Waarom Vogel?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:29 schreef Prik0 het volgende:
Ik zou Vogel trouwens wel terug willen hebben volgend seizoen in plaats van Ooijer.
mwah, middenvelders hebben we wel voldoende. Laat Wuijtens maar lekker half jaartje ballen en dan volgend seizoen weer terug komen. Bakkal en Simons samen het verdedigende middenveld!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:29 schreef Prik0 het volgende:
Ik zou Vogel trouwens wel terug willen hebben volgend seizoen in plaats van Ooijer.
1 ja. ik ben diep van binnen (HAHA ja van binnen mijn reet) nog een kind.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:20 schreef Imperatore het volgende:
Jullie sparen die voetbalplaatjes echt?
En dan zeker tegen de kinderen bij de uitgang zeggen dat je ze al weggegeven / geen gekregen hebt.
same here, de rest komt maar nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:02 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik heb ook veel issaksonnetjes.![]()
6x!!!
Ik spaar ze ook en ben bijna 30quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jullie zijn allemaal onder de 14 jaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Kreeg je die bij een zak aardappelen?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vroegah had ik pokemon kaartjes, toen was ik 11 ofzoVan ver NA mijn tijd. De AH actie doe Panini tijden herleven. Dát is pas nostalgie...pfff....Pokémon....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same here. Spaarde eind jaren 80 en begin jaren 90 jaarlijks van die boeken vol.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Van ver NA mijn tijd. De AH actie doe Panini tijden herleven. Dát is pas nostalgie...pfff....Pokémon....
Tuurlijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jullie zijn allemaal onder de 14 jaar?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vroegah had ik pokemon kaartjes, toen was ik 11 ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is dan toch geen probleem?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:39 schreef ganzenherder het volgende:
Ik probeer met mijn AH-plaatjes een zo sterk mogelijke opstelling in elkaar te flansen. Maar ik heb tot dusverre nog geen 1 PSV plaatje gehad
Vogel heb ik altijd een wat overschatte voetballer gevonden. Simons vind ik beter en 2 van dat soort types hebben we niet nodig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:29 schreef Prik0 het volgende:
Ja, Vogel leek zo degelijk omdat hij zeer goede spelers om hem heen had. Als je hem in dit elftal zou zetten zou je duidelijk zien dat Simons 10x betere kwaliteiten heeft.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vogel heb ik altijd een wat overschatte voetballer gevonden. Simons vind ik beter en 2 van dat soort types hebben we niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |