We want Nijland!quote:Op zondag 15 februari 2009 13:27 schreef LudoSanders het volgende:
Welke spreekkoren klonken er eigenlijk?
"Nijland de verlosser! Ohohohowooow!!!"quote:Op zondag 15 februari 2009 13:27 schreef LudoSanders het volgende:
Welke spreekkoren klonken er eigenlijk?
Helaas is koppen het enige wat Maza echt goed kan. Voor de rest is het een Brechet 2, maar dan met een minder gevoel voor positie.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:09 schreef Halcon het volgende:
Maza viel goed in. Lijkt me dat ze die moeten houden bij PSV. Goede verdediger en een belangrijk wapen bij corners.
We hebben het hier wel over een Mexicaans international. Maza is een goede en nuttige verdediger, maar niet iemand met een geweldige opbouw of actie. Ik vind hem verdedigend sterker dan Brechet.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:13 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Helaas is koppen het enige wat Maza echt goed kan. Voor de rest is het een Brechet 2, maar dan met een minder gevoel voor positie.
Geweldige manquote:- Ben je tevreden met dit punt?
Ja, vooral nadat we met 2-0 achterstonden dacht ik van 'goh man, wat gebeurt hier nou, dat was niet leuk'
Maza heeft iets van 42 interlands gespeeld. Dan ben je er redelijk vaak bij. Hij zat in 2006 ook bij de WK-selectie.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:19 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Brechet is dan net zo goed een Franse international met z'n 3 caps
Absoluut geen terechte penalty. Oke, het is ontzettend dom dat Brechet De Zeeuw aanraakt aangezien Isaksson prima lag en die bal er nooit ingegaan was. Die bal was er nooit ingegaan, hij voelt een hand, dus laat hij zich ongelofelijk makkelijk vallen. Ik heb nog nooit iemand zo zien vallen na zo'n zachte aanraking. In de herhaling ziet het er zo onnatuurlijk uit dat het overduidelijk is dat hij zich laat vallen.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:24 schreef leolinedance het volgende:
Ik hoorde dat de penalty terecht was. Vanuit het stadion leek het in ieder geval nergens op, toen de scheids naar de stip wees keek ik ook zo van:wtf
Kuipers was sowieso dramatisch gisteren.
Ik ben wel tevreden met de 2-2, de 2e plaats is nog wel haalbaar. Eerst maar eens hopen dar Hoerenveen verliest vanmiddag![]()
Plus Brechet kwam 7 jaar voor het laatst uit voor Frankrijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maza heeft iets van 42 interlands gespeeld. Dan ben je er redelijk vaak bij. Hij zat in 2006 ook bij de WK-selectie.
3 caps dan ben je een keer uitgeprobeerd, zoals in het verleden Marc van Hintum, Romano Denneboom, Dave van den Bergh, etc... Brechet speelde volgens mij tijdens de Confederations Cup. Dat tournooi wat we hier niet serieus nemen, weet je wel...
Ik denk dat hij ook de juiste man op de juiste plaats is als ik het zo zie. Zo iemand die bij Ajax ontbreekt zeg maar. Vandaar dat jullie dit jaar wederom boven Ajax gaan eindigenquote:Op zondag 15 februari 2009 14:21 schreef murpheh het volgende:
interview met Lodeweges - NOS
[..]
Geweldige man
Dramatisch...quote:Op zondag 15 februari 2009 14:28 schreef leolinedance het volgende:
Die taalfout in de OP trouwens...
Past wel bij het seizoenquote:Op zondag 15 februari 2009 14:28 schreef leolinedance het volgende:
Verschrikkelijkquote:Op zondag 15 februari 2009 14:28 schreef leolinedance het volgende:
quote:
quote:
Welke?quote:
Haha wat een droogkloot.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:21 schreef murpheh het volgende:
interview met Lodeweges - NOS
[..]
Geweldige man
Nu wel jaquote:Op zondag 15 februari 2009 15:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Was het iemand al opgevallen dat er een taalfout in de TT staat?
Ah in de TT ja die wel. Die in de OP zit ik nog even naar et zoeken.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Was het iemand al opgevallen dat er een taalfout in de TT staat?
de TT is een onderdeel van de OP lijkt mequote:Op zondag 15 februari 2009 15:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ah in de TT ja die wel. Die in de OP zit ik nog even naar et zoeken.
TT=topictitelquote:Op zondag 15 februari 2009 15:08 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
de TT is een onderdeel van de OP lijkt me
Heb je wel eens een openingspost zonder topictitel gezien dan?quote:Op zondag 15 februari 2009 15:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
TT=topictitel
OP=openingspost
Staat toch geen fout in de OP of wel dan?
Heb je wel een een been zonder een knie gezien? Blijven 2 verschillende dingenquote:Op zondag 15 februari 2009 15:12 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Heb je wel eens een openingspost zonder topictitel gezien dan?
Nee. Je punt?quote:Op zondag 15 februari 2009 15:12 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Heb je wel eens een openingspost zonder topictitel gezien dan?
De TT legt gewoon uit waar de OP over gaat. In de OP staat geen fout in de TT wel. Sinds wanneer is OP en TT hetzelfde?quote:Op zondag 15 februari 2009 15:16 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Dat de TT in principe onderdeel is van de OP?
Klopt helemaal. Zoals een koe een dier is maar niet ieder dier een koe isquote:Op zondag 15 februari 2009 15:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je wel een een been zonder een knie gezien? Blijven 2 verschillende dingen
Ik zeg niet dat het hetzelfde is, de TT is gewoon de titel van de openingspost en jij doet alsof het absoluut niks met elkaar te maken heeftquote:Op zondag 15 februari 2009 15:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
De TT legt gewoon uit waar de OP over gaat. In de OP staat geen fout in de TT wel. Sinds wanneer is OP en TT hetzelfde?
Sorry, in dit geval heeft die Paaskonijndinges toch echt gelijkquote:Op zondag 15 februari 2009 15:19 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het hetzelfde is, de TT is gewoon de titel van de openingspost en jij doet alsof het absoluut niks met elkaar te maken heeft
Heel goed het is de titel van de OP, dus niet de OP. Maar we worden het toch niet eens.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:19 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het hetzelfde is, de TT is gewoon de titel van de openingspost en jij doet alsof het absoluut niks met elkaar te maken heeft
Weet ik.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Sorry, in dit geval heeft die Paaskonijndinges toch echt gelijk
Deze discussie is boeiender dan PSV op het momentquote:Op zondag 15 februari 2009 15:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heel goed het is de titel van de OP, dus niet de OP. Maar we worden het toch niet eens.
Laten we het weer overPSV
hebben.
Absoluut niet, maargoed we gaan het inderdaad niet eens worden hier.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Sorry, in dit geval heeft die Paaskonijndinges toch echt gelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Waarom Berg als we Toivonen hebben?quote:Op zondag 15 februari 2009 15:23 schreef leolinedance het volgende:
Zullen we Berg maar oppikken in Groningen? Hij heeft net weer gescoord
Denk te duur voor onsquote:Op zondag 15 februari 2009 15:23 schreef leolinedance het volgende:
Jawel, hoe je het ook wendt of keert, de OP en de TT zijn niet hetzelfde. Dat jij zegt dat er een bepaalde samenhang tussen beide is klopt natuurlijk wel, echter kun je niet zeggen dat er een fout in de OP staat terwijl deze in de TT staat. Denk maar eens aan het omgekeerde, er staat een fout in de OP en jij zegt dat hij in de TT staat. Dat klinkt toch ook heel erg raar?quote:Op zondag 15 februari 2009 15:24 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Absoluut niet, maargoed we gaan het inderdaad niet eens worden hier.
Laten we maar Koevermans gaan aanbidden hier oid
Isaksson viel mij ook niet tegen. Koevermans was buiten die 2 doelpunten eigenlijk heel slecht...quote:Op zondag 15 februari 2009 15:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Koevermans speelde gisteren beter dan ik hem eerst had verwacht. Issakson viel me gisteren ook niet tegen
Omdat die weinig aan spelen toe gaat komen als hij zo met zijn armen blijft zwaaienquote:Op zondag 15 februari 2009 15:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waarom Berg als we Toivonen hebben?
Misschien willen ze Berg wel ruilen voor Lazovic.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Omdat die weinig aan spelen toe gaat komen als hij zo met zijn armen blijft zwaaien![]()
Daar scheen hij in Zweden ook al bekend om te staan
Een TT vind ik een onderdeel van de OP. Daar gaat de discussie over.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jawel, hoe je het ook wendt of keert, de OP en de TT zijn niet hetzelfde. Dat jij zegt dat er een bepaalde samenhang tussen beide is klopt natuurlijk wel, echter kun je niet zeggen dat er een fout in de OP staat terwijl deze in de TT staat. Denk maar eens aan het omgekeerde, er staat een fout in de OP en jij zegt dat hij in de TT staat. Dat klinkt toch ook heel erg raar?
Ja, en dan krijgen we er vast nog wel een miljoen bij ookquote:Op zondag 15 februari 2009 15:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Misschien willen ze Berg wel ruilen voor Lazovic.
Toivonen - Koevermans voorin kan ook leuk zijn.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:23 schreef leolinedance het volgende:
Toivonen - Berg ook. Nog geiler zelfs.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toivonen - Koevermans voorin kan ook leuk zijn.
Lazovic is geblesseerd teruggekomen van een interland hoorde ik. Wie weet had hij wel 3x gescoord als hij fit was geweestquote:Op zondag 15 februari 2009 15:31 schreef ganzenherder het volgende:
On:
Lazo kan wat mij betreft echt zijn koffers pakken nu. Die staat na gisteren zelfs bij mij 3e in de rangorde.
Duh. Wij hebben Lazovic ook voor veel meer aangekocht.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, en dan krijgen we er vast nog wel een miljoen bij ook
* Dj_Day-V veegt kwijl wegquote:Op zondag 15 februari 2009 15:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Toivonen - Berg ook. Nog geiler zelfs.
Wie weet had hij er wel 0 gemaaktquote:Op zondag 15 februari 2009 15:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lazovic is geblesseerd teruggekomen van een interland hoorde ik. Wie weet had hij wel 3x gescoord als hij fit was geweest
Ach, Lazovic had vast beter meegespeeld dan Koevermans in ieder geval. Die liet gisteren wel weer zien dat hij liever lui dan moe is. Dat hij dan toch nog twee keer scoort is natuurlijk prima.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wie weet had hij er wel 0 gemaakt
Of 14!!![]()
Het liefst zou ik Lazo en Koef samensmelten tot 1 spits, met alleen de goede eigenschappen van de 2 die dan behouden blijven. Lazokoef oidquote:Op zondag 15 februari 2009 15:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tja, dat Reker ons opgezadeld heeft met 2 centrumspitsen die niet voldoen is een feit
Bwehehehe!quote:Op zondag 15 februari 2009 15:54 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Het liefst zou ik Lazo en Koef samensmelten tot 1 spits, met alleen de goede eigenschappen van de 2 die dan behouden blijven. Lazokoef oid
lazokoefquote:Op zondag 15 februari 2009 15:54 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Het liefst zou ik Lazo en Koef samensmelten tot 1 spits, met alleen de goede eigenschappen van de 2 die dan behouden blijven. Lazokoef oid
Doe mij maar een Toivermans danquote:Op zondag 15 februari 2009 15:54 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Maar volgens Lodeweges had Koevermans sowieso wel gespeeld, of Lazovic nu fit was geweest of niet. Toch jammer dat jij en ik het spelletje beter snappen dan iemand die er voor betaald krijgtquote:Op zondag 15 februari 2009 15:40 schreef leolinedance het volgende:
Ach, Lazovic had vast beter meegespeeld dan Koevermans in ieder geval. Die liet gisteren wel weer zien dat hij liever lui dan moe is. Dat hij dan toch nog twee keer scoort is natuurlijk prima.
Was je me net voor.quote:
Ik denk dat dat te vroeg is. Als we de komende twee wedstrijden 6 punten pakken denk ik dat we op de goede weg zijn. Maar tegen Twente, Groningen en Ajax moeten we ook nog maar zien of het vereiste niveau behaald wordt.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Was je me net voor.
Het lijkt allemaal weer op het oude niveau in Eindhoven of is dat te vroeg om te zeggen?
TT maar even aangepastquote:
Wat deed Issakson verkeerd dan gisteren?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:36 schreef RijstNatie het volgende:
laatste tijd niet meer zo'n passievol psv gezien, wat een lekkere wedstrijd met zoveel strijd
met de scheids mee hadden we deze wedstrijd nog gewoon gewonne
penalty sloeg nergens op, en issakson is echt een verschrikkelijk slechte keeper
Amrabat oke, maar wat deed Doedelzak?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:40 schreef rubbereend het volgende:
MAargoed, van wat ik van de samenvatting gezien heb is de weg omhoog ingezet. Vrij goede wedstrijd. Amrabat en Doedelzak moeten wel dat vervelende gedrag afleren
Stervende zwaan enzo?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Amrabat oke, maar wat deed Doedelzak?
hij deed toch net of hij geslagen werd?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oh dat akkefietje bij de goal zeker. Ik wist niet dat dat Balazs wasquote:Op zondag 15 februari 2009 17:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij deed toch net of hij geslagen werd?
Hij komt gewoon altijd onzeker over dat ten eerste.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat laatste, baseer je dat nou op de laatste wedstrijdquote:Op zondag 15 februari 2009 17:36 schreef RijstNatie het volgende:
laatste tijd niet meer zo'n passievol psv gezien, wat een lekkere wedstrijd met zoveel strijd
met de scheids mee hadden we deze wedstrijd nog gewoon gewonne
penalty sloeg nergens op, en issakson is echt een verschrikkelijk slechte keeper
Volgens mij quote je de verkeerde reactiequote:Op zondag 15 februari 2009 17:57 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Hij komt gewoon altijd onzeker over dat ten eerste.
soms twijfelt tie nog steeds over een lange uittrap of een korte, maar hij durft die korte niet eens aan.
terwijl die lange uittrappen ook kansloos zijn.
tijdens dat 1e doelpunt uit een corner, komt hij weer eens uitgelope, waarom weet niemand want vervolgens duikt hij niet eens in de buurt van de bal.
na de overtreding van die fransman waardoor az een penalty kreeg, dook issakson naar de bal, ook daar hij het hem niet.
tijdens de penalty stopt hij de bal met zn fcking hoofd
daar waar de meeste keeper met een hand de bal naar de zeikant stompen
vervolgens houdt hij ook de rebound niet, want hij grabbelt altijd maar wat raak.
Issaksonquote:Op zondag 15 februari 2009 18:05 schreef sjonbeton het volgende:
ik vind isaksson de laatste tijd juist wat beter presteren. Wat is er zo erg aan dat hij de bal met zijn neus stopt? Hij heeft hem wel waar de meeste keepers de bal niet eens hebben.]
ik wel, hij is traag en zijn techniek is niet al te best voor een spits. Als hij nou dozijnen aan goals per seizoen zou produceren maar dat is ook niet zo. Weliswaar omdat hij in zijn eentje staat, maar hij moet het toch laten zien omdat dit de taktiek van de trainer is. Naast Toivonen zou hij misschien wat effectiever kunnen zijn, maar het ziet er niet naar uit dat lodewijks (terecht na de overwinningen en gelijkspel tegen az) zijn taktiek zal aanpassen.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:41 schreef wallofdolls het volgende:
Ik snap trouwens niet wat Koevermans er al die tijd naast doet. Geweldige spits. En dan niet omdat ie van AZ komt.Hij speelt misschien qua veldspel dramatisch maar hij doet waar ie voor in de spits staat. Met Toivonen samen volgens mij een ijzersterk duo.
Ja, verbazingwekkend dat hij iets tegenhield. Ik geloofde mijn ogen ook niet....quote:Op zondag 15 februari 2009 20:25 schreef Tallie1982 het volgende:
En de bal van de Zeeuw dan die hij eruit hield ? En die kopbal van Ari?
quote:
die indruk kreeg ik ook aan de hand van de samenvatting. Dat wil zeggen hij hield een paar mooie ballen. dat deed hij niet vaakquote:Op zondag 15 februari 2009 21:10 schreef dndiek het volgende:
Isaksson speelde naar mijn mening één van zijn beste wedstrijden in PSV-shirt
Inderdaad. Isaksson heeft wat meer zelfvertrouwen nodig, dat straalt hij nu totaal niet uit.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:21 schreef Harveo het volgende:
Issakson keept de laatste paar wedstrijden inderdaad goed. In ieder geval beter als voor de winterstop...
Heeft gewoon tijd nodig. Had Gomes dat in zijn eerste periode bij PSV ook niet?
Hij heeft ook een neusje voor het stoppen van strafschoppenquote:Op zondag 15 februari 2009 21:10 schreef dndiek het volgende:
Isaksson speelde naar mijn mening één van zijn beste wedstrijden in PSV-shirt
Er zitten wel meer fouten in dat speelschema hoor.quote:Op maandag 16 februari 2009 04:40 schreef Imperatore het volgende:
Werd hier nou mede beweerd dat er GEEN fout in de OP staat? Wat dachten jullie van 'Heereveen' waar ik me al tijden aan stoor.
EDquote:André Ooijer dicht bij terugkeer PSV
EINDHOVEN - Als er geen rare dingen gebeuren, speelt André Ooijer volgend seizoen weer voor PSV. De 34-jarige verdediger heeft 'in principe' zijn jawoord gegeven aan de club waarvoor hij al speelde van 1998 tot 2006. Het contract van Ooijer bij zijn huidige werkgever Blackburn Rovers loopt aan het einde van dit seizoen af. Hij kan dus transfervrij overstappen naar PSV. De Eindhovense club deed tijdens de voorbije winterstop al een poging Ooijer over te nemen van Blackburn Rovers.
Toen bleek een transfer onhaalbaar. De 47-voudig international wil zijn loopbaan na de zomer graag voortzetten in Nederland en PSV ziet in Ooijer een ervaren kracht, aan wiens hand jonge spelers zich sneller en beter kunnen ontwikkelen.
Technisch manager Adrie van Kraaij noemt Ooijer 'een serieuze kandidaat' om naar PSV te komen. Van een definitieve transfer wil hij nog niet spreken. "Of het allemaal werkelijk doorgaat, is ook afhankelijk van een aantal omstandigheden." Zo moet zijn komst nog worden doorgesproken met de nieuwe trainer. Zolang onduidelijk is wie Huub Stevens opvolgt als hoofdcoach wil PSV de komst van Ooijer niet bevestigen.
Naast Ooijer hoopt PSV ook Mark van Bommel tot een terugkeer naar Eindhoven te kunnen bewegen. De club onderkent al langer dat het huidige team behoefte heeft aan meer routiniers.
Ja dat vind ik ook zo stom. Iedereen weet toch dat het FC Friesland is. Dat wij het een provincie noemen, maakt het nog niet een onderdeel van ons Nederland.quote:Op maandag 16 februari 2009 04:40 schreef Imperatore het volgende:
Werd hier nou mede beweerd dat er GEEN fout in de OP staat? Wat dachten jullie van 'Heereveen' waar ik me al tijden aan stoor.
Op deze manier gaan we Feyenoord achterna.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:58 schreef ruud.nl het volgende:
Ik zit ook niet echt op Ooijer te wachten na de manier waarop hij weg is gegaan en daarnaast is hij al 35 komend seizoen.
Omg.... dat jij in elk topic ligt te zieken ? Heb je niks beters te doen ? Voor welke club ben je nou eigenlijk ?quote:Op maandag 16 februari 2009 10:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Vast beter dan die fransoos in de verdediging
Die fransoos valt toch enorm tegen?quote:Op maandag 16 februari 2009 10:37 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Omg.... dat jij in elk topic ligt te zieken ? Heb je niks beters te doen ? Voor welke club ben je nou eigenlijk ?
Nee.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Die fransoos valt toch enorm tegen?
voglens mij waren de verwachtingen niet zo enorm hoogquote:Op maandag 16 februari 2009 13:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaan ? Ik vind hem de laatste tijd erg goed spelen. In de eredivisie komt hij prima meequote:Op maandag 16 februari 2009 13:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Was in de eerste wedstrijd nog wat onzeker maar doet het inderdaad erg goed.quote:Spartaan Rose verbaasd over Cássio Ramos
Cássio Ramos lijkt in zijn eerste weken bij Sparta iedereen bij de Rotterdamse club te overtuigen van zijn kwaliteiten. Na afloop van het 0-0 gelijkspel tegen Roda JC kreeg hij flink wat lof. Yuri Rose is één van de bewonderaars.
Vooral in een-tegen-eensituaties lijkt de 21-jarige Braziliaan niet te verschalken. "Op de training verbazen we ons daar ook telkens weer over", zo zegt Rose tegenover De Telegraaf.
Ramos stond dit seizoen één duel onder de lat bij PSV, dat hem in de winterstop verhuurde aan Sparta. In Rotterdam stond Cássio tot op heden drie keer onder de lat bij de Kasteelclub. Alleen Feyenoord wist de doelman te passeren, tegen Vitesse en Roda JC hield de jongeling zijn doel schoon.
Die jongen had er gewoon op gerekend dat hij Nederlands mocht schreeuwen in de verdedigingquote:Op maandag 16 februari 2009 13:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Toen was het idd niet al te best. Gelukkig heeft hij bij PSV zijn debuutblunders mogen makenquote:Op maandag 16 februari 2009 16:26 schreef Tallie1982 het volgende:
Nou... ik heb hem zien keepen uit bij roda ( roda - psv ). Vond er geen zak aan
Leuk hč, keepers beoordelen op één wedstrijd. Je vond Gomes zeker ook nietsquote:Op maandag 16 februari 2009 16:26 schreef Tallie1982 het volgende:
Nou... ik heb hem zien keepen uit bij roda ( roda - psv ). Vond er geen zak aan
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:45 schreef dndiek het volgende:
[..]
Leuk hč, keepers beoordelen op één wedstrijd. Je vond Gomes zeker ook niets
Neuh, daarom hoef ik hem ook niet meer zo nodig te zien in PSV-shirtquote:
Ene Alex schijnt ook wel goed te zijn.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:37 schreef Arcturus het volgende:
Weet niet of Ooijer nu zo een goed idee is.. volgens mij heeft Psv meer aan een iets jongere verdediger.
ja want de goede verdigende talenten liggen voor het oprapenquote:Op maandag 16 februari 2009 17:37 schreef Arcturus het volgende:
Weet niet of Ooijer nu zo een goed idee is.. volgens mij heeft Psv meer aan een iets jongere verdediger.
Gevalletje prullenbak lijkt me..quote:Op maandag 16 februari 2009 17:47 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Ene Alex schijnt ook wel goed te zijn.
Ooijer komt naar PSV om de vedette uit te hangen. Hij wil respect van iedereen en dus vast niet figureren als rechtsback.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:22 schreef dndiek het volgende:
Als Ooijer rechtsback komt spelen zonder te morren, mag ie van mij best komen trouwens
Hij komt voor een boterham en een kop koffie 'voetballen'?quote:
Dat gaat niemand betalen voor de zaakwaarnemer van een voetballer als Biseswar.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:40 schreef Prik0 het volgende:
Voor Biseswar zou een contract van 3 jaar klaarliggen alleen wilt de zaakwaarnemer 1,2 miljoen vergoeding.
Nee inderdaad. Meer dan een miljoen voor een transfervrije speler.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat gaat niemand betalen voor de zaakwaarnemer van een voetballer als Biseswar.
Samen met Dzsudzsak de ballen de tribune in schieten vanaf 30 meter.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:44 schreef neilpad het volgende:
Ik vind Biseswar geen bijzondere speler. Vraag me af wat wij met hem moeten?
Misschien dat een club uit Engeland uit de Championship met teveel geld dit gaat doen, maar verder zou ik het niet weten. Ik vind Biseswar ook een vrij grillige speler, daar heeft PSV er al genoeg van. Hij is niet aantoonbaar beter dan een Amrabat of Doedelzak.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Meer dan een miljoen voor een transfervrije speler.
Degelijk? Hij is nogal eens geblesseerd geloof ik, en dat zal niet minder worden. Maar als hij voor een bescheiden salaris wil komen mag het van mij.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:40 schreef neilpad het volgende:
Ooijer is gewoon een degelijke verdediger. Ik zie hem graag komen. Als het niks wordt dan verleng je zijn contract gewoon niet, simpel. Hij brengt een hoop ervaring mee en dat lijkt me alleen maar goed, je kan niet van Marcellis verwachten dat hij dadelijk weer een seizoen de verdediging draagt. Als we weer CL gaan spelen kunnen we weer gaan denken over iets anders maar voor het komende seizoen vind ik het geen slechte optie.
Leuke speler, maar ik denk dat we wel beter hebben. Voor de breedte zou ik hem er best bij willen. Liever heb ik natuurlijk investeringen in de diepte, daar wordt de selectie immers ook breder vanquote:Op maandag 16 februari 2009 21:44 schreef neilpad het volgende:
Ik vind Biseswar geen bijzondere speler. Vraag me af wat wij met hem moeten?
Andre komt echt niet voor een bescheiden salaris.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Degelijk? Hij is nogal eens geblesseerd geloof ik, en dat zal niet minder worden. Maar als hij voor een bescheiden salaris wil komen mag het van mij.
Maar niet weer zo'n Kluivert debacle graag.
Degelijk in zijn optredens. Overigens vind ik niet dat je Party Patje met Ooijer kan vergelijken. Kluivert kwam jaren amper aan de bak voordat hij naar PSV ging. Denk ook niet dat hij belachelijke salariseisen gaat stellen, hij weet ook wel dat hij flink wat gaat toegeven.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Degelijk? Hij is nogal eens geblesseerd geloof ik, en dat zal niet minder worden. Maar als hij voor een bescheiden salaris wil komen mag het van mij.
Maar niet weer zo'n Kluivert debacle graag.
opzich prima, alleen beetje veel geld voor de zaakwaarnemer, kun je Lemic ook wel terug halenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:40 schreef Prik0 het volgende:
Voor Biseswar zou een contract van 3 jaar klaarliggen alleen wil de zaakwaarnemer 1,2 miljoen vergoeding.
met het vertrek van nogal wat middenvelders aankomende zomer kunnen we hem denk ik wel gebruikenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Leuke speler, maar ik denk dat we wel beter hebben. Voor de breedte zou ik hem er best bij willen. Liever heb ik natuurlijk investeringen in de diepte, daar wordt de selectie immers ook breder van
We hebben Bakkal nog op de bank he.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met het vertrek van nogal wat middenvelders aankomende zomer kunnen we hem denk ik wel gebruiken
Gomes is niet te vergelijken met Ramos. Ramos gaat het niet brengen.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:45 schreef dndiek het volgende:
[..]
Leuk hč, keepers beoordelen op één wedstrijd. Je vond Gomes zeker ook niets
dan moet er toch iemand zijn om die plek van Bakkal warm te houden?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:32 schreef Prik0 het volgende:
[..]
We hebben Bakkal nog op de bank he.
Helaas wel. Bakkal moet eigenlijk (bijna) altijd spelen.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:32 schreef Prik0 het volgende:
[..]
We hebben Bakkal nog op de bank he.
Bakkal zou echt de ster van dit PSV kunnen worden. Ontzettend dynamisch en veelzijdig met een goede kop erop. Bakkalquote:Op maandag 16 februari 2009 23:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Helaas wel. Bakkal moet eigenlijk (bijna) altijd spelen.
OKquote:Op maandag 16 februari 2009 22:43 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Gomes is niet te vergelijken met Ramos. Ramos gaat het niet brengen.
Daar heb ik ook al even naar gezocht. Alleen Biseswar kom ik constant tegen dus ik denk het niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:30 schreef dndiek het volgende:
Wie is die Jeroen Hoogerwerf? Heeft ie nog meer spelers in zijn 'stal'?
Vayrynen heeft hem ook als zaakwaarnemer.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar heb ik ook al even naar gezocht. Alleen Biseswar kom ik constant tegen dus ik denk het niet.
Yep. Lemic komt ook nog eens met spelers die wat beter zijn dan Biseswar.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:24 schreef rubbereend het volgende:
Ooijer zal 2 miljoen kosten gok ik en dat vind ik vrij veel voor een 35 jarige voetballer. Niet iedereen loopt net als Cocu rond op die leeftijd
[..]
opzich prima, alleen beetje veel geld voor de zaakwaarnemer, kun je Lemic ook wel terug halen
Hij laat de laatste weken ook echt zien een ster in wording te zijn...quote:Op maandag 16 februari 2009 23:08 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Bakkal zou echt de ster van dit PSV kunnen worden. Ontzettend dynamisch en veelzijdig met een goede kop erop. Bakkal![]()
Dat wil niks zeggen. Peter Ressel houdt zich ook nog steeds bezig als makelaar, maar over zijn huidige zaken vind je vrijwel niets terug.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar heb ik ook al even naar gezocht. Alleen Biseswar kom ik constant tegen dus ik denk het niet.
Nee idd.. maar stiekem hoop ik daar wel op natuurlijkquote:Op maandag 16 februari 2009 22:24 schreef rubbereend het volgende:
Ooijer zal 2 miljoen kosten gok ik en dat vind ik vrij veel voor een 35 jarige voetballer. Niet iedereen loopt net als Cocu rond op die leeftijd
[..]
Ooijer heeft sowieso nooit als een Cocu rondgelopen, Cocu heeft de Europese top bereikt, Ooijer heeft daar niet eens ooit uitzicht op gehad. Als zo'n speler dan als grootverdiener naar Eindhoven zou komen.....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee idd.. maar stiekem hoop ik daar wel op natuurlijk
LOL. 18000 mensen voor het tweed elftalquote:De Chinese aanwinst Haibin Zhou heeft zijn eerste duel in het PSV-shirt erop zitten. Het beloftenteam van de Eindhovenaren verloor met 5-3 in een enerverend duel van het tweede van SC Heerenveen.
Liefst 18.000 (!) bezoekers in het Abe Lenstra Stadion zagen de eerste bewegingen van de Chinese middenvelder op de Nederlandse velden. De toeschouwers zagen de Friezen tot 4-0 uitlopen, PSV vervolgens knap terugkomen en Tarik Elyounoussi vlak voor tijd de zege voor SC Heerenveen veilig stellen.
De aansluitingstreffer (4-3) van PSV kwam tot stand na een schot van Zhou die door SC Heerenveen-goalie Hans Vonk niet goed verwerkt werd. Stef Nijland tikte de rebound binnen. Zhou leek later de gelijkmaker binnen te koppen, maar de bal werd van de lijn gehaald door Calvin Jong-A-Pin. Voor SC Heerenveen scoorde Daryl Janmaat twee keer.
quote:PSV is bang voor hoge vraagprijs Elia
PSV vreest ervoor dat het aantrekken van Eljero Elia een onbegonnen missie is. De aanvaller tekende tijdens de afgelopen winterstop een nieuw contract, waardoor de Eindhovenaren denken dat de vraagprijs niet op te hoesten is.
"We vinden Elia een zeer interessante speler, maar we denken dat hij al te duur is. De kans dat het gaat lukken, acht ik daarom eigenlijk nihil", zo zegt manager transfers en scouting Adrie van Kraay in gesprek met De Telegraaf.
De 22-jarige Elia, die ook de belangstelling geniet van Ajax, tekende afgelopen winter een contract dat hem in principe tot 2012 in Enschede houdt. De jeugdinternational gaf eerder al aan dat hij, ondanks het tekenen van een nieuw contract, in de zomer hogerop wilde.
Bij FC Twente is Elia bezig aan zijn tweede seizoen. De vleugelaanvaller speelde voorheen al drie seizoenen voor ADO Den Haag.
Om vervolgens als 'nummer 10' gebruikt te wordenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zal wel naar Ajax gaan dan voor een ¤ 15 miljoen ofzo
en gewisselt te worden omdat ie niet goed functioneerd..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:53 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Om vervolgens als 'nummer 10' gebruikt te worden
Als Google het niet kan vinden bestaat het nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:46 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Dat wil niks zeggen. Peter Ressel houdt zich ook nog steeds bezig als makelaar, maar over zijn huidige zaken vind je vrijwel niets terug.
quote:Rutten moet lijf redden in Kohlenpottderby
Volgens Bild is het avontuur van Fred Rutten bij Schalke 04 voorbij mocht hij komende vrijdag niet weten te winnen tegen Borussia Dortmund. Ook manager Andreas Müller zit op de schopstoel.
"Als de resultaten uitblijven, dan moeten we niet schromen om beslissingen te nemen. Onze klassering is immers ronduit slecht", zo zei Clemens Tönnies, de grote baas bij de club uit Gelsenkirchen, kijkend naar de negende plaats die Schalke momenteel bezet in de Bundesliga.
Mocht Schalke zich ontdoen van Rutten en Müller, komt er ruimte voor het plan van Tönnies. Hij wil in de toekomst de taken van trainer en manager door één persoon uit laten voeren, om op die manier in de kosten te besparen, zo meldt Bild.
Tja, Stevens leek van te voren ook de juiste man.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:42 schreef rubbereend het volgende:
Rutten/Eijkelkamp/Lodeweges lijkt me opzich een redelijk sterk technisch team.
Ik had het puur over de samenstelling van de staf. En Stevens leek vooraf helemaal niet de juiste man, er was zelfs redelijk wat scepsis hier volgens mijquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tja, Stevens leek van te voren ook de juiste man.
Al ben ik wel meer fan van Rutten dan van Stevens.
Ow ik dacht dat iedereen wel blij was hier met Stevensquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik had het puur over de samenstelling van de staf. En Stevens leek vooraf helemaal niet de juiste man, er was zelfs redelijk wat scepsis hier volgens mij
Nou hij was bij al bij lange na niet de favoriete kandidaat. Ik dacht wel hij het redelijk goed zou moeten kunnen doen. maarja zelfs dat viel tegenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat iedereen wel blij was hier met Stevens
Er was geloof ik een actie daar waarbij ze kaarten weggaven aan jeugdteams enzo.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:56 schreef murpheh het volgende:
Waarom zitten er eigenlijk 18000 mensen bij een duel tussen jong heerenveen en jong psv op een maandagavond
Je zou haast gaan denken dat Schalke 04 moet verliezenquote:
Boggumquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:08 schreef leolinedance het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=73633
Fred spreekt ook al een aardig woordje over de grens
in 2004 al:quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat iedereen wel blij was hier met Stevens
best tof om die oude delen weer terug te lezenquote:
Leugenaar!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in 2004 al:
(Centraal) PSV topic deel 31: Klaar voor de competitie
[..]
best tof om die oude delen weer terug te lezen
quote:Op maandag 19 november 2007 22:42 schreef rubbereend het volgende:
maargoed, Stevens, ik kan er mee levenWas niet mn favoriet maar zal het denk ik prima gaan doen bij PSV
ben benieuwd of Wouters dan assistent blijft blijft, denk wel dat ze elkaar liggen
en oja KoemanGomes weg willen halen
quote:
quote:[b]Op maandag 19 november 2007 13:40 schreef RijstNatie het volgende:
Huub Stevens hondstrouwe PSV er
quote:
Het kan snel gaan in het voetbal.quote:Op maandag 19 november 2007 19:10 schreef DANILXL het volgende:
ongelofelijk goed keus!!!! Ajax gaat nu waarschijnlijk voor Jol.
Stevens is echt een wereldtrainer die goed bij PSV past. Hij is beleefd en een man van zijn woord. Dit kunnen we van veel andere trainers en spelers niet zeggen.
volgens mij precies de strekking van dit:quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nou hij was bij al bij lange na niet de favoriete kandidaat. Ik dacht wel hij het redelijk goed zou moeten kunnen doen. maarja zelfs dat viel tegen
Ja, hoe gaat het eigenlijk met Edgar Barretoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in 2004 al:
Die doet het best goed bij Reggina toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, hoe gaat het eigenlijk met Edgar Barreto
Dat zat ik me van de week toevallig ook af te vragen, is een basisspeler bij Reggina, geen idee hoe hij het verder doet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, hoe gaat het eigenlijk met Edgar Barreto
Nou, volgens mij was iedereen er toch behoorlijk enthousiast over, ikzelf niet in de laatste plaats. Overigens heb ik hem nog steeds hoog zitten, onze spelersgroep daarentegen heb ik een stuk minder hoog zitten....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik had het puur over de samenstelling van de staf. En Stevens leek vooraf helemaal niet de juiste man, er was zelfs redelijk wat scepsis hier volgens mij
Precies, als Jantje en Fritske zich dan vervolgens eens wat meer bezighouden met hun eigenlijke taken zou het zomaar nog iets kunnen worden. Al moet je je afvragen hoe waarschijnlijk het is dat beide heren ook maar een flintertje 'macht' afstaanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:42 schreef rubbereend het volgende:
Rutten/Eijkelkamp/Lodeweges lijkt me opzich een redelijk sterk technisch team.
Dat dusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, volgens mij was iedereen er toch behoorlijk enthousiast over, ikzelf niet in de laatste plaats. Overigens heb ik hem nog steeds hoog zitten, onze spelersgroep daarentegen heb ik een stuk minder hoog zitten....
dan moet Frits eerst een taxi nemen om op afstand te komen ipv in de nek van Jan. en dan krijgt Jan misschien ook wat ruimte om afstand van het veld te nemen......... Maar misschien is een taxi voor samen naar de uitgang bij PSV het bestequote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies, als Jantje en Fritske zich dan vervolgens eens wat meer bezighouden met hun eigenlijke taken zou het zomaar nog iets kunnen worden. Al moet je je afvragen hoe waarschijnlijk het is dat beide heren ook maar een flintertje 'macht' afstaan
Er zijn vast wel genoeg mensen te vinden die willen doneren voor een heeeel lange vakantie voor die 2quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moet Frits eerst een taxi nemen om op afstand te komen ipv in de nek van Jan. en dan krijgt Jan misschien ook wat ruimte om afstand van het veld te nemen......... Maar misschien is een taxi voor samen naar de uitgang bij PSV het beste
Ho, en mijn vakantie idee is zeker weer kut he?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:58 schreef Leso_Varen het volgende:
Die taxi's klinken als een goed idee!
Daar wil ik ook wel geld voor geven Hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
o, en mijn vakantie idee is zeker weer kut he?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:59 schreef Prik0 het volgende:
Die reacties daar![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
Het kan snel gaan in het voetbal.
we sturen ze met een taxi op vakantiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ho, en mijn vakantie idee is zeker weer kut he?
Naar de campingquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we sturen ze met een taxi op vakantie
quote:18/2/2009 - 'PSV denkt ook aan Beerens'
(Gepost door RvN)
Volgens De Telegraaf heeft PSV ook belangstelling voor Roy Beerens. PSV lijkt nadrukkelijk op zoek naar vleugelspitsen. Hij zou in tegenstelling tot Elia wel een betaalbare gelimiteerde afkoopsom in zijn contract hebben staan. "Dat PSV me toen liet gaan is goed voor me geweest en daar ben ik de club nog steeds dankbaar voor. Net als iedere jonge voetballer wil ik ooit voor een Nederlandse topclub spelen. Voor PSV sta ik natuurlijk altijd open", aldus Beerens in De Telegraaf.
Prestaties bij een topclub en een subtopper zijn moeilijk met elkaar te vergelijken. Ik vraag me af of hij ook zo constant presteert bij PSV, waar de druk toch veel hoger is. En bij Heerenveen krijgt hij vaak toch ook erg veel ruimte, vraag me af of hij dat bij PSV ook zou krijgen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:13 schreef neilpad het volgende:
Beerens is ook een stuk beter dan Dzsudzak. Meer doelpunten en meer voorzetten die aankomen.
waarom verhuren ze manco dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:16 schreef mcyodogg het volgende:
Beerens komt ook van rechts.
Bovendien spelen Dzsudzsak en Amrabat vaak wel, en hebben we totaal geen vergelijkbare vervangers rondlopen. Als je dan uberhaupt kiest voor zo'n 4-3-3, moet je dat meteen omgooien bij een blessure/schorsing.
Die 3 waren zeer succesvol inderdaad!quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:33 schreef ruud.nl het volgende:
Dirkx, Fuchs en van der Leegte hebben het toch prima gedaan?![]()
![]()
In Beerend zie ik wel potentie maar ik schat hem niet hoger in dan een Amrabat.
als Psv hem haalt voor de bank, dan zou ik lekker bij Heerenveen blijven voetballen, als ik hem was.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:05 schreef Prik0 het volgende:
Van mij mag Beerens best voor de bank komen. Alleen is dat de reden dat hij is weggegaan.
PSV haalt niet 'iemand voor de bank', ze halen iemand die potentieel in de basis kan, maar het zelf moet laten zien of hij dat kan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:07 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
als Psv hem haalt voor de bank, dan zou ik lekker bij Heerenveen blijven voetballen, als ik hem was.
Ach, komt op hetzelfde neer..quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:17 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
PSV haalt niet 'iemand voor de bank', ze halen iemand die potentieel in de basis kan, maar het zelf moet laten zien of hij dat kan.
Ik denk dat als je spelers als Beerens voor de basis gaat halen je de verkeerde kant opgaat. Zoveel groei zie ik niet meer in hem.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:17 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
PSV haalt niet 'iemand voor de bank', ze halen iemand die potentieel in de basis kan, maar het zelf moet laten zien of hij dat kan.
Ik zou het ook een risico vinden. Maar het punt is dat PSV totaal niet in de positie is om spelers 'voor erbij' te halen, en dat ook niet bij Beerens zou doen. Wat Grrrrr ook zegt, breedte is niet de prioriteit als de basis nog niet eens optimaal rendeert.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:19 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Ik denk dat als je spelers als Beerens voor de basis gaat halen je de verkeerde kant opgaat. Zoveel groei zie ik niet meer in hem.
Ik heb op Haibin gestemd.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:54 schreef neilpad het volgende:
Stem trouwens allemaal ff op Toivonen op www.eredivisielive.nl als extra voetbalplaatje, kan ik hem in mijn droomelftal plakken straks.
daar hoeven we hem toch niet voor te verkopenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:46 schreef neilpad het volgende:
Dzsudzak verkopen en Amrabat naar links.
Gestemd.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:54 schreef neilpad het volgende:
Stem trouwens allemaal ff op Toivonen op www.eredivisielive.nl als extra voetbalplaatje, kan ik hem in mijn droomelftal plakken straks.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in 2004 al:
[..]
best tof om die oude delen weer terug te lezen
Heel leuk om terug te lezenquote:Op donderdag 15 juli 2004 19:23 schreef golfer het volgende:
Ik heb de taalfout uit de titel gehaald.
StarGazer als jij nou ook ophoudt in PSV-topics te trollen, dan kan Cultheld ook ophouden het in andere clubtopics te doen.
Ik heb al jaren geen reden meer om te trollen in het psv topicquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:13 schreef HL_Dog43 het volgende:
... niet nu weer gaan trollen he ...
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Barreto is al beter dan Van der Vaart ooit zal worden, let maar op, die jongen haalt Real Madrid nog wel
roflquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen reden meer om te trollen in het psv topic.
Ach ja alweer een naam. Waarom ook niet. Welke talentvolle vleugelspeler die een aardig seizoen draait hebben we nog niet gehad? Valt tegen dat daar nog geen nieuwsbericht over is dan.... Ik word een beetje moe van al die name-dropping.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:31 schreef dndiek het volgende:
Arnautovic is ook in beeld volgens het ED
http://www.ed.nl/sport/ps(...)e-vleugelspitsen.ecequote:Op woensdag 18 februari 2009 20:42 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ach ja alweer een naam. Waarom ook niet. Welke talentvolle vleugelspeler die een aardig seizoen draait hebben we nog niet gehad? Valt tegen dat daar nog geen nieuwsbericht over is dan.... Ik word een beetje moe van al die name-dropping.
Hopelijk is het allemaal maar een afleidingsmanouvre en staat er dadelijk ineens Alex 2 op de stoep. Die hebben we nodig. Vleugelspelers zijn niet de zwakke plek van het elftal.
Neeee! Waarom nou interesse in spelers als Arnautovic en Biseswar?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:31 schreef dndiek het volgende:
Arnautovic is ook in beeld volgens het ED
Arnautivic is goed hoor!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Neeee! Waarom nou interesse in spelers als Arnautovic en Biseswar?
Amen. De verdediging moet versterkt worden. Dat moet de prioriteit zijn!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:42 schreef Lemming22 het volgende:
Hopelijk is het allemaal maar een afleidingsmanouvre en staat er dadelijk ineens Alex 2 op de stoep. Die hebben we nodig. Vleugelspelers zijn niet de zwakke plek van het elftal.
OOK je moet je niet blind staren op één linie. Maar ik denk dat al die berichten vooral zijn naar aanleiding van een paar scouts op de tribunes en dat er intern gezegd die te volgen. Dat wordt dan al vrij vlot gebracht als groot gerucht. Voor elke positie in het elkftal wordt gescout neem ik aan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Amen. De verdediging moet versterkt worden. Dat moet de prioriteit zijn!
Ach jah.. Reker,Schuitema,Kraaij en de rest van dat zooitje
Gestemd! Ik heb De Koef dubbel trouwens....ruilen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:54 schreef neilpad het volgende:
Gooi ze beide weg aub.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:21 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Gestemd! Ik heb De Koef dubbel trouwens....ruilen?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:21 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Gestemd! Ik heb De Koef dubbel trouwens....ruilen?
Ik heb zowat een heel elftal Issakson'squote:Op woensdag 18 februari 2009 21:41 schreef neilpad het volgende:
[..]
, die moet ik nog, kheb PSV logo wel dubbel...
Kreeg je die bij een zak aardappelen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:30 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Ik heb zowat een heel elftal Issakson's
Slechte grap. Isaksson doet het best goed de laatste weken. Geef die jongen nou gewoon een kans.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Kreeg je die bij een zak aardappelen?
Ik heb ook veel issaksonnetjes.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:30 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Ik heb zowat een heel elftal Issakson's
kutquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:00 schreef leolinedance het volgende:
Toivonen mag komend weekend nog niet meespelen he? Dat wordt nog een lastige wedstrijd denk ik.
Uh, Nijland dan maar?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:21 schreef Arcturus het volgende:
[..]
kutWie moet er dan in de spits? Koevermans scoorde alleen 2x omdat hij tegen AZ speelde.
Marcos denk ikquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:49 schreef ganzenherder het volgende:
Wie is die onderste PSV-miskoop bij die flop quiz van VI? Ik zie het echt niet
Waarom Vogel?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:29 schreef Prik0 het volgende:
Ik zou Vogel trouwens wel terug willen hebben volgend seizoen in plaats van Ooijer.
mwah, middenvelders hebben we wel voldoende. Laat Wuijtens maar lekker half jaartje ballen en dan volgend seizoen weer terug komen. Bakkal en Simons samen het verdedigende middenveld!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:29 schreef Prik0 het volgende:
Ik zou Vogel trouwens wel terug willen hebben volgend seizoen in plaats van Ooijer.
1 ja. ik ben diep van binnen (HAHA ja van binnen mijn reet) nog een kind.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:20 schreef Imperatore het volgende:
Jullie sparen die voetbalplaatjes echt?
En dan zeker tegen de kinderen bij de uitgang zeggen dat je ze al weggegeven / geen gekregen hebt.
same here, de rest komt maar nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:02 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik heb ook veel issaksonnetjes.![]()
6x!!!
Ik spaar ze ook en ben bijna 30quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jullie zijn allemaal onder de 14 jaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Kreeg je die bij een zak aardappelen?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vroegah had ik pokemon kaartjes, toen was ik 11 ofzoVan ver NA mijn tijd. De AH actie doe Panini tijden herleven. Dát is pas nostalgie...pfff....Pokémon....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same here. Spaarde eind jaren 80 en begin jaren 90 jaarlijks van die boeken vol.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Van ver NA mijn tijd. De AH actie doe Panini tijden herleven. Dát is pas nostalgie...pfff....Pokémon....
Tuurlijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jullie zijn allemaal onder de 14 jaar?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vroegah had ik pokemon kaartjes, toen was ik 11 ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is dan toch geen probleem?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:39 schreef ganzenherder het volgende:
Ik probeer met mijn AH-plaatjes een zo sterk mogelijke opstelling in elkaar te flansen. Maar ik heb tot dusverre nog geen 1 PSV plaatje gehad
Vogel heb ik altijd een wat overschatte voetballer gevonden. Simons vind ik beter en 2 van dat soort types hebben we niet nodig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:29 schreef Prik0 het volgende:
Ja, Vogel leek zo degelijk omdat hij zeer goede spelers om hem heen had. Als je hem in dit elftal zou zetten zou je duidelijk zien dat Simons 10x betere kwaliteiten heeft.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vogel heb ik altijd een wat overschatte voetballer gevonden. Simons vind ik beter en 2 van dat soort types hebben we niet nodig.
Precies! En hij was ook wel degelijk, maar aanvallend bracht hij nog minder dan Simons. Daar zitten we gewoon niet op te wachten, of Simons moet weggaan, dan wordt het een ander verhaal.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:07 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ja, Vogel leek zo degelijk omdat hij zeer goede spelers om hem heen had. Als je hem in dit elftal zou zetten zou je duidelijk zien dat Simons 10x betere kwaliteiten heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |