Dat wist ikquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:13 schreef P.F het volgende:
Wisten jullie dat er gluten in bier zittenIk niet, tot vandaag
jup, gemaakt van tarwe,...dus gluten...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:13 schreef P.F het volgende:
Dat is van Sixpence none the richer!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het opzoeken op youtube duurde wat lang!
Ik dacht altijd dat mijn darmen alcohol niet konden verdragen.. maar sinds ik geen bier meer drink heb ik nergens last van (en het was echt heel ergquote:
Revolutionary roadquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:18 schreef conleche het volgende:
Ik ga as donderdag naar de film met een vriendin. Wat moet ik per se zien volgens jullie??
Wist ik uit m'n hoofdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is van Sixpence none the richer!
Zou je toch uit je hoofd moeten weten
Heb jij geen pm gehad dan van bettyjansen? Ik kreeg de hele zooi die hier in het topic stond ook per pm. Zal ik 'm doorsturen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:18 schreef Goodbye het volgende:
Wie ligt me per pm even in over het bettyjansen verhaal?niet zo irritant als lege berichten, maar wel de verontwaardigde reacties
![]()
Inderdaad erg goed! Maar hou wel rekening met een depri gevoel als je de zaal uit komt Co!quote:
Graag.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heb jij geen pm gehad dan van bettyjansen? Ik kreeg de hele zooi die hier in het topic stond ook per pm. Zal ik 'm doorsturen?
Yups, dat wist ik. Maar ik heb dan ook een vriendin gehad met coeliakie. Ook niet leuk om te hebbenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:13 schreef P.F het volgende:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:20 schreef Chicolate het volgende:
Viking heeft een baanChico is bijlezen ja
Hahaha!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wist ik uit m'n hoofdMaar ik klikte eerst een japanse karaoke versie aan
Dus toen duurde het allemaal wat langer
544 pag 2 of 3 ofzo?quote:
Genoeg keus:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:18 schreef conleche het volgende:
Ik ga as donderdag naar de film met een vriendin. Wat moet ik per se zien volgens jullie??
Foei! En ik heb een baan ja, maar ws wel freelance en voor een beperkt aantal uren per week (maar iig wel 20 uur). Wil er ook nog iets bij gaan doen, waarvoor ik wel de deur uit moet. Iets met mensenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:18 schreef Goodbye het volgende:
Wie ligt me per pm even in over het bettyjansen verhaal?niet zo irritant als lege berichten, maar wel de verontwaardigde reacties
![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:24 schreef Muis006 het volgende:
Over een uur is the notebook binnen! Jeuj
hm als je echt gluten intolerant ben moet je goed uitkijken hooR! als je dan toch steeds gluten neemt, kun je je darmen ernstig beschadigen en zelfs darmkanker krijgen... moet je je neit laten testn??quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat mijn darmen alcohol niet konden verdragen.. maar sinds ik geen bier meer drink heb ik nergens last van (en het was echt heel erg)
En dit zou wel een soort verklaring zijn
Ga ik er naar zoeken, vind ik 'm niet meerquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Foei! En ik heb een baan ja, maar ws wel freelance en voor een beperkt aantal uren per week (maar iig wel 20 uur). Wil er ook nog iets bij gaan doen, waarvoor ik wel de deur uit moet. Iets met mensenMiss dat ik me weer meld bij het bejaardentehuis in de buurt, daar heb ik wel eerder gewerkt
.
Streep Revolutionary Road dan maar door. En Benjamin Button eigenlijk ook, want daar moest ik ook van huilen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:26 schreef conleche het volgende:
ooo Ik haat eigenlijk wel endings die niet so happy zijn. Call me shallow, maar ik vind moeilijke drama's alleen te verteren als er nog een glimps van hoop aan de horizon gloort.
Ja dat heb ik ook, maar hij was het kijken waard hoor! Benjamin Button die Vik noemt moet ik ook nog zien, evenals Milk.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:26 schreef conleche het volgende:
ooo Ik haat eigenlijk wel endings die niet so happy zijn. Call me shallow, maar ik vind moeilijke drama's alleen te verteren als er nog een glimps van hoop aan de horizon gloort.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Streep Revolutionary Road dan maar door. En Benjamin Button eigenlijk ook, want daar moest ik ook van huilen.
En doe de rest ook maar.
Draait er geen romcom?.
Ja hee, die komen niet iedere week uit hequote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, romcoms, die zie ik liever op TV. In de bios wil ik films als The Shawshank Redemption of The Sixth sense of Lord of the rings of Tous les matins du monde. Hoewel die laatste ook wel triest was eigenlijk.....
Drie uur lang?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Australia is wel ok!! Drie uur lang drama en prachtige Aussie natuur.
Ik heb andere verhalen gehoordquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Australia is wel ok!! Drie uur lang drama en prachtige Aussie natuur.
Haha, je moet van d'r houden ja...ze wordt ook wel een dagje ouder ook...het is allemaal ook érg over the top. Maar dat is Baz Luhrman he (Moulin Rouge).quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb andere verhalen gehoordNicole die de hele film dezelfde gezichtsuitdrukking heeft door de botox
![]()
Hoe bedoel je dezelfde gezichtsuitdrukkingquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb andere verhalen gehoordNicole die de hele film dezelfde gezichtsuitdrukking heeft door de botox
![]()
Mijn tip is om er niet op te staan, sinds ik dat heb gedaan is hij kapotquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik kreeg van m'n neefje (12) de tip om m'n laptop niet te snel open en dicht te klappen, want daar schijnen de scharniertjes slap van te worden en dan gaat het beeldscherm op den duur dus naar achteren hangen
. Nooit geweten. Dus iedereen: voorzichtig open en dicht doen!
.
Mijn tip:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:39 schreef neen het volgende:
[..]
Mijn tip is om er niet op te staan, sinds ik dat heb gedaan is hij kapot
Zeg dat wel, gelukkig zorg jij voor een doorstartquote:
Dan moet je naar Slumdog Millonairequote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:26 schreef conleche het volgende:
Gewoon broodbakmachine hoor, en lidl-bakmix met extra gist. Wel lekker, trouwens, maar in dit geval gewoon vergeten gisteren brood te halenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:14 schreef sigme het volgende:
Oh ja, mspoes, zag ik jou met zelfgebakken brood? Vertel!
Niks wat een bierviltje niet op kan lossenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik kreeg van m'n neefje (12) de tip om m'n laptop niet te snel open en dicht te klappen, want daar schijnen de scharniertjes slap van te worden en dan gaat het beeldscherm op den duur dus naar achteren hangen
. Nooit geweten. Dus iedereen: voorzichtig open en dicht doen!
.
Klinkt als een baaldagquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik klaag even niet over het weer hier...
Melbourne 46.6 graden! Bah, dat is helemaal bar!
Ik ben ook zo ongelooflijk onhandig... Ik had al slecht geslapen, ik hoorde het hier waaien en sneeuwen, om 4.15 uur maar van bed gegaan, stootte ik keihard mijn knie tegen de deur, daarna brak het pootje van mijn bril, dus bril scheef op neus. (sterkte allebei -7.5 dus scheve bril word je misselijk van)
Met plakbandje bezig geweest,snel broodje gegeten en gaan rijden... Normaal doe ik er een half uur over, nu een uur, kon op de snelweg ook niet sneller dan 60..
Ben het voor vandaag dus ook wel zat. Alleen nu nog wachten tot 21.00 uur want dan gaat vriendlief werken... Ook al zo'n gezellige nacht dus
Of zelf gefiguurzaagde plastic spalkjes!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Niks wat een bierviltje niet op kan lossen.
Ah bakmasjienquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:15 schreef mspoez het volgende:
[..]
Gewoon broodbakmachine hoor, en lidl-bakmix met extra gist. Wel lekker, trouwens, maar in dit geval gewoon vergeten gisteren brood te halen
De Dame Van De Helpdeskquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Niks wat een bierviltje niet op kan lossen.
Denk het? Had geen zin om naar de brillenzaak te gaanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:24 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Klinkt als een baaldag![]()
Kan je bril nog gemaakt worden?
Knapquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Denk het? Had geen zin om naar de brillenzaak te gaan
Maar ik ben eigenlijk niet eens zo chagrijnig
Thanks
NEEEEEEEEEHH! Nu zit dit weer 3 weken in mijn hoofd, en ik vind het stiekem nog leuk ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:34 schreef Greys het volgende:
Het is net een beetje wat voor chick flick je zoekt.
The Notebook en Calendar Girls zijn prachtige romantische drama's (Calendar Girls heeft ook superveel humor!).
Music and Lyrics is meer dit niveau:
Openingssong
maar daarna wordt ie lekker flauw en romantisch en voorspelbaar en klef enzo
Ik vind die openingsclip met dat nummer echt geniaal.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:34 schreef Greys het volgende:
Het is net een beetje wat voor chick flick je zoekt.
The Notebook en Calendar Girls zijn prachtige romantische drama's (Calendar Girls heeft ook superveel humor!).
Music and Lyrics is meer dit niveau:
Openingssong
maar daarna wordt ie lekker flauw en romantisch en voorspelbaar en klef enzo
Hmm. Nee, heel lijnzaad. Wel geweld (zinvol).quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:41 schreef kwakveense het volgende:
@ sigme: wel gebroken lijnzaad? heel lijnzaad schijnt t lichaam niet zoveel mee aan te kunnen, behalve mooie pitjes in je p**p
Ja ben je al geweest?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:30 schreef sigme het volgende:
He uniekhoorn, ben jij nu al eens naar de huisarts geweest?
Neequote:
Wtf is hibernatenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:56 schreef Muis006 het volgende:
Nee![]()
Iets met vaders die je laptop dichtklappen (waardoor je laptop gaat hibernaten) als je aan het douchen bent.
Vastplakken met dubbelzijdig tapequote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vijftig euro verder en je inrichting is weer net zo als dat het was voordat je freggel de hele zooi omver rende. En nu staat ze alweer verdacht dicht bij het nieuwe spul.
Bij ikea hebben ze trouwens weinig opties voor een gezond avondmaal
wat had je freggel gesloopt?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vijftig euro verder en je inrichting is weer net zo als dat het was voordat je freggel de hele zooi omver rende. En nu staat ze alweer verdacht dicht bij het nieuwe spul.
Bij ikea hebben ze trouwens weinig opties voor een gezond avondmaal
Die freggel of de spullen?quote:
Twee lampen en een grote plantenpot. En die plant had het al zo zwaar met het voortdurende gehengel naar de bladeren. Nu heeft ie een nieuwe pot maar hij legt vast als nog het loodje.quote:
winterslaapquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
To hibernate
Ik weet het Nederlands niet
Ohja dankje!quote:
sluimerstandquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohja dankje!
Bij een laptop is dat ook zoiets: hij schakelt zich dan niet uit maar gaat op ruststand zodat ie minder energie verbruikt.
Dat is ook briljantquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Of zelf gefiguurzaagde plastic spalkjes!![]()
(Dat had Heer G op zijn vorige laptop!)
Hoe ging het snuffelen?
Welkom!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:19 schreef Poezebeest het volgende:
Ik kom hier ook mee schrijven. Ga niet alles teruglezen, maar probeer vanaf vandaag regelmatig hier mee te schrijven.
Ik ga niet echt diëten maar wil wel op mijn eten letten. Niet snoepen en drie keer per dag eten is voor mij al voldoende om een aantal kilo af te vallen.
Mijn vriend en ik zijn echte zoetekauwen en als ik niet oplet eten we iedere avond een reep chocola op. Echter zitten mijn broeken minder lekker wat een teken is dat ik wel weer op mijn eetpatroon moet letten. Het moeilijkste ga ik het ook krijgen met niet snoepen. Lijkt wel alsof ik moet afkicken van de suiker en ik denk ook dat ik ontwenningsverschijnselen krijg. Maar ik weet ook dat ik dit een weekje moet volhouden en dan makkelijk nee kan zeggen tegen lekkere dingen.
Gister begonnen, maar was niet een beste dag. Op het werk was het erg druk waardoor eten er bij in schoot en ik 's avonds even snel bij de Mac ben gaan eten. De schade van gister was 4 plakjes peperkoek en een big mac menu, wel medium, met een sinasappelsap en een fruit & yoghurt na.
Vanmorgen kwark met muesli gegeten, tussendoor 2 plakjes peperkoek en 2 countrie cookies. Vanavond uiensoep en 2 tosti's met geitenkaas en zongedroogde tomatentapenade. Vanmorgen was trouwens wel om 11.30 uur, dus het was eigenlijk ontbijt en lunch samen.
Nu heb ik echt heel erg zin om te snaaien... En ik kan me daar heel moeilijk tegen verzetten. Voordeel is dat mijn kat nu bij me op schoot ligt en ik het zielig vind om haar weg te jagen. Dus een goede reden om niet van de bank te gaan om naar de kast te lopen.
Och, er zijn ergere dingen denk ikquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:24 schreef Poezebeest het volgende:
Ik weet het, maar het was een noodoplossing en ik kom eigenlijk nooit bij de mac, maar het is wel een slechte start van een goed voornemen.
Het is niet eens te eten!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Welkom!
Pas op met McDonalds: in een medium friet zitten 340 cal (in een bigmac zelfs 495)
Houden zo en welkomquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:24 schreef Poezebeest het volgende:
Ik weet het, maar het was een noodoplossing en ik kom eigenlijk nooit bij de mac.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |