Ja, het gaat sloom vandaag!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:59 schreef Liejannuh het volgende:
Al 3 minuten open en pas 1 reactie???
Het was ik!, kon geen hippe volle topictitel bedenken, dus dan wordt ie vast niet gevondenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:59 schreef Liejannuh het volgende:
Al 3 minuten open en pas 1 reactie???
ik ben sloom vandaag. 2 artikelen gelezen, voor de rest nog niets nuttigs gedaan en het is al 1 uur....nu als lunch m'n beetje couscoussalde.quote:
Uitje en knoflook fruiten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:44 schreef Sugar het volgende:
Maar weet je? Ik weet niet eens hoe je het beste zelf lasagna of pastasaus maakt!Bij mij wordt het altijd een beetje zure net niet-meuk.
Ik denk dat het grootste struikelblok is dat er 'zomer' in de TT staat. Het is ronduit kutweerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het was ik!, kon geen hippe volle topictitel bedenken, dus dan wordt ie vast niet gevonden
Ohja. Hoe freudiaansquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik denk dat het grootste struikelblok is dat er 'zomer' in de TT staat. Het is ronduit kutweer
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:07 schreef Muis006 het volgende:
Ik denk dat het grootste struikelblok is dat er 'zomer' in de TT staat. Het is ronduit kutweer
ik wil dat het gaat dooien zodat ik fatsoenlijk kan fietsen!quote:
Maar vanochtend sneeuwde het hier en dat was zo mooiquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Omdat ik net te horen heb gekregen dat ze me aan het eind van mn contract eruit gooien. Kredietcrisis, geen complete match, teveel uur..quote:
Stomme Helga!quote:
Jij ook al...welkom bij de club. Gelukkig laten ze het jou nog ruim bijtijds weten!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:25 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Omdat ik net te horen heb gekregen dat ze me aan het eind van mn contract eruit gooien. Kredietcrisis, geen complete match, teveel uur..
Hmmm dat is wel een goeie! Ik heb ook lang geen ei meer gehad.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:26 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Stomme Helga!
Maar.... je wilde toch al wat nieuws en dat gaat je vast lukken!
Muis, waar heb je zin in? Kun je niet een lekkere salade maken? Of een paar bruine boterhammen met een eitje ofzo?
Uit noodzaak laatst geleerd:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ik krijg de tomatenvelletjes nooit helemaal weggesudderd, ook niet van de SHE saus. En dus sta ik dan een eeuwigheid te vissen.
Overigens, over pakjes en zakjes. Dit is een heel handig topic met daarin de recepten om zelf, zonder pakjes of zakjes, de wereldgerechten na te maken:
Knorr Wereldgerechten - De ECHTE recepten!
En dan meteen een vraag voor de culi's die hier zitten, weet iemand hoe je lekker je bami en/of nasi kruid zonder zo'n kant en klaar zakje van conimex daarvoor te gebruiken? Want die gebruik ik dus wel nog steeds omdat ik niet weet hoe ik de boel anders aan moet maken.
Probeer wat regelmaat voor jezelf te creeren. Doe inspiratie op uit de lijstjes en ga gezond eten. Je lichaam heeft best een opdonder gehad van al die bestralingen, dus daar mag je best lief voor zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hmmm dat is wel een goeie! Ik heb ook lang geen ei meer gehad.
Ik ben maar wat aan het kutten op het moment, ook wat eten betreft. Dus dadelijk ga ik lunchen en sporten en douchen en opruimen etc.
Ja heb je helemaal gelijk in, het valt me alleen zo zwaar. Ik ben nog steeds ontzettend verkouden en ik merk gewoon dat ik nog vermoeider ben. Ik heb ook last van mijn ogen enzo. En als ik me lichamelijk niet lekker voel heb ik meteen nergens meer zin in.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:31 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Probeer wat regelmaat voor jezelf te creeren. Doe inspiratie op uit de lijstjes en ga gezond eten. Je lichaam heeft best een opdonder gehad van al die bestralingen, dus daar mag je best lief voor zijn.
Hoelang moet de SHE-saus sudderen dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ik krijg de tomatenvelletjes nooit helemaal weggesudderd, ook niet van de SHE saus. En dus sta ik dan een eeuwigheid te vissen.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:21 schreef Anosmie het volgende:
Ohja: vanaf 1/4 sta ik op straat.
We hebben alleen appels, peren en mandarijnen. En appel/mandarijnsmoothie is niet mijn favorietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:33 schreef Liejannuh het volgende:
Ga fruit eten dan!
Lekker sinasappeltjes uitpersen enzo. Maak een lekkere fruit smoothie voor jezelf!
Welkom!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:36 schreef MaxC het volgende:
*Meld
Sinds een jaar ben ik uit mijn groeispurt waardoor ik precies evenveel eet als de laatste jaren maar nu ineens heel hard aankom. Wil voor de zomer 10 kilo afvallen en ben ik tevreden.
En er is geen supermarkt in de buurt?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
We hebben alleen appels, peren en mandarijnen. En appel/mandarijnsmoothie is niet mijn favoriet
Jawel, ik zit alleen nog in pyjamaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:39 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
En er is geen supermarkt in de buurt?
Eigenlijk moet iedereen verplicht een bak fruit in de diepvries hebben.En dan het liefste frambozen.
Ik maak het ongeveer net zo. De basis is bij mij altijd gepureerde tomaten / gepelde tomaten uit blik / verse tomaten en daar gooi ik ui, knoflook en kruiden bij. Eventueel nog wijn en dan zo lang mogelijk laten pruttelen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:36 schreef Carria het volgende:
Het geheim van een goede tomatensaus is inderdaad vooral veel tijd. Ik gebruik meestal gewoon blikken tomaten: uitje fruiten, knoflook en chilli erbij, gehakt beetje aanbraden, blikken tomaten erbij, zo lang mogelijk laten pruttelen. Zout/peper en kruiden naar smaak toevoegen. Voor extra smaak beetje wijn toevoegen. (En dan moet je natuurlijk de rest van de fles leegdrinken, anders is het zonde)
Ik ben 1.88m, 90 kilo en per week voetbal ik ongeveer 2 keer anderhalf uur. Grootste probleem is dat ik ongelofelijk veel van het avondeten houd en vooral veel vlees. Vind het moeilijk om daar te minderen. Had al een beetje mijn eigen dieet bedacht maar dat werkt (nog) niet: s'ochtends 2/3 stuks fruit of 2 boterhammen. Rest van de dag alleen stukken fruit en 'normaal' avondeten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Welkom!
Haalbaar doel lijkt me![]()
Hoe zwaar en lang ben je, wat doe je aan lichaamsbeweging, wat eet je en wat ga je doen?
Hup! Aankleden, naar de supermarkt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jawel, ik zit alleen nog in pyjamaen ik vind frambozen echt heerlijk! Alleen zijn ze zo duur nu
Iets van 2-3 of 3-4 uur ofzo. Maar ze gaan er heel in en dan moet je gewoon wachten tot ze vanzelf oplossen. Ik ben bang dat ik het vuur te laag laat staan ofzo, maar ik heb de hele boel ook al eens een keer flink verbrand.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hoelang moet de SHE-saus sudderen dan?
Bij mij lukt het namelijk altijd wel. Maar misschien ligt het ook de soort tomaten?
Ik neem meestal goedkope waterballetjes.![]()
[..]
![]()
Had je al sollicitaties lopen?
Diepvriesframbozen?!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hup! Aankleden, naar de supermarkt.
Bij de AH hebben ze diepvriesframbozen, 300 gram voor 2,11 ofzo. Uitstekend geschikt voor in je yoghurt, smoothie of cheesecake.
Daarom snij ik alles klein als ik pastasaus maakquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Iets van 2-3 of 3-4 uur ofzo. Maar ze gaan er heel in en dan moet je gewoon wachten tot ze vanzelf oplossen. Ik ben bang dat ik het vuur te laag laat staan ofzo, maar ik heb de hele boel ook al eens een keer flink verbrand.
Wrsch moet het, nadat de boel ingestort is nog een uur of 2 pruttelen voor die vellen weg zijn dan?
Regelmaat is zo belangrijk. Geen lunch overslaan dus. Want dan heb je enorm veel honger tegen de tijd dat je aan je diner gaat beginnen en dan val je bijna om en ga je ontzettend veel eten!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:43 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ik ben 1.88m, 90 kilo en per week voetbal ik ongeveer 2 keer anderhalf uur. Grootste probleem is dat ik ongelofelijk veel van het avondeten houd en vooral veel vlees. Vind het moeilijk om daar te minderen. Had al een beetje mijn eigen dieet bedacht maar dat werkt (nog) niet: s'ochtends 2/3 stuks fruit of 2 boterhammen. Rest van de dag alleen stukken fruit en 'normaal' avondeten.
Ik ben zeker geen voedingsdeskundige, maar volgens mij heeft fruit als nadeel:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:43 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ik ben 1.88m, 90 kilo en per week voetbal ik ongeveer 2 keer anderhalf uur. Grootste probleem is dat ik ongelofelijk veel van het avondeten houd en vooral veel vlees. Vind het moeilijk om daar te minderen. Had al een beetje mijn eigen dieet bedacht maar dat werkt (nog) niet: s'ochtends 2/3 stuks fruit of 2 boterhammen. Rest van de dag alleen stukken fruit en 'normaal' avondeten.
kijk maar!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Diepvriesframbozen?!
Ik wist niet eens dat dat bestond
Bij mij gaan ze er in kwarten in en pruttelen dan anderhalf uur op een redelijke vlam, niet de allerlaagste stand dus. In een hapjespan met het deksel erop.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
Iets van 2-3 of 3-4 uur ofzo. Maar ze gaan er heel in en dan moet je gewoon wachten tot ze vanzelf oplossen. Ik ben bang dat ik het vuur te laag laat staan ofzo, maar ik heb de hele boel ook al eens een keer flink verbrand.
Wrsch moet het, nadat de boel ingestort is nog een uur of 2 pruttelen voor die vellen weg zijn dan?
Gewone, simpele tomaten van de hoogvliet ofzo. Niet echt iets bijzonders.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Bij mij gaan ze er in kwarten in en pruttelen dan anderhalf uur op een redelijke vlam, niet de allerlaagste stand dus. In een hapjespan met het deksel erop.
Met welke tomaten doe jij het dan?
Ook goedkope waterballonnetjes, of roma's ofzo?
Oh, dat is ook wel een goeie!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Een vlamverdeler eronder werkt ook goed, dat gebruik ik altijd bij mijn stoofpotjes!
Instant happiness: paar sinaasappeltjes uitpersen, flinke handvol diepvriesframbozen erbij, pureren, tadaaah: blij rode, koude meuk met pitamientjes! Nog lekker ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jawel, ik zit alleen nog in pyjamaen ik vind frambozen echt heerlijk! Alleen zijn ze zo duur nu
Mijn vriend was net onderweg van zijn huis naar het mijne, dus hij is even bij de supermercado geweest en heeft banenen en diepvriesbosvruchten meegenomenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Instant happiness: paar sinaasappeltjes uitpersen, flinke handvol diepvriesframbozen erbij, pureren, tadaaah: blij rode, koude meuk met pitamientjes! Nog lekker ook
dat zuigtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:25 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Omdat ik net te horen heb gekregen dat ze me aan het eind van mn contract eruit gooien. Kredietcrisis, geen complete match, teveel uur..
Welkom, en natuurlijk veel succes!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:36 schreef MaxC het volgende:
*Meld
Sinds een jaar ben ik uit mijn groeispurt waardoor ik precies evenveel eet als de laatste jaren maar nu ineens heel hard aankom. Wil voor de zomer 10 kilo afvallen en ben ik tevreden.
Ik niet want 1000 kcal is prima op dit tijdstip. Je mag tenslotte er nog 900quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:09 schreef Sugar het volgende:
Gaat bluh vandaag. Al meer dan 1000 kcal.
Wie schopt me?
Welkom!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:43 schreef MaxC het volgende:
[..]
En die zijn nog haske lekker ook! Had laatst een hele zak gekocht bij de C1000 en gebruikt voor op mijn cheesecake!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Diepvriesframbozen?!
Ik wist niet eens dat dat bestond
Als je dat teveel vindt: ga sporten! Maar het lijkt mij prima voor op-gewicht-blijven!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:09 schreef Sugar het volgende:
Wie schopt me?
Ik ook! Maar ze dreven mooi wel naar bovenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
En die zijn nog haske lekker ook! Had laatst een hele zak gekocht bij de C1000 en gebruikt voor op mijn cheesecake!
voor 1x maakt dat echt helemaal niks uit, al helemaal niet als je gewoon op gewicht wil blijven..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:09 schreef Sugar het volgende:
Wie schopt me?
Ik wilde ze ook bovenop!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ook! Maar ze dreven mooi wel naar bovenBij jou ook?
Je bedoelt zeker "pas 1000 kcal?" Sluipt er snel in hè, die typefoutjesquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:09 schreef Sugar het volgende:
Wie schopt me?
Oew, ik heb ze nog niet gespot bij de C1000! Van de week nog maar even kijken als ik daar toch ben om nog wat meer kogelbiefstuk te scoren.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
En die zijn nog haske lekker ook! Had laatst een hele zak gekocht bij de C1000 en gebruikt voor op mijn cheesecake!
Da's balen...quote:
Je hebt nog steeds minimaal 500 kcal om te besteden aan je avondeten dus er is nog niks verloren.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:09 schreef Sugar het volgende:
Wie schopt me?
Ja, in de vriezerkast lagen ze bij mij (je hebt van die vriezerbakken en vriezerkasten, snappie dan wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Oew, ik heb ze nog niet gespot bij de C1000! Van de week nog maar even kijken als ik daar toch ben om nog wat meer kogelbiefstuk te scoren.
Jemig Suug, hier moet ik je even aan je oor trekken hoor, sorry.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:17 schreef Sugar het volgende:
Nou, serieus! Gisteren de hele dag gewerkt en tot het avondeten zat ik op 750 kcal.
Nu, begin van de middag op 1027. Ik vind dat niet grappig maar stom van mezelf. Nu kan ik sowieso vanavond niet normaal meeëten, want dan eindig ik op 1750 ofzo. En nee, dat is volgens mij niet oké om op gewicht te blijven. Helaas.
Ik ben het sportschema al aan het bekijken.
Oh én! Conleche, dat huisje is fantastisch!![]()
![]()
Als je nu die banenen even in stukjes invriest, dan krijg je zo'n lekker smoothie!!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn vriend was net onderweg van zijn huis naar het mijne, dus hij is even bij de supermercado geweest en heeft banenen en diepvriesbosvruchten meegenomen
Ja?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je nu die banenen even in stukjes invriest, dan krijg je zo'n lekker smoothie!!!
Oke, ik ben net helemaal koudgeijsregend, maar heb wel heerlijk een uur gesport en mag nu van mezelf in een warm bad.![]()
Anos, das behoorlijk kut. Je wilde wel weg natuurlijk, maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat ze jou niet kunnen missen. Ik wed dat die Helga damit zu tun heeft. Maar wat Tink zeg;, als je ontslagen wordt is dat uitkeringstechnisch wel beter en kan je rustig naar je droombaan zoeken.
Frankrijk is idd een mix van onze 2 inrichtingen het is ook het enige huisje waar ik aan gehecht ben, buiten mijn eigen huisje dan en jij haat mij helemaal niet, want we hebben dit jaar toch een puppelmeet daaro!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:11 schreef Greys het volgende:
Welkom MaxC!
Vikje, gefeliciteerd!
Co, het IS dat ik zo van je hou, anders had ik je gehaat om dat mooie huisje, bofkont! Ik herken direct de inrichting/smaak van België en ook een beetje van jouw eigen huisje!
Viev, wat voor werk doe jij dan, twee dagen vanuit huis?
Hoi lieve allemaal!![]()
Ik ga maar eens aan de administratieve rompslomp van zusje beginnen. Heb nog steeds geen flauw benul welke energieleverancier ik moet kiezen. Denk dat ik maar gewoon Essent neem voor haar.
Sorry, en nu ga ik het ook zeggen: Doe-nor-maal. 1750 was toch helemaal niet teveel voor jou om op gewicht te blijven? Of herinner ik me het verkeerd? Wat was je BMR ook alweer? En met hoeveel kcal blijf je gewoon op gewicht? Jij zat toch nog hoger dan ik? Ik eet zelfs meer, sport minder en blijf al maanden op gewicht.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:17 schreef Sugar het volgende:
Nou, serieus! Gisteren de hele dag gewerkt en tot het avondeten zat ik op 750 kcal.
Nu, begin van de middag op 1027. Ik vind dat niet grappig maar stom van mezelf. Nu kan ik sowieso vanavond niet normaal meeëten, want dan eindig ik op 1750 ofzo. En nee, dat is volgens mij niet oké om op gewicht te blijven. Helaas.
Van 1 dagje wat meer eten kom je echt niet meteen aan hoor. Bij mensen die niet lijnen zit er nog veel meer variatie in en die blijven uiteindelijk ook ongeveer even zwaar. Als je morgen je oude hoeveelheden weer aanhoudt kan je lichaam dat best rechttrekken. Of je ziet dit als de eerste stap om je dagelijkse energie-inname te verhogen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:17 schreef Sugar het volgende:
Haar onderhoudsniveau is 1900 en op haar eigen post reageer ik maar niet eens want ik zou haar daarvoor als nog die schop onder haar hol willen geven.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Sorry, en nu ga ik het ook zeggen: Doe-nor-maal. 1750 was toch helemaal niet teveel voor jou om op gewicht te blijven? Of herinner ik me het verkeerd? Wat was je BMR ook alweer? En met hoeveel kcal blijf je gewoon op gewicht? Jij zat toch nog hoger dan ik? Ik eet zelfs meer, sport minder en blijf al maanden op gewicht.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:17 schreef Sugar het volgende:
![]()
You lucky cow! Ik zit hier met een zeiknatte spijkerbroek op mijn werk. Het waaide zo hard na het zwemmen dat ik stevig moest trappen om de heuvel af te komenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:20 schreef conleche het volgende:
Oke, ik ben net helemaal koudgeijsregend, maar heb wel heerlijk een uur gesport en mag nu van mezelf in een warm bad.![]()
Sinaasappelsap en dan nog een 3e soort fruit: aardbeien, meloen, framboos bv.(hoewel van die laatste je soms te veel pitjes krijgt naar mijn smaak)quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja?meteen even doen!
Kan ik het dan straks gewoon, bevroren en al, in de blender mikken? En wat moet ik erbij doen om het vloeibaarder tem aken?
Sinaasappelsap hebben we niet helaasquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Sinaasappelsap en dan nog een 3e soort fruit: aardbeien, meloen, framboos bv.(hoewel van die laatste je soms te veel pitjes krijgt naar mijn smaak)
Echt heel lekker!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
You lucky cow! Ik zit hier met een zeiknatte spijkerbroek op mijn werk. Het waaide zo hard na het zwemmen dat ik stevig moest trappen om de heuvel af te komen
Vanavond nog een uurtje pilates. Fuck me, wat ben ik toch sportief
Ik denk dat dat ook heel goed te nachelen is, maar dan mis je wel een zuurtje. Hebbie citroenen/limoenen??quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sinaasappelsap hebben we niet helaaswel perziknectar
Wel citroensap!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook heel goed te nachelen is, maar dan mis je wel een zuurtje. Hebbie citroenen/limoenen??
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:39 schreef Sugar het volgende:
Ik zie wel weer in dat het geen wereldramp is.![]()
Stom dat ik zo ben hierin, ik wilde ook dat ik gewoon meteen dacht wat jullie zeggen. Dat het normaal is en niet een drama. Bedankt voor het vermelden in elk geval.
Ik zou bijna zeggen "probeer het een beetje los te laten" maar dat gaat toch niet nu gelijk lukken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:43 schreef Sugar het volgende:
Dan eet ik gewoon en ik weet niet hoeveel. Ik weet het niet. Ik doe er altijd moeilijk over.
Heb je zelf gebeld ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:50 schreef AKnynke het volgende:
kom op suug, niet zo met dat eten bezig zijn. Je hebt een prachtig fiuur!
Blegh, wat een kut-dag vandaag. Niets waardevols gedaan, nergens zin in, en net gehuild toen ik m'n vriendje aan de telefoon had. bah bah bah.
Dan ga je dat toch gewoon weer doen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:43 schreef Sugar het volgende:
Dan eet ik gewoon en ik weet niet hoeveel. Ik weet het niet. Ik doe er altijd moeilijk over.
Belde hij uiteindelijk wel? En: lekker in bad met een dom boek? Morgen is weer een dag, dan kun je wel weer nuttige dingen gaan doenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:50 schreef AKnynke het volgende:
kom op suug, niet zo met dat eten bezig zijn. Je hebt een prachtig fiuur!
Blegh, wat een kut-dag vandaag. Niets waardevols gedaan, nergens zin in, en net gehuild toen ik m'n vriendje aan de telefoon had. bah bah bah.
Dan heb je je stofwisseling dus vernaggeld, dat weten die websites niet. Langzaam opbouwen dus, misschien wat extra sporten, veel kleine maaltijden en vezels eten enzo en hopen dat je lichaam dan weer een beetje normale hoeveelheden energie gaat verbranden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:54 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben net zo als jij SugarIk zit voor vandaag aan de 700 kcal maar heb voor mijn gevoel echt niet weinig gegeten, gewoon 2 witte bolletjes met goudakaas gehad (29% vet) als lunch enzo, voelt niet erg lijnverantwoord hoewel het rationeelgezien qua kcal echt weinig zelfs is. Maar het gekke is, als ik 1400 kcal per dag eet, val ik echt niet af volgens mij hoor hoewel dat in theorie wel zou moeten gebeuren toch? Mijn BMR is 2050 geloof ik, hoewel al die website steeds een verschillend getal geven.
heaven7, moet jij niet gewoon wat gezonder gaan eten? Witte bolletjes met kaas (zij het 30+) zijn natuurlijk geen gezonde&verantwoorde lunch.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:54 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben net zo als jij SugarIk zit voor vandaag aan de 700 kcal maar heb voor mijn gevoel echt niet weinig gegeten, gewoon 2 witte bolletjes met goudakaas gehad (29% vet) als lunch enzo, voelt niet erg lijnverantwoord hoewel het rationeelgezien qua kcal echt weinig zelfs is. Maar het gekke is, als ik 1400 kcal per dag eet, val ik echt niet af volgens mij hoor hoewel dat in theorie wel zou moeten gebeuren toch? Mijn BMR is 2050 geloof ik, hoewel al die website steeds een verschillend getal geven.
Dat je ontbijt gezond is, betekent nog niet dat je ongezonde lunch ineens OK isquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:00 schreef heaven7 het volgende:
Ik eet niet ongezond hoorOntbijt was magere yoghurt met sinnaasappelsap en lijnzaad en een knäckebrödje, tussendoor een appel. Maar mijn stofwisseling is niet echt vernaggeld omdat ik niet echt heb gelijnd nog de laatste maanden eigenlijk.
Het is één van de twee: of je valt af bij 1400 kcal, of je verbruikt veel minder dan je zou moeten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:00 schreef heaven7 het volgende:
Ik eet niet ongezond hoorOntbijt was magere yoghurt met sinnaasappelsap en lijnzaad en een knäckebrödje, tussendoor een appel. Maar mijn stofwisseling is niet echt vernaggeld omdat ik niet echt heb gelijnd nog de laatste maanden eigenlijk.
Ik zou het ook wel overleven denk ikquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:05 schreef heaven7 het volgende:
Ja dat zou ik wel eens kunnen uitproberen iddIk weet het niet precies!
En uh, ik vind 2 witte bolletjes als lunch eigenlijk geen wereldramp daar ik over het algemeen gewoon vrij gezond en normaal eet. Calorieën tellen en afvallen= ok maar niet alles hoeft überverantwoord gezond te zijn me dunkt. Het is wel erg lekker zo op z'n tijd namelijk
het wordt zwaarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:02 schreef Liejannuh het volgende:
MoBlo, hoe was je wiskunde college?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:07 schreef zwahiel het volgende:
. En ook in dit draadje heb je zo je sociale rangorde. Ik vind mezelf niet zo hoog in de rangorde staan, dus speel ik niet overal op in. En zoals ik al zei, ik vind het ook niet altijd vanuit mijn positie juist om op bepaalde dingen te reageren.
jup, zelf gebeld. Ja, zo'n hekel aan dit soort dagen, ik voel me zo nutteloos. En sociaal valt het dan tegen, niemand die wat wil doen, ik heb geen zin om wat te organiseren, en zo gaat de spiraal naar beneden...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb je zelf gebeld ?Sterkte. Balen hè, als je "zo`n dag` hebt.
Ze vullen minder goed en minder lang maar het is op zich niet slecht voor je ofzo, hooguit minder goed. Je darmen worden blijer van bruin brood, maar af en toe een wit bolletje mag best.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:07 schreef zwahiel het volgende:
Wit brood / witte bolletjes moet je toch zowieso mijden? Die sterken het honger gevoel alleen maar is mij geleerd.
Je kunt het!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het wordt zwaarben wel wat bang
maar ga mn best doen
dat wel
gelukkig heb ik ook René nog, dat scheeltquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je kunt het!En anders vraag je toch gewoon om hulp van je studiegenoten?
Dat komt omdat ik er eentje benquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je reageert als een man! Iedereen kan en "mag" overal op reageren. Heeft niets met je plaats in de pikorde te maken
Thanks, nu nog ff afrekenen met die (waarschijnlijk) gekneusde rip in mijn buik.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:11 schreef conleche het volgende:
Ik vind sws dat het wel meevalt met die rangorde!!
Fijn dat het leuk was!!
Probeer ook wel feedback te geven, zoals ik dat ook wel vaker gedaan heb, maar het gaat hier eerlijk gezegd te snel om op alles te kunnen reageren. Mensen hoeven niet persé met mij mee te leven, maar ik doel vaak gewoon op klankbord reacties, meningen en opvattingen van de rest. Natuurlijk is het leuk als je steun e.d. van iedereen krijgt. Ik ben daar alleen niet echt de aangewezen persoon op, kom hier niet dagelijks (met vlagen welquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ze vullen minder goed en minder lang maar het is op zich niet slecht voor je ofzo, hooguit minder goed. Je darmen worden blijer van bruin brood, maar af en toe een wit bolletje mag best.
Met dat verhaal over pikorde ben ik het niet helemaal eens. Ok, je hoeft niet de 'luidruchtigste' poster te worden ofzo maar gewoon meeleven als iemand iets meemaakt mag iedereen hoor. Sterker nog, bepaalde mensen worden juist zo gewaardeerd omdat ze dat altijd doen. Bovendien, het probleem vind ik niet zo zeer dat je niet met alles meeleeft maar dat je ondanks dat van ons wel medeleven verwacht terwijl we je, zoals je zelf zegt, niet eens zo goed kennen.
maar, kan je zus zelf die beslissing niet nemen dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:23 schreef Greys het volgende:
We zijn nu uren verder en ik heb alleen het water nog maar aangemeld voor zus.
Ben gewoon te schijterig om een energieleverancier te kiezen, bang dat ik niet de beste/goedkoopste kies en háár dan dus met te hoge kosten opzadel. God dammit, wat ben ik toch een zeikerd en een schijterd af en toe. DURF EENS KNOPEN DOOR TE HAKKEN! Zo, dat was even tegen mezelf
ola!quote:
Joh, zo onwijs veel scheelt het niet hoor.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:23 schreef Greys het volgende:
We zijn nu uren verder en ik heb alleen het water nog maar aangemeld voor zus.
Ben gewoon te schijterig om een energieleverancier te kiezen, bang dat ik niet de beste/goedkoopste kies en háár dan dus met te hoge kosten opzadel. God dammit, wat ben ik toch een zeikerd en een schijterd af en toe. DURF EENS KNOPEN DOOR TE HAKKEN! Zo, dat was even tegen mezelf
Je doet alsof je de enige bent die geen tijd heeft om alles bij te lezen maar er zijn wel meer mensen die dat niet kunnen. Dat hoeft ook geen probleem te zijn. Maar, je hebt kennelijk wel tijd om af en toe een hele lap tekst te plaatsen waarvan je verwacht dat wij die lezen. Dan kun je in elk geval op die momenten toch evenveel tijd steken in het lezen van onze posts, een beetje kijken wat er nog meer speelt en proberen om daar ook op te reageren.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:24 schreef zwahiel het volgende:
Probeer ook wel feedback te geven, zoals ik dat ook wel vaker gedaan heb, maar het gaat hier eerlijk gezegd te snel om op alles te kunnen reageren. Mensen hoeven niet persé met mij mee te leven, maar ik doel vaak gewoon op klankbord reacties, meningen en opvattingen van de rest. Natuurlijk is het leuk als je steun e.d. van iedereen krijgt. Ik ben daar alleen niet echt de aangewezen persoon op, kom hier niet dagelijks (met vlagen wel) en dan krijg je gewoonweg niet alles mee, om dan elke keer drie of vier draadjes terug te gaan lezen, daar heb ik niet echt de tijd voor. Vaak Fok ik gewoon tussendoor als ik met dingen bezig ben. Dus lange draadjes lezen zit er dan gewoon niet in. Dat bedoel ik ook meer met de sociale rangorde die er is. Veel mensen hangen hier dagelijks rond die weten de beslommeringen, bezigheden en problemen van de rest, ik dus niet.
Dat kan ze vast wel, maar ik heb aangeboden dit haar uit handen te nemen aangezien ze genoeg gedoe aan haar hoofd heeft momenteel en ze deze week in de rottige diensten zit met haar werk (politie) en dus lastig tot niet kan bellen binnen kantooruren èn ze geen verhuisdag krijgt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
maar, kan je zus zelf die beslissing niet nemen dan?
dat doe ik ook. Maar ik beperk 't vaak tot wat op die pagina staat qua posts van de rest.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je doet alsof je de enige bent die geen tijd heeft om alles bij te lezen maar er zijn wel meer mensen die dat niet kunnen. Dat hoeft ook geen probleem te zijn. Maar, je hebt kennelijk wel tijd om af en toe een hele lap tekst te plaatsen waarvan je verwacht dat wij die lezen. Dan kun je in elk geval op die momenten toch evenveel tijd steken in het lezen van onze posts, een beetje kijken wat er nog meer speelt en proberen om daar ook op te reageren.
ah, okay!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan ze vast wel, maar ik heb aangeboden dit haar uit handen te nemen aangezien ze genoeg gedoe aan haar hoofd heeft momenteel en ze deze week in de rottige diensten zit met haar werk (politie) en dus lastig tot niet kan bellen binnen kantooruren èn ze geen verhuisdag krijgt.
Mini, als ik vanalles heb gemist, lees ik vaak ook maar max 50 posts terug, hoor. Het tempo ligt me hier soms echt te hoog.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je doet alsof je de enige bent die geen tijd heeft om alles bij te lezen maar er zijn wel meer mensen die dat niet kunnen. Dat hoeft ook geen probleem te zijn. Maar, je hebt kennelijk wel tijd om af en toe een hele lap tekst te plaatsen waarvan je verwacht dat wij die lezen. Dan kun je in elk geval op die momenten toch evenveel tijd steken in het lezen van onze posts, een beetje kijken wat er nog meer speelt en proberen om daar ook op te reageren.
Ik lees ook vaak niet bij hoor. Soms een half topic ofzo, maar als ik meerdere topics gemist heb dan heb ik daar ook geen tijd voor. Als er iets belangrijks speelt merk je het vaak toch wel. Ik zeg toch juist dat je best mee kunt posten en op anderen kunt reageren zonder bij te lezen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:32 schreef zwahiel het volgende:
[..]
dat doe ik ook. Maar ik beperk 't vaak tot wat op die pagina staat qua posts van de rest.
En zo'n lap tekst gaat in 2 minuten bij mijWil vaak een kort stukje doen of zo en dan staat er zo'n vervloekte lap ineens. Meestal reageer in 't begin van een post vaak op een andere post of posts en dan komt er wat van mij zelf.
Ben niet de enige die geen tijd heeft om alles bij te lezen, maar ik denk soms wel eens dat de enige ben die daadwerkelijk niet bijleest. Aan het aantal tvp's te zien van de rest hier.
Ik lees ook niets bij, hooguit de huidige of voorgaande pagina, zodat ik weet of ik wel of niet moet reageren en in welke stemming de vrouwen zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:32 schreef zwahiel het volgende:
[..]
dat doe ik ook. Maar ik beperk 't vaak tot wat op die pagina staat qua posts van de rest.
En zo'n lap tekst gaat in 2 minuten bij mijWil vaak een kort stukje doen of zo en dan staat er zo'n vervloekte lap ineens. Meestal reageer in 't begin van een post vaak op een andere post of posts en dan komt er wat van mij zelf.
Ben niet de enige die geen tijd heeft om alles bij te lezen, maar ik denk soms wel eens dat de enige ben die daadwerkelijk niet bijleest. Aan het aantal tvp's te zien van de rest hier.
ik probeer altijd het hele topic dat ik gemist heb bij te lezen. Best balen als het topic al op de 6e pagina is!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik lees ook vaak niet bij hoor. Soms een half topic ofzo, maar als ik meerdere topics gemist heb dan heb ik daar ook geen tijd voor. Als er iets belangrijks speelt merk je het vaak toch wel.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:27 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Joh, zo onwijs veel scheelt het niet hoor.
Kijk hier maar eens. Stel dat je per ongeluk de allerduurste uitzoekt, dan is die misschien wel 10% duurder. Maar dan nog is het vastrecht het grootste deel van de rekening en scheelt het misschien een paar euro per maand.
Nou, dat kan je zus vast wel ophoesten.
Kortom: hak de knoop door!
quote:Elektriciteitsverbruik
Het elektriciteitsverbruik is vooral afhankelijk van de grootte van het huishouden. Hieronder staan de gemiddelde bedragen (verbruik en vastrechtmeter). Maar het hangt natuurlijk nauw samen met de elektrische apparaten die u zelf heeft. Iedereen krijgt jaarlijks van de belasting (energieheffing) een bedrag terug op de elektriciteitsrekening. Voor 2008 is dit: ¤ 236,81.
Dat bedoel ik ook, je kunt op z'n minst reageren op dingen die gezegd worden rond het moment dat je zelf mee aan het posten bent.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mini, als ik vanalles heb gemist, lees ik vaak ook maar max 50 posts terug, hoor. Het tempo ligt me hier soms echt te hoog.
Maar binnen 50 posts is altijd wel wat te reageren hier
Vandaar dat je je gisteravond pas na 12en durfde te vertonenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik lees ook niets bij, hooguit de huidige of voorgaande pagina, zodat ik weet of ik wel of niet moet reageren en in welke stemming de vrouwen zijn
Dan gaat het pas over de echt belangrijke zaken in het levenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vandaar dat je je gisteravond pas na 12en durfde te vertonen
True. Ik vind het niet zo'n drama dat Zwahiel niet op anderen reageert. Wel stop ik snel met lezen als er weer een lange klaag- en mopperpost isquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:38 schreef conleche het volgende:
Ik vind eigenlijk dat iedereen moet doen waar hij zin in heeft.
Over belangrijke zaken gesproken, waarom is jouw neus een soort living colours?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:39 schreef Adelante het volgende:
Dan gaat het pas over de echt belangrijke zaken in het leven
Ik kreeg deze spontaan gePMt van iemand en vond hem wel tof.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Over belangrijke zaken gesproken, waarom is jouw neus een soort living colours?
O de horror!! Daar mag je wat mij betreft een topic over volklagen. Niks zo erg, als koude, natte sokken. Brrr.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:41 schreef ColdFeet het volgende:
Over belangrijke zaken gesproken: mag ik even mekkeren omdat mijn sokken nog steeds nat zijn?
Zorg voor een paar droge schoenen op kantoor! En extra droge sokken!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:41 schreef ColdFeet het volgende:
Over belangrijke zaken gesproken: mag ik even mekkeren omdat mijn sokken nog steeds nat zijn?
ha, een lichtpuntje in m'n leventje vadaag:: de hele wereld is hier een soort van ijsblauw, erg mooi. Sneeuw op de grond, en ijzig-blauwe luchten!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:44 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind hem ook tof!Elmo
Schandalig trouwens dat Sesamstraat naar 5 uur is gezet. Over belangrijke zaken gesproken...
Je mag mekkeren hoor CF. Het is ook echt rotweer... Dadelijk zijn wij allemaal slank en is die stomme zomer er nog steeds niet.
The horror!quote:
Klinkt heel mooi... Zo moet de winter zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ha, een lichtpuntje in m'n leventje vadaag:: de hele wereld is hier een soort van ijsblauw, erg mooi. Sneeuw op de grond, en ijzig-blauwe luchten!
Is ook tof.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:42 schreef Adelante het volgende:
Ik kreeg deze spontaan gePMt van iemand en vond hem wel tof.Ik zie er wel een paasei in ofzo
Maarruh, dat doe ik ook wel regelmatig, niet altijd okquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, je kunt op z'n minst reageren op dingen die gezegd worden rond het moment dat je zelf mee aan het posten bent.
Moet je ook doen! Ik schrijf vaak dingen van me af, en dat worden wel 's lange lappen tekst dat wordt dan echt binnen een paar minuten uit mijn vingers gegoten zeg maar.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
True. Ik vind het niet zo'n drama dat Zwahiel niet op anderen reageert. Wel stop ik snel met lezen als er weer een lange klaag- en mopperpost is
Hier omquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Vast wel.![]()
In het algemeen of vanwege iets bijzonders?
Ha, dat had ik nog niet bedachtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Coldfeet doet haar naam weer eens eer aan.
Ontspannen, adem in.... adem uit....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
je bent volwassen genoeg om in te zien dat je zo je levensgeluk/-plezier vernaggelt
O dat zijn de verkeerde!! En ik had precies dezelfde fout gemaakt!! Want er staat wonderspons op. Maar degene die je moet hebben heten powerspons. Je moet het maar weten.quote:
Ik vind het vrij veel, maar wat voor soort huis "krijgt" je zus?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:53 schreef Greys het volgende:
Voor de singles onder ons: is een voorschotbedrag van 150,- per maand voor energie en gas realistisch?
Ik vind dat veel. Hoe groot is dat huis?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:53 schreef Greys het volgende:
Voor de singles onder ons: is een voorschotbedrag van 150,- per maand voor energie en gas realistisch?
100 euro is meer dan genoeg voor een appartementje meestal.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:53 schreef Greys het volgende:
ja!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:53 schreef Greys het volgende:
Wil jij mijn baas even bellen en hem daar ook van overtuigen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:38 schreef conleche het volgende:
Ik vind eigenlijk dat iedereen moet doen waar hij zin in heeft.
Ik heb vast al 100 keer verteld dat mijn auto zo lek is als een mandje. Als je met je hand op de stoel drukt, hoor en voel je het gewoon soppen. Guess what: ik zit met een natte kont op kantoorquote:
Operatie is goed gegaan, over 5 weken (6 weken na de operatie) wordt het apparaat aangesloten en ze is nog steeds duizelig enzo. Maar dat gaat vast weer over.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:01 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh en kan iemand me een update geven van Viking's operatie? Ik had het gister gevraagd, maar geen antwoord gekregen.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:55 schreef conleche het volgende:
[..]
O dat zijn de verkeerde!! En ik had precies dezelfde fout gemaakt!! Want er staat wonderspons op. Maar degene die je moet hebben heten powerspons. Je moet het maar weten.
Droge broek en droog ondergoed meenemen!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb vast al 100 keer verteld dat mijn auto zo lek is als een mandje. Als je met je hand op de stoel drukt, hoor en voel je het gewoon soppen. Guess what: ik zit met een natte kont op kantoor
Ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:01 schreef AKnynke het volgende:
wat kun jij goed terugreageren (vast geen Nederlands) Elisa!
Dan bel je met een energie leverancier! En dan leg je het uit. En dan kunnen ze je vast vertellen wat handig is.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:04 schreef Greys het volgende:
FAIL!
Ik kap er mee, met die hoerende klotezooi.
Ik wéét niet of ik Budget KeuzeTarief of Standaard KeuzeTarief of weetikveel wat wil, want we wéten geen jaarverbruik want ze heeft nog nooit op zichzelf gewoond. Iets met bomen en bos en ik geef het op.
Labielo eersteklas, want ik sta op het punt van janken en alleen maar omdat ik niet uit iets SIMPELS als energieleveranciers kom
Ik begrijp zelfs jou niet meerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja!
Ik betaalde alleen iets van 80 euro per maand inclusief netbeheer!!!
Maar volgens sites als Kassa en Radar zijn dat allemaal de grootste oplichters die er maar zijn. Essent, Rendo, wie dan ook, het zijn allemaal leugenaars en monsters. Dus die gaan mij telefonisch echt geen eerlijk advies geven.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dan bel je met een energie leverancier! En dan leg je het uit. En dan kunnen ze je vast vertellen wat handig is.
Adem in, adem uit....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:04 schreef Greys het volgende:
FAIL!
Ik wéét niet of ik Budget KeuzeTarief of Standaard KeuzeTarief of weetikveel wat wil, want we wéten geen jaarverbruik want ze heeft nog nooit op zichzelf gewoond. Iets met bomen en bos en ik geef het op.
Labielo eersteklas, want ik sta op het punt van janken en alleen maar omdat ik niet uit iets SIMPELS als energieleveranciers kom
Het zijn allemaal leugenaars die je geld uit de zak willen kloppen, maar ze weten er wel meer vanaf dan jij.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar volgens sites als Kassa en Radar zijn dat allemaal de grootste oplichters die er maar zijn. Essent, Rendo, wie dan ook, het zijn allemaal leugenaars en monsters. Dus die gaan mij telefonisch echt geen eerlijk advies geven.
Dat kan natuurlijk ook nogquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:07 schreef Greys het volgende:
Misschien moet ik gewoon even de computer uit zetten en morgen verder gaan
Alleen dan heb ik geen vrij
Maar wat is nu het ergste wat er kan misgaan? Dat ze iets teveel gaat betalen?? Krijgt ze terug. Iets te weinig? Moet ze bijbetalen....das alles. Kom op Greyssie. Ik weet dat je het allerbeste wil voor je zusje, maar ze zal je er heus niet om haten als het niet helemaal perfect is!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:04 schreef Greys het volgende:
FAIL!
Popje, het loopt zo'n vaart niet. De aller-, aller-, allerduurste is 10% duurder dan de aller-, aller-, allergoedkoopste. Met het verbruik in een klein huis met één persoon, is dat misschien een paar tientjes per jaar. Owkee, dat is geld, maar niet het einde van de wereld. En overstappen kan ook altijd nog (als de rust is wedergekeerd en het weer leuk is om dat soort dingen uit te zoeken).quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:08 schreef Greys het volgende:
Elies, dat kán ik niet. Want elke euro die ze door mij teveel gaat betalen is er eentje teveel.
Administratie voor Vorstelijk Winkelen..winkeliersvereniging hierquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:11 schreef Greys het volgende:
Welkom MaxC!
Vikje, gefeliciteerd!
Co, het IS dat ik zo van je hou, anders had ik je gehaat om dat mooie huisje, bofkont! Ik herken direct de inrichting/smaak van België en ook een beetje van jouw eigen huisje!
Viev, wat voor werk doe jij dan, twee dagen vanuit huis?
Hoi lieve allemaal!![]()
Ik ga maar eens aan de administratieve rompslomp van zusje beginnen. Heb nog steeds geen flauw benul welke energieleverancier ik moet kiezen. Denk dat ik maar gewoon Essent neem voor haar.
Co, er zijn leveranciers die jou rustig in je uppie 200 euro laten betalen per maand als voorschot en als je dat niet wilt of niet realistisch vindt, dan mag je dat max. 1x per jaar verlagen en dan met max. 10%. Dat bestaat allemaal, dat dat gebeurt. Ik heb horrorverhalen gelezen, dat wil je niet weten. En het gebeurt váák, ook/juist bij de grote jongens. En mijn zussie kan dat gewoon niet betalen. Want dan kan ze niet meer eten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar wat is nu het ergste wat er kan misgaan? Dat ze iets teveel gaat betalen?? Krijgt ze terug. Iets te weinig? Moet ze bijbetalen....das alles. Kom op Greyssie. Ik weet dat je het allerbeste wil voor je zusje, maar ze zal je er heus niet om haten als het niet helemaal perfect is!!
Ik zou er idd gewoon eentje kiezen. Zelf kwam mijn stroom altijd van Essent, en die waren duidelijk en hadden goede klantenservice. En dan zou ik altijd voor Groene stroom kiezen, een flexibele looptijd en een normaal/laagtarief of piek/dal tarief als je in Limburg of Brabant woont...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar volgens sites als Kassa en Radar zijn dat allemaal de grootste oplichters die er maar zijn. Essent, Rendo, wie dan ook, het zijn allemaal leugenaars en monsters. Dus die gaan mij telefonisch echt geen eerlijk advies geven.
Ik weet niet wat voor huis ze gaat wonen en of de afvalstoffenheffingen en rioolrecht via het energiebedrijf lopen? Bij mij is dat laatste wel het geval (meestal loopt het via de gemeentelijke belastingen) en ik betaal nu ook zoiets.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik begrijp zelfs jou niet meer
Want dan is het toch niet realistisch, die 150, maar veel te hoog?
bij essent hadden ze de meterstand van m'n vorige huurder verkeerd doorgekregen. Waardoor ze wouden dat ik maandelijks 1400 euro aan voorschot ging betalen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Co, er zijn leveranciers die jou rustig in je uppie 200 euro laten betalen per maand als voorschot en als je dat niet wilt of niet realistisch vindt, dan mag je dat max. 1x per jaar verlagen en dan met max. 10%. Dat bestaat allemaal, dat dat gebeurt. Ik heb horrorverhalen gelezen, dat wil je niet weten. En het gebeurt váák, ook/juist bij de grote jongens. En mijn zussie kan dat gewoon niet betalen. Want dan kan ze niet meer eten.
Maar dan neem je die leverancier toch niet? Een normaal bedrag voor een eenpersoonshuishouden is rond de 100 euro. Dus bel op en zeg dat je dat als voorschot wil betalen. Ik zie niet in waarom ze dat zouden weigeren. Je moet niet altijd alle verhalen lezen. Net als googelen als je een snotneus hebt. In bijna alle gevallen verloopt het prima.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Co, er zijn leveranciers die jou rustig in je uppie 200 euro laten betalen per maand als voorschot en als je dat niet wilt of niet realistisch vindt, dan mag je dat max. 1x per jaar verlagen en dan met max. 10%. Dat bestaat allemaal, dat dat gebeurt. Ik heb horrorverhalen gelezen, dat wil je niet weten. En het gebeurt váák, ook/juist bij de grote jongens. En mijn zussie kan dat gewoon niet betalen. Want dan kan ze niet meer eten.
Gewoon iets (ik zou gaan voor Essent of Nuon) nemen (zonder vaste prijs-contract of iets dergelijks) en dan kan je zusje later iets goedkopers regelen als ze dat wil.quote:Belangrijk om te weten is dat:
* U uw eigen energieleverancier kunt kiezen
* U op ieder moment van energieleverancier kunt wisselen
ik zie dat harajokus er al aan werktquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mag betty niet richting prullenbak?
Ik heb ook Essent. Dan kan je zus op de site Mijn Essent aanmaken, en daar kan ze alles zelf veranderen. Voorschot aanpassen etc. Keuzetarief kun je zelfs per direct veranderen, hoef je alleen ff te bellen en je meterstanden van die dag door te geven. Ik betaalde alleen 75 euro per maand en samen met da BF 115.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik zou er idd gewoon eentje kiezen. Zelf kwam mijn stroom altijd van Essent, en die waren duidelijk en hadden goede klantenservice. En dan zou ik altijd voor Groene stroom kiezen, een flexibele looptijd en een normaal/laagtarief of piek/dal tarief als je in Limburg of Brabant woont...
Modjesquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik zie dat harajokus er al aan werkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent superdun, denk je nu echt dat het uitmaakt als je een dag iets teveel kcals eet? Wordt je er zelf nu niet doodmoe van om zo dwangmatig bezig te zijn de hele tijd en dat hier te posten, of vind je het leuk om steeds van die reacties te krijgen waarin wordt bevestigd hoe dun je bent? Want je wéét nu wel dat die gaan komen toch? IPV dat we gaan zeggen "Nou, Sugar, Jij verdient wel een schop hoor, met je 1000 cals en je maat XS!!!"quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:17 schreef Sugar het volgende:
![]()
Precies tegelijkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:21 schreef P.F het volgende:
O Greys ik snap je helemaalNu niet gaan roken hè!!
ik heb het hier ook moeten regelen. Was wel lastig, aangezien ik bijna geen woord Zweeds spreek nog. Maar goed, veel bedrijven bellen, en het is gelukt! Nu ben ik aan het wachten op de eerste rekening...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:19 schreef Carria het volgende:
Nooit gedacht dat het regelen van elektriciteit zo ingewikkeld kon zijn
Carria heeft in NL alleen bij haar ouders en in studentenhuisvesting gewoond waarbij het bij de prijs zat inbegrepen, en in Ierland heeft het semi-staatsbedrijf nog altijd een monopolie, dus we hebben geen keus.
voor Greys. Ik ben ook een drama als ik dat soort dingen moet regelen, en ik kan me voorstellen hoe veel extra stress het geeft als het niet voor jezelf is. Je voelt je verantwoordelijk als het niet perfect geregeld is.
Maar hou vol! Het gaat helemaal goed komen!
Nou zeg!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:20 schreef Greys het volgende:
Co, VMW, ik belde net Essent. Knoop doorgehakt.
Ja doei, zeiden ze, niets ze flexibel en opzeggen wanneer je maar wilt!
Een jaar zit je er minimaal aan vast.
Ze liegen dus NU al tegen me![]()
![]()
![]()
![]()
VMW, dat 'eind van deze maand' is bij elke leverancier weer anders. Volgens mij?
Co: ze doen het állemaal. De boel naaien.
En nu ben ik ff weg uit het topic want ik voel me echt zo belachelijk bizar kut, dit slaat nergens op.
Labielo has left the building!
Dan kost het hooguit ¤ 50,00 om op te zeggen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:20 schreef Greys het volgende:
je kan altijd wisselen maar vaak niet zonder opzegboete. nu is de nieuwe leverancier vaak wel weer bereid dit over te nemen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:20 schreef Greys het volgende:
Ze liegen dus NU al tegen me![]()
![]()
![]()
![]()
VMW, dat 'eind van deze maand' is bij elke leverancier weer anders. Volgens mij?
Co: ze doen het állemaal. De boel naaien.
En nu ben ik ff weg uit het topic want ik voel me echt zo belachelijk bizar kut, dit slaat nergens op.
Labielo has left the building!
Je moet maar even bij active topics koekeloeren en een post van betty aanklikken. Ze post steeds hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:28 schreef ColdFeet het volgende:
Zwahiel, het risico met een laag voorschot is dat je later moet bijbetalen... Nou ja.
Wij betalen 100 euro per maand voorschot voor aan appartementje van ruim 100 m2, en volgens mij krijgen we volgend jaar een verlaging.
Wat mis ik trouwens? Wat postte Betty?
Een bh ging tijdens de tijd van de maand bij mij zo schuren en irriteren dat ik momenteel helemaal geen bh draag. Terwijl ik er zo'n twintig hebquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:30 schreef P.F het volgende:
Over BH's gesproken, ik heb twee nieuwe! Ik had namelijk al minstens een half jaar geen nieuw ondergoed gekocht en nog maar 2 goede BH's en eentje met sperma vlekken (opgedroogde nagellak, maar daar denk je natuurlijk niet meteen aan..)
Ik snap best dat je zo reageert, ook Motorbloempje en de anderen. Dat vind ik niet gek of onaardig.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je bent superdun, denk je nu echt dat het uitmaakt als je een dag iets teveel kcals eet? Wordt je er zelf nu niet doodmoe van om zo dwangmatig bezig te zijn de hele tijd en dat hier te posten, of vind je het leuk om steeds van die reacties te krijgen waarin wordt bevestigd hoe dun je bent? Want je wéét nu wel dat die gaan komen toch? IPV dat we gaan zeggen "Nou, Sugar, Jij verdient wel een schop hoor, met je 1000 cals en je maat XS!!!".
Sorry, ik heb een niet zo aardige bui en ik bedoel het niet zo lullig als dat het nu mijn toetstenbord uitkomt, maar ik vraag echt af hoe het bij jou werkt in je hoofd, qua eten.
Ah Nynke, als ik aan jou denk, denk ik aan BH-loze dagenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:34 schreef AKnynke het volgende:
ik draag ook geen bh vandaag. Heerlijk! Heb toch een heel groot sweatshirt aan, dus je ziet het ook niet!
Booquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:37 schreef Greys het volgende:
Liefjes, ik zeik al twee topics lang over hetzelfde. Ik baal gewoon van mezelf momenteel en als ik hier blijf rondhangen wordt dat alleen maar erger. Kom er gewoon niet uit, ik lul en denk mezelf in de knoop. Dit is altijd al mijn zwakke punt geweest en nu word ik er weer even mee geconfronteerd en daar baal ik gigantisch van. Klinkt voor een ander vast onbegrijpelijk, ik kan het ook niet beter uitleggen. Soms zit ik mezelf gewoon enorm in de weg en dit is zo'n moment
En ik ga niet roken. Beloofd. Maar wel even een zak chips eten ofzo en een potje janken.
Gewoon omdat het kan.
of dat nu een compliment is, dat weet ik niet! Maarre, als jullie ooit eens naar het Noorden komen doe ik een BH aan hoor!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah Nynke, als ik aan jou denk, denk ik aan BH-loze dagen
Ik vind dat best een ernstig probleem en ik weet niet of dit topic genoeg is voor je. Vooral omdat je een eetstoornisverleden hebt en ik denk, eerlijk gezegd, nóg hebt. Ik denk dat je het misschien nog even moet aanzien, maar dan toch echt aan de bel moet gaan trekken.quote:
Het klinkt niet onbegrijpelijk, ik heb er ook veel last van gehad. En ik weet dat het overgaat en ook dat ze je geen zeikerd vinden hierquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:37 schreef Greys het volgende:
Liefjes, ik zeik al twee topics lang over hetzelfde. Ik baal gewoon van mezelf momenteel en als ik hier blijf rondhangen wordt dat alleen maar erger. Kom er gewoon niet uit, ik lul en denk mezelf in de knoop. Dit is altijd al mijn zwakke punt geweest en nu word ik er weer even mee geconfronteerd en daar baal ik gigantisch van. Klinkt voor een ander vast onbegrijpelijk, ik kan het ook niet beter uitleggen. Soms zit ik mezelf gewoon enorm in de weg en dit is zo'n moment
En dan schaam ik me dat ik er al zo lang over zeur en wik en weeg en dan voel ik me nog rotter en... Het is ontzettend oninteressant voor jullie. Excuus.
En ik ga niet roken. Beloofd. Maar wel even een zak chips eten ofzo en een potje janken.
Gewoon omdat het kan.
Greysquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:37 schreef Greys het volgende:
En dan schaam ik me dat ik er al zo lang over zeur en wik en weeg en dan voel ik me nog rotter en... Het is ontzettend oninteressant voor jullie. Excuus.
Gewoon omdat het kan.
Ik vind die rechter mooi! Zit er een broekse bij??quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:40 schreef P.F het volgende:
Sorry voor mijn gespam, even wat vrolijkheid in dit topic brengen met plaatjesNiet lullig bedoeld!!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die rechter is alleen nog donkerder, mijn camera maakt ze nog al flets.. En die rode vond ik een beetje kerst/ordi. Maar ik ben vaak veel te degelijk gekleed dus dat kon wel. Denk ik. En nog twijfel ik
die paarse is leuk! Ik wil binnenkort ook weer een nieuwe. Waarschijnllijk ga ik zondag (voor het eerst sinds een heeeeeeele lange tijd, al voor de kerst), weer eens een hele dag met het vriendje doorbrengen, misschien wel even naar Stockholm ofzo. En dan kunnen we shoppen!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:40 schreef P.F het volgende:
Sorry voor mijn gespam, even wat vrolijkheid in dit topic brengen met plaatjesNiet lullig bedoeld!!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die rechter is alleen nog donkerder, mijn camera maakt ze nog al flets.. En die rode vond ik een beetje kerst/ordi. Maar ik ben vaak veel te degelijk gekleed dus dat kon wel. Denk ik. En nog twijfel ik
Ik zit na te denken waarom ik zo geergerd raak door dat soort posts van jou, en ik denk dat het komt dat ik er gewoon boos van wordt dat je je leven zo laat bepalen door zoiets stupides en triviaals als calorieen tellen, terwijl, zoals ik al eerder zei, je echt uit zoveel meer bestaat dan 100 gram, of zelfs 5 kilo meer of minder, Ik zou zo graag zien dat je eens wat meer zou genieten van je zegeningen. Het lijkt alsof je volledig geconsumeerd wordt door je wel of niet slank genoeg zijn, zodanig dat al het andere op de ahctergrond raakt. Maar misschien doe je dat genieten ook wel en komt dat gewoon niet over hier.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:35 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ik snap best dat je zo reageert, ook Motorbloempje en de anderen. Dat vind ik niet gek of onaardig.
Ik post dat, omdat ik echt denk: als ik mezelf nu een halt toe roep en iemand van hier even zegt: vanavond gewoon alleen maar groente en gekookt ei, dan heb ik daar even houvast aan. Dan zit ik niet meer met het idee dat het mis is vandaag en is het weer oké. Dus ik zet het hier neer omdat ik het dan even voor mezelf duidelijk heb neergezet én omdat ik merk dat de mensen hier zinnige tips hebben over hoe het dan nog gewoon een prima dag kan zijn.
Ik heb alleen zelf dus al een bluh-gevoel bij die 1000+ kcal, terwijl dat inderdaad niet nodig is. Dat had ik niet zelf bedacht, ik vond het echt erg veel. De reacties daarop helpen dus wel om het in een realistischer daglicht te zetten.
Ik weet niet of dit zo te volgen is?
En daarbij speelt dat ik niet lang in mijn hoofd kan houden (blijkbaar) dat het oké is nu en dat ik niet elke dag minder hoef te eten dan de dag ervoor, bij wijze van spreken. Dat beklijft niet, het idee van tevreden zijn en zo stabiel willen blijven. Vandaar waarschijnlijk dat ik steeds weer denk aan onder de 1400 blijven én dat ik het ook lastig vind om dingen als 'je bent slank' aan te nemen. Het is echt geen onwil. Het is wel iets wat ik niet kan kennelijk. Ook niet leuk. En moe word ik er ook wel van, ja.
Een buitengewoon verstandige opmerking van Syrena!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:41 schreef Syrena het volgende:
Ga lekker chips eten, beetje janken en Oprah kijken, met een dekentje op de bank
Lekker troeltje ben je ook hequote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:37 schreef Greys het volgende:
Gewoon omdat het kan.
Ik krijg meteen zelf zin om dat te doenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:41 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ga lekker chips eten, beetje janken en Oprah kijken, met een dekentje op de bank
Ja! En er was ook een onderbroekje van!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind die rechter mooi! Zit er een broekse bij??
Ik merk dat ik me erger omdat Sugar gewoon structureel te weinig eet en erbij nog flink sport en twee kinders heeft. Het lijkt me gewoon niet gezond voor je lichaam en ik maak me zorgen. Ze is het dunst van allemaal maar eet het minst lijkt het.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik zit na te denken waarom ik zo geergerd raak door dat soort posts van jou, en ik denk dat het komt dat ik er gewoon boos van wordt dat je je leven zo laat bepalen door zoiets stupides en triviaals als calorieen tellen, terwijl, zoals ik al eerder zei, je echt uit zoveel meer bestaat dan 100 gram, of zelfs 5 kilo meer of minder, Ik zou zo graag zien dat je eens wat meer zou genieten van je zegeningen. Het lijkt alsof je volledig geconsumeerd wordt door je wel of niet slank genoeg zijn, zodanig dat al het andere op de ahctergrond raakt. Maar misschien doe je dat genieten ook wel en komt dat gewoon niet over hier.
Dat dus. Mannen vinden dit soort dingen uitzoeken veel leuker.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:44 schreef ColdFeet het volgende:
Dat je het nu even niet geregeld krijgt, maakt je nog geen all-over failure. Neem even afstand, overleg vanavond even met je meneer en klaar!
* Vivi Mompelt iets over voorbeeld zijn van haar dochter...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:47 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik merk dat ik me erger omdat Sugar gewoon structureel te weinig eet en erbij nog flink sport en twee kinders heeft. Het lijkt me gewoon niet gezond voor je lichaam en ik maak me zorgen. Ze is het dunst van allemaal maar eet het minst lijkt het.
Als ze heel lang zo doorgaat gaat er gebeuren waar ze zo bang voor is. Met maar iets meer eten komt ze al aan. Niet verwonderlijk als je lichaam dagelijks te weinig binnen krijgt.
Boeien. Jij kunt weer andere dingen heel goed. Lieve kadootjes uitzoeken voor je zus, bijvoorbeeld. En schilderen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:47 schreef Greys het volgende:
Mijn meneer zit in Schotland
Maar ik kap wel met het energiegelul, al baal ik er echt nog steeds gigantisch van dat ik zoiets 'simpels' niet zonder gedoe kan regelen. Dat ik weer bang ben dat ik iets verkeerd doe en me aan alle kanten het zweet uitbreekt. Hmpf....
PF, ik vind ze allebei prachtig! Maar die rechter het allermooist
kun je niet iets anders uit je zus' handen nemen, en haar zelf de verantwoordleijkheid over haar toekomstige eigen financieen geven? DAt jij iets regelt wat niet elke maand geld kost oid! Maar goed, snap ook dat ivm werktijden het lastig is...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:47 schreef Greys het volgende:
Mijn meneer zit in Schotland
Maar ik kap wel met het energiegelul, al baal ik er echt nog steeds gigantisch van dat ik zoiets 'simpels' niet zonder gedoe kan regelen. Dat ik weer bang ben dat ik iets verkeerd doe en me aan alle kanten het zweet uitbreekt. Hmpf....
PF, ik vind ze allebei prachtig! Maar die rechter het allermooist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |