17:25
ik draag al een maand of 4 met een doek van draagdoek.nl en die bevalt prima hoor. maar een niet rekbare kan je ook vooraf al knopen.
[ Bericht 60% gewijzigd door BE op 19-02-2009 09:29:19 ]Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Nou ja dat dus. Met een rekbare doek dan blijft het mooi strak zitten en met een niet rekbare krijg je het nooit zo mooi strak als om je kindje heen knopen. FCC kan dan nog wel inderdaad maar eigenlijk knoopte ik voor nooit vooraf.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:52 schreef owlet het volgende:
De enige knoop die ik vooraf kan knopen met een niet rekkende doek is een FCC (wat is het toch heeeeerlijk dat Avalon nu eindelijk stevig genoeg is daarvoor!), de andere knopen zouden bij voorknopen niet strak genoeg naar mijn zin komen. Ik vind het zelfs niet prettig om de doek al om te hangen en dan Avalon er in te laten zakken, ik knoop hem liever meteen om haar heen.
ja hoor, daar zou ik me geen zorgen over makenquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:04 schreef Dakota het volgende:
alleen ligt zein de foetushouding..maar volgens mij zitten r beentjes wat raar..al ligt ze te slapen..hmm ze huilt toch wel als t verkeerd zit he?
Haar kontje moet lager zitten dan haar knietjes, dus je moet ervoor zorgen dat haar knietjes wat meer opgetrokken zittenquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:48 schreef mrien het volgende:
Heeft iemand nog tips m.b.t. mijn rugdraagpoging
Dat krijg ik dus juist niet goed voor elkaar nog..sowieso duwt ze d'r benen naar benedenquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:53 schreef beefcake het volgende:
[..]
Haar kontje moet lager zitten dan haar knietjes, dus je moet ervoor zorgen dat haar knietjes wat meer opgetrokken zitten
Voor de rest kan ik het niet zo goed zien
Morgen, hopelijk!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
Owlet is "Linnie" al naar cattie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |