Alleen is dat niet meer houdbaarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:27 schreef P.F het volgende:
Factor 50 voor maar 5 euro @ le action!
[ afbeelding ]
Nou ja, ik heb het toch als bodylotionquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alleen is dat niet meer houdbaar. Ik heb eens gelezen (of op tv gezien) dat zonnebrandspul beperkt houdbaar is en dat alles wat goedkoop in de schappen ligt van vorige jaren is en dus minder goed beschermt.
Die eerste heb ik al gezien!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:57 schreef Vivi het volgende:
@Muizel:
27 dresses
Monster in Law
Fools Gold (dies leuk).
Kunnen ze pleuters niet aan huis bezorgen met dit weer?
Oeh PF voelt zich op d'r teentjes getraptquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Thanks! Maar het zijn geen bhtjes maar BH's!
Sugartje: je kinderen zijn nu nog jong, het zal allicht nu nog meevallen... Maar vergis je niet in de impact die eetproblemen van ouders kunnen hebben op kinderenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:04 schreef Sugar het volgende:
@ Vivi: goede mompel.![]()
![]()
Ik eet volledig mee, tenzij ik er niet bij was met het eten (doordat ik sportte of anderszins). Ik heb alleen de pasta, rijst of aardappels weggelaten en dat is niet opgemerkt door mijn kinderen, die juist wél alles vragen wat ze vreemd vinden.
Lijf, eten, snoepen, het allemaal laten of juist doen: het is in huis uit mijn mond en in mijn zichtbare gedrag voor hen volgens mij écht geen issue. Dat vind ik óók heel belangrijk, daarom wil ik het ook met zoveel klem wel gezegd hebben.
Vandaar dat het hier misschien anders overkomt dan jij het bedoelt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:17 schreef Sugar het volgende:
Nou, serieus! Gisteren de hele dag gewerkt en tot het avondeten zat ik op 750 kcal.
Nu, begin van de middag op 1027. Ik vind dat niet grappig maar stom van mezelf. Nu kan ik sowieso vanavond niet normaal meeëten, want dan eindig ik op 1750 ofzo. En nee, dat is volgens mij niet oké om op gewicht te blijven. Helaas.
hej, voor je vriendje? die geeft volgens mij t zelfde practicum als mijn broertje...(ik vroeg of ie ieman met die nam kende op de opleiding) is meer begeleiden dan lesgeven tochquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:04 schreef Miss_S het volgende:
Ik leef ook nog
Alleen echt geen tijd om terug te lezen of ook maar iets online te doen anders dan schooldingen
Oja weet iemand misschien een leuk kleinigheidje voor iemand die net voor het eerst les heeft gegeven?
You know you love mequote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:11 schreef Laureline het volgende:
Ha, ik ben weer bijgelezen! Zag een prachtig huisje van Conleche, echt zo'n wie -heeft-er -van-mijn-bordje-gegeten-huisjeVooral de kamer met roze bloemetjesbehang en lichtblauwe deuren is prachtig, net een droom. Ik krijg er meteen zin van ons huis weer verder te schilderen!
Met dit pestweer en ziekzijn moet ik trouwens een welhaast bovenmenselijke inspanning aan de dag leggen om onder de 2000 cal te blijven. Mijn poging tot nu toe:
O: magere yoghurt appel, grapefruit-sinaasappelsap
L: 2 volkorenboterhammen pindakaas
T: 2 geroosterde volkorenboterhammen filet americain met zwarte peper en veel uitjes, honingdrop
T: halve pot citroenkwark
Straks maken we een groenteomelet met een halve kilo taugé, paprika, (lente-)ui en prei. En nu moet ik even op de crosstrainer klimmen. Donna helpt me wel over het beginmoment heen.
En Muisnu zit ik de hele tijd met de pinacoladasong in mijn hoofd, en dat komt door jou 3 topics geleden. Die kan ook op de lijst van meest belachelijke liedjes ooit!
Wat ben je toch een schat altijdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:12 schreef Greys het volgende:
Oh en Muizie, ik heb net een lijstje voor je opgeschreven met chick flicks, die ik hier zo even ga typen!
Effe PM van Kwakkie lezen!
Soms wel!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:14 schreef Laureline het volgende:
[..]
Als je ook van natworden in de regen houdt![]()
Neem het alsjeblieft serieus! Anders ga ik je stalken met huilerige PM's over de eetproblemen die ik heb geërfd van mijn anorectische moederquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:13 schreef Sugar het volgende:
En ik ben het sowieso eens met het grote gevaar wat hierin schuilt als moeder. Dat vind ik dus ook erg. Ik wil dus niet alleen voor mezelf hierin normaler worden, maar ook voor Maria en Storm.Dat is helemaal waar.
Serendipity heb ik op DVDquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
Kwak, ik ga die website even uitspitten en als het wat lijkt dan doe ik dat wat jij zegt! Dankjewel, je bent een schat
Muizzie, zit hier wat tussen voor je?
The Notebook
Calendar Girls (over ietwat belegen chicks)
Serendipity
13 Going on 30
Music and Lyrics
50 First Dates
The Devil Wears Prada
Never been Kissed
Maid in Manhattan
Coyote Ugly
Three to Tango
Bounce
Shall we Dance
Truly Deeply Madly
The last Kiss
beetje water erin en schudden... en ach... die restjes die erin blijven doe ik meestal weg...aangezien 4 blikjes bij de lidl samen 40 cent kostenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:19 schreef Syrena het volgende:
Ik gebruik pakken tomatenzooi omdat ik het leegschrapen van die blikjes echt vreselijk irritant vindEn mijn blikopener krijgt ze niet goed open, dus ik eindig dan altijd met overal smeertjes tomatenprut.
die heb ik bijna allemaal gezienquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
Kwak, ik ga die website even uitspitten en als het wat lijkt dan doe ik dat wat jij zegt! Dankjewel, je bent een schat
The Notebook
Serendipity
13 Going on 30
Music and Lyrics
50 First Dates
The Devil Wears Prada
Never been Kissed
Maid in Manhattan
Coyote Ugly
Three to Tango
Bounce
Shall we Dance
Truly Deeply Madly
The last Kiss
Ik heb nooit iets kwaads over zwahiel gezegd?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:19 schreef kwakveense het volgende:
oh en wat was iedereen ineens boos tegen zwahiel
ik vind t niet zo erg. ik herken wel ietsin dat ge-rant... hij lijkt een beetje op een van mijn beste vrenden, die doet dat live... en dan aien we m over zn hoofd en zggen "ach toch" en dan wordt ie boos
Vertel, vertelquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neem het alsjeblieft serieus! Anders ga ik je stalken met huilerige PM's over de eetproblemen die ik heb geërfd van mijn anorectische moeder
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:16 schreef kwakveense het volgende:
@ mebvruwpuff & vik: vriendinnetje van mij wil heel graag kno chirurgie gaan doen na haar co-schap daar (in een acad. ziekenhuis)
Hiervan heb ik volgens mij alleen Coyote Ugly gezien!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
The Notebook
Serendipity
13 Going on 30
Music and Lyrics
50 First Dates
The Devil Wears Prada
Never been Kissed
Maid in Manhattan
Coyote Ugly
Three to Tango
Bounce
Shall we Dance
Truly Deeply Madly
The last Kiss
The Notebook is ook erg mooi!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Hiervan heb ik volgens mij alleen Coyote Ugly gezien!!
Heb je 'n uurtje of wat en een doos tissues?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:22 schreef Laureline het volgende:
[..]
Vertel, vertel![]()
* schenkt Zinfandel in voor CF
50 first dates, the notebook en monster-in-law zijn bezig!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:27 schreef Greys het volgende:
Co en Muis, The Noteboek MOETEN jullie een keer zien!
En Calendar Girls eigenlijk ook wel, dat is gewoon een geval apart
Wat doe je me aanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:34 schreef Greys het volgende:
Het is net een beetje wat voor chick flick je zoekt.
The Notebook en Calendar Girls zijn prachtige romantische drama's (Calendar Girls heeft ook superveel humor!).
Music and Lyrics is meer dit niveau:
Openingssong
maar daarna wordt ie lekker flauw en romantisch en voorspelbaar en klef enzo
Wil je de dropjes in de vorm van de honingraat of de korf? Er is essentieel smaakverschil, weet ik na diepgaand onderzoek van deze zak.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je 'n uurtje of wat en een doos tissues?
Doe trouwens maar honingdrop in plaats van wijn, ik moet nog pilatessen
Dat lijstje is toch best beschaafd verder?
Helpt je broertje ook? Dat is wel grappigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:10 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hej, voor je vriendje? die geeft volgens mij t zelfde practicum als mijn broertje...(ik vroeg of ie ieman met die nam kende op de opleiding) is meer begeleiden dan lesgeven toch
misschien kan je m een houten lineall geven, om stoute kinderen mee te slaan op de vingertjes!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:27 schreef Greys het volgende:
Co en Muis, The Noteboek MOETEN jullie een keer zien!
En Calendar Girls eigenlijk ook wel, dat is gewoon een geval apart
O halp. Dit is alsof ik in een nachtmerrie zit.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:44 schreef P.F het volgende:
Les 1. Het afslaan van de strawberry muffins van ColdFeet!
[ afbeelding ]
Hij zit bij mij "al" op 6.8%!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Die ga ik dan maar even téléchargen!!
yup, die geeft al 3 jaar werkgroepen en practica. nu geloof ik 1 of 2 vakken...hij heet sjoerdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Helpt je broertje ook? Dat is wel grappig
En ja zat ook al aan zoiets te denken.
echt? hm, ik heb nog nergens last van gehad. maar t grote voordeel is dat ze er echt elke maand vanaf kan... geen opzegtermijn...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:48 schreef Greys het volgende:
PF, wat zielig!![]()
Ik heb medelijden met dat dier!
Kwak, als ik op Greenchoice ga Googlen dan krijg ik ook weer allemaal nare berichten, maar dat zal dan met elke leverancier wel zijn he? Helaas maar waar. Dan maar de minst erge er uit zoeken
Ik bedoel natuurlijk book ipv boek he?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Die ga ik dan maar even téléchargen!!
Oh leuk! Ik stond van de week nog te twijfelen of ik die film zou gaan kijken, maar het is een aanrader dus?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:34 schreef Greys het volgende:
The Notebook en Calendar Girls zijn prachtige romantische drama's (Calendar Girls heeft ook superveel humor!).
Openingssong
ik heb ze allemaal gezienquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:23 schreef Viking84 het volgende:
Ik houd niet zo van chickflicks. Zal wel komen doordat ik lesbisch ben
.
neenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:59 schreef neen het volgende:
Hoi, wat hev ik mist?
[..]
ik heb ze allemaal gezien
Ahaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:52 schreef kwakveense het volgende:
[..]
yup, die geeft al 3 jaar werkgroepen en practica. nu geloof ik 1 of 2 vakken...hij heet sjoerd
Music and Lyrics bedoel je?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh leuk! Ik stond van de week nog te twijfelen of ik die film zou gaan kijken, maar het is een aanrader dus?
nee, met zn master issie pas begonnen!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ahaik dacht dat ik me herinnerde dat jij zei dat hij pas begonnen was met studeren (maar mijn geheugen is ook erg slecht)
en Hugh Grant!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Music and Lyrics bedoel je?
Het is absoluut geen hoog niveau (zoals Calendar Girls en The Notebook) maar wel lekker simpel zalig vermaak
Greys is dat niet het bedrag waar jij het daarstraks over had?quote:Heffingskorting
Op uw voorschotbedrag wordt in 2008 ¤ 230,86 (incl. BTW) heffingskorting in mindering gebracht. De heffingskorting is een vergoeding van de overheid en geldt voor iedere aansluiting in Nederland. De hoogte van het bedrag wordt jaarlijks vastgesteld.
Inclusief gewéldige titelsong natuurlijk!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:08 schreef Muis006 het volgende:
Ik weet nog dat ik helemaal hoteldebotel was van Freddie Prinze Jr. toen ik voor het eerst she's all that zag
Good times
Kiss mequote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Inclusief gewéldige titelsong natuurlijk!
Het opzoeken op youtube duurde wat lang!quote:
Ja. Maar dat wordt dus al op je voorschot in mindering gebracht?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Greys is dat niet het bedrag waar jij het daarstraks over had?
Yep, dat is al meegenomen in al die vergelijkingssites.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Maar dat wordt dus al op je voorschot in mindering gebracht?![]()
Ik snap er echt de ballen van. Ik ga morgen wel weer de Essent bellen. Vanaf mijn werk. Oh joy
Das af en toe ook lekker hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 @ 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Music and Lyrics bedoel je?
Het is absoluut geen hoog niveau (zoals Calendar Girls en The Notebook) maar wel lekker simpel zalig vermaak
Dat wist ikquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:13 schreef P.F het volgende:
Wisten jullie dat er gluten in bier zittenIk niet, tot vandaag
jup, gemaakt van tarwe,...dus gluten...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:13 schreef P.F het volgende:
Dat is van Sixpence none the richer!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het opzoeken op youtube duurde wat lang!
Ik dacht altijd dat mijn darmen alcohol niet konden verdragen.. maar sinds ik geen bier meer drink heb ik nergens last van (en het was echt heel ergquote:
Revolutionary roadquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:18 schreef conleche het volgende:
Ik ga as donderdag naar de film met een vriendin. Wat moet ik per se zien volgens jullie??
Wist ik uit m'n hoofdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is van Sixpence none the richer!
Zou je toch uit je hoofd moeten weten
Heb jij geen pm gehad dan van bettyjansen? Ik kreeg de hele zooi die hier in het topic stond ook per pm. Zal ik 'm doorsturen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:18 schreef Goodbye het volgende:
Wie ligt me per pm even in over het bettyjansen verhaal?niet zo irritant als lege berichten, maar wel de verontwaardigde reacties
![]()
Inderdaad erg goed! Maar hou wel rekening met een depri gevoel als je de zaal uit komt Co!quote:
Graag.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heb jij geen pm gehad dan van bettyjansen? Ik kreeg de hele zooi die hier in het topic stond ook per pm. Zal ik 'm doorsturen?
Yups, dat wist ik. Maar ik heb dan ook een vriendin gehad met coeliakie. Ook niet leuk om te hebbenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:13 schreef P.F het volgende:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:20 schreef Chicolate het volgende:
Viking heeft een baanChico is bijlezen ja
Hahaha!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wist ik uit m'n hoofdMaar ik klikte eerst een japanse karaoke versie aan
Dus toen duurde het allemaal wat langer
544 pag 2 of 3 ofzo?quote:
Genoeg keus:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:18 schreef conleche het volgende:
Ik ga as donderdag naar de film met een vriendin. Wat moet ik per se zien volgens jullie??
Foei! En ik heb een baan ja, maar ws wel freelance en voor een beperkt aantal uren per week (maar iig wel 20 uur). Wil er ook nog iets bij gaan doen, waarvoor ik wel de deur uit moet. Iets met mensenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:18 schreef Goodbye het volgende:
Wie ligt me per pm even in over het bettyjansen verhaal?niet zo irritant als lege berichten, maar wel de verontwaardigde reacties
![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:24 schreef Muis006 het volgende:
Over een uur is the notebook binnen! Jeuj
hm als je echt gluten intolerant ben moet je goed uitkijken hooR! als je dan toch steeds gluten neemt, kun je je darmen ernstig beschadigen en zelfs darmkanker krijgen... moet je je neit laten testn??quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat mijn darmen alcohol niet konden verdragen.. maar sinds ik geen bier meer drink heb ik nergens last van (en het was echt heel erg)
En dit zou wel een soort verklaring zijn
Ga ik er naar zoeken, vind ik 'm niet meerquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Foei! En ik heb een baan ja, maar ws wel freelance en voor een beperkt aantal uren per week (maar iig wel 20 uur). Wil er ook nog iets bij gaan doen, waarvoor ik wel de deur uit moet. Iets met mensenMiss dat ik me weer meld bij het bejaardentehuis in de buurt, daar heb ik wel eerder gewerkt
.
Streep Revolutionary Road dan maar door. En Benjamin Button eigenlijk ook, want daar moest ik ook van huilen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:26 schreef conleche het volgende:
ooo Ik haat eigenlijk wel endings die niet so happy zijn. Call me shallow, maar ik vind moeilijke drama's alleen te verteren als er nog een glimps van hoop aan de horizon gloort.
Ja dat heb ik ook, maar hij was het kijken waard hoor! Benjamin Button die Vik noemt moet ik ook nog zien, evenals Milk.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:26 schreef conleche het volgende:
ooo Ik haat eigenlijk wel endings die niet so happy zijn. Call me shallow, maar ik vind moeilijke drama's alleen te verteren als er nog een glimps van hoop aan de horizon gloort.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Streep Revolutionary Road dan maar door. En Benjamin Button eigenlijk ook, want daar moest ik ook van huilen.
En doe de rest ook maar.
Draait er geen romcom?.
Ja hee, die komen niet iedere week uit hequote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, romcoms, die zie ik liever op TV. In de bios wil ik films als The Shawshank Redemption of The Sixth sense of Lord of the rings of Tous les matins du monde. Hoewel die laatste ook wel triest was eigenlijk.....
Drie uur lang?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Australia is wel ok!! Drie uur lang drama en prachtige Aussie natuur.
Ik heb andere verhalen gehoordquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Australia is wel ok!! Drie uur lang drama en prachtige Aussie natuur.
Haha, je moet van d'r houden ja...ze wordt ook wel een dagje ouder ook...het is allemaal ook érg over the top. Maar dat is Baz Luhrman he (Moulin Rouge).quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb andere verhalen gehoordNicole die de hele film dezelfde gezichtsuitdrukking heeft door de botox
![]()
Hoe bedoel je dezelfde gezichtsuitdrukkingquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb andere verhalen gehoordNicole die de hele film dezelfde gezichtsuitdrukking heeft door de botox
![]()
Mijn tip is om er niet op te staan, sinds ik dat heb gedaan is hij kapotquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik kreeg van m'n neefje (12) de tip om m'n laptop niet te snel open en dicht te klappen, want daar schijnen de scharniertjes slap van te worden en dan gaat het beeldscherm op den duur dus naar achteren hangen
. Nooit geweten. Dus iedereen: voorzichtig open en dicht doen!
.
Mijn tip:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:39 schreef neen het volgende:
[..]
Mijn tip is om er niet op te staan, sinds ik dat heb gedaan is hij kapot
Zeg dat wel, gelukkig zorg jij voor een doorstartquote:
Dan moet je naar Slumdog Millonairequote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:26 schreef conleche het volgende:
Gewoon broodbakmachine hoor, en lidl-bakmix met extra gist. Wel lekker, trouwens, maar in dit geval gewoon vergeten gisteren brood te halenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:14 schreef sigme het volgende:
Oh ja, mspoes, zag ik jou met zelfgebakken brood? Vertel!
Niks wat een bierviltje niet op kan lossenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik kreeg van m'n neefje (12) de tip om m'n laptop niet te snel open en dicht te klappen, want daar schijnen de scharniertjes slap van te worden en dan gaat het beeldscherm op den duur dus naar achteren hangen
. Nooit geweten. Dus iedereen: voorzichtig open en dicht doen!
.
Klinkt als een baaldagquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik klaag even niet over het weer hier...
Melbourne 46.6 graden! Bah, dat is helemaal bar!
Ik ben ook zo ongelooflijk onhandig... Ik had al slecht geslapen, ik hoorde het hier waaien en sneeuwen, om 4.15 uur maar van bed gegaan, stootte ik keihard mijn knie tegen de deur, daarna brak het pootje van mijn bril, dus bril scheef op neus. (sterkte allebei -7.5 dus scheve bril word je misselijk van)
Met plakbandje bezig geweest,snel broodje gegeten en gaan rijden... Normaal doe ik er een half uur over, nu een uur, kon op de snelweg ook niet sneller dan 60..
Ben het voor vandaag dus ook wel zat. Alleen nu nog wachten tot 21.00 uur want dan gaat vriendlief werken... Ook al zo'n gezellige nacht dus
Of zelf gefiguurzaagde plastic spalkjes!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Niks wat een bierviltje niet op kan lossen.
Ah bakmasjienquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:15 schreef mspoez het volgende:
[..]
Gewoon broodbakmachine hoor, en lidl-bakmix met extra gist. Wel lekker, trouwens, maar in dit geval gewoon vergeten gisteren brood te halen
De Dame Van De Helpdeskquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Niks wat een bierviltje niet op kan lossen.
Denk het? Had geen zin om naar de brillenzaak te gaanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:24 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Klinkt als een baaldag![]()
Kan je bril nog gemaakt worden?
Knapquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Denk het? Had geen zin om naar de brillenzaak te gaan
Maar ik ben eigenlijk niet eens zo chagrijnig
Thanks
NEEEEEEEEEHH! Nu zit dit weer 3 weken in mijn hoofd, en ik vind het stiekem nog leuk ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:34 schreef Greys het volgende:
Openingssong
Ik vind die openingsclip met dat nummer echt geniaal.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:34 schreef Greys het volgende:
Openingssong
Hmm. Nee, heel lijnzaad. Wel geweld (zinvol).quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:41 schreef kwakveense het volgende:
@ sigme: wel gebroken lijnzaad? heel lijnzaad schijnt t lichaam niet zoveel mee aan te kunnen, behalve mooie pitjes in je p**p
Ja ben je al geweest?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:30 schreef sigme het volgende:
He uniekhoorn, ben jij nu al eens naar de huisarts geweest?
Neequote:
Wtf is hibernatenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:56 schreef Muis006 het volgende:
Nee![]()
Iets met vaders die je laptop dichtklappen (waardoor je laptop gaat hibernaten) als je aan het douchen bent.
Vastplakken met dubbelzijdig tapequote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vijftig euro verder en je inrichting is weer net zo als dat het was voordat je freggel de hele zooi omver rende. En nu staat ze alweer verdacht dicht bij het nieuwe spul.
Bij ikea hebben ze trouwens weinig opties voor een gezond avondmaal
wat had je freggel gesloopt?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vijftig euro verder en je inrichting is weer net zo als dat het was voordat je freggel de hele zooi omver rende. En nu staat ze alweer verdacht dicht bij het nieuwe spul.
Bij ikea hebben ze trouwens weinig opties voor een gezond avondmaal
Die freggel of de spullen?quote:
Twee lampen en een grote plantenpot. En die plant had het al zo zwaar met het voortdurende gehengel naar de bladeren. Nu heeft ie een nieuwe pot maar hij legt vast als nog het loodje.quote:
winterslaapquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
To hibernate
Ik weet het Nederlands niet
Ohja dankje!quote:
sluimerstandquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohja dankje!
Bij een laptop is dat ook zoiets: hij schakelt zich dan niet uit maar gaat op ruststand zodat ie minder energie verbruikt.
Dat is ook briljantquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Of zelf gefiguurzaagde plastic spalkjes!![]()
(Dat had Heer G op zijn vorige laptop!)
Hoe ging het snuffelen?
Welkom!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:19 schreef Poezebeest het volgende:
Ik kom hier ook mee schrijven. Ga niet alles teruglezen, maar probeer vanaf vandaag regelmatig hier mee te schrijven.
Ik ga niet echt diëten maar wil wel op mijn eten letten. Niet snoepen en drie keer per dag eten is voor mij al voldoende om een aantal kilo af te vallen.
Mijn vriend en ik zijn echte zoetekauwen en als ik niet oplet eten we iedere avond een reep chocola op. Echter zitten mijn broeken minder lekker wat een teken is dat ik wel weer op mijn eetpatroon moet letten. Het moeilijkste ga ik het ook krijgen met niet snoepen. Lijkt wel alsof ik moet afkicken van de suiker en ik denk ook dat ik ontwenningsverschijnselen krijg. Maar ik weet ook dat ik dit een weekje moet volhouden en dan makkelijk nee kan zeggen tegen lekkere dingen.
Gister begonnen, maar was niet een beste dag. Op het werk was het erg druk waardoor eten er bij in schoot en ik 's avonds even snel bij de Mac ben gaan eten. De schade van gister was 4 plakjes peperkoek en een big mac menu, wel medium, met een sinasappelsap en een fruit & yoghurt na.
Vanmorgen kwark met muesli gegeten, tussendoor 2 plakjes peperkoek en 2 countrie cookies. Vanavond uiensoep en 2 tosti's met geitenkaas en zongedroogde tomatentapenade. Vanmorgen was trouwens wel om 11.30 uur, dus het was eigenlijk ontbijt en lunch samen.
Nu heb ik echt heel erg zin om te snaaien... En ik kan me daar heel moeilijk tegen verzetten. Voordeel is dat mijn kat nu bij me op schoot ligt en ik het zielig vind om haar weg te jagen. Dus een goede reden om niet van de bank te gaan om naar de kast te lopen.
Och, er zijn ergere dingen denk ikquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:24 schreef Poezebeest het volgende:
Ik weet het, maar het was een noodoplossing en ik kom eigenlijk nooit bij de mac, maar het is wel een slechte start van een goed voornemen.
Het is niet eens te eten!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Welkom!
Pas op met McDonalds: in een medium friet zitten 340 cal (in een bigmac zelfs 495)
Houden zo en welkomquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:24 schreef Poezebeest het volgende:
Ik weet het, maar het was een noodoplossing en ik kom eigenlijk nooit bij de mac.
nuggets zijn beter toch??quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Och, er zijn ergere dingen denk ik
Tip van flip: mocht je ooit weer in het nauw komen, neem dan een paar hamburgers. Die hebben én de minste cal én het laagste vetgehalte
Lekkerquote:
Ik vind de nuggets echt niet te eten. Ik vind de big mac toch het lekkerst en die neem ik dan ook gewoon. En heb gister al caloriën bespaard door geen frietsaus en geen milkshake te pakken. Vond ik toch wel heel goed van mezelf.quote:
die QP en die specials die ze zo af en toe hebben kunnen af en toe wel maar ga liever naar Burger King voor een XXL Whopper Kaasquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:28 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Smaken verschillen, af en toe een keer maccen gaat er bij mij best in.
Nee want nuggets worden gefrituurd en hamburgers gebakkenquote:
Acht hamburgers omgquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:34 schreef k_i_m het volgende:
Een paar hamburgers? Ik vreet die dingen altijd nog naast mijn menu. Mijn persoonlijk record staat op 8 hamburgers achter elkaar
.
De dagelijkse behoefte van een vrouw: acht McDonalds hamburgersquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Acht hamburgers omg![]()
Ik heb het even opgezocht en dat is 2040 kcal.
Preciesquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De dagelijkse behoefte van een vrouw: acht McDonalds hamburgers
Als jullie dat allemaal gaan eten blijven jullie lekker gezellig in dit topicquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De dagelijkse behoefte van een vrouw: acht McDonalds hamburgers
Dat is ie ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:41 schreef Poezebeest het volgende:
Die sinaasappel-banaan-bosvruchten smoothie klinkt erg lekker!
Oh, dat lukt zo ook wel hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Als jullie dat allemaal gaan eten blijven jullie lekker gezellig in dit topic
ze bezorgd niet hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:41 schreef Poezebeest het volgende:
Die sinaasappel-banaan-bosvruchten smoothie klinkt erg lekker!
Heb ik haar ook al gezegd!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:45 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Da's dan weer een beetje jammer...
hmmm maar kip is magerder dan beef, én er zit geen shitload saus op... qua calorieën zijn de nuggets het minste... ht scheelt weinig... in de gewone hamburger zit iets meer suiker, plus het is witbrood... vrz. vet is gelijk, in de nuggets zit wel iets meer vet maar dat s niet verzadigd vet, en er zit meer eiwit in (dusvult beter dan het witte broodje)quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee want nuggets worden gefrituurd en hamburgers gebakken
En Vik: sinaasappel-banaan-bosvruchten!
U. u. u. u.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je zojuist genoeg denkwerk gedaan voor minstens 2 maanden McDonald's-gasten![]()
Het scheelt ook niet veel nee, persoonlijk houd ik niet zo van nuggets - als het vet te koud is zijn de nuggets helemaal papperig en dat vind ik echt ranzig.
Er zit idd wat verschil in, maar ik vind die verschillen te verwaarlozen. Als je een hamburger lekkerder vindt dan kip nuggets moet je gewoon een hamburger eten. Als je niet wekelijks of maandelijks bij de mac komt vind ik dat je je niet in hoeft te houden als je er wel een keertje komt. De volgende keer drink ik ook weer gewoon een milkshake en eet ik frietsaus.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hmmm maar kip is magerder dan beef, én er zit geen shitload saus op... qua calorieën zijn de nuggets het minste... ht scheelt weinig... in de gewone hamburger zit iets meer suiker, plus het is witbrood... vrz. vet is gelijk, in de nuggets zit wel iets meer vet maar dat s niet verzadigd vet, en er zit meer eiwit in (dusvult beter dan het witte broodje)
en ik lust geen hamburger wel nuggets
nuggets (6 stuks) 250 kcal
eiwit 17 gram
vet 13 gram
koolhydraten 16 gram
zout 1,3 gram
verzadigd vet 3 gram
suiker 0 gram
vezels 1 gram
hamburger (gewone kleine) 255 kcal
eiwit 13 gram
vet 9 gram
koolhydrate 30 gram
zout 1,3 gram
veradigd vet 3 gram
suiker 7 gram
vezels 2 gram
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
U. u. u. u.
U bent leuk
Uw jas is leuk
Snappie?
Dat vind ik nog meevallenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Acht hamburgers omg![]()
Ik heb het even opgezocht en dat is 2040 kcal.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik begin het te leteren schat!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
En nee, die link ga ik niet aanklikken, want ik denk/hoop dat ik ben vergeten hoe dat liedje gaat
Dan denk ik altijd aan 'Savvy?'quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je vraagt er zelf om door Snappie te zeggen
Hm, niet met burgers i.i.g...misschien met frikandellen!!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:57 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wanneer gaan wij wedstrijdje doen?
ik bedoelde het niet tegen jou hoor! ik wilde even mn gelijk halen tegen muisquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:53 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Er zit idd wat verschil in, maar ik vind die verschillen te verwaarlozen. Als je een hamburger lekkerder vindt dan kip nuggets moet je gewoon een hamburger eten. Als je niet wekelijks of maandelijks bij de mac komt vind ik dat je je niet in hoeft te houden als je er wel een keertje komt. De volgende keer drink ik ook weer gewoon een milkshake en eet ik frietsaus.
Qua eten zit je in het land wat voor mij het Walhalla is btw. Hoe ervaar jij het qua eten want hier leeft het beeld dat je daar op elke hoek van de straat hamburgers en andere dingen die ik lekker vindt (maar die niet goed voor me zijn)quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:01 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik bedoelde het niet tegen jou hoor! ik wilde even mn gelijk halen tegen muis
ik neem nuggets omdat ik dat t enige eetbare vind bij de mac. ik krijg zelfs zin in mac hiervan, niet goed
ik zou no juist de vlgende keer n'íet ook nog milkshake en fritessaus nemen. nu heb je juist zo goed de schade beperkt...
Wie?!?! Uit welke eeuw komt dat?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:02 schreef kwakveense het volgende:
gofter, ik kan het handschrfit van meneer Henry Seymour Conway Esq. niet lezen.
Ja hoi, doe jij eens een nieuwe blog!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:02 schreef kwakveense het volgende:
gofter, ik kan het handschrfit van meneer Henry Seymour Conway Esq. niet lezen.
Dat klopt, maar ik kom normaal gesproken maar 4x per jaar bij de mac en eigenlijk wil ik dan ook gewoon lekker eten en drinken waar ik zin in heb.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:01 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik neem nuggets omdat ik dat t enige eetbare vind bij de mac. ik krijg zelfs zin in mac hiervan, niet goed
ik zou no juist de vlgende keer n'íet ook nog milkshake en fritessaus nemen. nu heb je juist zo goed de schade beperkt...
Hoezo je gelijk halen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:01 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat dus!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja hoi, doe jij eens een nieuwe blog!
Wij willen weten hoe het is daar in the US of A dame!
Veiligheid en zekerheid voor alles: beide!quote:
18e eeuw, diplomaa,t correspondent van mijn promotie hoofdpersoon...ik vind allerlei leuke drafts met lekker veel doorgekraste zinnen enzo (=goed want zijn eigen handschrift, geen secretary) maar zn handschrift zelf is om te huilen..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wie?!?! Uit welke eeuw komt dat?
Ik kan je verzekeren dat het 19e eeuwse überkrullerige schuinschrift ook niet enorm goed te lezen is. Al waren de kopietjes van een brief van Willem van Oranje nog onleesbaarder dan het orgineel waarschijnlijk was
over of hambo's of nuggets nou beter warenquote:
euhm t valt nogal tegen? hier in elk geval wel. er zijn er wel veel, maar voornamelijk bij grote industrie/commercial centers, en das best een eindje rijden... in de supermarkt hebben ze niet eens diepvries hamburgers... op t vliegveld was er wel heel veel keus!! en in de stad waarschijnlijk ook wel, maar ik zit in een dorpje zonder echt centrum...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Qua eten zit je in het land wat voor mij het Walhalla is btw. Hoe ervaar jij het qua eten want hier leeft het beeld dat je daar op elke hoek van de straat hamburgers en andere dingen die ik lekker vindt (maar die niet goed voor me zijn)Sorry ben nieuwschierig, al 23 jaar!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:21 schreef k_i_m het volgende:
Wat ik niet snap; Waarom trouwens kijken wat je het beste kan eten bij de Mac?. Je eet daar toch niet elke dag, je gaat toch #$*@#$)@#*$ niet iets nemen wat je minder lekker vind maar wat gezonder is? Dan moet je niet zeiken en er helemaal niet komen.
Oh heb je ook helemaal gelijk in hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:21 schreef k_i_m het volgende:
Wat ik niet snap; Waarom trouwens kijken wat je het beste kan eten bij de Mac?. Je eet daar toch niet elke dag, je gaat toch #$*@#$)@#*$ niet iets nemen wat je minder lekker vind maar wat gezonder is? Dan moet je niet zeiken en er helemaal niet komen.
ik had dit weekend even geen puf om een blije blog te schrijven omdat ik me zo kut voelde zondag... en maandag had ik geen zinquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja hoi, doe jij eens een nieuwe blog!
Wij willen weten hoe het is daar in the US of A dame!
amenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:21 schreef k_i_m het volgende:
Waarover gaat je promotie? Wie Horace is, weet ik namelijk ook niet. Ik gok op Horace Walpole, n.a.v. de Google hits.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:17 schreef kwakveense het volgende:
[..]
18e eeuw, diplomaa,t correspondent van mijn promotie hoofdpersoon...ik vind allerlei leuke drafts met lekker veel doorgekraste zinnen enzo (=goed want zijn eigen handschrift, geen secretary) maar zn handschrift zelf is om te huilen..
mn lieve horaceschrijft echt ultiem leesbaar, heerlijk.
en ik ben blij dat ik 18e en niet 17e eeuws spul voor me heb...das nog veel erger.
jahaaa ik oohoooook. maar ik ben gewoon blij dat ik eens een keer iets het lekkerste vind wat niet het slechtste isquote:
Dan kras ik het meteen van het land waar ik heen wil afquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:21 schreef kwakveense het volgende:
ik vind het best lastig om lekker te eten hier.
Ik snap het!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:25 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jahaaa ik oohoooook. maar ik ben gewoon blij dat ik eens een keer iets het lekkerste vind wat niet het slechtste is
jup, horace walpole! ik onderzoek zijn brieven, en de brieven aan hem (en o mogelijk nog andere brieven van zijn corrspondenten aan anderen) op hun taalkundige aspecten in een normatief perspectief:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarover gaat je promotie? Wie Horace is, weet ik namelijk ook niet. Ik gok op Horace Walpole, n.a.v. de Google hits.
Dat klinkt interessant maar ook heel erg ingewikkeld. Hoe lang moet je in Amerika blijven hiervoor?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:28 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jup, horace walpole! ik onderzoek zijn brieven, en de brieven aan hem (en o mogelijk nog andere brieven van zijn corrspondenten aan anderen) op hun taalkundige aspecten in een normatief perspectief:
schreven ze zoals rond die tijdwerd vastgelegd in grammatica's? kunnen mensen zoals zij, de bovenklasse, een voorbeeld zijn geweest voor die normen (liepn ze voor of achter in sommige veranderende taalgebruiken, of gebruikten ze bepaale constructies minder vaak dan de middenklasse al vó;or de grammaticas gepubiceerd werden)
het taalgebruik van de bovenklase wordt vaak genegeerd want standaard en standaard = niet boeiend. maar niemand kijkt ooit of t wel echt zo standaard is...
verder probeer ik verschil in gebruik tssend e correspondenten onderling te verklaren vanuit hun sociale netwerk positie ten opzichte van elkaar, en hun psitie in de maatschappij (vrouw/man/hoogopgeleid)
waarbij dingen als genre en de betrouwbaarheid van je bronnen een zijdelingse rol spelen
Lijkt me lastigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:28 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jup, horace walpole! ik onderzoek zijn brieven, en de brieven aan hem (en o mogelijk nog andere brieven van zijn corrspondenten aan anderen) op hun taalkundige aspecten in een normatief perspectief:
schreven ze zoals rond die tijdwerd vastgelegd in grammatica's? kunnen mensen zoals zij, de bovenklasse, een voorbeeld zijn geweest voor die normen (liepn ze voor of achter in sommige veranderende taalgebruiken, of gebruikten ze bepaale constructies minder vaak dan de middenklasse al vó;or de grammaticas gepubiceerd werden)
het taalgebruik van de bovenklase wordt vaak genegeerd want standaard en standaard = niet boeiend. maar niemand kijkt ooit of t wel echt zo standaard is...
verder probeer ik verschil in gebruik tssend e correspondenten onderling te verklaren vanuit hun sociale netwerk positie ten opzichte van elkaar, en hun psitie in de maatschappij (vrouw/man/hoogopgeleid)
waarbij dingen als genre en de betrouwbaarheid van je bronnen een zijdelingse rol spelen
Vetquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh heb je ook helemaal gelijk in hoorik let er zelf ook niet op verder. Ik weet alleen ongeveer wat vetter is en meer kcal bevat omdat ik er werk.
Die ken ik helemaal nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:34 schreef conleche het volgende:
Ik geloof dat ik Love my way een van de mooiste series allertijden vind. Ben nu weer bij aflevering 1 van seizoen 1 begonnen. Heb ik al wel gezien een paar jaar geleden, maar ik heb ook seizoen 2 op DVD en wil eerst seizoen nog 1x zien............
Pas op Goodbye!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die ken ik helemaal nietHoe oud is die serie wel niet?
Dat mag als rebellerende dochter endezoquote:
Eens. Vind Australische dramaseries altijd zo intens. The Secret Life Of Us volgde ik ook helemaal.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:34 schreef conleche het volgende:
Ik geloof dat ik Love my way een van de mooiste series allertijden vind. Ben nu weer bij aflevering 1 van seizoen 1 begonnen. Heb ik al wel gezien een paar jaar geleden, maar ik heb ook seizoen 2 op DVD en wil eerst seizoen nog 1x zien............
HBHquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:42 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Eens. Vind Australische dramaseries altijd zo intens. The Secret Life Of Us volgde ik ook helemaal.
Zelfs die highschoolserie kom me enorm boeien (Heartbreak High).
Yep!! Uit 2004.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
Love my way, is dat die waar ik een keer een stukje van had gezien met dat dochtertje op het grasveld dat neerviel, Co?
hmmm nee, dat hoeft voor mijn onderzoek niet. ik ga namelijkn niet iets represenatteif voor de gehele elite verklaren... ik kan alleen wat zeggen over deze specifieke groep... ik vergelijk ze wel met een representatief corpus voor de laatmoderne tijd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Lijkt me lastigDan moet je eerst alle (of iig representatieve) brieven van de elite doornemen, lijkt me, en daarna beginnen aan de 'onderklasse'. Overigens geloof ik wel dat de elite een voorbeeldfunctie had wbt cultuur, maar een bron of boek daarvoor kan ik zo even niet bedenken.
Die ken ik dan weer niet, maar zal ik onthouden!! En intens is een mooie omschrijving!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:42 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Eens. Vind Australische dramaseries altijd zo intens. The Secret Life Of Us volgde ik ook helemaal.
Zelfs die highschoolserie kom me enorm boeien (Heartbreak High).
Ah, okquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:46 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hmmm nee, dat hoeft voor mijn onderzoek niet. ik ga namelijkn niet iets represenatteif voor de gehele elite verklaren... ik kan alleen wat zeggen over deze specifieke groep... ik vergelijk ze wel met een representatief corpus voor de laatmoderne tijd.
er zijn drie dingen die ik doe
- kijken hoe het taalgebruik in de brieven van deze kliek zich verhoudt tot de norm in de grammatica's -- > is de taal van de bovenklasse wat betreft deze groep in elk geval, wel zo uniform en standaard als verwacht? en wanneer zien we welke dingen terug van de norm in hun taalgebruik (weer deze groep)..lopen ze voor of achter op de norm? kunnen mensen zoals zij ee voorbeeldfucntie gehad hebben)
-kijken hoe het taalgebruik zich verhoudt tot elkaar onderling, en dat proberen te verklaren dmv sociologische factoren/modellen --> het sociale netwerk model verbeteren voor historisch gebruik
-kijken hoe hun taal zich verhoudt tot het "algemene beeld" van de 18e eeuw uit een representatief reeds bestaand corpus van teksten --> als ik er aan toe kom. dan kan ik meer generalserende dingen zeggen, ipv dat ik bij deze kleine groep moet blijven.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:49 schreef mspoez het volgende:
Liejannuh wanneer heb je gepumpt? Vandaag?
Walgelijk programma is datquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Hmmm krijg net de vraag of ik minder hard wil lachen
Zit Kamphues Boeit van maandag te kijken
Spannend!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:51 schreef ElisaB het volgende:
Mag ik even een heerlijk vooruitzicht posten zónder eerst empatisch op ieders leed en glorie in te gaan? Fijn
Broer is onderweg terug naar huis met een hele auto vol nieuwe productenNee, niet dát soort producten
We praten semi-professionele apparatuur voor de hobbykok. En ik kan me niet meer bedwingen: we gaan samen met een beroemde kok een privatelabel kook-lijn introduceren.
Ik ben echt intens (mooi woord) gék op nieuwe uitdagingen
Owkee, einde ego-pimp-post
Leuk zeg!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik mag het nog niet verklappen
Maar je kent 'm wel
Uiteraardquote:
Met een beetje mazzel wil de leasemaatschappij deze terug en kunnen we donderdag een nieuwe bestellen. Let wel: ElisaB is zuinig; als we moeten bijbetalen, dan rij ik mijn contract wel uit. De zomer komt eraan en dan zijn natte voeten heul niet erg.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:53 schreef Liejannuh het volgende:
En kun je dan een niet lekkende auto kopen?
Dat denk ik welquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:54 schreef neen het volgende:
Ken ik hem ook?
Echt ook een tip. Het gaat over twintigers die een leven proberen op te bouwen in Melbourne.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet, maar zal ik onthouden!! En intens is een mooie omschrijving!
Dat klinkt idd wel heel erg leuk! Ben heel benieuwd wie die beroemde kok is en wat voor producten jullie op de markt gaan brengen. Poezebeest is een echte hobbykok en vindt alles alles voor in de keuken leukquote:
Dan is het Lonny!quote:
Ik had vorige week voor het eerst soto gemaakt en hij had wat pittiger gemogen maar hij was verder prima te etenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:56 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hoe staat het met jouw vorderingen op kookgebied, neen?
Je moet natuurlijk nooit iets zeggen als je er verder niets over mag zeggenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:56 schreef Poezebeest het volgende:
Dat klinkt idd wel heel erg leuk! Ben heel benieuwd wie die beroemde kok is en wat voor producten jullie op de markt gaan brengen. Poezebeest is een echte hobbykok en vindt alles alles voor in de keuken leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |