Prestaties bij een topclub en een subtopper zijn moeilijk met elkaar te vergelijken. Ik vraag me af of hij ook zo constant presteert bij PSV, waar de druk toch veel hoger is. En bij Heerenveen krijgt hij vaak toch ook erg veel ruimte, vraag me af of hij dat bij PSV ook zou krijgen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:13 schreef neilpad het volgende:
Beerens is ook een stuk beter dan Dzsudzak. Meer doelpunten en meer voorzetten die aankomen.
waarom verhuren ze manco dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:16 schreef mcyodogg het volgende:
Beerens komt ook van rechts.
Bovendien spelen Dzsudzsak en Amrabat vaak wel, en hebben we totaal geen vergelijkbare vervangers rondlopen. Als je dan uberhaupt kiest voor zo'n 4-3-3, moet je dat meteen omgooien bij een blessure/schorsing.
Die 3 waren zeer succesvol inderdaad!quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:33 schreef ruud.nl het volgende:
Dirkx, Fuchs en van der Leegte hebben het toch prima gedaan?![]()
![]()
In Beerend zie ik wel potentie maar ik schat hem niet hoger in dan een Amrabat.
als Psv hem haalt voor de bank, dan zou ik lekker bij Heerenveen blijven voetballen, als ik hem was.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:05 schreef Prik0 het volgende:
Van mij mag Beerens best voor de bank komen. Alleen is dat de reden dat hij is weggegaan.
PSV haalt niet 'iemand voor de bank', ze halen iemand die potentieel in de basis kan, maar het zelf moet laten zien of hij dat kan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:07 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
als Psv hem haalt voor de bank, dan zou ik lekker bij Heerenveen blijven voetballen, als ik hem was.
Ach, komt op hetzelfde neer..quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:17 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
PSV haalt niet 'iemand voor de bank', ze halen iemand die potentieel in de basis kan, maar het zelf moet laten zien of hij dat kan.
Ik denk dat als je spelers als Beerens voor de basis gaat halen je de verkeerde kant opgaat. Zoveel groei zie ik niet meer in hem.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:17 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
PSV haalt niet 'iemand voor de bank', ze halen iemand die potentieel in de basis kan, maar het zelf moet laten zien of hij dat kan.
Ik zou het ook een risico vinden. Maar het punt is dat PSV totaal niet in de positie is om spelers 'voor erbij' te halen, en dat ook niet bij Beerens zou doen. Wat Grrrrr ook zegt, breedte is niet de prioriteit als de basis nog niet eens optimaal rendeert.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:19 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Ik denk dat als je spelers als Beerens voor de basis gaat halen je de verkeerde kant opgaat. Zoveel groei zie ik niet meer in hem.
Ik heb op Haibin gestemd.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:54 schreef neilpad het volgende:
Stem trouwens allemaal ff op Toivonen op www.eredivisielive.nl als extra voetbalplaatje, kan ik hem in mijn droomelftal plakken straks.
daar hoeven we hem toch niet voor te verkopenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:46 schreef neilpad het volgende:
Dzsudzak verkopen en Amrabat naar links.
Gestemd.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:54 schreef neilpad het volgende:
Stem trouwens allemaal ff op Toivonen op www.eredivisielive.nl als extra voetbalplaatje, kan ik hem in mijn droomelftal plakken straks.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in 2004 al:
(Centraal) PSV topic deel 31: Klaar voor de competitie
[..]
best tof om die oude delen weer terug te lezen
Heel leuk om terug te lezenquote:Op donderdag 15 juli 2004 19:23 schreef golfer het volgende:
Ik heb de taalfout uit de titel gehaald.
StarGazer als jij nou ook ophoudt in PSV-topics te trollen, dan kan Cultheld ook ophouden het in andere clubtopics te doen.
Ik heb al jaren geen reden meer om te trollen in het psv topicquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:13 schreef HL_Dog43 het volgende:
... niet nu weer gaan trollen he ...
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Barreto is al beter dan Van der Vaart ooit zal worden, let maar op, die jongen haalt Real Madrid nog wel
roflquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen reden meer om te trollen in het psv topic.
Ach ja alweer een naam. Waarom ook niet. Welke talentvolle vleugelspeler die een aardig seizoen draait hebben we nog niet gehad? Valt tegen dat daar nog geen nieuwsbericht over is dan.... Ik word een beetje moe van al die name-dropping.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:31 schreef dndiek het volgende:
Arnautovic is ook in beeld volgens het ED
http://www.ed.nl/sport/ps(...)e-vleugelspitsen.ecequote:Op woensdag 18 februari 2009 20:42 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ach ja alweer een naam. Waarom ook niet. Welke talentvolle vleugelspeler die een aardig seizoen draait hebben we nog niet gehad? Valt tegen dat daar nog geen nieuwsbericht over is dan.... Ik word een beetje moe van al die name-dropping.
Hopelijk is het allemaal maar een afleidingsmanouvre en staat er dadelijk ineens Alex 2 op de stoep. Die hebben we nodig. Vleugelspelers zijn niet de zwakke plek van het elftal.
Neeee! Waarom nou interesse in spelers als Arnautovic en Biseswar?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:31 schreef dndiek het volgende:
Arnautovic is ook in beeld volgens het ED
Arnautivic is goed hoor!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Neeee! Waarom nou interesse in spelers als Arnautovic en Biseswar?
Amen. De verdediging moet versterkt worden. Dat moet de prioriteit zijn!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:42 schreef Lemming22 het volgende:
Hopelijk is het allemaal maar een afleidingsmanouvre en staat er dadelijk ineens Alex 2 op de stoep. Die hebben we nodig. Vleugelspelers zijn niet de zwakke plek van het elftal.
OOK je moet je niet blind staren op één linie. Maar ik denk dat al die berichten vooral zijn naar aanleiding van een paar scouts op de tribunes en dat er intern gezegd die te volgen. Dat wordt dan al vrij vlot gebracht als groot gerucht. Voor elke positie in het elkftal wordt gescout neem ik aan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Amen. De verdediging moet versterkt worden. Dat moet de prioriteit zijn!
Ach jah.. Reker,Schuitema,Kraaij en de rest van dat zooitje
Gestemd! Ik heb De Koef dubbel trouwens....ruilen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:54 schreef neilpad het volgende:
Gooi ze beide weg aub.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:21 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Gestemd! Ik heb De Koef dubbel trouwens....ruilen?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:21 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Gestemd! Ik heb De Koef dubbel trouwens....ruilen?
Ik heb zowat een heel elftal Issakson'squote:Op woensdag 18 februari 2009 21:41 schreef neilpad het volgende:
[..]
, die moet ik nog, kheb PSV logo wel dubbel...
Kreeg je die bij een zak aardappelen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:30 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Ik heb zowat een heel elftal Issakson's
Slechte grap. Isaksson doet het best goed de laatste weken. Geef die jongen nou gewoon een kans.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Kreeg je die bij een zak aardappelen?
Ik heb ook veel issaksonnetjes.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:30 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Ik heb zowat een heel elftal Issakson's
kutquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:00 schreef leolinedance het volgende:
Toivonen mag komend weekend nog niet meespelen he? Dat wordt nog een lastige wedstrijd denk ik.
Uh, Nijland dan maar?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:21 schreef Arcturus het volgende:
[..]
kutWie moet er dan in de spits? Koevermans scoorde alleen 2x omdat hij tegen AZ speelde.
Marcos denk ikquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:49 schreef ganzenherder het volgende:
Wie is die onderste PSV-miskoop bij die flop quiz van VI? Ik zie het echt niet
Waarom Vogel?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:29 schreef Prik0 het volgende:
Ik zou Vogel trouwens wel terug willen hebben volgend seizoen in plaats van Ooijer.
mwah, middenvelders hebben we wel voldoende. Laat Wuijtens maar lekker half jaartje ballen en dan volgend seizoen weer terug komen. Bakkal en Simons samen het verdedigende middenveld!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:29 schreef Prik0 het volgende:
Ik zou Vogel trouwens wel terug willen hebben volgend seizoen in plaats van Ooijer.
1 ja. ik ben diep van binnen (HAHA ja van binnen mijn reet) nog een kind.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:20 schreef Imperatore het volgende:
Jullie sparen die voetbalplaatjes echt?
En dan zeker tegen de kinderen bij de uitgang zeggen dat je ze al weggegeven / geen gekregen hebt.
same here, de rest komt maar nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:02 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik heb ook veel issaksonnetjes.![]()
6x!!!
Ik spaar ze ook en ben bijna 30quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jullie zijn allemaal onder de 14 jaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Kreeg je die bij een zak aardappelen?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vroegah had ik pokemon kaartjes, toen was ik 11 ofzoVan ver NA mijn tijd. De AH actie doe Panini tijden herleven. Dát is pas nostalgie...pfff....Pokémon....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same here. Spaarde eind jaren 80 en begin jaren 90 jaarlijks van die boeken vol.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Van ver NA mijn tijd. De AH actie doe Panini tijden herleven. Dát is pas nostalgie...pfff....Pokémon....
Tuurlijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jullie zijn allemaal onder de 14 jaar?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vroegah had ik pokemon kaartjes, toen was ik 11 ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is dan toch geen probleem?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:39 schreef ganzenherder het volgende:
Ik probeer met mijn AH-plaatjes een zo sterk mogelijke opstelling in elkaar te flansen. Maar ik heb tot dusverre nog geen 1 PSV plaatje gehad
Vogel heb ik altijd een wat overschatte voetballer gevonden. Simons vind ik beter en 2 van dat soort types hebben we niet nodig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:29 schreef Prik0 het volgende:
Ja, Vogel leek zo degelijk omdat hij zeer goede spelers om hem heen had. Als je hem in dit elftal zou zetten zou je duidelijk zien dat Simons 10x betere kwaliteiten heeft.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vogel heb ik altijd een wat overschatte voetballer gevonden. Simons vind ik beter en 2 van dat soort types hebben we niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |