Maar volgens Lodeweges had Koevermans sowieso wel gespeeld, of Lazovic nu fit was geweest of niet. Toch jammer dat jij en ik het spelletje beter snappen dan iemand die er voor betaald krijgtquote:Op zondag 15 februari 2009 15:40 schreef leolinedance het volgende:
Ach, Lazovic had vast beter meegespeeld dan Koevermans in ieder geval. Die liet gisteren wel weer zien dat hij liever lui dan moe is. Dat hij dan toch nog twee keer scoort is natuurlijk prima.
Was je me net voor.quote:
Ik denk dat dat te vroeg is. Als we de komende twee wedstrijden 6 punten pakken denk ik dat we op de goede weg zijn. Maar tegen Twente, Groningen en Ajax moeten we ook nog maar zien of het vereiste niveau behaald wordt.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Was je me net voor.
Het lijkt allemaal weer op het oude niveau in Eindhoven of is dat te vroeg om te zeggen?
TT maar even aangepastquote:
Wat deed Issakson verkeerd dan gisteren?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:36 schreef RijstNatie het volgende:
laatste tijd niet meer zo'n passievol psv gezien, wat een lekkere wedstrijd met zoveel strijd
met de scheids mee hadden we deze wedstrijd nog gewoon gewonne
penalty sloeg nergens op, en issakson is echt een verschrikkelijk slechte keeper
Amrabat oke, maar wat deed Doedelzak?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:40 schreef rubbereend het volgende:
MAargoed, van wat ik van de samenvatting gezien heb is de weg omhoog ingezet. Vrij goede wedstrijd. Amrabat en Doedelzak moeten wel dat vervelende gedrag afleren
Stervende zwaan enzo?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Amrabat oke, maar wat deed Doedelzak?
hij deed toch net of hij geslagen werd?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oh dat akkefietje bij de goal zeker. Ik wist niet dat dat Balazs wasquote:Op zondag 15 februari 2009 17:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij deed toch net of hij geslagen werd?
Hij komt gewoon altijd onzeker over dat ten eerste.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat laatste, baseer je dat nou op de laatste wedstrijdquote:Op zondag 15 februari 2009 17:36 schreef RijstNatie het volgende:
laatste tijd niet meer zo'n passievol psv gezien, wat een lekkere wedstrijd met zoveel strijd
met de scheids mee hadden we deze wedstrijd nog gewoon gewonne
penalty sloeg nergens op, en issakson is echt een verschrikkelijk slechte keeper
Volgens mij quote je de verkeerde reactiequote:Op zondag 15 februari 2009 17:57 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Hij komt gewoon altijd onzeker over dat ten eerste.
soms twijfelt tie nog steeds over een lange uittrap of een korte, maar hij durft die korte niet eens aan.
terwijl die lange uittrappen ook kansloos zijn.
tijdens dat 1e doelpunt uit een corner, komt hij weer eens uitgelope, waarom weet niemand want vervolgens duikt hij niet eens in de buurt van de bal.
na de overtreding van die fransman waardoor az een penalty kreeg, dook issakson naar de bal, ook daar hij het hem niet.
tijdens de penalty stopt hij de bal met zn fcking hoofd
daar waar de meeste keeper met een hand de bal naar de zeikant stompen
vervolgens houdt hij ook de rebound niet, want hij grabbelt altijd maar wat raak.
Issaksonquote:Op zondag 15 februari 2009 18:05 schreef sjonbeton het volgende:
ik vind isaksson de laatste tijd juist wat beter presteren. Wat is er zo erg aan dat hij de bal met zijn neus stopt? Hij heeft hem wel waar de meeste keepers de bal niet eens hebben.]
ik wel, hij is traag en zijn techniek is niet al te best voor een spits. Als hij nou dozijnen aan goals per seizoen zou produceren maar dat is ook niet zo. Weliswaar omdat hij in zijn eentje staat, maar hij moet het toch laten zien omdat dit de taktiek van de trainer is. Naast Toivonen zou hij misschien wat effectiever kunnen zijn, maar het ziet er niet naar uit dat lodewijks (terecht na de overwinningen en gelijkspel tegen az) zijn taktiek zal aanpassen.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:41 schreef wallofdolls het volgende:
Ik snap trouwens niet wat Koevermans er al die tijd naast doet. Geweldige spits. En dan niet omdat ie van AZ komt.Hij speelt misschien qua veldspel dramatisch maar hij doet waar ie voor in de spits staat. Met Toivonen samen volgens mij een ijzersterk duo.
Ja, verbazingwekkend dat hij iets tegenhield. Ik geloofde mijn ogen ook niet....quote:Op zondag 15 februari 2009 20:25 schreef Tallie1982 het volgende:
En de bal van de Zeeuw dan die hij eruit hield ? En die kopbal van Ari?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |