Heb je iemand in gedachten?quote:Op maandag 19 november 2007 17:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Misschien kan Stevens nog wel een speler meenemen van HSVof niet?
Ik denk dat jij het zo bedoelt?quote:Op maandag 19 november 2007 19:10 schreef DANILXL het volgende:
ongelofelijk goed keus!!!! Ajax gaat nu waarschijnlijk voor Jol.
Jol Stevens is echt een wereldtrainer die goed bij PSV past. Hij is beleefd en een man van zijn woord. Dit kunnen we van veel andere trainers en spelers niet zeggen.
Jahquote:
Jahquote:
Als je zoals PSV langs de rand van de financiėle afgrond gaat, dan moet je een overgangsjaar hebben.quote:Op maandag 19 november 2007 11:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat denken jullie dat al dit gerommel voor de titelkansen van PSV betekent? Ik heb nu meteen het gevoel dat het een verloren seizoen is. 3 verschillende trainers voor de groep, volgend seizoen pas een "echte" hoofdtrainer. Ben bang dat het idee van een "tussenseizoen" nu onbewust ook in de koppies van de spelers gaat leven.
Die vrees leeft bij mij helaas ook.quote:Op maandag 19 november 2007 11:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat denken jullie dat al dit gerommel voor de titelkansen van PSV betekent? Ik heb nu meteen het gevoel dat het een verloren seizoen is. 3 verschillende trainers voor de groep, volgend seizoen pas een "echte" hoofdtrainer. Ben bang dat het idee van een "tussenseizoen" nu onbewust ook in de koppies van de spelers gaat leven.
quote:Gisteren liet Valckx al weten absoluut niet blij te zijn met de uitlatingen van de Belgische bondsvoorzitter. Die insinueerde dat Timmy Simons een blessure had geveinsd om niet mee te hoeven en dreigde alle afhakers met een schorsing door de FIFA. Ploeggenoot Bart Goor reageerde fel in de Belgische media. "De mensen van de bond zijn te ver gegaan in hun uitspraken. Ik ken alle jongens die door blessures afgevallen zijn, daar is er niet eentje bij die iets geveinsd heeft. Insinueren dat iemand als Timmy Simons liever niet meeging, is er ver over. Ik ken Timmy al lang, die heeft nog nooit een training vroegtijdig verlaten."
Op het Sportjournaal vertelde Reker dat hij een hele tijd geleden al met Vergoossen gesproken had over een functie binnen PSV.quote:Op maandag 19 november 2007 21:53 schreef dndiek het volgende:
Sef kan daarna mooi in de luwte gaan werken op de plek van Sturing die weg wil als ik het me goed herinner en Stevens is eindelijk thuis
ging het een tijdje geleden al over, hij was al benaderd in de zomer!quote:Op maandag 19 november 2007 22:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Op het Sportjournaal vertelde Reker dat hij een hele tijd geleden al met Vergoossen gesproken had over een functie binnen PSV.
Ja met Gerets was dat ook, maar dan vergat men dat hij een verdienstelijke voetballer was. Altijd de personen alleen op de juiste plaats inzetten.quote:Op maandag 19 november 2007 22:07 schreef mcyodogg het volgende:
Toch mooi en apart in het hedendaagse voetbal, dat PSV allerlei clubmensen in dienst heeft, of in ieder geval een historische band met PSV hebben.
Wouters blijft als assistent, heeft Reker al aangegeven op PSV.tvquote:Op maandag 19 november 2007 22:42 schreef rubbereend het volgende:
maargoed, Stevens, ik kan er mee levenWas niet mn favoriet maar zal het denk ik prima gaan doen bij PSV
ben benieuwd of Wouters dan assistent blijft blijft, denk wel dat ze elkaar liggen
en oja KoemanGomes weg willen halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |