Je zou haast gaan denken dat Schalke 04 moet verliezenquote:
Boggumquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:08 schreef leolinedance het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=73633
Fred spreekt ook al een aardig woordje over de grens
in 2004 al:quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat iedereen wel blij was hier met Stevens
best tof om die oude delen weer terug te lezenquote:
Leugenaar!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in 2004 al:
(Centraal) PSV topic deel 31: Klaar voor de competitie
[..]
best tof om die oude delen weer terug te lezen
quote:Op maandag 19 november 2007 22:42 schreef rubbereend het volgende:
maargoed, Stevens, ik kan er mee levenWas niet mn favoriet maar zal het denk ik prima gaan doen bij PSV
ben benieuwd of Wouters dan assistent blijft blijft, denk wel dat ze elkaar liggen
en oja KoemanGomes weg willen halen
quote:
quote:[b]Op maandag 19 november 2007 13:40 schreef RijstNatie het volgende:
Huub Stevens hondstrouwe PSV er
quote:
Het kan snel gaan in het voetbal.quote:Op maandag 19 november 2007 19:10 schreef DANILXL het volgende:
ongelofelijk goed keus!!!! Ajax gaat nu waarschijnlijk voor Jol.
Stevens is echt een wereldtrainer die goed bij PSV past. Hij is beleefd en een man van zijn woord. Dit kunnen we van veel andere trainers en spelers niet zeggen.
volgens mij precies de strekking van dit:quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nou hij was bij al bij lange na niet de favoriete kandidaat. Ik dacht wel hij het redelijk goed zou moeten kunnen doen. maarja zelfs dat viel tegen
Ja, hoe gaat het eigenlijk met Edgar Barretoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in 2004 al:
(Centraal) PSV topic deel 31: Klaar voor de competitie
Die doet het best goed bij Reggina toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, hoe gaat het eigenlijk met Edgar Barreto
Dat zat ik me van de week toevallig ook af te vragen, is een basisspeler bij Reggina, geen idee hoe hij het verder doet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, hoe gaat het eigenlijk met Edgar Barreto
Nou, volgens mij was iedereen er toch behoorlijk enthousiast over, ikzelf niet in de laatste plaats. Overigens heb ik hem nog steeds hoog zitten, onze spelersgroep daarentegen heb ik een stuk minder hoog zitten....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik had het puur over de samenstelling van de staf. En Stevens leek vooraf helemaal niet de juiste man, er was zelfs redelijk wat scepsis hier volgens mij
Precies, als Jantje en Fritske zich dan vervolgens eens wat meer bezighouden met hun eigenlijke taken zou het zomaar nog iets kunnen worden. Al moet je je afvragen hoe waarschijnlijk het is dat beide heren ook maar een flintertje 'macht' afstaanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:42 schreef rubbereend het volgende:
Rutten/Eijkelkamp/Lodeweges lijkt me opzich een redelijk sterk technisch team.
Dat dusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, volgens mij was iedereen er toch behoorlijk enthousiast over, ikzelf niet in de laatste plaats. Overigens heb ik hem nog steeds hoog zitten, onze spelersgroep daarentegen heb ik een stuk minder hoog zitten....
dan moet Frits eerst een taxi nemen om op afstand te komen ipv in de nek van Jan. en dan krijgt Jan misschien ook wat ruimte om afstand van het veld te nemen......... Maar misschien is een taxi voor samen naar de uitgang bij PSV het bestequote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies, als Jantje en Fritske zich dan vervolgens eens wat meer bezighouden met hun eigenlijke taken zou het zomaar nog iets kunnen worden. Al moet je je afvragen hoe waarschijnlijk het is dat beide heren ook maar een flintertje 'macht' afstaan
Er zijn vast wel genoeg mensen te vinden die willen doneren voor een heeeel lange vakantie voor die 2quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moet Frits eerst een taxi nemen om op afstand te komen ipv in de nek van Jan. en dan krijgt Jan misschien ook wat ruimte om afstand van het veld te nemen......... Maar misschien is een taxi voor samen naar de uitgang bij PSV het beste
Ho, en mijn vakantie idee is zeker weer kut he?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:58 schreef Leso_Varen het volgende:
Die taxi's klinken als een goed idee!
Daar wil ik ook wel geld voor geven Hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
o, en mijn vakantie idee is zeker weer kut he?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:59 schreef Prik0 het volgende:
Die reacties daar![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
Het kan snel gaan in het voetbal.
we sturen ze met een taxi op vakantiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ho, en mijn vakantie idee is zeker weer kut he?
Naar de campingquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we sturen ze met een taxi op vakantie
quote:18/2/2009 - 'PSV denkt ook aan Beerens'
(Gepost door RvN)
Volgens De Telegraaf heeft PSV ook belangstelling voor Roy Beerens. PSV lijkt nadrukkelijk op zoek naar vleugelspitsen. Hij zou in tegenstelling tot Elia wel een betaalbare gelimiteerde afkoopsom in zijn contract hebben staan. "Dat PSV me toen liet gaan is goed voor me geweest en daar ben ik de club nog steeds dankbaar voor. Net als iedere jonge voetballer wil ik ooit voor een Nederlandse topclub spelen. Voor PSV sta ik natuurlijk altijd open", aldus Beerens in De Telegraaf.
Prestaties bij een topclub en een subtopper zijn moeilijk met elkaar te vergelijken. Ik vraag me af of hij ook zo constant presteert bij PSV, waar de druk toch veel hoger is. En bij Heerenveen krijgt hij vaak toch ook erg veel ruimte, vraag me af of hij dat bij PSV ook zou krijgen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:13 schreef neilpad het volgende:
Beerens is ook een stuk beter dan Dzsudzak. Meer doelpunten en meer voorzetten die aankomen.
waarom verhuren ze manco dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:16 schreef mcyodogg het volgende:
Beerens komt ook van rechts.
Bovendien spelen Dzsudzsak en Amrabat vaak wel, en hebben we totaal geen vergelijkbare vervangers rondlopen. Als je dan uberhaupt kiest voor zo'n 4-3-3, moet je dat meteen omgooien bij een blessure/schorsing.
Die 3 waren zeer succesvol inderdaad!quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:33 schreef ruud.nl het volgende:
Dirkx, Fuchs en van der Leegte hebben het toch prima gedaan?![]()
![]()
In Beerend zie ik wel potentie maar ik schat hem niet hoger in dan een Amrabat.
als Psv hem haalt voor de bank, dan zou ik lekker bij Heerenveen blijven voetballen, als ik hem was.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:05 schreef Prik0 het volgende:
Van mij mag Beerens best voor de bank komen. Alleen is dat de reden dat hij is weggegaan.
PSV haalt niet 'iemand voor de bank', ze halen iemand die potentieel in de basis kan, maar het zelf moet laten zien of hij dat kan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:07 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
als Psv hem haalt voor de bank, dan zou ik lekker bij Heerenveen blijven voetballen, als ik hem was.
Ach, komt op hetzelfde neer..quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:17 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
PSV haalt niet 'iemand voor de bank', ze halen iemand die potentieel in de basis kan, maar het zelf moet laten zien of hij dat kan.
Ik denk dat als je spelers als Beerens voor de basis gaat halen je de verkeerde kant opgaat. Zoveel groei zie ik niet meer in hem.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:17 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
PSV haalt niet 'iemand voor de bank', ze halen iemand die potentieel in de basis kan, maar het zelf moet laten zien of hij dat kan.
Ik zou het ook een risico vinden. Maar het punt is dat PSV totaal niet in de positie is om spelers 'voor erbij' te halen, en dat ook niet bij Beerens zou doen. Wat Grrrrr ook zegt, breedte is niet de prioriteit als de basis nog niet eens optimaal rendeert.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:19 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Ik denk dat als je spelers als Beerens voor de basis gaat halen je de verkeerde kant opgaat. Zoveel groei zie ik niet meer in hem.
Ik heb op Haibin gestemd.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:54 schreef neilpad het volgende:
Stem trouwens allemaal ff op Toivonen op www.eredivisielive.nl als extra voetbalplaatje, kan ik hem in mijn droomelftal plakken straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |