quote:Op maandag 16 februari 2009 11:33 schreef Floria het volgende:
Ik meld me ook hier!
Ik draag Lola inmiddels al weer 5,5 week (ze is nu 6 wk oud) in een Medley Denis. Een super, super fijne en stoere doek waar ook haar vader erg enthousiast over is. Het is hier dus 'ruzie' maken over wie Lola gaat dragen. Ik verlies het meestal als we samen zijn want hey, ik kan haar door de week de hele dag dragen is zijn redenatie.
merken voor rond de 70 euro of minder...quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:01 schreef MeNicole het volgende:
Nee ben niet maatje 46. Maar met 4,6 kan ik dus alle kanten op? En wil er iets van 70 euro voor uitgeven (iets meer mag ook aangezien ik maar 1 doek wil en het dus een eenmalige uitgave is).
Oke dank je. Vanavond moetquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:19 schreef owlet het volgende:
Wat goed LL!
MeNicole, als ik je zo hoor dan denk ik meteen aan een storchenwiege of een hoppediz. Dat zijn in mijn ogen doeken waarmee je van het begin tot eind kan dragen, ze zijn makkelijk te wassen en drogen en ze dragen comfortabel. Beide zijn hier te koop.
Heb wat last van een slaaptekort en daardoor gebrek aan concentratie en studie ontwijkend gedragquote:
Wat dan wel weer resulteert in een goede post waar men wat aan heeft... SJAAAPOOO pigletquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:49 schreef p_iglet het volgende:
Heb wat last van een slaaptekort en daardoor gebrek aan concentratie en studie ontwijkend gedrag
hihi ja, ik wordt dan altijd heel goed in semi nutteloze dingen hihi. mijn post aantal op fok opkrikken bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat dan wel weer resulteert in een goede post waar men wat aan heeft... SJAAAPOOO piglet![]()
Welke doek komt er aan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat dan wel weer resulteert in een goede post waar men wat aan heeft... SJAAAPOOO piglet![]()
![]()
*er is BIJNA weer een doek onderweg...... *zucht*
Vicky is gister gewassen. Ik ben vrijdag vrij, maar heel erg druk met inpakken. Maar als jij wilt langsrijden dan ruilen we even om. Anders wordt het na de vakantie.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:07 schreef p_iglet het volgende:
[..]
hihi ja, ik wordt dan altijd heel goed in semi nutteloze dingen hihi. mijn post aantal op fok opkrikken bijvoorbeeld.
ontopic. Ik wil een Lana!!! Maar die zijn nou niet bepaald binnen het budget. En een vatanai voor vriendlief.
maar ff 2e hands alles in de gaten houden.
Ticootje, wanneer gaan we satin en Vicky ruilen??? Satin is fris gewassen na zijn zwembad avontuur en wil graag wat meer liefde en gebruik.
Ja ook wel mijn kleur hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:27 schreef mrien het volgende:
Foto opzoekt
Mooi!
Wel heel rood zo op het oog
Die paarse? Lilia heet ze toch? Die vind ik erg mooi! Ik denk dat die jullie ook prachtig zal staan!quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:53 schreef Ticootje het volgende:
ik ga denk voor de nieuwe girasol exclusive...
Pics!!! Ben benieuwd wat je er van vind!quote:
Ik vind hem wel erg mooi, maar er staat nog steeds geen extra info over welke weving en dergelijke...quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die paarse? Lilia heet ze toch? Die vind ik erg mooi! Ik denk dat die jullie ook prachtig zal staan!
[..]
Pics!!! Ben benieuwd wat je er van vind!
ik zou graag willen maar ze is in diepe slaapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |