abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66115093
quote:
Op maandag 16 februari 2009 11:33 schreef Floria het volgende:
Ik meld me ook hier!
Ik draag Lola inmiddels al weer 5,5 week (ze is nu 6 wk oud) in een Medley Denis. Een super, super fijne en stoere doek waar ook haar vader erg enthousiast over is. Het is hier dus 'ruzie' maken over wie Lola gaat dragen. Ik verlies het meestal als we samen zijn want hey, ik kan haar door de week de hele dag dragen is zijn redenatie.
Welkom enne...foto's! Tenzij je dat liever niet doet natuurlijk
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  maandag 16 februari 2009 @ 12:36:52 #252
186094 Floria
Ghost of shark
pi_66115597
Foto's van mij en man gaan fok! niet op. Lola mag hier best staan maar foto's plaatsen en ik zijn geen vriendjes. Ik mail ze gerust, dat dan weer wél
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_66127773
Oew een klein frummeltje in een Medley piquet tricot doek

Ooit als er hier nog een kleintje komt, dat lijkt me nou zo de ideale hummeltjes doek. Vond het zo jammer dat we hem hier maar een blauwe maandag gehad hebben omdat Pepijn er met 10 maanden en heeeeeel beweeglijk al echt niet meer geschikt voor was.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:32:44 #254
186094 Floria
Ghost of shark
pi_66172961
Tis ook echt een héle fijne doek Piglet! Lola mag graag 'bouncen'en dat kan in de doek zónder dat hij uitzakt.
Een totale aanrader als je nou echt echt echt niet weet of je nou voor rek of niet moet gaan of voor een klein babytje want hij is idd lekker zacht. Ben fan
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_66181094
Onze Didymos indio ultramarin 4.7 mag uit het lijstje in de OP, ik word er echt geen vriendjes mee. Heerlijke doek, maar niet voor ons, dus die gaat naar een ander huisje. En ik ga op zoek naar een andere maat 6 doek.
We hebben nu 1x maat 4 (espresso), 2x maat 5 (tom en palermo maar die vallen beide kort), 1x maat 6 (maar das satin en die gebruik ik nauwelijks) en 1x maat 6+ (Rio).
Dus op zoek naar een leuke maat 6 doek. Liefst van het type schommel/hangmat/bergbeklimmen.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 23:42:55 #256
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66181688
Hoe krijg je een banaan het makkelijkst weer recht tijdens het knopen? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_66181877
chocola

maar das vast niet het antwoord dat je wou horen

sesamstraat of rozijntjes doen het hier ook goed.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 23:57:43 #258
14746 k_i_m
pi_66182281
Oh, daar had ik nou echt niet op gerekend . Ik dacht misschien een houtgreeptechniek ofzo .
In my life
Why do I smile
pi_66182413
Tsja nee want als ze die beentjes rechtzetten en op slot gooien dan krijg ik ze zonder te breken echt niet krom, met geen enkele houdgreep.

Bij sputterende kindjes wil een FWCC die je heel snel knoopt nog wel eens helpen, doek omhangen, kind erin en super snel tussen de beentjes door kruisen en achter knopen. dat kan ik in 3 seconden ofzo. Soms is dat snel genoeg voor het verrassingseffect.

In andere gevallen is afleiden de truc. Laatst wassie zo aan het muiten bij het vertrekken op de opvang dat de juf uiteindelijk maar met een rijstwafel aankwam, toen ging het wel
  woensdag 18 februari 2009 @ 00:04:50 #260
14746 k_i_m
pi_66182536
Shit, Lilah geeft niet zoveel om eten nog, ik kan haar in ieder geval niet ergens mee omkopen .

Nu ben ik ook niet heel handig en zeker niet snel met knopen. Dat is ook wel jammer .
In my life
Why do I smile
pi_66187660
HELP

Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik ben dus op zoek naar een niet rekkende doek. Een die vanaf baby tot peutertijd gebruikt kan worden. Maar die ook geschikt is voor om mee te lopen. Nu heeft hij een hele andere bouw dan mij. Maakt dat iets uit? Welke lengte moet ik nemen? Moet wel een neutrale kleur zijn want voor een volgende moet ie ook weer te gebruiken zijn zeg maar
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_66187683
wat voor bouw hebben jij en lief? (daar hangt de lengte van de doek vanaf)
en wat is je budget? (dat bepaald welke merken in aanmerking komen)
pi_66187722
Als je allebei een gemiddelde bouw hebt zou ik voor een 4.6 gaan, en bij extra omvang een 5.2 (als je alle knopen wil kunnen knopen iig)
Qua doek kun je kijken naar een Storch..lekker zacht voor een kleintje maar ook supportive voor een groter kindje
Saartje
pi_66187733
Oh p_iglet probeert het meer subtiel
Saartje
pi_66188638
Vriend is dunner en gespierder met vooral brede borst en schouders. Ik ben kleiner en meer een propje
Liefde
pi_66188688
Op zich zijn brede borst en brede schouders niet zo'n probleem. Geen idee hoe propje je bent, maar tenzij dat breder dan iets van maat 46 is, moet je met een 4.6 doek alles kunnen doen.

Verder hangt het echt van je budget af wat er mogelijk is, er is van alles in die maat, tussen de 45 en de 100+ euro.
pi_66188775
Nee ben niet maatje 46. Maar met 4,6 kan ik dus alle kanten op? En wil er iets van 70 euro voor uitgeven (iets meer mag ook aangezien ik maar 1 doek wil en het dus een eenmalige uitgave is).
Liefde
pi_66188845
Ik denk dat ik iemands interesse gewekt heb in draagdoeken. Een mama wiens dochterje bij Sander in de klas zit heeft ook nog een baby van 5 maand. Ze heeft erg last van reflux en heeft ook maagzuurremmende medicijnen en toen ze naar me toe kwam om wat te vragen hadden we het er zo over. Ik heb haar aangeboden dat ze evt wel een doek van mij mocht lenen (aangezien ze gister zo weinig heeft kunnen doen)
Ze vond het erg lief dat ik dat haar aanbood en ze zou er nog even over nadenken....
pi_66189275
Wat goed LL!

MeNicole, als ik je zo hoor dan denk ik meteen aan een storchenwiege of een hoppediz. Dat zijn in mijn ogen doeken waarmee je van het begin tot eind kan dragen, ze zijn makkelijk te wassen en drogen en ze dragen comfortabel. Beide zijn hier te koop.
pi_66189400
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:01 schreef MeNicole het volgende:
Nee ben niet maatje 46. Maar met 4,6 kan ik dus alle kanten op? En wil er iets van 70 euro voor uitgeven (iets meer mag ook aangezien ik maar 1 doek wil en het dus een eenmalige uitgave is).
merken voor rond de 70 euro of minder...
Medley, en dan een kruiskeper doek kopen, Palermo of monza ( www.draagkrachtig.nl , www.slingomama.nl)
Hoppediz ( www.voedingskleding.nl , www.hoppediz.de)
chimparoo ( www.draagkrachtig.nl )
storchenwiege ( www.storchenwiege.de , www.voedingskleding.nl)
BBslen ( www.slingomama.nl www.doekjesenbroekjes.be)

Uit de buurt blijven van
Didymos, Lana, vatanai (die zijn beduidend duurder, tenzij je ze 2e hands aanschaft)
Ellaroo, Calin Blue (te dun, minder geschikt om als enige doek te hebben en tot peuter mee te dragen)

Girasol zou ik persoonlijk ook niet als enige doek willen om tot peuter leeftijd te gebruiken, maar daar verschillen de meningen over.

Er zijn nog meer merken, maar daar heb ik geen ervaring mee of kennis over.
pi_66189511
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:19 schreef owlet het volgende:
Wat goed LL!

MeNicole, als ik je zo hoor dan denk ik meteen aan een storchenwiege of een hoppediz. Dat zijn in mijn ogen doeken waarmee je van het begin tot eind kan dragen, ze zijn makkelijk te wassen en drogen en ze dragen comfortabel. Beide zijn hier te koop.
Oke dank je. Vanavond moet maar even kijken welke hij mooi vind voor zichzelf!

Oh ik zie nu die andere ook. Vanavond dus maar even goed voor gaan zitten en een leuke uitzoeken!
Liefde
pi_66190002
Woei P_iglet, wat een goede post!
Girasol ben ik ook niet gek van als peuterdoek
pi_66190387
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:39 schreef owlet het volgende:
Woei P_iglet, wat een goede post!
Heb wat last van een slaaptekort en daardoor gebrek aan concentratie en studie ontwijkend gedrag
pi_66190857
Ik heb gisteren een redelijk geslaagde rugdraagpoging gedaan
Hij zat redelijk goed, alleen bij d'r beentjes niet echt geweldig
Kan veeeeeeeeeeeel beter natuurlijk, maar ik vond het een beter resultaat dan de vorige (dat zag er echt niet uit)

Foto is wel heel erg overbelicht, had camera verkeerd staan, dus nu lijkt het net of Lotte geen hoofd heeft
pi_66190948
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:49 schreef p_iglet het volgende:
Heb wat last van een slaaptekort en daardoor gebrek aan concentratie en studie ontwijkend gedrag
Wat dan wel weer resulteert in een goede post waar men wat aan heeft... SJAAAPOOO piglet

*er is BIJNA weer een doek onderweg...... *zucht*
pi_66191032
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:05 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Wat dan wel weer resulteert in een goede post waar men wat aan heeft... SJAAAPOOO piglet
hihi ja, ik wordt dan altijd heel goed in semi nutteloze dingen hihi. mijn post aantal op fok opkrikken bijvoorbeeld.

ontopic. Ik wil een Lana!!! Maar die zijn nou niet bepaald binnen het budget. En een vatanai voor vriendlief.
maar ff 2e hands alles in de gaten houden.

Ticootje, wanneer gaan we satin en Vicky ruilen??? Satin is fris gewassen na zijn zwembad avontuur en wil graag wat meer liefde en gebruik.
pi_66191204
Piglet welke Lana/Vatanai heb je op het oog?
pi_66191252
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:05 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

*er is BIJNA weer een doek onderweg...... *zucht*
Welke doek komt er aan?
pi_66191384
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:07 schreef p_iglet het volgende:

[..]

hihi ja, ik wordt dan altijd heel goed in semi nutteloze dingen hihi. mijn post aantal op fok opkrikken bijvoorbeeld.

ontopic. Ik wil een Lana!!! Maar die zijn nou niet bepaald binnen het budget. En een vatanai voor vriendlief.
maar ff 2e hands alles in de gaten houden.

Ticootje, wanneer gaan we satin en Vicky ruilen??? Satin is fris gewassen na zijn zwembad avontuur en wil graag wat meer liefde en gebruik.
Vicky is gister gewassen. Ik ben vrijdag vrij, maar heel erg druk met inpakken. Maar als jij wilt langsrijden dan ruilen we even om. Anders wordt het na de vakantie.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_66191640
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:12 schreef mrien het volgende:
Welke doek komt er aan?
Een Hopp... Paris
pi_66191743
Foto opzoekt
Mooi!
Wel heel rood zo op het oog
pi_66191811
Oew ik ben vrijdag vrij, maar allerlei dingen mogelijk op de planning, als ik tijd heb fiets ik wel ff langs

LL, Lana Sonnestern, Sprudel, Sommer, Tatoo of Sky in die volgorde van interesse
Vatanai, Koira, Naglikti, Tibet of Kipawa (maar geen idee wat vriendlief mooi vind)
pi_66191889
Prima! Stuur maar even een pm als je een tijd in gedachte hebt. Ik moet namelijk ook boodschappen doen enzo. Maar Priscil is sowieso thuis na 2 uur. Pm maar gewoon even. Vicky is lekker schoon en ruikt heerlijk fris.
pi_66192135
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:27 schreef mrien het volgende:
Foto opzoekt
Mooi!
Wel heel rood zo op het oog
Ja ook wel mijn kleur hoor
Ik zou eigenlijk ff dimmen met doeken maar ja deze kon ik niet laten liggen
pi_66192209
Dit is je 5e doek?
Ik zou er ook wel eentje bijwillen, maar denk niet dat ik manlief daarvan overtuigd krijg
Van hem mag ik Lotte al niet eens op de rug dragen (vind hij eng en wil hij niet), maar ik vind dat onzin en probeer het dus voorzichtig..hij wil me dus niet helpen, dat is wel vervelend
pi_66196541
Euh jep 5e doek.... en vriendlief heeft niet zoveel te willen Het zijn mijn eigen vrij te besteden centjes dus of ik daar nou een doek/schoenen/kleding/iets voor de kids/ koop moet ik zelf weten. Maar het was wel krapjes want ik moet deze week ook nog mijn nieuwe bril halen (en waarschijnlijk moet ik dan even een beetje bietsen bij vriendlief )

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2009 13:50:50 ]
pi_66196629
ik ga denk voor de nieuwe girasol exclusive...
pi_66197856
Mijn doek komt vandaag binnen.
(en ik zei tegen vriendlief dat alle mannen dolgraag dragen) ik ben m dus aan het beinvloeden
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_66198925
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:53 schreef Ticootje het volgende:
ik ga denk voor de nieuwe girasol exclusive...
Die paarse? Lilia heet ze toch? Die vind ik erg mooi! Ik denk dat die jullie ook prachtig zal staan!
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:22 schreef Dakota het volgende:
Mijn doek komt vandaag binnen.
Pics!!! Ben benieuwd wat je er van vind!

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2009 14:52:04 ]
pi_66199053
Ja ik denk dat we inderdaad dezelfde bedoelen. naam weet ik ff niet. Maar hij is supermooi.
pi_66199711
Ticootje, die heb ik ook gepre-orderd.. ik ben er verliefd op
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66199813
ik heb nog niet georderd, even na de vakantie. Anders gaat ie gewoon volgens de normale prijs, ook niet erg.
pi_66200681
Hier geen girasol ge-preordered; maar wel een zara fresh ev en calin blue Amber.

En 2 draagdoekenmeets in het vooruitzicht
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  woensdag 18 februari 2009 @ 15:34:44 #294
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_66200910
Zo heb ik Nienke tegenwoordig bijna altijd:

Ze vindt het helemaal geweldig om over m'n schouder te kijken en gaat van links naar rechts om mee te kijken
op m'n rug lacht ze veel vaker naar anderen dan dat ze op m'n buik hangt.. Ik moet er alleen wel heel erg rekening mee houden dat er nog een stukje achter me zit (in de supermarkt iets pakken vlak naast een betonnen paal ofzo... Ging wel goed, maar ze ging vlak langs de paal zeg maar )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66201218
hij is binnennnnnnn \O/
wanna rub mah puppeh?!
pi_66201256
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:42 schreef Dakota het volgende:
hij is binnennnnnnn \O/
Elin erin en fotoooooooooow!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 18 februari 2009 @ 15:47:53 #297
35189 Troel
scherp en bot
pi_66201439
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:50 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Die paarse? Lilia heet ze toch? Die vind ik erg mooi! Ik denk dat die jullie ook prachtig zal staan!
[..]

Pics!!! Ben benieuwd wat je er van vind!
Ik vind hem wel erg mooi, maar er staat nog steeds geen extra info over welke weving en dergelijke...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66201537
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:43 schreef Fuente het volgende:

[..]

Elin erin en fotoooooooooow!
ik zou graag willen maar ze is in diepe slaap
wanna rub mah puppeh?!
pi_66204649
wakker schudden!
Nienke Lekker zo he, op de rug? Ik de tegenwoordig eigenlijk niet anders meer. Vaak in de rucksack want die kan zo lekker hoog en dan kan ze goed meekijken en in m`n nek pulken
Saartje
pi_66205045
Ik ben opzoek naar een beginnersdoek. Een die je eerst omknoopt en daarna het kind erin doet. Ik ben namelijk als de dood dat ik mn baby laat vallen als ik de doek nog niet goed vast heb zitten en tegelijk babylief moet vasthouden.
Nou heb ik begrepen dat dat alleen met rekbare doeken kan.. klopt dat?
En nu heb ik dus op draagdoek.nl een doek gezien die rekbaar is en die kost 42,50 maar dat lijkt zo goedkoop in verhouding met alle andere prijzen die ik voor doeken tegenkom. Is dat dan wel goede kwaliteit?
Sorry voor mijn beginnersvragen maar er is zoveel keuze dat ik niet weet waar ik moet beginnen met zoeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')