Waar haal je dit vandaan ? Ik vind hem de laatste tijd erg goed spelen. In de eredivisie komt hij prima meequote:Op maandag 16 februari 2009 13:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Die fransoos valt toch enorm tegen?
Was in de eerste wedstrijd nog wat onzeker maar doet het inderdaad erg goed.quote:Spartaan Rose verbaasd over Cássio Ramos
Cássio Ramos lijkt in zijn eerste weken bij Sparta iedereen bij de Rotterdamse club te overtuigen van zijn kwaliteiten. Na afloop van het 0-0 gelijkspel tegen Roda JC kreeg hij flink wat lof. Yuri Rose is één van de bewonderaars.
Vooral in een-tegen-eensituaties lijkt de 21-jarige Braziliaan niet te verschalken. "Op de training verbazen we ons daar ook telkens weer over", zo zegt Rose tegenover De Telegraaf.
Ramos stond dit seizoen één duel onder de lat bij PSV, dat hem in de winterstop verhuurde aan Sparta. In Rotterdam stond Cássio tot op heden drie keer onder de lat bij de Kasteelclub. Alleen Feyenoord wist de doelman te passeren, tegen Vitesse en Roda JC hield de jongeling zijn doel schoon.
Die jongen had er gewoon op gerekend dat hij Nederlands mocht schreeuwen in de verdedigingquote:Op maandag 16 februari 2009 13:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Die fransoos valt toch enorm tegen?
Toen was het idd niet al te best. Gelukkig heeft hij bij PSV zijn debuutblunders mogen makenquote:Op maandag 16 februari 2009 16:26 schreef Tallie1982 het volgende:
Nou... ik heb hem zien keepen uit bij roda ( roda - psv ). Vond er geen zak aan
Leuk hè, keepers beoordelen op één wedstrijd. Je vond Gomes zeker ook nietsquote:Op maandag 16 februari 2009 16:26 schreef Tallie1982 het volgende:
Nou... ik heb hem zien keepen uit bij roda ( roda - psv ). Vond er geen zak aan
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:45 schreef dndiek het volgende:
[..]
Leuk hè, keepers beoordelen op één wedstrijd. Je vond Gomes zeker ook niets
Neuh, daarom hoef ik hem ook niet meer zo nodig te zien in PSV-shirtquote:
Ene Alex schijnt ook wel goed te zijn.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:37 schreef Arcturus het volgende:
Weet niet of Ooijer nu zo een goed idee is.. volgens mij heeft Psv meer aan een iets jongere verdediger.
ja want de goede verdigende talenten liggen voor het oprapenquote:Op maandag 16 februari 2009 17:37 schreef Arcturus het volgende:
Weet niet of Ooijer nu zo een goed idee is.. volgens mij heeft Psv meer aan een iets jongere verdediger.
Gevalletje prullenbak lijkt me..quote:Op maandag 16 februari 2009 17:47 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Ene Alex schijnt ook wel goed te zijn.
Ooijer komt naar PSV om de vedette uit te hangen. Hij wil respect van iedereen en dus vast niet figureren als rechtsback.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:22 schreef dndiek het volgende:
Als Ooijer rechtsback komt spelen zonder te morren, mag ie van mij best komen trouwens
Hij komt voor een boterham en een kop koffie 'voetballen'?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |