quote:
die indruk kreeg ik ook aan de hand van de samenvatting. Dat wil zeggen hij hield een paar mooie ballen. dat deed hij niet vaakquote:Op zondag 15 februari 2009 21:10 schreef dndiek het volgende:
Isaksson speelde naar mijn mening één van zijn beste wedstrijden in PSV-shirt
Inderdaad. Isaksson heeft wat meer zelfvertrouwen nodig, dat straalt hij nu totaal niet uit.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:21 schreef Harveo het volgende:
Issakson keept de laatste paar wedstrijden inderdaad goed. In ieder geval beter als voor de winterstop...
Heeft gewoon tijd nodig. Had Gomes dat in zijn eerste periode bij PSV ook niet?
Hij heeft ook een neusje voor het stoppen van strafschoppenquote:Op zondag 15 februari 2009 21:10 schreef dndiek het volgende:
Isaksson speelde naar mijn mening één van zijn beste wedstrijden in PSV-shirt
Er zitten wel meer fouten in dat speelschema hoor.quote:Op maandag 16 februari 2009 04:40 schreef Imperatore het volgende:
Werd hier nou mede beweerd dat er GEEN fout in de OP staat? Wat dachten jullie van 'Heereveen' waar ik me al tijden aan stoor.
EDquote:André Ooijer dicht bij terugkeer PSV
EINDHOVEN - Als er geen rare dingen gebeuren, speelt André Ooijer volgend seizoen weer voor PSV. De 34-jarige verdediger heeft 'in principe' zijn jawoord gegeven aan de club waarvoor hij al speelde van 1998 tot 2006. Het contract van Ooijer bij zijn huidige werkgever Blackburn Rovers loopt aan het einde van dit seizoen af. Hij kan dus transfervrij overstappen naar PSV. De Eindhovense club deed tijdens de voorbije winterstop al een poging Ooijer over te nemen van Blackburn Rovers.
Toen bleek een transfer onhaalbaar. De 47-voudig international wil zijn loopbaan na de zomer graag voortzetten in Nederland en PSV ziet in Ooijer een ervaren kracht, aan wiens hand jonge spelers zich sneller en beter kunnen ontwikkelen.
Technisch manager Adrie van Kraaij noemt Ooijer 'een serieuze kandidaat' om naar PSV te komen. Van een definitieve transfer wil hij nog niet spreken. "Of het allemaal werkelijk doorgaat, is ook afhankelijk van een aantal omstandigheden." Zo moet zijn komst nog worden doorgesproken met de nieuwe trainer. Zolang onduidelijk is wie Huub Stevens opvolgt als hoofdcoach wil PSV de komst van Ooijer niet bevestigen.
Naast Ooijer hoopt PSV ook Mark van Bommel tot een terugkeer naar Eindhoven te kunnen bewegen. De club onderkent al langer dat het huidige team behoefte heeft aan meer routiniers.
Ja dat vind ik ook zo stom. Iedereen weet toch dat het FC Friesland is. Dat wij het een provincie noemen, maakt het nog niet een onderdeel van ons Nederland.quote:Op maandag 16 februari 2009 04:40 schreef Imperatore het volgende:
Werd hier nou mede beweerd dat er GEEN fout in de OP staat? Wat dachten jullie van 'Heereveen' waar ik me al tijden aan stoor.
Op deze manier gaan we Feyenoord achterna.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:58 schreef ruud.nl het volgende:
Ik zit ook niet echt op Ooijer te wachten na de manier waarop hij weg is gegaan en daarnaast is hij al 35 komend seizoen.
Omg.... dat jij in elk topic ligt te zieken ? Heb je niks beters te doen ? Voor welke club ben je nou eigenlijk ?quote:Op maandag 16 februari 2009 10:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Vast beter dan die fransoos in de verdediging
Die fransoos valt toch enorm tegen?quote:Op maandag 16 februari 2009 10:37 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Omg.... dat jij in elk topic ligt te zieken ? Heb je niks beters te doen ? Voor welke club ben je nou eigenlijk ?
Nee.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Die fransoos valt toch enorm tegen?
voglens mij waren de verwachtingen niet zo enorm hoogquote:Op maandag 16 februari 2009 13:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Die fransoos valt toch enorm tegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |