Wat ben je toch een lekker moppiequote:Op maandag 9 februari 2009 23:14 schreef kwakveense het volgende:
poekies, ik ben er ook nog!/weer!
mn huisgenoot is weer naa t ziekenhuis gebracht. hij had weer pijn op de borst.
en t erge is... ik voel echt niet met m mee, want ik vind het op elk gebied een enorme aansteller...maar nu voel ik me meteen schuldig want stel dat er echt wat ergs is
Dit zijn de enige die nooit in slank postenquote:Op maandag 9 februari 2009 23:18 schreef Chicolate het volgende:
Ooooh maar post dan meteen de hele top 50, 90% komt toch hier vandaan. Of komt hier wel eens.
Top 50 posters in LIF
Plaats / aantal / gebruiker
029. 0378 Cat22
038. 0292 oh-oh
043. 0229 Burdie
049. 0184 Salt_Seafood
Echt? Waar staat datquote:Op maandag 9 februari 2009 23:21 schreef kwakveense het volgende:
poekies, ik ben er ook nog!/weer!
mn huisgenoot is weer naa t ziekenhuis gebracht. hij had weer pijn op de borst.
en t erge is... ik voel echt niet met m mee, want ik vind het op elk gebied een enorme aansteller...maar nu voel ik me meteen schuldig want stel dat er echt wat ergs is
(ook de lisjt met tpi-openers gezien? PF en muis aan kop!)
Ja, ik ga nu officieel een leven zoeken. Het is namelijk heel sneu dat ik niet weet wat ik moet doen als ik niet mag/kan computerenquote:
Conclusie: van op je luie gat achter de compu zitten word je niet slank.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Dit zijn de enige die nooit in slank posten
Doe navelpulkenquote:Op maandag 9 februari 2009 23:22 schreef P.F het volgende:
Ja, ik ga nu officieel een leven zoeken. Het is namelijk heel sneu dat ik niet weet wat ik moet doen als ik niet mag/kan computeren
Ik kan heel goed uit het raam staren. Maar verder weet ik het niet
Ik ben juist hartstikke slank!!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Conclusie: van op je luie gat achter de compu zitten word je niet slank.
Hm, bij mij neemt het hele zielige vormen aan. Ik sta op, ik doe de computer aan. Ik ben thuis, ik doe de computer aan. Ik ben op een feestje, ik ga computeren. Ik ga niet slapen omdat ik computer.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe navelpulken
Als het je geruststelt: ik ben ook redelijk onthand als ik geen pc met internet in de buurt heb
Van een jaarquote:Op maandag 9 februari 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
Die lijst, is die van januari? Of van een jaar? Of van eh...?
Geschrokken van je postcount?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
Die zal er volgende maand wel zijn uitgekukeld!!quote:
Van 1 maand toch??quote:Op maandag 9 februari 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
je sta onder mij wat zeik je nouquote:Op maandag 9 februari 2009 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van een jaarYou wish
Van januari dus
We moeten een leven zoeken
Samen met P.F
Maar je posts voegen wel altijd iets toe!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Die zal er volgende maand wel zijn uitgekukeld!!
Ik ga ook maar eens minderen....wat had ik niet kunnen doen in plaats van die 1300 posts.............ik typ ook nog eens megasloom.
Die was onder de gordelquote:Op maandag 9 februari 2009 23:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar je posts voegen wel altijd iets toe!
Jij brengt de kwaliteit in dit topic.
Ik weiger hier een ironische ondertoon in te zien!! Dus: Dank en vele kussen!!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar je posts voegen wel altijd iets toe!
Jij brengt de kwaliteit in dit topic.
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:28 schreef P.F het volgende:
Nadeel aan een boek lezen: Ik lees heel snel, dus dat vermaak is ook maar even
O, chico gaat slapen
Er is geen ironische toon, echt niet!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik weiger hier een ironische ondertoon in te zien!! Dus: Dank en vele kussen!!
Bekleding zal wel niet leverbaar zijn, anders had ie er wel op gestaan. Hoe het heet moet je mij ook niet vragenquote:Op maandag 9 februari 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
Adelante, waarom staat die quilted Klippan nog niet op de site?
Ik weet niet meer hoe de stof heet
Ja ik bedoelde, conleche heeft tenminste nog kwaliteitspost. Ik voeg niets toe. De zinloosheid der zinloosheid.quote:
Ik zei toch dat ik je lafte!!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er is geen ironische toon, echt niet!
Oh zo haha!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde, conleche heeft tenminste nog kwaliteitspost. Ik voeg niets toe. De zinloosheid der zinloosheid.
Waar vullen normale mensen hun dag mee?
Spinning: round&round&round.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
Adelante, weet jij of er nog ergens een spinningtopic is?
Zo niet, dan ga ik nu naar bed
Ja, maar daar ben je niet de hele tijd mee kwijt? Ik bedoel 's avonds tussen 19:00 en 24:00. Ik kijk geen tv dus dat kan ik ook niet doen..quote:
Sporten, een boek lezen, een beetje tv-kijken, op tijd naar bed gaanquote:Op maandag 9 februari 2009 23:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben je niet de hele tijd mee kwijt? Ik bedoel 's avonds tussen 19:00 en 24:00. Ik kijk geen tv dus dat kan ik ook niet doen..
Dat is er wel in SPT, maar daar komt geen hond, behalve kluivie die iedere maand zijn nieuwe lijst post en moblo en ik af en toequote:Op maandag 9 februari 2009 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
Adelante, weet jij of er nog ergens een spinningtopic is?
Zo niet, dan ga ik nu naar bed
Oké, maar dat zijn best saaie dingen. En je kan op zich wel elke avond sporten maar ik heb niet het idee dat je van tv kijken, vroeg naar bed en een boek lezen een leuk leven krijgt?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sporten, een boek lezen, een beetje tv-kijken, op tijd naar bed gaan
Jij hebt echt FOK! skillsquote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEE! Dat kan niet en dat mag niet!!!!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Bekleding zal wel niet leverbaar zijn, anders had ie er wel op gestaan. Hoe het heet moet je mij ook niet vragen
Ik ga ook niet emigreren hoor. Dat heb ik al eens gedaan en ik ben weer terug en dat was natuurlijk niet voor niets. Maar ik wil er wel wat vaker en langer heen. Zodra het daar een beetje lekker weer wordt, spring ik in de auto en tuf erheen!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:33 schreef Muis006 het volgende:
En Co je moet echt niet naar la douce france emigreren want dan moet ik mijn Frans noodgedwongen bijspijkeren!
Ou est la gare
Jamaar PF, wat versta je onder 'een leuk leven'?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Oké, maar dat zijn best saaie dingen. En je kan op zich wel elke avond sporten maar ik heb niet het idee dat je van tv kijken, vroeg naar bed en een boek lezen een leuk leven krijgt?
Greysie! GREYSIE!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEE! Dat kan niet en dat mag niet!!!!
In de winkel staat hij met een groot bord NIEUW er op, dan kan hij toch niet nu al niet meer leverbaar zijn?
Hmmm, dan kan het zijn dat ie nog niet in minstens vijf vestigingen is verkocht afgelopen periode (te nieuw artikel) en komt ie vanzelf weer op internet als ie verkoopt.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEE! Dat kan niet en dat mag niet!!!!
In de winkel staat hij met een groot bord NIEUW er op, dan kan hij toch niet nu al niet meer leverbaar zijn?
Oh gelukkigquote:Op maandag 9 februari 2009 23:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga ook niet emigreren hoor. Dat heb ik al eens gedaan en ik ben weer terug en dat was natuurlijk niet voor niets. Maar ik wil er wel wat vaker en langer heen. Zodra het daar een beetje lekker weer wordt, spring ik in de auto en tuf erheen!
Merci. En Adelante, ik zal 'm maar niet schoppen. Wilde even mekkeren over de nieuwe lesgever (ja, dat is een echt Vlaams woord) van vandaag; hij was echt zo saai en stomquote:
Nou ja, een leuke hobby, iets wat diepgang geeft, zingeving aan je leven. Zo iets.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaar PF, wat versta je onder 'een leuk leven'?
Ik denk dat er weinig mensen zijn die na het werken een nachtje doorhalen om de volgende ochtend weer om 8.30 op kantoor te zijn
Asjequote:Op maandag 9 februari 2009 23:38 schreef motorbloempje het volgende:
kan iemand mij een samenvatting geven?
post nu mobiel vanuit bed, want werd maar niet warm
Als je diepgang wil moet je wijsbegeerte studerenquote:Op maandag 9 februari 2009 23:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja, een leuke hobby, iets wat diepgang geeft, zingeving aan je leven. Zo iets.
Doorhalen vind ik helemaal niet leuk! Het is zo, dom. Iedereen kan het, iedereen doet het.
Jaquote:Op maandag 9 februari 2009 23:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Greysie! GREYSIE!
Kijk me eens aan:![]()
Zeg eens: ohmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
En dan: ga gewoon bij ikea kijken, als hij daar staat vraag je gewoon wat de mogelijkheden zijn
Adoreer ze!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
JaGa ik doen
Ik stel me aan. God dammit. Maar ik schrok ff, want ik wil hem aan zussie geven
Ik ga nu naar bed en dan op mijn netbookje Greys Anatomy kijken
Slaap lekker allemaal en bedankt voor het meedenken en aanhoren vanavond!
Er staan niet eens voetnoten inquote:
Goed plan! Ik ga ook maar eens richting bed. Ik zit er nu op dus een lange reis wordt het nietquote:Op maandag 9 februari 2009 23:49 schreef Adelante het volgende:
Ik niet, maar what else is new
Ga zo maar eens naar bed
Als het sneeuwt gaat mijn vader niet met de motor maar met de auto, dus heeft hij de auto nodig.. Ik durf wel te rijden in de sneeuw hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 23:54 schreef kwakveense het volgende:
spann0nd pf. maar autorijden kan toch best als t sneeuwt? heb k hier ook heel stoer gedfaan...
en als ík t kan ik een auto...dan kan jij t drie keer...
ff stiekem tussen de plantjes door?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:02 schreef conleche het volgende:
er wordt hier geschoten op straat volgens mij?
Ik durf niet te kijken.
Hmzz. Ik hoor voor de rest niks...
Potverdepotver!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:16 schreef Greys het volgende:
Was het geen knallende uitlaat Co?
Ik lig nu in mijn bedje, klaar om Greys A. te gaan kijken, doet die site het niet
Nou het zou kunnen, maar het klonk echt naar schoten. 2 stuks. Ik weet niet zo goed hoe een knallende uitlaat ook weer klinkt. Maar ik hoor geen politie of niks, dus dan zal dat het wel zijn.......quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:16 schreef Greys het volgende:
Was het geen knallende uitlaat Co?
Ik lig nu in mijn bedje, klaar om Greys A. te gaan kijken, doet die site het niet
Ik ben nu ook in bed. Dan kan een eventuele verdwaalde kogel mij zeer moeilijk bereikenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:17 schreef ElisaB het volgende:
Kijk maar uit Co. Voor je het weet, lig je per ongeluk om
Staat nog niets op Teletekstquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:19 schreef conleche het volgende:
Nou het zou kunnen, maar het klonk echt naar schoten. 2 stuks. Ik weet niet zo goed hoe een knallende uitlaat ook weer klinkt. Maar ik hoor geen politie of niks, dus dan zal dat het wel zijn.......
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:21 schreef Muis006 het volgende:
Ik kijk oprah en het gaat over de 5 plekken op aarde waar mensen het oudst en gezondst zijn/blijven/worden.
Altijd als ik dat soort afleveringen kijk neem ik me voor om veel gezonder te gaan eten enzo, en als ik de volgende dag wakker word klinkt het allemaal niet meer zo aantrekkelijk
Ja hequote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Herkenbaar.Dat heb ik met alles. Dan heb ik 's avonds en 's nachts grootse plannen en 's ochtends ben ik eigenlijk altijd alleen maar slaperig
![]()
Toevoeging op lijstje: nog een handje wasabinootjes en een kaasstengel.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:21 schreef P.F het volgende:
"Barones C geliquideerd voor eigen huis"
In de nacht van maandag 9 februari op dinsdag 10 februari is de 31 jarige Barones C geliquideerd voor haar huis. Op dit moment was zij net bezig haar hondje te zoeken die door eerder geloste schoten van schrik gevlucht was. Uit betrouwbare bronnen hebben wij vernomen dat Barones C in de illegale witwas praktijken zat. Als dekmantel schilderde zijn schilderijen, waarvan de lijsten vol met cocaïne naar België en Frankrijk werden gesmokkeld. Van de daders ontbreekt nog elk spoor.
Hij doet het nu, geloof ik! Maar wel in een heel ander afspeelvenster dan ik gewend ben?quote:
Ik weet nog dat Dr. Oz een gifgroen drankje had gemaakt met bleekselderij en weet ik veel wat al niet meer en ik vond het zo razend interessant dat ik het hier met SHE heb zitten ontleden en ik nam me voor dat elke dag te gaan drinken als ontbijt. Denkt u dat het óóit is voorgekomen dat ik het ook maar gemaakt heb?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Herkenbaar.Dat heb ik met alles. Dan heb ik 's avonds en 's nachts grootse plannen en 's ochtends ben ik eigenlijk altijd alleen maar slaperig
![]()
Toevoeging op lijstje: nog een handje wasabinootjes en een kaasstengel.
Had je maar vast half zekerheidquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:21 schreef conleche het volgende:
Ik ben nu ook in bed. Dan kan een eventuele verdwaalde kogel mij zeer moeilijk bereiken![]()
Gelukkig maar! Veel plezierquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij doet het nu, geloof ik! Maar wel in een heel ander afspeelvenster dan ik gewend ben?
Ach wat maakt het uit, ik ga McShirtless adoreren!
Cootje, ik denk dat het een knallend uitlaatje was dan hoor.
Maar wel een eng idee als er vaker geschoten is
Ik ga es tjoepen op knallende uitlaat, kijken of dat hetzelfde klinkt...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij doet het nu, geloof ik! Maar wel in een heel ander afspeelvenster dan ik gewend ben?
Ach wat maakt het uit, ik ga McShirtless adoreren!
Cootje, ik denk dat het een knallend uitlaatje was dan hoor.
Maar wel een eng idee als er vaker geschoten is
Dat heb ik gemaakt!!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Dr. Oz een gifgroen drankje had gemaakt met bleekselderij en weet ik veel wat al niet meer en ik vond het zo razend interessant dat ik het hier met SHE heb zitten ontleden en ik nam me voor dat elke dag te gaan drinken als ontbijt. Denkt u dat het óóit is voorgekomen dat ik het ook maar gemaakt heb?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had je maar vast half zekerheid![]()
Ik zou met een koekblik op gaan slapen
Anekdote: een aantal weken geleden stormde het erg. Van een gebouw aan de overkant waaiden enorme grote metalen platen van het dak. Wij wilden er niets van missen, maar waren ook wat huiverig om onbeschermd voor het raam te gaan staan. ElisaB heeft toen de motorkap van een snijmachine op haar kop gezet; paste precies
Die zijn er niet, maar ik paint je wel ff een beeldje!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:31 schreef conleche het volgende:
Zeg me dat daar picca's van zijn!! Please?
En die komen allemaal uit de Lush-reeksquote:Op maandag 9 februari 2009 23:21 schreef P.F het volgende:
Dit zijn de enige die nooit in slank posten
Niet iedere dag sla/spinazie/andere bladgroente eten hoor Sugar! DAt is helemaal niet goed voor je, zeker in de winter. Afwisseling=goed en seizoensgroente=goed! Bijf je veel langer gezond bij en zit je ook een stuk beter in je vel (en ja, zoals je weet spreek ik uit ervaringquote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:21 schreef Sugar het volgende:
Goedemorgen.
Greys, heb even teruggelezen en wat rot voor je zusje, zeg!Bah.
Wel heel lief dat jullie haar zomaar een bank cadeau doen en nog wel zo'n leuke! Lief!![]()
Ik ga vandaag met eten wel weer rustig aan doen, want vanavond weer ergens eten met een vriendin. Of ik neem dan een salade, dat kan ook. Ik tob de dag wel door.
oh dan kon je er pas weer bij lelystad af of niet??quote:Op maandag 9 februari 2009 23:53 schreef P.F het volgende:
Nou wel tof! Alleen m'n broertje was mee
Je hebt zegmaar de a6? Om Almere lopen, en ik wou de laatste afslag naar Almere-Buiten nemen.. Of nou ja niet de laatste maar die nam ik. Dus ik nam de afslag, ging aan het einde rechts. En zat weer op de snelweg(Ik had dus links gemoeten..) En zo ging ik 16 kilometer voordat ik weer ergens kon stoppen met een hysterisch broertje naast me omdat ie heel nodig moest plassen
En nog ruzie op de snelwegWhehe
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:11 schreef Adelante het volgende:
Januari Top 50 posters in LIF
001. 2580 P.F
002. 2572 Greys
003. 2089 Viking84
004. 1784 motorbloempje
005. 1742 Muis006
006. 1330 conleche
007. 1221 SHE
008. 0849 MariaEtcetera
009. 0823 Dipkip
010. 0813 Chicolate
Noes! Faal!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:14 schreef Muis006 het volgende:
Hahaha die Vikje met haar 10 posts per dag!
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:53 schreef P.F het volgende:
Nou wel tof! Alleen m'n broertje was mee
Je hebt zegmaar de a6? Om Almere lopen, en ik wou de laatste afslag naar Almere-Buiten nemen.. Of nou ja niet de laatste maar die nam ik. Dus ik nam de afslag, ging aan het einde rechts. En zat weer op de snelweg(Ik had dus links gemoeten..) En zo ging ik 16 kilometer voordat ik weer ergens kon stoppen met een hysterisch broertje naast me omdat ie heel nodig moest plassen
En nog ruzie op de snelwegWhehe
Ik zag zondag een lekkere poepluier bij Baby te huur, dus ik pasquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:49 schreef Sugar het volgende:
Wie wil er een poepluier verschonen? Bij wijze van goede daad?
Kim, veel succes! Ik duim voor een opwindende baanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:51 schreef k_i_m het volgende:
Ik ga ook slapen. Ik moet morgen soort van solliciteren enzo.
Leuk is dat hequote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zag zondag een lekkere poepluier bij Baby te huur, dus ik pas. Succes ermee!
.
En nu ga ik Libelles van m'n moeder lezen.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:55 schreef Viking84 het volgende:
Mijn werk voor de uitgeverij gaat definitief door!. Ik sta nu in het auteursbestand en ik ga er binnenkort naartoe voor een persoonlijke kennismaking en om te bekijken aan welke projecten ik kan gaan meewerken!
. Whooptiedoo
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |