die heb ik bijna allemaal gezienquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
Kwak, ik ga die website even uitspitten en als het wat lijkt dan doe ik dat wat jij zegt! Dankjewel, je bent een schat
Muizzie, zit hier wat tussen voor je?
The Notebook
Calendar Girls (over ietwat belegen chicks)
Serendipity
13 Going on 30
Music and Lyrics
50 First Dates
The Devil Wears Prada
Never been Kissed
Maid in Manhattan
Coyote Ugly
Three to Tango
Bounce
Shall we Dance
Truly Deeply Madly
The last Kiss
Ik heb nooit iets kwaads over zwahiel gezegd?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:19 schreef kwakveense het volgende:
oh en wat was iedereen ineens boos tegen zwahiel
ik vind t niet zo erg. ik herken wel ietsin dat ge-rant... hij lijkt een beetje op een van mijn beste vrenden, die doet dat live... en dan aien we m over zn hoofd en zggen "ach toch" en dan wordt ie boos
Vertel, vertelquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neem het alsjeblieft serieus! Anders ga ik je stalken met huilerige PM's over de eetproblemen die ik heb geërfd van mijn anorectische moeder
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:16 schreef kwakveense het volgende:
@ mebvruwpuff & vik: vriendinnetje van mij wil heel graag kno chirurgie gaan doen na haar co-schap daar (in een acad. ziekenhuis)
Hiervan heb ik volgens mij alleen Coyote Ugly gezien!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
Kwak, ik ga die website even uitspitten en als het wat lijkt dan doe ik dat wat jij zegt! Dankjewel, je bent een schat
Muizzie, zit hier wat tussen voor je?
The Notebook
Calendar Girls (over ietwat belegen chicks)
Serendipity
13 Going on 30
Music and Lyrics
50 First Dates
The Devil Wears Prada
Never been Kissed
Maid in Manhattan
Coyote Ugly
Three to Tango
Bounce
Shall we Dance
Truly Deeply Madly
The last Kiss
The Notebook is ook erg mooi!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Hiervan heb ik volgens mij alleen Coyote Ugly gezien!!
Heb je 'n uurtje of wat en een doos tissues?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:22 schreef Laureline het volgende:
[..]
Vertel, vertel![]()
* schenkt Zinfandel in voor CF
50 first dates, the notebook en monster-in-law zijn bezig!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:27 schreef Greys het volgende:
Co en Muis, The Noteboek MOETEN jullie een keer zien!
En Calendar Girls eigenlijk ook wel, dat is gewoon een geval apart
Wat doe je me aanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:34 schreef Greys het volgende:
Het is net een beetje wat voor chick flick je zoekt.
The Notebook en Calendar Girls zijn prachtige romantische drama's (Calendar Girls heeft ook superveel humor!).
Music and Lyrics is meer dit niveau:
Openingssong
maar daarna wordt ie lekker flauw en romantisch en voorspelbaar en klef enzo
Wil je de dropjes in de vorm van de honingraat of de korf? Er is essentieel smaakverschil, weet ik na diepgaand onderzoek van deze zak.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je 'n uurtje of wat en een doos tissues?
Doe trouwens maar honingdrop in plaats van wijn, ik moet nog pilatessen
Dat lijstje is toch best beschaafd verder?
Helpt je broertje ook? Dat is wel grappigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:10 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hej, voor je vriendje? die geeft volgens mij t zelfde practicum als mijn broertje...(ik vroeg of ie ieman met die nam kende op de opleiding) is meer begeleiden dan lesgeven toch
misschien kan je m een houten lineall geven, om stoute kinderen mee te slaan op de vingertjes!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:27 schreef Greys het volgende:
Co en Muis, The Noteboek MOETEN jullie een keer zien!
En Calendar Girls eigenlijk ook wel, dat is gewoon een geval apart
O halp. Dit is alsof ik in een nachtmerrie zit.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:44 schreef P.F het volgende:
Les 1. Het afslaan van de strawberry muffins van ColdFeet!
[ afbeelding ]
Hij zit bij mij "al" op 6.8%!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Die ga ik dan maar even téléchargen!!
yup, die geeft al 3 jaar werkgroepen en practica. nu geloof ik 1 of 2 vakken...hij heet sjoerdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Helpt je broertje ook? Dat is wel grappig
En ja zat ook al aan zoiets te denken.
echt? hm, ik heb nog nergens last van gehad. maar t grote voordeel is dat ze er echt elke maand vanaf kan... geen opzegtermijn...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:48 schreef Greys het volgende:
PF, wat zielig!![]()
Ik heb medelijden met dat dier!
Kwak, als ik op Greenchoice ga Googlen dan krijg ik ook weer allemaal nare berichten, maar dat zal dan met elke leverancier wel zijn he? Helaas maar waar. Dan maar de minst erge er uit zoeken
Ik bedoel natuurlijk book ipv boek he?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Die ga ik dan maar even téléchargen!!
Oh leuk! Ik stond van de week nog te twijfelen of ik die film zou gaan kijken, maar het is een aanrader dus?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:34 schreef Greys het volgende:
Het is net een beetje wat voor chick flick je zoekt.
The Notebook en Calendar Girls zijn prachtige romantische drama's (Calendar Girls heeft ook superveel humor!).
Music and Lyrics is meer dit niveau:
Openingssong
maar daarna wordt ie lekker flauw en romantisch en voorspelbaar en klef enzo
ik heb ze allemaal gezienquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:23 schreef Viking84 het volgende:
Ik houd niet zo van chickflicks. Zal wel komen doordat ik lesbisch ben
.
neenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:59 schreef neen het volgende:
Hoi, wat hev ik mist?
[..]
ik heb ze allemaal gezien
Ahaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:52 schreef kwakveense het volgende:
[..]
yup, die geeft al 3 jaar werkgroepen en practica. nu geloof ik 1 of 2 vakken...hij heet sjoerd
Music and Lyrics bedoel je?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh leuk! Ik stond van de week nog te twijfelen of ik die film zou gaan kijken, maar het is een aanrader dus?
nee, met zn master issie pas begonnen!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ahaik dacht dat ik me herinnerde dat jij zei dat hij pas begonnen was met studeren (maar mijn geheugen is ook erg slecht)
en Hugh Grant!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Music and Lyrics bedoel je?
Het is absoluut geen hoog niveau (zoals Calendar Girls en The Notebook) maar wel lekker simpel zalig vermaak
Greys is dat niet het bedrag waar jij het daarstraks over had?quote:Heffingskorting
Op uw voorschotbedrag wordt in 2008 ¤ 230,86 (incl. BTW) heffingskorting in mindering gebracht. De heffingskorting is een vergoeding van de overheid en geldt voor iedere aansluiting in Nederland. De hoogte van het bedrag wordt jaarlijks vastgesteld.
Inclusief gewéldige titelsong natuurlijk!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:08 schreef Muis006 het volgende:
Ik weet nog dat ik helemaal hoteldebotel was van Freddie Prinze Jr. toen ik voor het eerst she's all that zag
Good times
Kiss mequote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Inclusief gewéldige titelsong natuurlijk!
Het opzoeken op youtube duurde wat lang!quote:
Ja. Maar dat wordt dus al op je voorschot in mindering gebracht?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Greys is dat niet het bedrag waar jij het daarstraks over had?
Yep, dat is al meegenomen in al die vergelijkingssites.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Maar dat wordt dus al op je voorschot in mindering gebracht?![]()
Ik snap er echt de ballen van. Ik ga morgen wel weer de Essent bellen. Vanaf mijn werk. Oh joy
Das af en toe ook lekker hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 @ 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Music and Lyrics bedoel je?
Het is absoluut geen hoog niveau (zoals Calendar Girls en The Notebook) maar wel lekker simpel zalig vermaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |