Wat ben je toch een lekker moppiequote:Op maandag 9 februari 2009 23:14 schreef kwakveense het volgende:
poekies, ik ben er ook nog!/weer!
mn huisgenoot is weer naa t ziekenhuis gebracht. hij had weer pijn op de borst.
en t erge is... ik voel echt niet met m mee, want ik vind het op elk gebied een enorme aansteller...maar nu voel ik me meteen schuldig want stel dat er echt wat ergs is
Dit zijn de enige die nooit in slank postenquote:Op maandag 9 februari 2009 23:18 schreef Chicolate het volgende:
Ooooh maar post dan meteen de hele top 50, 90% komt toch hier vandaan. Of komt hier wel eens.
Top 50 posters in LIF
Plaats / aantal / gebruiker
029. 0378 Cat22
038. 0292 oh-oh
043. 0229 Burdie
049. 0184 Salt_Seafood
Echt? Waar staat datquote:Op maandag 9 februari 2009 23:21 schreef kwakveense het volgende:
poekies, ik ben er ook nog!/weer!
mn huisgenoot is weer naa t ziekenhuis gebracht. hij had weer pijn op de borst.
en t erge is... ik voel echt niet met m mee, want ik vind het op elk gebied een enorme aansteller...maar nu voel ik me meteen schuldig want stel dat er echt wat ergs is
(ook de lisjt met tpi-openers gezien? PF en muis aan kop!)
Ja, ik ga nu officieel een leven zoeken. Het is namelijk heel sneu dat ik niet weet wat ik moet doen als ik niet mag/kan computerenquote:
Conclusie: van op je luie gat achter de compu zitten word je niet slank.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Dit zijn de enige die nooit in slank posten
Doe navelpulkenquote:Op maandag 9 februari 2009 23:22 schreef P.F het volgende:
Ja, ik ga nu officieel een leven zoeken. Het is namelijk heel sneu dat ik niet weet wat ik moet doen als ik niet mag/kan computeren
Ik kan heel goed uit het raam staren. Maar verder weet ik het niet
Ik ben juist hartstikke slank!!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Conclusie: van op je luie gat achter de compu zitten word je niet slank.
Hm, bij mij neemt het hele zielige vormen aan. Ik sta op, ik doe de computer aan. Ik ben thuis, ik doe de computer aan. Ik ben op een feestje, ik ga computeren. Ik ga niet slapen omdat ik computer.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe navelpulken
Als het je geruststelt: ik ben ook redelijk onthand als ik geen pc met internet in de buurt heb
Van een jaarquote:Op maandag 9 februari 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
Die lijst, is die van januari? Of van een jaar? Of van eh...?
Geschrokken van je postcount?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
Die zal er volgende maand wel zijn uitgekukeld!!quote:
Van 1 maand toch??quote:Op maandag 9 februari 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
je sta onder mij wat zeik je nouquote:Op maandag 9 februari 2009 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van een jaarYou wish
Van januari dus
We moeten een leven zoeken
Samen met P.F
Maar je posts voegen wel altijd iets toe!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Die zal er volgende maand wel zijn uitgekukeld!!
Ik ga ook maar eens minderen....wat had ik niet kunnen doen in plaats van die 1300 posts.............ik typ ook nog eens megasloom.
Die was onder de gordelquote:Op maandag 9 februari 2009 23:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar je posts voegen wel altijd iets toe!
Jij brengt de kwaliteit in dit topic.
Ik weiger hier een ironische ondertoon in te zien!! Dus: Dank en vele kussen!!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar je posts voegen wel altijd iets toe!
Jij brengt de kwaliteit in dit topic.
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:28 schreef P.F het volgende:
Nadeel aan een boek lezen: Ik lees heel snel, dus dat vermaak is ook maar even
O, chico gaat slapen
Er is geen ironische toon, echt niet!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik weiger hier een ironische ondertoon in te zien!! Dus: Dank en vele kussen!!
Bekleding zal wel niet leverbaar zijn, anders had ie er wel op gestaan. Hoe het heet moet je mij ook niet vragenquote:Op maandag 9 februari 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
Adelante, waarom staat die quilted Klippan nog niet op de site?
Ik weet niet meer hoe de stof heet
Ja ik bedoelde, conleche heeft tenminste nog kwaliteitspost. Ik voeg niets toe. De zinloosheid der zinloosheid.quote:
Ik zei toch dat ik je lafte!!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er is geen ironische toon, echt niet!
Oh zo haha!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde, conleche heeft tenminste nog kwaliteitspost. Ik voeg niets toe. De zinloosheid der zinloosheid.
Waar vullen normale mensen hun dag mee?
Spinning: round&round&round.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
Adelante, weet jij of er nog ergens een spinningtopic is?
Zo niet, dan ga ik nu naar bed
Ja, maar daar ben je niet de hele tijd mee kwijt? Ik bedoel 's avonds tussen 19:00 en 24:00. Ik kijk geen tv dus dat kan ik ook niet doen..quote:
Sporten, een boek lezen, een beetje tv-kijken, op tijd naar bed gaanquote:Op maandag 9 februari 2009 23:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben je niet de hele tijd mee kwijt? Ik bedoel 's avonds tussen 19:00 en 24:00. Ik kijk geen tv dus dat kan ik ook niet doen..
Dat is er wel in SPT, maar daar komt geen hond, behalve kluivie die iedere maand zijn nieuwe lijst post en moblo en ik af en toequote:Op maandag 9 februari 2009 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
Adelante, weet jij of er nog ergens een spinningtopic is?
Zo niet, dan ga ik nu naar bed
Oké, maar dat zijn best saaie dingen. En je kan op zich wel elke avond sporten maar ik heb niet het idee dat je van tv kijken, vroeg naar bed en een boek lezen een leuk leven krijgt?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sporten, een boek lezen, een beetje tv-kijken, op tijd naar bed gaan
Jij hebt echt FOK! skillsquote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEE! Dat kan niet en dat mag niet!!!!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Bekleding zal wel niet leverbaar zijn, anders had ie er wel op gestaan. Hoe het heet moet je mij ook niet vragen
Ik ga ook niet emigreren hoor. Dat heb ik al eens gedaan en ik ben weer terug en dat was natuurlijk niet voor niets. Maar ik wil er wel wat vaker en langer heen. Zodra het daar een beetje lekker weer wordt, spring ik in de auto en tuf erheen!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:33 schreef Muis006 het volgende:
En Co je moet echt niet naar la douce france emigreren want dan moet ik mijn Frans noodgedwongen bijspijkeren!
Ou est la gare
Jamaar PF, wat versta je onder 'een leuk leven'?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Oké, maar dat zijn best saaie dingen. En je kan op zich wel elke avond sporten maar ik heb niet het idee dat je van tv kijken, vroeg naar bed en een boek lezen een leuk leven krijgt?
Greysie! GREYSIE!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEE! Dat kan niet en dat mag niet!!!!
In de winkel staat hij met een groot bord NIEUW er op, dan kan hij toch niet nu al niet meer leverbaar zijn?
Hmmm, dan kan het zijn dat ie nog niet in minstens vijf vestigingen is verkocht afgelopen periode (te nieuw artikel) en komt ie vanzelf weer op internet als ie verkoopt.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEE! Dat kan niet en dat mag niet!!!!
In de winkel staat hij met een groot bord NIEUW er op, dan kan hij toch niet nu al niet meer leverbaar zijn?
Oh gelukkigquote:Op maandag 9 februari 2009 23:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga ook niet emigreren hoor. Dat heb ik al eens gedaan en ik ben weer terug en dat was natuurlijk niet voor niets. Maar ik wil er wel wat vaker en langer heen. Zodra het daar een beetje lekker weer wordt, spring ik in de auto en tuf erheen!
Merci. En Adelante, ik zal 'm maar niet schoppen. Wilde even mekkeren over de nieuwe lesgever (ja, dat is een echt Vlaams woord) van vandaag; hij was echt zo saai en stomquote:
Nou ja, een leuke hobby, iets wat diepgang geeft, zingeving aan je leven. Zo iets.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaar PF, wat versta je onder 'een leuk leven'?
Ik denk dat er weinig mensen zijn die na het werken een nachtje doorhalen om de volgende ochtend weer om 8.30 op kantoor te zijn
Asjequote:Op maandag 9 februari 2009 23:38 schreef motorbloempje het volgende:
kan iemand mij een samenvatting geven?
post nu mobiel vanuit bed, want werd maar niet warm
Als je diepgang wil moet je wijsbegeerte studerenquote:Op maandag 9 februari 2009 23:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja, een leuke hobby, iets wat diepgang geeft, zingeving aan je leven. Zo iets.
Doorhalen vind ik helemaal niet leuk! Het is zo, dom. Iedereen kan het, iedereen doet het.
Jaquote:Op maandag 9 februari 2009 23:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Greysie! GREYSIE!
Kijk me eens aan:![]()
Zeg eens: ohmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
En dan: ga gewoon bij ikea kijken, als hij daar staat vraag je gewoon wat de mogelijkheden zijn
Adoreer ze!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
JaGa ik doen
Ik stel me aan. God dammit. Maar ik schrok ff, want ik wil hem aan zussie geven
Ik ga nu naar bed en dan op mijn netbookje Greys Anatomy kijken
Slaap lekker allemaal en bedankt voor het meedenken en aanhoren vanavond!
Er staan niet eens voetnoten inquote:
Goed plan! Ik ga ook maar eens richting bed. Ik zit er nu op dus een lange reis wordt het nietquote:Op maandag 9 februari 2009 23:49 schreef Adelante het volgende:
Ik niet, maar what else is new
Ga zo maar eens naar bed
Als het sneeuwt gaat mijn vader niet met de motor maar met de auto, dus heeft hij de auto nodig.. Ik durf wel te rijden in de sneeuw hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 23:54 schreef kwakveense het volgende:
spann0nd pf. maar autorijden kan toch best als t sneeuwt? heb k hier ook heel stoer gedfaan...
en als ík t kan ik een auto...dan kan jij t drie keer...
ff stiekem tussen de plantjes door?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:02 schreef conleche het volgende:
er wordt hier geschoten op straat volgens mij?
Ik durf niet te kijken.
Hmzz. Ik hoor voor de rest niks...
Potverdepotver!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:16 schreef Greys het volgende:
Was het geen knallende uitlaat Co?
Ik lig nu in mijn bedje, klaar om Greys A. te gaan kijken, doet die site het niet
Nou het zou kunnen, maar het klonk echt naar schoten. 2 stuks. Ik weet niet zo goed hoe een knallende uitlaat ook weer klinkt. Maar ik hoor geen politie of niks, dus dan zal dat het wel zijn.......quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:16 schreef Greys het volgende:
Was het geen knallende uitlaat Co?
Ik lig nu in mijn bedje, klaar om Greys A. te gaan kijken, doet die site het niet
Ik ben nu ook in bed. Dan kan een eventuele verdwaalde kogel mij zeer moeilijk bereikenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:17 schreef ElisaB het volgende:
Kijk maar uit Co. Voor je het weet, lig je per ongeluk om
Staat nog niets op Teletekstquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:19 schreef conleche het volgende:
Nou het zou kunnen, maar het klonk echt naar schoten. 2 stuks. Ik weet niet zo goed hoe een knallende uitlaat ook weer klinkt. Maar ik hoor geen politie of niks, dus dan zal dat het wel zijn.......
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:21 schreef Muis006 het volgende:
Ik kijk oprah en het gaat over de 5 plekken op aarde waar mensen het oudst en gezondst zijn/blijven/worden.
Altijd als ik dat soort afleveringen kijk neem ik me voor om veel gezonder te gaan eten enzo, en als ik de volgende dag wakker word klinkt het allemaal niet meer zo aantrekkelijk
Ja hequote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Herkenbaar.Dat heb ik met alles. Dan heb ik 's avonds en 's nachts grootse plannen en 's ochtends ben ik eigenlijk altijd alleen maar slaperig
![]()
Toevoeging op lijstje: nog een handje wasabinootjes en een kaasstengel.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:21 schreef P.F het volgende:
"Barones C geliquideerd voor eigen huis"
In de nacht van maandag 9 februari op dinsdag 10 februari is de 31 jarige Barones C geliquideerd voor haar huis. Op dit moment was zij net bezig haar hondje te zoeken die door eerder geloste schoten van schrik gevlucht was. Uit betrouwbare bronnen hebben wij vernomen dat Barones C in de illegale witwas praktijken zat. Als dekmantel schilderde zijn schilderijen, waarvan de lijsten vol met cocaïne naar België en Frankrijk werden gesmokkeld. Van de daders ontbreekt nog elk spoor.
Hij doet het nu, geloof ik! Maar wel in een heel ander afspeelvenster dan ik gewend ben?quote:
Ik weet nog dat Dr. Oz een gifgroen drankje had gemaakt met bleekselderij en weet ik veel wat al niet meer en ik vond het zo razend interessant dat ik het hier met SHE heb zitten ontleden en ik nam me voor dat elke dag te gaan drinken als ontbijt. Denkt u dat het óóit is voorgekomen dat ik het ook maar gemaakt heb?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Herkenbaar.Dat heb ik met alles. Dan heb ik 's avonds en 's nachts grootse plannen en 's ochtends ben ik eigenlijk altijd alleen maar slaperig
![]()
Toevoeging op lijstje: nog een handje wasabinootjes en een kaasstengel.
Had je maar vast half zekerheidquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:21 schreef conleche het volgende:
Ik ben nu ook in bed. Dan kan een eventuele verdwaalde kogel mij zeer moeilijk bereiken![]()
Gelukkig maar! Veel plezierquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij doet het nu, geloof ik! Maar wel in een heel ander afspeelvenster dan ik gewend ben?
Ach wat maakt het uit, ik ga McShirtless adoreren!
Cootje, ik denk dat het een knallend uitlaatje was dan hoor.
Maar wel een eng idee als er vaker geschoten is
Ik ga es tjoepen op knallende uitlaat, kijken of dat hetzelfde klinkt...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij doet het nu, geloof ik! Maar wel in een heel ander afspeelvenster dan ik gewend ben?
Ach wat maakt het uit, ik ga McShirtless adoreren!
Cootje, ik denk dat het een knallend uitlaatje was dan hoor.
Maar wel een eng idee als er vaker geschoten is
Dat heb ik gemaakt!!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Dr. Oz een gifgroen drankje had gemaakt met bleekselderij en weet ik veel wat al niet meer en ik vond het zo razend interessant dat ik het hier met SHE heb zitten ontleden en ik nam me voor dat elke dag te gaan drinken als ontbijt. Denkt u dat het óóit is voorgekomen dat ik het ook maar gemaakt heb?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had je maar vast half zekerheid![]()
Ik zou met een koekblik op gaan slapen
Anekdote: een aantal weken geleden stormde het erg. Van een gebouw aan de overkant waaiden enorme grote metalen platen van het dak. Wij wilden er niets van missen, maar waren ook wat huiverig om onbeschermd voor het raam te gaan staan. ElisaB heeft toen de motorkap van een snijmachine op haar kop gezet; paste precies
Die zijn er niet, maar ik paint je wel ff een beeldje!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:31 schreef conleche het volgende:
Zeg me dat daar picca's van zijn!! Please?
En die komen allemaal uit de Lush-reeksquote:Op maandag 9 februari 2009 23:21 schreef P.F het volgende:
Dit zijn de enige die nooit in slank posten
Niet iedere dag sla/spinazie/andere bladgroente eten hoor Sugar! DAt is helemaal niet goed voor je, zeker in de winter. Afwisseling=goed en seizoensgroente=goed! Bijf je veel langer gezond bij en zit je ook een stuk beter in je vel (en ja, zoals je weet spreek ik uit ervaringquote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:21 schreef Sugar het volgende:
Goedemorgen.
Greys, heb even teruggelezen en wat rot voor je zusje, zeg!Bah.
Wel heel lief dat jullie haar zomaar een bank cadeau doen en nog wel zo'n leuke! Lief!![]()
Ik ga vandaag met eten wel weer rustig aan doen, want vanavond weer ergens eten met een vriendin. Of ik neem dan een salade, dat kan ook. Ik tob de dag wel door.
oh dan kon je er pas weer bij lelystad af of niet??quote:Op maandag 9 februari 2009 23:53 schreef P.F het volgende:
Nou wel tof! Alleen m'n broertje was mee
Je hebt zegmaar de a6? Om Almere lopen, en ik wou de laatste afslag naar Almere-Buiten nemen.. Of nou ja niet de laatste maar die nam ik. Dus ik nam de afslag, ging aan het einde rechts. En zat weer op de snelweg(Ik had dus links gemoeten..) En zo ging ik 16 kilometer voordat ik weer ergens kon stoppen met een hysterisch broertje naast me omdat ie heel nodig moest plassen
En nog ruzie op de snelwegWhehe
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:11 schreef Adelante het volgende:
Januari Top 50 posters in LIF
001. 2580 P.F
002. 2572 Greys
003. 2089 Viking84
004. 1784 motorbloempje
005. 1742 Muis006
006. 1330 conleche
007. 1221 SHE
008. 0849 MariaEtcetera
009. 0823 Dipkip
010. 0813 Chicolate
Noes! Faal!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:14 schreef Muis006 het volgende:
Hahaha die Vikje met haar 10 posts per dag!
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:53 schreef P.F het volgende:
Nou wel tof! Alleen m'n broertje was mee
Je hebt zegmaar de a6? Om Almere lopen, en ik wou de laatste afslag naar Almere-Buiten nemen.. Of nou ja niet de laatste maar die nam ik. Dus ik nam de afslag, ging aan het einde rechts. En zat weer op de snelweg(Ik had dus links gemoeten..) En zo ging ik 16 kilometer voordat ik weer ergens kon stoppen met een hysterisch broertje naast me omdat ie heel nodig moest plassen
En nog ruzie op de snelwegWhehe
Ik zag zondag een lekkere poepluier bij Baby te huur, dus ik pasquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:49 schreef Sugar het volgende:
Wie wil er een poepluier verschonen? Bij wijze van goede daad?
Kim, veel succes! Ik duim voor een opwindende baanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:51 schreef k_i_m het volgende:
Ik ga ook slapen. Ik moet morgen soort van solliciteren enzo.
Leuk is dat hequote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zag zondag een lekkere poepluier bij Baby te huur, dus ik pas. Succes ermee!
.
En nu ga ik Libelles van m'n moeder lezen.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:55 schreef Viking84 het volgende:
Mijn werk voor de uitgeverij gaat definitief door!. Ik sta nu in het auteursbestand en ik ga er binnenkort naartoe voor een persoonlijke kennismaking en om te bekijken aan welke projecten ik kan gaan meewerken!
. Whooptiedoo
.
Wat goeoeoed! Wat ga je daar precies doen Vik= Heb ik even gemistquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:55 schreef Viking84 het volgende:
Mijn werk voor de uitgeverij gaat definitief door!. Ik sta nu in het auteursbestand en ik ga er binnenkort naartoe voor een persoonlijke kennismaking en om te bekijken aan welke projecten ik kan gaan meewerken!
. Whooptiedoo
.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:27 schreef ElisaB het volgende:
ElisaB heeft toen de motorkap van een snijmachine op haar kop gezet; paste precies
Ja kloptquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:53 schreef progje het volgende:
[..]
oh dan kon je er pas weer bij lelystad af of niet??
(Ik woon zelf ook in Almere (Almere-buiten, bouwmeester buurt), maar mijn vriend woont in Hilversum)
Vind je het rijden leuk, alleen, zonder instructeur?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja kloptIk zou een klein rondje rijden maar die werd zo 32 kilometer groter
!!
Gefeliciteerd vik!!
Vond mijn broer ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:12 schreef Isabeau het volgende:Oooo, ElisaB de visual is hilarisch!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:55 schreef Viking84 het volgende:
. Whooptiedoo
.
Jaa! Ik kan nu eindelijk gewoon 80 door de bocht als je 80 mag! Het is veel chiller, niemand die zeurt als ik niet al die handelingen perfect doequote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:18 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Vind je het rijden leuk, alleen, zonder instructeur?
Ik weet nog heel goed dat ik mijn rijlessen altijd fantastisch vond. Haalde m'n rijbewijs ook in 1x zonder problemen.
Maar daarna.. :vond ik het ineens vreselijk om te rijden. Was als de dood een ongeluk te maken/ergens tegenaan te rijden.
Het zijn verschillende projecten, maar het gaat om het maken van onderwijsmateriaal voor het vak Nederlandsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat goeoeoed! Wat ga je daar precies doen Vik= Heb ik even gemist![]()
.
Ja, ik vind vooral die homo's übercutequote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Ik wacht nog steeds op m'n bestelde boek, zo snel is dat toch niet![]()
[..]
Leuk is dat he
![]()
![]()
![]()
Voor je werk
![]()
Echt, jij bent heerser in koosnaampjesquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:18 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Vikkepoppemieke!!! Dat is echt supertof!!!
![]()
met een vast contract, op freelance basis, fulltime??quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het zijn verschillende projecten, maar het gaat om het maken van onderwijsmateriaal voor het vak Nederlands.
[..]
Ja, ik vind vooral die homo's übercute.
[..]
Echt, jij bent heerser in koosnaampjes![]()
.
Bedankt allemaal voor de felicitaties.
Ho, het is voor een beperkt aantal uren per week (fulltime gaat ws niet lukken) en waarschijnlijk freelance. Maar als alles goed loopt ben ik wel voor langere tijd onder de pannenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:22 schreef Aventura het volgende:
Viking heeft een baaaan! Viking heeft een baan hoera hoera!
En jij zo van SPOILER OMGWTFBBQquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:22 schreef P.F het volgende:
Aaaah zo een stinkhoer roept door de mediatheek (ik kan alleen haar verstaan, niet haar vriendin)
[...]
Ik ben dit weekend naar de film geweest
[...]
Jaa naar *film die in de bioschoop draat, ik ga niet zeggen welke*
[...]
Nou, leuk, ik vond hem best heftig!
[...]
Ja, aan het einde worden ze allemaal doodgeschoten
En bedankt!!!!!
ik tel ook nog wel eens verkeerdquote:Merci. En Adelante, ik zal 'm maar niet schoppen. Wilde even mekkeren over de nieuwe lesgever (ja, dat is een echt Vlaams woord) van vandaag; hij was echt zo saai en stom Hij telde op de verkeerde momenten, en we moesten steeds ontzettend lang achter elkaar doorfietsen zonder enige vorm van aanmoediging
En nu ben ik niet zo moe als normaal. want als er niemand tegen me schreeuwt, doe ik m'n best niet
Zit er veel suiker in die Modifast-dingen? Anders valt het best mee.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:28 schreef Vivi het volgende:
Lijkt me leuk werk!
Lijstje:
O: 2 eitjes
2 volkorenbroodjes filet A.
cappu met magere melk
T: Plakje volkorenontbijtkoek
L: Modifast drinkmaaltijd
T: 2 mandarijntjes
D: iets met broccoli
Zit wel hoog in de suikers geloof ik he..
Ik vind het er wel gezond uitzien eigeniljk..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:28 schreef Vivi het volgende:
Lijkt me leuk werk!
Lijstje:
O: 2 eitjes
2 volkorenbroodjes filet A.
cappu met magere melk
T: Plakje volkorenontbijtkoek
L: Modifast drinkmaaltijd
T: 2 mandarijntjes
D: iets met broccoli
Zit wel hoog in de suikers geloof ik he..
Ja! Maar ik wilde het niet ook nog voor jullie spoilerenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
En jij zo van SPOILER OMGWTFBBQ![]()
!!!111einz
Ohja! En ik heb 'm al thuis liggen *bladert door*quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:34 schreef Vivi het volgende:
Jullie hebben gelijk, het valt wel mee idd. En Fietsgurlll, in de Allerhande van deze week staan heel veel magere recepten! Alleen de gebonden groentensoep moet je niet maken, die is GOOOOORRRRRRR!
Maar de aardappeltortilla dan weer welquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:34 schreef Vivi het volgende:
Jullie hebben gelijk, het valt wel mee idd. En Fietsgurlll, in de Allerhande van deze week staan heel veel magere recepten! Alleen de gebonden groentensoep moet je niet maken, die is GOOOOORRRRRRR!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:12 schreef Isabeau het volgende:Oooo, ElisaB de visual is hilarisch!
Wat is dat?quote:
Gefeli!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:55 schreef Viking84 het volgende:
. Whooptiedoo
.
Waar is dat?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:37 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ow..ik wil emigreren.....had ik maar geld.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:37 schreef cyclechick het volgende:
Wat is dat?
enquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:27 schreef ElisaB het volgende:
Anekdote: een aantal weken geleden stormde het erg. Van een gebouw aan de overkant waaiden enorme grote metalen platen van het dak. Wij wilden er niets van missen, maar waren ook wat huiverig om onbeschermd voor het raam te gaan staan. ElisaB heeft toen de motorkap van een snijmachine op haar kop gezet; paste precies
Nou wil ik ook emigreren.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:37 schreef Vivi het volgende:
Kan me echt NIET voorstellen dat je van 400 kcal aan eiwitten op de dag geen hongergevoel meer hebtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik wil ook wel weer een tijdje wat maaltijden vervangen, maar ik wil Cambridge! Want dat zijn proteineshakes en die nemen het hongergevoel totaal weg. Jammer genoeg kun je ze alleen via een consulente krijgen en ik heb het bij haar verpest door opeens niets meer van me te laten horen
Wat voor werk is het dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Ow Viking! ik had het nog niet gelezen!
Gefeliciteerd!!!!![]()
Ik heb ook weer een baan, maar het is niet bepaald een droombaan, maar goed, alles liever dan ww trekken zullen we maar zeggen.
Ziet er goed uit! Wat is dat groene?quote:
Hey, wat is jouw specialisatie eigenlijk? (op studie/werkgebied dusquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Kan me echt NIET voorstellen dat je van 400 kcal aan eiwitten op de dag geen hongergevoel meer hebt
Zo streng ga ik het niet meer doen. Ik wil er een tijdje ontbijt en lunch mee vervangen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Kan me echt NIET voorstellen dat je van 400 kcal aan eiwitten op de dag geen hongergevoel meer hebt
In het kader van juridische werkervaring opdoen ga ik nu juridisch advies geven bij een rechtsbijstandverzekeraar.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat ga je nu doen dan, Cinnamon?
Waarom kun je dat alleen bij een consulente kopen dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:42 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Zo streng ga ik het niet meer doen. Ik wil er een tijdje ontbijt en lunch mee vervangen.
Maar echt, op 400 kcal aan eiwitten per dag heb je dus écht geen honger!!!!
[..]
In het kader van juridische werkervaring opdoen ga ik nu juridisch advies geven bij een rechtsbijstandverzekeraar.
Ben bang dat ik héél wat te verstouwen zal krijgen daar, aan labiele en hysterische klanten...
Ik ben nog lang niet bezig met specialiseren! Co-assistent, zoals in de serie maar dan andersquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey, wat is jouw specialisatie eigenlijk? (op studie/werkgebied dus)
Nouja, soort van he? Ik moet straks naar Randstad. En als die aan mij gesnuffeld hebben gaan ze mij ergens anders op gesprek sturenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:32 schreef Vivi het volgende:
Kimmetje, succes! Waar ga je nu solliciteren dan?
[ afbeelding ]
Maar echt! In Nederland heb je gewoon veel meer geld nodig omdat het altijd kutweer is! Dus als je iets leuks wil doen kost het geld. Als je in het zonnetje leeft ben je gewoon blij met een schaaltje olijven en een flodderjurkjequote:
Nee, ik bedoelde het niet lulligquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:42 schreef Vivi het volgende:
Ik wil emigreren als ik nog leuk en (redelijk) jong ben
.
En Ibiza is niet ""
.
Ja, je kan ook wel proteineshakes kopen van andere merken. Maar ik vind juist die cb-smaakjes zo lekker!! Toffee-Walnoot...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:45 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Waarom kun je dat alleen bij een consulente kopen dan?
Ik heb hier thuis wheypoeder staan, daar kan ik dus ook een proteineshake van maken, is dat hetzelfde idee?
Ik denk dat zo'n shake vanavond mijn avondeten wordt.
Ja, okequote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ho, het is voor een beperkt aantal uren per week (fulltime gaat ws niet lukken) en waarschijnlijk freelance. Maar als alles goed loopt ben ik wel voor langere tijd onder de pannen.
En het is vanuit huis dus en dat is, zeker in het begin, wel fijn (aangezien ik dus ook moet revalideren en ik lekker goedkoop hier kan blijven wonen voorlopig). Maar op den duur wil ik natuurlijk wel een echte baan, op een school of op kantoor. Maar dit is een leuk opstapje.
Ziet er lekker uit!quote:
En je vitamientjes en mineralen danquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:45 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Waarom kun je dat alleen bij een consulente kopen dan?
Ik heb hier thuis wheypoeder staan, daar kan ik dus ook een proteineshake van maken, is dat hetzelfde idee?
Ik denk dat zo'n shake vanavond mijn avondeten wordt.
Oquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik ben nog lang niet bezig met specialiseren! Co-assistent, zoals in de serie maar dan anders![]()
Vanaf volgende week ben ik twee maanden bezig met interne geneeskunde, dat is erg breed. Ben benieuwd want het is m'n eerste grote co-schap en de eerste in een niet-academisch ziekenhuis
Die zitten daar volop in, dat moet je toch wel weten als voedingsdeskundige in spequote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:47 schreef P.F het volgende:
[..]
En je vitamientjes en mineralen dan????
Flodderjurkjes en olijven, hoezee!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar echt! In Nederland heb je gewoon veel meer geld nodig omdat het altijd kutweer is! Dus als je iets leuks wil doen kost het geld. Als je in het zonnetje leeft ben je gewoon blij met een schaaltje olijven en een flodderjurkje.
Lekker buiten zijn de hele dag en die mensen kijken ook altijd veel minder chaggo dan die stomme Nederlanders met hun benepen gedrag.
Waar is SHE, ik wil een zigeunerdans doen.
In het whey poeder van m'n broertje niet hoor! En whey hoort nou niet echt bij een normale gezonde voedingquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:47 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Die zitten daar volop in, dat moet je toch wel weten als voedingsdeskundige in spe
Nee, dat krijgen ze pas in het tweede jaar.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:47 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Die zitten daar volop in, dat moet je toch wel weten als voedingsdeskundige in spe
Oops, ik dacht dat dat vergelijkbaar was met Cambridge-shakes!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:48 schreef P.F het volgende:
[..]
In het whey poeder van m'n broertje niet hoor! En whey hoort nou niet echt bij een normale gezonde voeding
Ik denk niet dat er in whey veel vitamines en mineralen zitten, maar ik heb gister veel groente op en morgen vast ook weerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:47 schreef P.F het volgende:
[..]
En je vitamientjes en mineralen dan????
Tuurlijk snap je die, want mijn paintskillzz roelen big timequote:
Dat is echt een misvatting, als je in San Antoni gtaat zitten in het hoogseizoen is dat waar idd, maar Ibiza heeft ook een hele andere kant, heel rustig en mooi en magischquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde het niet lullig. Ik vroeg waar het was, maar toen ik je quootte zag ik in de link 'Ibiza' staan. Vandaar "
". Ben er nog nooit geweest, maar ik heb ergens het idee dat het net zoiets is als Salou of Lloret de Mar en dat trekt mij eerlijk gezegd niet zo
. Correct me if I'm wrong!
Nostradamus met zijn strakke groene broek?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat is echt een misvatting, als je in Sant Antoni gtaat zitten in het hoogseizoen is dat waar idd, maar Ibiza heeft ook een hele andere kant, heel rustig en mooi en magisch![]()
Je kan er nog heel veel mooie verlaten baaitjes vinden enzo ook.
Je voelt ook nog echt dat kunstenaarssfeertje, en niet te verwaarlozen, volgens Nostradamus zal het de laatste toevluchtsoord op aarde zijn.
de familie van mijn vriend heeft een huis op Ibizaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:37 schreef Vivi het volgende:
Klinkt heerlijk ja...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar echt! In Nederland heb je gewoon veel meer geld nodig omdat het altijd kutweer is! Dus als je iets leuks wil doen kost het geld. Als je in het zonnetje leeft ben je gewoon blij met een schaaltje olijven en een flodderjurkje.
Lekker buiten zijn de hele dag en die mensen kijken ook altijd veel minder chaggo dan die stomme Nederlanders met hun benepen gedrag.
Waar is SHE, ik wil een zigeunerdans doen.
Tot nu toe vind ik het allemaal leuk, behalve chirurgie en radiologie! Nou ja dat wil ik niet worden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O. Dan heb je nog wel wat jaartjes te gaan?
.
Heb je al enig idee waarin je je zou willen specialiseren? *mompelt iets over KNO en dan een manier vinden om dove mensen weer horend te maken*.
..en die stond hem goed!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nostradamus met zijn strakke groene broek?
Geen idee, een keer in de zoveel tijd krijg ik de geest ben schop ik mijn schoenen uit en dan móet ik zigeunerdansenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:49 schreef cinnamongirl het volgende:
Hoe gaat zigeunerdansen? Het is zeker wat anders dan ik de zigeuners in het binnenland van Hongarije heb zien doen
ibiza is echt geweldigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde het niet lullig. Ik vroeg waar het was, maar toen ik je quootte zag ik in de link 'Ibiza' staan. Vandaar "
". Ben er nog nooit geweest, maar ik heb ergens het idee dat het net zoiets is als Salou of Lloret de Mar en dat trekt mij eerlijk gezegd niet zo
Ik vind Nostradamus maar stom, want hij zei dat de wereld in augustus 2000 zou vergaan en dat is niet gebeurd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nostradamus met zijn strakke groene broek?
Z’n naam was Nostradamus, hij had ook een achterneef, en die had een electriciteitswinkelquote:
Dat had ik ook voordat ik er zelf naartoe geweest was. Maar het hele eiland blijkt gewoon vol te zitten met families en kinderen enzoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet echt actief op dit moment, maar het sluimert voortdurend in mijn achterhoofd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk ja...
Ben je daar serieus mee bezig?
Mis ik hier iets?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Z’n naam was Nostradamus, hij had ook een achterneef, en die had een electriciteitswinkel
en toen wilde Nostradamus daar vakantiewerk gaan doen, maar dat hoefde niet
Hans Teeuwen.quote:
Later werd het een beetje vies:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Z’n naam was Nostradamus, hij had ook een achterneef, en die had een electriciteitswinkel
Viev, ons huisje in Frankrijk is geparkeerd tussen de zigeuners. (vandaar ook dat het zo goedkoop wasquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Geen idee, een keer in de zoveel tijd krijg ik de geest ben schop ik mijn schoenen uit en dan móet ik zigeunerdansen. Mijn overgrootoma was ook een echte, met een glazen bol en een woonwagen. Jaja, ik ben een verkapte kamper
![]()
.
Maar wel vaak van die leuke jonge stelletjes met schattige kindertjes, like usquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat had ik ook voordat ik er zelf naartoe geweest was. Maar het hele eiland blijkt gewoon vol te zitten met families en kinderen enzo [ afbeelding ]
Zijn naam was Nostradamus, hij hij hij vond dat als je een huisdier aanschaft dat je er dan ook wel de verantwoordelijkheid voor moest draguhquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb ook geen baanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Viev, ons huisje in Frankrijk is geparkeerd tussen de zigeuners. (vandaar ook dat het zo goedkoop was)
Ze zijn wat luidruchtig, dat wel, maar als je eenmaal vriendschap hebt gesloten met de dikke koningin, dan zijn ze verders heul aardig.
Ik geloof alleen niet dat er ook maar 1 een baan heeft. Maar ja, kniesoor.........
Z’n naam was Nostradamus, hij droeg zoals ik al zei heel vaak strakke groene broekenquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb ook geen baan![]()
Oh ja, 2 dagen vanuit huis maar dat telt niet.
Het klinkt steeds aanlokkelijker Co!
Ik nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:00 schreef AKnynke het volgende:
wie wil mij een flinke schop geven? Ik heb nog geen zak uitgevoerd vandaag!
Die is trouwens echt gek hoor, een kennis van mij werkt in een Hifizaak en daar kwam Hans T. een keer binnen, met Kim van K. toen nog, en ging ie heel serieus vragen of ze ook broodjes prei verkochtenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hans Teeuwen.
Je weet wel, die mislukte sitehouder en jazz 'zanger' die ooit een bekende cabaretier was
In Hongarije zijn we een keer binnen geweest bij ze.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Viev, ons huisje in Frankrijk is geparkeerd tussen de zigeuners. (vandaar ook dat het zo goedkoop was)
Ze zijn wat luidruchtig, dat wel, maar als je eenmaal vriendschap hebt gesloten met de dikke koningin, dan zijn ze verders heul aardig.
Ik geloof alleen niet dat er ook maar 1 een baan heeft. Maar ja, kniesoor.........
Ach, ik til hem dagelijks 6 trappen op, dan liever in het buitenlandquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zal even wat foto's opscharrelen. Het heeft alleen veel trappen, das misschien onhandig met Dean?
Jaaaa! Heb je ook fotos van de voorkant eigenlijk? Ik ben zo benieuwd of ik wat kan herkennenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zal even wat foto's opscharrelen. Het heeft alleen veel trappen, das misschien onhandig met Dean?
Klopt, heb 23 januari ww aangevraagd, en nog he-le-maal niets gehoord!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:59 schreef laziness het volgende:
Vik wat goed van het werk!
En kaneelmeisje, succes met deze baan! Sowieso is alles beter dan ww maar voordat je die eerste ww binnen hebt ben je twee maanden verder. Je zal maar echt geen buffer hebben
Is ook onzin, kinderen vetarm voorzetten. Mijn kinderen mogen -wel binnen bepaalde kaders- zelf kiezen wat ze eten. Dat resulteert in periodes van veel melk en kaas tot andere periodes waarin vooral veel vlees of groente wordt gegeten. Op jaarbasis krijgen ze van alles voldoende binnen. Ze zitten ook precies op de lijn van de ideale lengte en gewicht (doe ik iig nog iets goedquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:14 schreef loveli het volgende:
Light is slecht!
Kinderen te mager door vetarm eten
Bij volwassenen geldt hetzelfde, denk ik! Met 'gewoon eten' moet je wel erg weldadig en bourgondisch doen wil je daar echt overgewicht van oplopen lijkt me. Het komt allemaal door het troep eten als chips, koekjes, snoep en andere vadsige tussendoortjesdingen waar je geen fatsoenlijke maaltijd van kan brouwen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:30 schreef ColdFeet het volgende:
Puff, wordt het overgewicht bij kunderen niet vooral veroorzaakt door zoete&vette snacks?
Me dunkt dat je met boter op brood en olie door de sla niet direct moddervette kinderen kweekt?
Niet iedereen met een paar kilo teveel heeft dat te danken aan ongezonde snacks e.d.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bij volwassenen geldt hetzelfde, denk ik! Met 'gewoon eten' moet je wel erg weldadig en bourgondisch doen wil je daar echt overgewicht van oplopen lijkt me. Het komt allemaal door het troep eten als chips, koekjes, snoep en andere vadsige tussendoortjesdingen waar je geen fatsoenlijke maaltijd van kan brouwen.
Op zich eet je toch prima. Ik let ook niet op koolhydraten, eet er zelfs vrij veel van want ik doe dan weer een dieet waar vet extra ontmoedigd wordt, maar ik val ook af.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:32 schreef mspoez het volgende:
Cinnamon, zijn shakes van kwark of yoghurt met whey niet een veel goedkopere versie van Cambridge dan? En wat wou je dan als avondeten eten? Groen en vis of vlees?
Ik wil ook. Ik baal zo erg van mijn lijf, ik bedoel, ik word wel 'mooier', zeg maar dat ik betere verhoudingen krijg maar ik denk niet dat er een grammetje af is. En ik wilde een blousje aan vanochtend en dat ging niet dicht. En toch eet ik netjes en sport ik 3 tot 5 keer per week. *huil*
lijstje van vandaag:
O zelfgebakken boterham met pindakaas
T zelfgebakken boterham met kipfilet
L nog meer van dat zelfgebakken brood met 30+ kaas
T sinaasappel
D roerbakgroen met kip en giroskruiden en yoghurt met knof (en voor de kindjes met een grieks broodje of rijst, naar keuze)
sporten - KT en cardio
T iets te snoepen, cracker met sandwichspread ofzo.
Ik zit gewoon véél te hoog in mijn KH's.
Een paar kilo teveel misschien, maar echt ongezond overgewicht? Als je alleen maar dingen eet die op zich niet alleen maar ongezond zijn moet je er toch wel heel veel van eten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Niet iedereen met een paar kilo teveel heeft dat te danken aan ongezonde snacks e.d.
Je kunt ook gewoon teveel eten, of te eenzijdig, of te vet, of te weinig bewegen.
Dat kan ook prima met gewoon eten.
Dat schreef ik inderdaadquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Een paar kilo teveel misschien, maar echt ongezond overgewicht? Als je alleen maar dingen eet die op zich niet alleen maar ongezond zijn moet je er toch wel heel veel van eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:54 schreef conleche het volgende:
Even in een spoiler, want het zijn er best veel!Wat ontzettend leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:54 schreef conleche het volgende:
Even in een spoiler, want het zijn er best veel!Jaloersmakend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Een paar kilo teveel misschien, maar echt ongezond overgewicht? Als je alleen maar dingen eet die op zich niet alleen maar ongezond zijn moet je er toch wel heel veel van eten.
Zou kunnen idd. Mijn kinderen snoepen ook nauwelijks. Misschien dat ze 2x per week een stukje chocolade eten ofzo. En dan gaan we ook echt om de tafel zitten en maak ik een groot bord met diverse soorten fruit én een paar stukjes pure chocolade.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:30 schreef ColdFeet het volgende:
Puff, wordt het overgewicht bij kunderen niet vooral veroorzaakt door zoete&vette snacks?
Me dunkt dat je met boter op brood en olie door de sla niet direct moddervette kinderen kweekt?
Ik krijg nu het beeld van een exmijnwerkersdorpje ofzo?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
Ban de groente maar eens uit je avondeten en vervang die door vlees.
Niet mager vlees, maar gewoon karbonades of schnitzels ofzo.
Da's gewoon eten in het dorp waar ik vandaan kom. Stuk of drie schnitzels is daar heel gewoon, en overgewicht ook.
Tja, daar heb je wel een punt. Dat zijn niet echt dingen die ik bedoelde met 'op zich gezond eten' maar voor veel mensen is het wel normaal eten ja... Schnitzels zijn natuurlijk ook normaal eten, maar wel uit de categorie 'beter niet elke dag'.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
Ban de groente maar eens uit je avondeten en vervang die door vlees.
Niet mager vlees, maar gewoon karbonades of schnitzels ofzo.
Da's gewoon eten in het dorp waar ik vandaan kom. Stuk of drie schnitzels is daar heel gewoon, en overgewicht ook.
Oh, bij ons in het dorp eten ze ook zo. Preisoep bestaat bijvoorbeeld uit:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik krijg nu het beeld van een exmijnwerkersdorpje ofzo?Maar dit vind ik dus wel een 'raar voedingspatroon'.
Geen mijnwerkersdorp, nee.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik krijg nu het beeld van een exmijnwerkersdorpje ofzo?Maar dit vind ik dus wel een 'raar voedingspatroon'.
Made of Honor! Hij duurt nog een half uurtje.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:14 schreef AKnynke het volgende:
ooh, Muis: welke chickflick heb je naar beneden geladen?
Dat met de pakjes ben ik niet met je eens! Heb je weleens een wereldgerecht gemaakt? Met de hoeveelheden die op dat pak staan, daar kan je echt niet van eten met de aangegeven hoeveelheid personen....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:16 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Geen mijnwerkersdorp, nee.
Maar volgens mij komen soortgelijke eetpatronen wel in meer plekken van het land voor, waar men vroeger fysiek zware arbeid deed.
Mijn punt is dat het met verkeerde keuzes uit normaal eten ook mis kan gaan.
En als je daarmee 5 kilo te zwaar wordt en consequent door gaat, ga je gestaag naar de 50 kilo te zwaar.
Aan de andere kant denk ik dat er tegenwoordig veel te veel uit pakjes, kant en klaar, e.d. gekookt wordt en dat dat een van de grootste redenen is voor overgewicht.
Meer nog dan teveel snacken en snoepen.
Het gaat om de rommel die in de pakjes zit. Daar is weinig natuurlijks meer aan en potentieel ongezond (veel vetten en zouten en in veel zakjes en potjes zitten ook nog nanodeeltjes). Dat je eer ook nog sperziebonen bij eet is mooi meegenomen, maar beter zou je de kruidenmix zelf maken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat met de pakjes ben ik niet met je eens! Heb je weleens een wereldgerecht gemaakt? Met de hoeveelheden die op dat pak staan, daar kan je echt niet van eten met de aangegeven hoeveelheid personen....
Ik zie hier nu wel gek avondeten en zeer vreemde soep voor mij iddHet lijkt me ook vies!
Klopt. Ik ben gestopt met pakjeseten sinds ik ik twijfelde of iets nou bami of spaghetti moest voorstellenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het gaat om de rommel die in de pakjes zit. Daar is weinig natuurlijks meer aan en potentieel ongezond (veel vetten en zouten en in veel zakjes en potjes zitten ook nog nanodeeltjes). Dat je eer ook nog sperziebonen bij eet is mooi meegenomen, maar beter zou je de kruidenmix zelf maken.
Yep, was nieuwsgierig en het leek lekker makkelijk. Ik geloof dat het tandoori was.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat met de pakjes ben ik niet met je eens! Heb je weleens een wereldgerecht gemaakt? Met de hoeveelheden die op dat pak staan, daar kan je echt niet van eten met de aangegeven hoeveelheid personen....
Lijkt mij ook.quote:Ik zie hier nu wel gek avondeten en zeer vreemde soep voor mij iddHet lijkt me ook vies!
ui + knoflook fruitenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:44 schreef Sugar het volgende:
Maar weet je? Ik weet niet eens hoe je het beste zelf lasagna of pastasaus maakt!Bij mij wordt het altijd een beetje zure net niet-meuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |