Alleen is dat niet meer houdbaarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:27 schreef P.F het volgende:
Factor 50 voor maar 5 euro @ le action!
[ afbeelding ]
Nou ja, ik heb het toch als bodylotionquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alleen is dat niet meer houdbaar. Ik heb eens gelezen (of op tv gezien) dat zonnebrandspul beperkt houdbaar is en dat alles wat goedkoop in de schappen ligt van vorige jaren is en dus minder goed beschermt.
Die eerste heb ik al gezien!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:57 schreef Vivi het volgende:
@Muizel:
27 dresses
Monster in Law
Fools Gold (dies leuk).
Kunnen ze pleuters niet aan huis bezorgen met dit weer?
Oeh PF voelt zich op d'r teentjes getraptquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Thanks! Maar het zijn geen bhtjes maar BH's!
Sugartje: je kinderen zijn nu nog jong, het zal allicht nu nog meevallen... Maar vergis je niet in de impact die eetproblemen van ouders kunnen hebben op kinderenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:04 schreef Sugar het volgende:
@ Vivi: goede mompel.![]()
![]()
Ik eet volledig mee, tenzij ik er niet bij was met het eten (doordat ik sportte of anderszins). Ik heb alleen de pasta, rijst of aardappels weggelaten en dat is niet opgemerkt door mijn kinderen, die juist wél alles vragen wat ze vreemd vinden.
Lijf, eten, snoepen, het allemaal laten of juist doen: het is in huis uit mijn mond en in mijn zichtbare gedrag voor hen volgens mij écht geen issue. Dat vind ik óók heel belangrijk, daarom wil ik het ook met zoveel klem wel gezegd hebben.
Vandaar dat het hier misschien anders overkomt dan jij het bedoelt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:17 schreef Sugar het volgende:
Nou, serieus! Gisteren de hele dag gewerkt en tot het avondeten zat ik op 750 kcal.
Nu, begin van de middag op 1027. Ik vind dat niet grappig maar stom van mezelf. Nu kan ik sowieso vanavond niet normaal meeëten, want dan eindig ik op 1750 ofzo. En nee, dat is volgens mij niet oké om op gewicht te blijven. Helaas.
hej, voor je vriendje? die geeft volgens mij t zelfde practicum als mijn broertje...(ik vroeg of ie ieman met die nam kende op de opleiding) is meer begeleiden dan lesgeven tochquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:04 schreef Miss_S het volgende:
Ik leef ook nog
Alleen echt geen tijd om terug te lezen of ook maar iets online te doen anders dan schooldingen
Oja weet iemand misschien een leuk kleinigheidje voor iemand die net voor het eerst les heeft gegeven?
You know you love mequote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:11 schreef Laureline het volgende:
Ha, ik ben weer bijgelezen! Zag een prachtig huisje van Conleche, echt zo'n wie -heeft-er -van-mijn-bordje-gegeten-huisjeVooral de kamer met roze bloemetjesbehang en lichtblauwe deuren is prachtig, net een droom. Ik krijg er meteen zin van ons huis weer verder te schilderen!
Met dit pestweer en ziekzijn moet ik trouwens een welhaast bovenmenselijke inspanning aan de dag leggen om onder de 2000 cal te blijven. Mijn poging tot nu toe:
O: magere yoghurt appel, grapefruit-sinaasappelsap
L: 2 volkorenboterhammen pindakaas
T: 2 geroosterde volkorenboterhammen filet americain met zwarte peper en veel uitjes, honingdrop
T: halve pot citroenkwark
Straks maken we een groenteomelet met een halve kilo taugé, paprika, (lente-)ui en prei. En nu moet ik even op de crosstrainer klimmen. Donna helpt me wel over het beginmoment heen.
En Muisnu zit ik de hele tijd met de pinacoladasong in mijn hoofd, en dat komt door jou 3 topics geleden. Die kan ook op de lijst van meest belachelijke liedjes ooit!
Wat ben je toch een schat altijdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:12 schreef Greys het volgende:
Oh en Muizie, ik heb net een lijstje voor je opgeschreven met chick flicks, die ik hier zo even ga typen!
Effe PM van Kwakkie lezen!
Soms wel!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:14 schreef Laureline het volgende:
[..]
Als je ook van natworden in de regen houdt![]()
Neem het alsjeblieft serieus! Anders ga ik je stalken met huilerige PM's over de eetproblemen die ik heb geërfd van mijn anorectische moederquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:13 schreef Sugar het volgende:
En ik ben het sowieso eens met het grote gevaar wat hierin schuilt als moeder. Dat vind ik dus ook erg. Ik wil dus niet alleen voor mezelf hierin normaler worden, maar ook voor Maria en Storm.Dat is helemaal waar.
Serendipity heb ik op DVDquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
Kwak, ik ga die website even uitspitten en als het wat lijkt dan doe ik dat wat jij zegt! Dankjewel, je bent een schat
Muizzie, zit hier wat tussen voor je?
The Notebook
Calendar Girls (over ietwat belegen chicks)
Serendipity
13 Going on 30
Music and Lyrics
50 First Dates
The Devil Wears Prada
Never been Kissed
Maid in Manhattan
Coyote Ugly
Three to Tango
Bounce
Shall we Dance
Truly Deeply Madly
The last Kiss
beetje water erin en schudden... en ach... die restjes die erin blijven doe ik meestal weg...aangezien 4 blikjes bij de lidl samen 40 cent kostenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:19 schreef Syrena het volgende:
Ik gebruik pakken tomatenzooi omdat ik het leegschrapen van die blikjes echt vreselijk irritant vindEn mijn blikopener krijgt ze niet goed open, dus ik eindig dan altijd met overal smeertjes tomatenprut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |