abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65917036
O Greys ik snap je helemaal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65917037
EN NIET STIEKEM EEN SIGARETJE GAAN ROKEN!!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:21:35 #253
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65917045
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:17 schreef Sugar het volgende:
Nou, serieus! Gisteren de hele dag gewerkt en tot het avondeten zat ik op 750 kcal.
Nu, begin van de middag op 1027. Ik vind dat niet grappig maar stom van mezelf. Nu kan ik sowieso vanavond niet normaal meeëten, want dan eindig ik op 1750 ofzo. En nee, dat is volgens mij niet oké om op gewicht te blijven. Helaas.

Ik ben het sportschema al aan het bekijken.

Oh én! Conleche, dat huisje is fantastisch!
Je bent superdun, denk je nu echt dat het uitmaakt als je een dag iets teveel kcals eet? Wordt je er zelf nu niet doodmoe van om zo dwangmatig bezig te zijn de hele tijd en dat hier te posten, of vind je het leuk om steeds van die reacties te krijgen waarin wordt bevestigd hoe dun je bent? Want je wéét nu wel dat die gaan komen toch? IPV dat we gaan zeggen "Nou, Sugar, Jij verdient wel een schop hoor, met je 1000 cals en je maat XS!!!" .

Sorry, ik heb een niet zo aardige bui en ik bedoel het niet zo lullig als dat het nu mijn toetstenbord uitkomt, maar ik vraag echt af hoe het bij jou werkt in je hoofd, qua eten.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_65917050
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:21 schreef P.F het volgende:
O Greys ik snap je helemaal Nu niet gaan roken hè!!
Precies tegelijk
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:21:45 #255
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65917051
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:19 schreef Carria het volgende:
Nooit gedacht dat het regelen van elektriciteit zo ingewikkeld kon zijn

Carria heeft in NL alleen bij haar ouders en in studentenhuisvesting gewoond waarbij het bij de prijs zat inbegrepen, en in Ierland heeft het semi-staatsbedrijf nog altijd een monopolie, dus we hebben geen keus.

voor Greys. Ik ben ook een drama als ik dat soort dingen moet regelen, en ik kan me voorstellen hoe veel extra stress het geeft als het niet voor jezelf is. Je voelt je verantwoordelijk als het niet perfect geregeld is.

Maar hou vol! Het gaat helemaal goed komen!
ik heb het hier ook moeten regelen. Was wel lastig, aangezien ik bijna geen woord Zweeds spreek nog. Maar goed, veel bedrijven bellen, en het is gelukt! Nu ben ik aan het wachten op de eerste rekening...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:22:05 #256
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65917066
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:20 schreef Greys het volgende:
Co, VMW, ik belde net Essent. Knoop doorgehakt.
Ja doei, zeiden ze, niets ze flexibel en opzeggen wanneer je maar wilt!
Een jaar zit je er minimaal aan vast.

Ze liegen dus NU al tegen me

VMW, dat 'eind van deze maand' is bij elke leverancier weer anders. Volgens mij?
Co: ze doen het állemaal. De boel naaien.

En nu ben ik ff weg uit het topic want ik voel me echt zo belachelijk bizar kut, dit slaat nergens op.
Labielo has left the building!
Nou zeg!

Ik vind het geen probleem dat je hier depri bent hoor echt niet. Maar ik vind het wel een probleem dat je dan maar meteen weggaat omdat je aanneemt dat wij je dan toch maar een labielo vinden. Doe eens normaal!

Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_65917200
Ik ben zo dom, ik zit kou te lijden in m'n kamertje, vergeet ik helemaal dat ik een verwarming en een trui heb
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:25:19 #258
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65917210
euhm ik betaal hier 50 euro electra voor mijn appartementje. En ik kook en verwarm ook electrisch. Winters zijn duurder maar in de eerste twee maanden betaalde ik echt niks uitgerekend dat ik 24 euro in 2 maanden verbruikt had. Leven de ramen op het zuiden!

Mijn leverancier stelde het voorschot niet vast dat deed IK! Kon alles in vullen wat ik wilde. heb maar 50 gedaan.

En ik doe aan de milieuvriendelijkste vorm van energie, Keiharde nuke powerrrrrrr! 94,1% Nucleaire energie
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_65917230
quote:
Dan kost het hooguit ¤ 50,00 om op te zeggen.
http://www.consuwijzer.nl(...)e/De_opzegvergoeding

Komt goed Greys.
pi_65917293
Factor 50 voor maar 5 euro @ le action!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:27:27 #261
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65917307
ik heb zin om naar de supermarkt te wandelen en wat lekkers te halen! Want ik ben nog niet buiten geweest vandaag, en heb zin in wat lekkers!
pi_65917332
Zwahiel, het risico met een laag voorschot is dat je later moet bijbetalen... Nou ja.

Wij betalen 100 euro per maand voorschot voor aan appartementje van ruim 100 m2, en volgens mij krijgen we volgend jaar een verlaging.

Wat mis ik trouwens? Wat postte Betty?
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:28:13 #263
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_65917340
quote:

Ze liegen dus NU al tegen me

VMW, dat 'eind van deze maand' is bij elke leverancier weer anders. Volgens mij?
Co: ze doen het állemaal. De boel naaien.

En nu ben ik ff weg uit het topic want ik voel me echt zo belachelijk bizar kut, dit slaat nergens op.
Labielo has left the building!
je kan altijd wisselen maar vaak niet zonder opzegboete. nu is de nieuwe leverancier vaak wel weer bereid dit over te nemen.
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:28:38 #264
148689 Muis006
pi_65917364
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:28 schreef ColdFeet het volgende:
Zwahiel, het risico met een laag voorschot is dat je later moet bijbetalen... Nou ja.

Wij betalen 100 euro per maand voorschot voor aan appartementje van ruim 100 m2, en volgens mij krijgen we volgend jaar een verlaging.

Wat mis ik trouwens? Wat postte Betty?
Je moet maar even bij active topics koekeloeren en een post van betty aanklikken. Ze post steeds hetzelfde.
pi_65917377
Greysss je gaat toch niet weg omdat je denkt dat wij denken dat je stom bent?? Want dat ben je niet! Dingen met geld en vooral geld van een ander zijn gewoon moeilijk!!
pi_65917389
Ik woon in een koude tochthut Met een koukleum
We bivakkeren nu gewoon onder onze grote roze deken op de bank als we TV kijken, en dromen van een huis met vloerverwarming, dubbel glas en isolatiematten van een meter dik

O: Brinta met zoetstof
T: Twee kleine sneetjes met krabsalade
L/D: Kom soep met BH met rookvlees
T: BH rookvlees
T: Yoghurt met zoetstof

BH= Boterham
pi_65917447
Over BH's gesproken, ik heb twee nieuwe! Ik had namelijk al minstens een half jaar geen nieuw ondergoed gekocht en nog maar 2 goede BH's en eentje met sperma vlekken (opgedroogde nagellak, maar daar denk je natuurlijk niet meteen aan..)
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:31:41 #268
244125 laziness
pi_65917506
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:30 schreef P.F het volgende:
Over BH's gesproken, ik heb twee nieuwe! Ik had namelijk al minstens een half jaar geen nieuw ondergoed gekocht en nog maar 2 goede BH's en eentje met sperma vlekken (opgedroogde nagellak, maar daar denk je natuurlijk niet meteen aan..)
Een bh ging tijdens de tijd van de maand bij mij zo schuren en irriteren dat ik momenteel helemaal geen bh draag. Terwijl ik er zo'n twintig heb
pi_65917602
Ik twijfel alleen nog een beetje! Eentje staat heel mooi (ik krijg er van die afdakborsten van) maar is van een beetje ruwe stof. Die andere zit mooi en is wel mooi.

Ik wou een super push up bij de H&M kopen maar ik heb altijd 70B maar met deze BH zag je een borst boven m'n BH (Die stak verder uit dan de BH zelf ) Echt raar.. En ik weet zeker dat ik geen C heb want volgens zo een dure lingerie zaak heb ik AA
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:34:11 #270
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65917616
ik draag ook geen bh vandaag. Heerlijk! Heb toch een heel groot sweatshirt aan, dus je ziet het ook niet!
pi_65917646
Misschien klopt de maat van de bh gewoon niet? Je kunt altijd C proberen als B niet goed zit.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_65917660
Voor de dames die op zoek zijn naar een baan; gooi vooral je CV op Monsterboard. Ik krijg nu geloof ik iedere dag wel een vacature doorgemaild die bij mij past (vinden zij dan) op basis van een CV wat ik 4 maanden geleden online heb gegooid!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:35:58 #273
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65917686
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:21 schreef Vivi het volgende:

[..]

Je bent superdun, denk je nu echt dat het uitmaakt als je een dag iets teveel kcals eet? Wordt je er zelf nu niet doodmoe van om zo dwangmatig bezig te zijn de hele tijd en dat hier te posten, of vind je het leuk om steeds van die reacties te krijgen waarin wordt bevestigd hoe dun je bent? Want je wéét nu wel dat die gaan komen toch? IPV dat we gaan zeggen "Nou, Sugar, Jij verdient wel een schop hoor, met je 1000 cals en je maat XS!!!" .

Sorry, ik heb een niet zo aardige bui en ik bedoel het niet zo lullig als dat het nu mijn toetstenbord uitkomt, maar ik vraag echt af hoe het bij jou werkt in je hoofd, qua eten.
Ik snap best dat je zo reageert, ook Motorbloempje en de anderen. Dat vind ik niet gek of onaardig.

Ik post dat, omdat ik echt denk: als ik mezelf nu een halt toe roep en iemand van hier even zegt: vanavond gewoon alleen maar groente en gekookt ei, dan heb ik daar even houvast aan. Dan zit ik niet meer met het idee dat het mis is vandaag en is het weer oké. Dus ik zet het hier neer omdat ik het dan even voor mezelf duidelijk heb neergezet én omdat ik merk dat de mensen hier zinnige tips hebben over hoe het dan nog gewoon een prima dag kan zijn.
Ik heb alleen zelf dus al een bluh-gevoel bij die 1000+ kcal, terwijl dat inderdaad niet nodig is. Dat had ik niet zelf bedacht, ik vond het echt erg veel. De reacties daarop helpen dus wel om het in een realistischer daglicht te zetten.

Ik weet niet of dit zo te volgen is?

En daarbij speelt dat ik niet lang in mijn hoofd kan houden (blijkbaar) dat het oké is nu en dat ik niet elke dag minder hoef te eten dan de dag ervoor, bij wijze van spreken. Dat beklijft niet, het idee van tevreden zijn en zo stabiel willen blijven. Vandaar waarschijnlijk dat ik steeds weer denk aan onder de 1400 blijven én dat ik het ook lastig vind om dingen als 'je bent slank' aan te nemen. Het is echt geen onwil. Het is wel iets wat ik niet kan kennelijk. Ook niet leuk. En moe word ik er ook wel van, ja.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65917696
't Zou inderdaad ook gewoon aan de pasvorm van de BH kunnen liggen.
pi_65917719
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:34 schreef AKnynke het volgende:
ik draag ook geen bh vandaag. Heerlijk! Heb toch een heel groot sweatshirt aan, dus je ziet het ook niet!
Ah Nynke, als ik aan jou denk, denk ik aan BH-loze dagen
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 februari 2009 @ 16:37:01 #276
163650 Greys
pi_65917744
Liefjes, ik zeik al twee topics lang over hetzelfde. Ik baal gewoon van mezelf momenteel en als ik hier blijf rondhangen wordt dat alleen maar erger. Kom er gewoon niet uit, ik lul en denk mezelf in de knoop. Dit is altijd al mijn zwakke punt geweest en nu word ik er weer even mee geconfronteerd en daar baal ik gigantisch van. Klinkt voor een ander vast onbegrijpelijk, ik kan het ook niet beter uitleggen. Soms zit ik mezelf gewoon enorm in de weg en dit is zo'n moment
En dan schaam ik me dat ik er al zo lang over zeur en wik en weeg en dan voel ik me nog rotter en... Het is ontzettend oninteressant voor jullie. Excuus.

En ik ga niet roken. Beloofd. Maar wel even een zak chips eten ofzo en een potje janken.
Gewoon omdat het kan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:37:51 #277
148689 Muis006
pi_65917781
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:37 schreef Greys het volgende:
Liefjes, ik zeik al twee topics lang over hetzelfde. Ik baal gewoon van mezelf momenteel en als ik hier blijf rondhangen wordt dat alleen maar erger. Kom er gewoon niet uit, ik lul en denk mezelf in de knoop. Dit is altijd al mijn zwakke punt geweest en nu word ik er weer even mee geconfronteerd en daar baal ik gigantisch van. Klinkt voor een ander vast onbegrijpelijk, ik kan het ook niet beter uitleggen. Soms zit ik mezelf gewoon enorm in de weg en dit is zo'n moment

En ik ga niet roken. Beloofd. Maar wel even een zak chips eten ofzo en een potje janken.
Gewoon omdat het kan.
Boo waarom is Bleiswijk zo ver weg?
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:40:09 #278
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65917870
Hè Greys, bah zeg, dat het zo voor je uitpakt.
Je bent iets heel liefs aan het doen voor een ander en in plaats van trots en blij met jezelf te zijn, loopt het zo.

Ik hoop dat het vlug wegebt.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65917877
Sorry voor mijn gespam, even wat vrolijkheid in dit topic brengen met plaatjes Niet lullig bedoeld!!

Die rechter is alleen nog donkerder, mijn camera maakt ze nog al flets.. En die rode vond ik een beetje kerst/ordi. Maar ik ben vaak veel te degelijk gekleed dus dat kon wel. Denk ik. En nog twijfel ik
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:40:24 #280
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65917890
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ah Nynke, als ik aan jou denk, denk ik aan BH-loze dagen
of dat nu een compliment is, dat weet ik niet! Maarre, als jullie ooit eens naar het Noorden komen doe ik een BH aan hoor!
pi_65917896
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:35 schreef Sugar het volgende:

[..]

verhaal
Ik vind dat best een ernstig probleem en ik weet niet of dit topic genoeg is voor je. Vooral omdat je een eetstoornisverleden hebt en ik denk, eerlijk gezegd, nóg hebt. Ik denk dat je het misschien nog even moet aanzien, maar dan toch echt aan de bel moet gaan trekken.
pi_65917937
quote:
En dan schaam ik me dat ik er al zo lang over zeur en wik en weeg en dan voel ik me nog rotter en... Het is ontzettend oninteressant voor jullie. Excuus.

Gewoon omdat het kan.
Het klinkt niet onbegrijpelijk, ik heb er ook veel last van gehad. En ik weet dat het overgaat en ook dat ze je geen zeikerd vinden hier

Ga lekker chips eten, beetje janken en Oprah kijken, met een dekentje op de bank
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:42:06 #283
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65917949
moehoe

net weer thuis van werken en ben helemaal kapot...
jammer genoeg om 19 uur nog een afspraak bij de hypotheekadviseur....

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_65917951
quote:

Gewoon omdat het kan.
Greys
Kun je niet vragen of je man er heel even een heldere blik op werpt?
pi_65917955
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:40 schreef P.F het volgende:
Sorry voor mijn gespam, even wat vrolijkheid in dit topic brengen met plaatjes Niet lullig bedoeld!!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Die rechter is alleen nog donkerder, mijn camera maakt ze nog al flets.. En die rode vond ik een beetje kerst/ordi. Maar ik ben vaak veel te degelijk gekleed dus dat kon wel. Denk ik. En nog twijfel ik
Ik vind die rechter mooi! Zit er een broekse bij??
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:43:02 #286
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65917977
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:40 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

die paarse is leuk! Ik wil binnenkort ook weer een nieuwe. Waarschijnllijk ga ik zondag (voor het eerst sinds een heeeeeeele lange tijd, al voor de kerst), weer eens een hele dag met het vriendje doorbrengen, misschien wel even naar Stockholm ofzo. En dan kunnen we shoppen!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:43:33 #287
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65917994
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:35 schreef Sugar het volgende:

[..]

Ik snap best dat je zo reageert, ook Motorbloempje en de anderen. Dat vind ik niet gek of onaardig.

Ik post dat, omdat ik echt denk: als ik mezelf nu een halt toe roep en iemand van hier even zegt: vanavond gewoon alleen maar groente en gekookt ei, dan heb ik daar even houvast aan. Dan zit ik niet meer met het idee dat het mis is vandaag en is het weer oké. Dus ik zet het hier neer omdat ik het dan even voor mezelf duidelijk heb neergezet én omdat ik merk dat de mensen hier zinnige tips hebben over hoe het dan nog gewoon een prima dag kan zijn.
Ik heb alleen zelf dus al een bluh-gevoel bij die 1000+ kcal, terwijl dat inderdaad niet nodig is. Dat had ik niet zelf bedacht, ik vond het echt erg veel. De reacties daarop helpen dus wel om het in een realistischer daglicht te zetten.

Ik weet niet of dit zo te volgen is?

En daarbij speelt dat ik niet lang in mijn hoofd kan houden (blijkbaar) dat het oké is nu en dat ik niet elke dag minder hoef te eten dan de dag ervoor, bij wijze van spreken. Dat beklijft niet, het idee van tevreden zijn en zo stabiel willen blijven. Vandaar waarschijnlijk dat ik steeds weer denk aan onder de 1400 blijven én dat ik het ook lastig vind om dingen als 'je bent slank' aan te nemen. Het is echt geen onwil. Het is wel iets wat ik niet kan kennelijk. Ook niet leuk. En moe word ik er ook wel van, ja.
Ik zit na te denken waarom ik zo geergerd raak door dat soort posts van jou, en ik denk dat het komt dat ik er gewoon boos van wordt dat je je leven zo laat bepalen door zoiets stupides en triviaals als calorieen tellen, terwijl, zoals ik al eerder zei, je echt uit zoveel meer bestaat dan 100 gram, of zelfs 5 kilo meer of minder, Ik zou zo graag zien dat je eens wat meer zou genieten van je zegeningen. Het lijkt alsof je volledig geconsumeerd wordt door je wel of niet slank genoeg zijn, zodanig dat al het andere op de ahctergrond raakt. Maar misschien doe je dat genieten ook wel en komt dat gewoon niet over hier.
pi_65918012
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:41 schreef Syrena het volgende:
Ga lekker chips eten, beetje janken en Oprah kijken, met een dekentje op de bank
Een buitengewoon verstandige opmerking van Syrena!
Dat je het nu even niet geregeld krijgt, maakt je nog geen all-over failure. Neem even afstand, overleg vanavond even met je meneer en klaar!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:44:55 #289
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65918044
quote:

Gewoon omdat het kan.
Lekker troeltje ben je ook he
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:45:15 #290
148689 Muis006
pi_65918057
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:41 schreef Syrena het volgende:

[..]
Ik krijg meteen zelf zin om dat te doen
pi_65918107
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik vind die rechter mooi! Zit er een broekse bij??
Ja! En er was ook een onderbroekje van!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:47:20 #292
244125 laziness
pi_65918109
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:43 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik zit na te denken waarom ik zo geergerd raak door dat soort posts van jou, en ik denk dat het komt dat ik er gewoon boos van wordt dat je je leven zo laat bepalen door zoiets stupides en triviaals als calorieen tellen, terwijl, zoals ik al eerder zei, je echt uit zoveel meer bestaat dan 100 gram, of zelfs 5 kilo meer of minder, Ik zou zo graag zien dat je eens wat meer zou genieten van je zegeningen. Het lijkt alsof je volledig geconsumeerd wordt door je wel of niet slank genoeg zijn, zodanig dat al het andere op de ahctergrond raakt. Maar misschien doe je dat genieten ook wel en komt dat gewoon niet over hier.
Ik merk dat ik me erger omdat Sugar gewoon structureel te weinig eet en erbij nog flink sport en twee kinders heeft. Het lijkt me gewoon niet gezond voor je lichaam en ik maak me zorgen. Ze is het dunst van allemaal maar eet het minst lijkt het.
Als ze heel lang zo doorgaat gaat er gebeuren waar ze zo bang voor is. Met maar iets meer eten komt ze al aan. Niet verwonderlijk als je lichaam dagelijks te weinig binnen krijgt.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 februari 2009 @ 16:47:55 #293
163650 Greys
pi_65918124
Mijn meneer zit in Schotland
Maar ik kap wel met het energiegelul, al baal ik er echt nog steeds gigantisch van dat ik zoiets 'simpels' niet zonder gedoe kan regelen. Dat ik weer bang ben dat ik iets verkeerd doe en me aan alle kanten het zweet uitbreekt. Hmpf....

PF, ik vind ze allebei prachtig! Maar die rechter het allermooist
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:48:09 #294
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65918134
Mooi PF, sexy, en dan onder een zakelijk blousje met een beetje subtiele inkijk op de juiste momenten....

Zo, ik ga de kou weer in, kind halen en dan lekker curry maken met PATAK!!!

En een fles wijn halen.
pi_65918156
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:44 schreef ColdFeet het volgende:
Dat je het nu even niet geregeld krijgt, maakt je nog geen all-over failure. Neem even afstand, overleg vanavond even met je meneer en klaar!
Dat dus. Mannen vinden dit soort dingen uitzoeken veel leuker.
Is 'ie al weer terug?
pi_65918181
Dank allemaal! Maar van die rode krijg ik zulke leuke borsten en hij is zo fijn ordinair dat ik die ook hou! De rode is een setje, de paarse is een setje met 2 strings en dit alles voor 37 euro! *spinazie smiley*

Over spinazie gesproken: Die moet ik snel van het vuur halen
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:49:58 #297
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65918197
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:47 schreef laziness het volgende:

[..]

Ik merk dat ik me erger omdat Sugar gewoon structureel te weinig eet en erbij nog flink sport en twee kinders heeft. Het lijkt me gewoon niet gezond voor je lichaam en ik maak me zorgen. Ze is het dunst van allemaal maar eet het minst lijkt het.
Als ze heel lang zo doorgaat gaat er gebeuren waar ze zo bang voor is. Met maar iets meer eten komt ze al aan. Niet verwonderlijk als je lichaam dagelijks te weinig binnen krijgt.
* Vivi Mompelt iets over voorbeeld zijn van haar dochter...
pi_65918294
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:47 schreef Greys het volgende:
Maar ik kap wel met het energiegelul, al baal ik er echt nog steeds gigantisch van dat ik zoiets 'simpels' niet zonder gedoe kan regelen. Dat ik weer bang ben dat ik iets verkeerd doe en me aan alle kanten het zweet uitbreekt. Hmpf....

Boeien. Jij kunt weer andere dingen heel goed. Lieve kadootjes uitzoeken voor je zus, bijvoorbeeld. En schilderen.

Nou, boeien dan als je geen held bent in het afsluiten van energiecontracten
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:52:56 #299
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65918299
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:47 schreef Greys het volgende:

kun je niet iets anders uit je zus' handen nemen, en haar zelf de verantwoordleijkheid over haar toekomstige eigen financieen geven? DAt jij iets regelt wat niet elke maand geld kost oid! Maar goed, snap ook dat ivm werktijden het lastig is...
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:53:42 #300
148689 Muis006
pi_65918325
Greysie,

Heb jij nog ultimate chickflick-tips? Ik wilde Sweet Home Alabama tjoepen maar ik kan geen goede torrent vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')