We want Nijland!quote:Op zondag 15 februari 2009 13:27 schreef LudoSanders het volgende:
Welke spreekkoren klonken er eigenlijk?
"Nijland de verlosser! Ohohohowooow!!!"quote:Op zondag 15 februari 2009 13:27 schreef LudoSanders het volgende:
Welke spreekkoren klonken er eigenlijk?
Helaas is koppen het enige wat Maza echt goed kan. Voor de rest is het een Brechet 2, maar dan met een minder gevoel voor positie.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:09 schreef Halcon het volgende:
Maza viel goed in. Lijkt me dat ze die moeten houden bij PSV. Goede verdediger en een belangrijk wapen bij corners.
We hebben het hier wel over een Mexicaans international. Maza is een goede en nuttige verdediger, maar niet iemand met een geweldige opbouw of actie. Ik vind hem verdedigend sterker dan Brechet.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:13 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Helaas is koppen het enige wat Maza echt goed kan. Voor de rest is het een Brechet 2, maar dan met een minder gevoel voor positie.
Geweldige manquote:- Ben je tevreden met dit punt?
Ja, vooral nadat we met 2-0 achterstonden dacht ik van 'goh man, wat gebeurt hier nou, dat was niet leuk'
Maza heeft iets van 42 interlands gespeeld. Dan ben je er redelijk vaak bij. Hij zat in 2006 ook bij de WK-selectie.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:19 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Brechet is dan net zo goed een Franse international met z'n 3 caps
Absoluut geen terechte penalty. Oke, het is ontzettend dom dat Brechet De Zeeuw aanraakt aangezien Isaksson prima lag en die bal er nooit ingegaan was. Die bal was er nooit ingegaan, hij voelt een hand, dus laat hij zich ongelofelijk makkelijk vallen. Ik heb nog nooit iemand zo zien vallen na zo'n zachte aanraking. In de herhaling ziet het er zo onnatuurlijk uit dat het overduidelijk is dat hij zich laat vallen.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:24 schreef leolinedance het volgende:
Ik hoorde dat de penalty terecht was. Vanuit het stadion leek het in ieder geval nergens op, toen de scheids naar de stip wees keek ik ook zo van:wtf
Kuipers was sowieso dramatisch gisteren.
Ik ben wel tevreden met de 2-2, de 2e plaats is nog wel haalbaar. Eerst maar eens hopen dar Hoerenveen verliest vanmiddag![]()
Plus Brechet kwam 7 jaar voor het laatst uit voor Frankrijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maza heeft iets van 42 interlands gespeeld. Dan ben je er redelijk vaak bij. Hij zat in 2006 ook bij de WK-selectie.
3 caps dan ben je een keer uitgeprobeerd, zoals in het verleden Marc van Hintum, Romano Denneboom, Dave van den Bergh, etc... Brechet speelde volgens mij tijdens de Confederations Cup. Dat tournooi wat we hier niet serieus nemen, weet je wel...
Ik denk dat hij ook de juiste man op de juiste plaats is als ik het zo zie. Zo iemand die bij Ajax ontbreekt zeg maar. Vandaar dat jullie dit jaar wederom boven Ajax gaan eindigenquote:Op zondag 15 februari 2009 14:21 schreef murpheh het volgende:
interview met Lodeweges - NOS
[..]
Geweldige man
Dramatisch...quote:Op zondag 15 februari 2009 14:28 schreef leolinedance het volgende:
Die taalfout in de OP trouwens...
Past wel bij het seizoenquote:Op zondag 15 februari 2009 14:28 schreef leolinedance het volgende:
Verschrikkelijkquote:Op zondag 15 februari 2009 14:28 schreef leolinedance het volgende:
quote:
quote:
Welke?quote:
Haha wat een droogkloot.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:21 schreef murpheh het volgende:
interview met Lodeweges - NOS
[..]
Geweldige man
Nu wel jaquote:Op zondag 15 februari 2009 15:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Was het iemand al opgevallen dat er een taalfout in de TT staat?
Ah in de TT ja die wel. Die in de OP zit ik nog even naar et zoeken.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Was het iemand al opgevallen dat er een taalfout in de TT staat?
de TT is een onderdeel van de OP lijkt mequote:Op zondag 15 februari 2009 15:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ah in de TT ja die wel. Die in de OP zit ik nog even naar et zoeken.
TT=topictitelquote:Op zondag 15 februari 2009 15:08 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
de TT is een onderdeel van de OP lijkt me
Heb je wel eens een openingspost zonder topictitel gezien dan?quote:Op zondag 15 februari 2009 15:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
TT=topictitel
OP=openingspost
Staat toch geen fout in de OP of wel dan?
Heb je wel een een been zonder een knie gezien? Blijven 2 verschillende dingenquote:Op zondag 15 februari 2009 15:12 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Heb je wel eens een openingspost zonder topictitel gezien dan?
Nee. Je punt?quote:Op zondag 15 februari 2009 15:12 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Heb je wel eens een openingspost zonder topictitel gezien dan?
De TT legt gewoon uit waar de OP over gaat. In de OP staat geen fout in de TT wel. Sinds wanneer is OP en TT hetzelfde?quote:Op zondag 15 februari 2009 15:16 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Dat de TT in principe onderdeel is van de OP?
Klopt helemaal. Zoals een koe een dier is maar niet ieder dier een koe isquote:Op zondag 15 februari 2009 15:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je wel een een been zonder een knie gezien? Blijven 2 verschillende dingen
Ik zeg niet dat het hetzelfde is, de TT is gewoon de titel van de openingspost en jij doet alsof het absoluut niks met elkaar te maken heeftquote:Op zondag 15 februari 2009 15:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
De TT legt gewoon uit waar de OP over gaat. In de OP staat geen fout in de TT wel. Sinds wanneer is OP en TT hetzelfde?
Sorry, in dit geval heeft die Paaskonijndinges toch echt gelijkquote:Op zondag 15 februari 2009 15:19 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het hetzelfde is, de TT is gewoon de titel van de openingspost en jij doet alsof het absoluut niks met elkaar te maken heeft
Heel goed het is de titel van de OP, dus niet de OP. Maar we worden het toch niet eens.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:19 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het hetzelfde is, de TT is gewoon de titel van de openingspost en jij doet alsof het absoluut niks met elkaar te maken heeft
Weet ik.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Sorry, in dit geval heeft die Paaskonijndinges toch echt gelijk
Deze discussie is boeiender dan PSV op het momentquote:Op zondag 15 februari 2009 15:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heel goed het is de titel van de OP, dus niet de OP. Maar we worden het toch niet eens.
Laten we het weer overPSV
hebben.
Absoluut niet, maargoed we gaan het inderdaad niet eens worden hier.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Sorry, in dit geval heeft die Paaskonijndinges toch echt gelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Waarom Berg als we Toivonen hebben?quote:Op zondag 15 februari 2009 15:23 schreef leolinedance het volgende:
Zullen we Berg maar oppikken in Groningen? Hij heeft net weer gescoord
Denk te duur voor onsquote:Op zondag 15 februari 2009 15:23 schreef leolinedance het volgende:
Jawel, hoe je het ook wendt of keert, de OP en de TT zijn niet hetzelfde. Dat jij zegt dat er een bepaalde samenhang tussen beide is klopt natuurlijk wel, echter kun je niet zeggen dat er een fout in de OP staat terwijl deze in de TT staat. Denk maar eens aan het omgekeerde, er staat een fout in de OP en jij zegt dat hij in de TT staat. Dat klinkt toch ook heel erg raar?quote:Op zondag 15 februari 2009 15:24 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Absoluut niet, maargoed we gaan het inderdaad niet eens worden hier.
Laten we maar Koevermans gaan aanbidden hier oid
Isaksson viel mij ook niet tegen. Koevermans was buiten die 2 doelpunten eigenlijk heel slecht...quote:Op zondag 15 februari 2009 15:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Koevermans speelde gisteren beter dan ik hem eerst had verwacht. Issakson viel me gisteren ook niet tegen
Omdat die weinig aan spelen toe gaat komen als hij zo met zijn armen blijft zwaaienquote:Op zondag 15 februari 2009 15:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waarom Berg als we Toivonen hebben?
Misschien willen ze Berg wel ruilen voor Lazovic.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Omdat die weinig aan spelen toe gaat komen als hij zo met zijn armen blijft zwaaien![]()
Daar scheen hij in Zweden ook al bekend om te staan
Een TT vind ik een onderdeel van de OP. Daar gaat de discussie over.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jawel, hoe je het ook wendt of keert, de OP en de TT zijn niet hetzelfde. Dat jij zegt dat er een bepaalde samenhang tussen beide is klopt natuurlijk wel, echter kun je niet zeggen dat er een fout in de OP staat terwijl deze in de TT staat. Denk maar eens aan het omgekeerde, er staat een fout in de OP en jij zegt dat hij in de TT staat. Dat klinkt toch ook heel erg raar?
Ja, en dan krijgen we er vast nog wel een miljoen bij ookquote:Op zondag 15 februari 2009 15:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Misschien willen ze Berg wel ruilen voor Lazovic.
Toivonen - Koevermans voorin kan ook leuk zijn.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:23 schreef leolinedance het volgende:
Toivonen - Berg ook. Nog geiler zelfs.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toivonen - Koevermans voorin kan ook leuk zijn.
Lazovic is geblesseerd teruggekomen van een interland hoorde ik. Wie weet had hij wel 3x gescoord als hij fit was geweestquote:Op zondag 15 februari 2009 15:31 schreef ganzenherder het volgende:
On:
Lazo kan wat mij betreft echt zijn koffers pakken nu. Die staat na gisteren zelfs bij mij 3e in de rangorde.
Duh. Wij hebben Lazovic ook voor veel meer aangekocht.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, en dan krijgen we er vast nog wel een miljoen bij ook
* Dj_Day-V veegt kwijl wegquote:Op zondag 15 februari 2009 15:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Toivonen - Berg ook. Nog geiler zelfs.
Wie weet had hij er wel 0 gemaaktquote:Op zondag 15 februari 2009 15:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lazovic is geblesseerd teruggekomen van een interland hoorde ik. Wie weet had hij wel 3x gescoord als hij fit was geweest
Ach, Lazovic had vast beter meegespeeld dan Koevermans in ieder geval. Die liet gisteren wel weer zien dat hij liever lui dan moe is. Dat hij dan toch nog twee keer scoort is natuurlijk prima.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wie weet had hij er wel 0 gemaakt
Of 14!!![]()
Het liefst zou ik Lazo en Koef samensmelten tot 1 spits, met alleen de goede eigenschappen van de 2 die dan behouden blijven. Lazokoef oidquote:Op zondag 15 februari 2009 15:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tja, dat Reker ons opgezadeld heeft met 2 centrumspitsen die niet voldoen is een feit
Bwehehehe!quote:Op zondag 15 februari 2009 15:54 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Het liefst zou ik Lazo en Koef samensmelten tot 1 spits, met alleen de goede eigenschappen van de 2 die dan behouden blijven. Lazokoef oid
lazokoefquote:Op zondag 15 februari 2009 15:54 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Het liefst zou ik Lazo en Koef samensmelten tot 1 spits, met alleen de goede eigenschappen van de 2 die dan behouden blijven. Lazokoef oid
Doe mij maar een Toivermans danquote:Op zondag 15 februari 2009 15:54 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |