Wat ben je toch een lekker moppiequote:Op maandag 9 februari 2009 23:14 schreef kwakveense het volgende:
poekies, ik ben er ook nog!/weer!
mn huisgenoot is weer naa t ziekenhuis gebracht. hij had weer pijn op de borst.
en t erge is... ik voel echt niet met m mee, want ik vind het op elk gebied een enorme aansteller...maar nu voel ik me meteen schuldig want stel dat er echt wat ergs is
Dit zijn de enige die nooit in slank postenquote:Op maandag 9 februari 2009 23:18 schreef Chicolate het volgende:
Ooooh maar post dan meteen de hele top 50, 90% komt toch hier vandaan. Of komt hier wel eens.
Top 50 posters in LIF
Plaats / aantal / gebruiker
029. 0378 Cat22
038. 0292 oh-oh
043. 0229 Burdie
049. 0184 Salt_Seafood
Echt? Waar staat datquote:Op maandag 9 februari 2009 23:21 schreef kwakveense het volgende:
poekies, ik ben er ook nog!/weer!
mn huisgenoot is weer naa t ziekenhuis gebracht. hij had weer pijn op de borst.
en t erge is... ik voel echt niet met m mee, want ik vind het op elk gebied een enorme aansteller...maar nu voel ik me meteen schuldig want stel dat er echt wat ergs is
(ook de lisjt met tpi-openers gezien? PF en muis aan kop!)
Ja, ik ga nu officieel een leven zoeken. Het is namelijk heel sneu dat ik niet weet wat ik moet doen als ik niet mag/kan computerenquote:
Conclusie: van op je luie gat achter de compu zitten word je niet slank.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Dit zijn de enige die nooit in slank posten
Doe navelpulkenquote:Op maandag 9 februari 2009 23:22 schreef P.F het volgende:
Ja, ik ga nu officieel een leven zoeken. Het is namelijk heel sneu dat ik niet weet wat ik moet doen als ik niet mag/kan computeren
Ik kan heel goed uit het raam staren. Maar verder weet ik het niet
Ik ben juist hartstikke slank!!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Conclusie: van op je luie gat achter de compu zitten word je niet slank.
Hm, bij mij neemt het hele zielige vormen aan. Ik sta op, ik doe de computer aan. Ik ben thuis, ik doe de computer aan. Ik ben op een feestje, ik ga computeren. Ik ga niet slapen omdat ik computer.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe navelpulken
Als het je geruststelt: ik ben ook redelijk onthand als ik geen pc met internet in de buurt heb
Van een jaarquote:Op maandag 9 februari 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
Die lijst, is die van januari? Of van een jaar? Of van eh...?
Geschrokken van je postcount?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
Die zal er volgende maand wel zijn uitgekukeld!!quote:
Van 1 maand toch??quote:Op maandag 9 februari 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
je sta onder mij wat zeik je nouquote:Op maandag 9 februari 2009 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van een jaarYou wish
Van januari dus
We moeten een leven zoeken
Samen met P.F
Maar je posts voegen wel altijd iets toe!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Die zal er volgende maand wel zijn uitgekukeld!!
Ik ga ook maar eens minderen....wat had ik niet kunnen doen in plaats van die 1300 posts.............ik typ ook nog eens megasloom.
Die was onder de gordelquote:Op maandag 9 februari 2009 23:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar je posts voegen wel altijd iets toe!
Jij brengt de kwaliteit in dit topic.
Ik weiger hier een ironische ondertoon in te zien!! Dus: Dank en vele kussen!!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar je posts voegen wel altijd iets toe!
Jij brengt de kwaliteit in dit topic.
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:28 schreef P.F het volgende:
Nadeel aan een boek lezen: Ik lees heel snel, dus dat vermaak is ook maar even
O, chico gaat slapen
Er is geen ironische toon, echt niet!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik weiger hier een ironische ondertoon in te zien!! Dus: Dank en vele kussen!!
Bekleding zal wel niet leverbaar zijn, anders had ie er wel op gestaan. Hoe het heet moet je mij ook niet vragenquote:Op maandag 9 februari 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
Adelante, waarom staat die quilted Klippan nog niet op de site?
Ik weet niet meer hoe de stof heet
Ja ik bedoelde, conleche heeft tenminste nog kwaliteitspost. Ik voeg niets toe. De zinloosheid der zinloosheid.quote:
Ik zei toch dat ik je lafte!!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er is geen ironische toon, echt niet!
Oh zo haha!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde, conleche heeft tenminste nog kwaliteitspost. Ik voeg niets toe. De zinloosheid der zinloosheid.
Waar vullen normale mensen hun dag mee?
Spinning: round&round&round.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
Adelante, weet jij of er nog ergens een spinningtopic is?
Zo niet, dan ga ik nu naar bed
Ja, maar daar ben je niet de hele tijd mee kwijt? Ik bedoel 's avonds tussen 19:00 en 24:00. Ik kijk geen tv dus dat kan ik ook niet doen..quote:
Sporten, een boek lezen, een beetje tv-kijken, op tijd naar bed gaanquote:Op maandag 9 februari 2009 23:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben je niet de hele tijd mee kwijt? Ik bedoel 's avonds tussen 19:00 en 24:00. Ik kijk geen tv dus dat kan ik ook niet doen..
Dat is er wel in SPT, maar daar komt geen hond, behalve kluivie die iedere maand zijn nieuwe lijst post en moblo en ik af en toequote:Op maandag 9 februari 2009 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
Adelante, weet jij of er nog ergens een spinningtopic is?
Zo niet, dan ga ik nu naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |