Oké, maar dat zijn best saaie dingen. En je kan op zich wel elke avond sporten maar ik heb niet het idee dat je van tv kijken, vroeg naar bed en een boek lezen een leuk leven krijgt?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sporten, een boek lezen, een beetje tv-kijken, op tijd naar bed gaan
Jij hebt echt FOK! skillsquote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEE! Dat kan niet en dat mag niet!!!!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Bekleding zal wel niet leverbaar zijn, anders had ie er wel op gestaan. Hoe het heet moet je mij ook niet vragen
Ik ga ook niet emigreren hoor. Dat heb ik al eens gedaan en ik ben weer terug en dat was natuurlijk niet voor niets. Maar ik wil er wel wat vaker en langer heen. Zodra het daar een beetje lekker weer wordt, spring ik in de auto en tuf erheen!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:33 schreef Muis006 het volgende:
En Co je moet echt niet naar la douce france emigreren want dan moet ik mijn Frans noodgedwongen bijspijkeren!
Ou est la gare
Jamaar PF, wat versta je onder 'een leuk leven'?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Oké, maar dat zijn best saaie dingen. En je kan op zich wel elke avond sporten maar ik heb niet het idee dat je van tv kijken, vroeg naar bed en een boek lezen een leuk leven krijgt?
Greysie! GREYSIE!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEE! Dat kan niet en dat mag niet!!!!
In de winkel staat hij met een groot bord NIEUW er op, dan kan hij toch niet nu al niet meer leverbaar zijn?
Hmmm, dan kan het zijn dat ie nog niet in minstens vijf vestigingen is verkocht afgelopen periode (te nieuw artikel) en komt ie vanzelf weer op internet als ie verkoopt.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEE! Dat kan niet en dat mag niet!!!!
In de winkel staat hij met een groot bord NIEUW er op, dan kan hij toch niet nu al niet meer leverbaar zijn?
Oh gelukkigquote:Op maandag 9 februari 2009 23:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga ook niet emigreren hoor. Dat heb ik al eens gedaan en ik ben weer terug en dat was natuurlijk niet voor niets. Maar ik wil er wel wat vaker en langer heen. Zodra het daar een beetje lekker weer wordt, spring ik in de auto en tuf erheen!
Merci. En Adelante, ik zal 'm maar niet schoppen. Wilde even mekkeren over de nieuwe lesgever (ja, dat is een echt Vlaams woord) van vandaag; hij was echt zo saai en stomquote:
Nou ja, een leuke hobby, iets wat diepgang geeft, zingeving aan je leven. Zo iets.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaar PF, wat versta je onder 'een leuk leven'?
Ik denk dat er weinig mensen zijn die na het werken een nachtje doorhalen om de volgende ochtend weer om 8.30 op kantoor te zijn
Asjequote:Op maandag 9 februari 2009 23:38 schreef motorbloempje het volgende:
kan iemand mij een samenvatting geven?
post nu mobiel vanuit bed, want werd maar niet warm
Als je diepgang wil moet je wijsbegeerte studerenquote:Op maandag 9 februari 2009 23:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja, een leuke hobby, iets wat diepgang geeft, zingeving aan je leven. Zo iets.
Doorhalen vind ik helemaal niet leuk! Het is zo, dom. Iedereen kan het, iedereen doet het.
Jaquote:Op maandag 9 februari 2009 23:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Greysie! GREYSIE!
Kijk me eens aan:![]()
Zeg eens: ohmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
En dan: ga gewoon bij ikea kijken, als hij daar staat vraag je gewoon wat de mogelijkheden zijn
Adoreer ze!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
JaGa ik doen
Ik stel me aan. God dammit. Maar ik schrok ff, want ik wil hem aan zussie geven
Ik ga nu naar bed en dan op mijn netbookje Greys Anatomy kijken
Slaap lekker allemaal en bedankt voor het meedenken en aanhoren vanavond!
Er staan niet eens voetnoten inquote:
Goed plan! Ik ga ook maar eens richting bed. Ik zit er nu op dus een lange reis wordt het nietquote:Op maandag 9 februari 2009 23:49 schreef Adelante het volgende:
Ik niet, maar what else is new
Ga zo maar eens naar bed
Als het sneeuwt gaat mijn vader niet met de motor maar met de auto, dus heeft hij de auto nodig.. Ik durf wel te rijden in de sneeuw hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 23:54 schreef kwakveense het volgende:
spann0nd pf. maar autorijden kan toch best als t sneeuwt? heb k hier ook heel stoer gedfaan...
en als ík t kan ik een auto...dan kan jij t drie keer...
ff stiekem tussen de plantjes door?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:02 schreef conleche het volgende:
er wordt hier geschoten op straat volgens mij?
Ik durf niet te kijken.
Hmzz. Ik hoor voor de rest niks...
Potverdepotver!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:16 schreef Greys het volgende:
Was het geen knallende uitlaat Co?
Ik lig nu in mijn bedje, klaar om Greys A. te gaan kijken, doet die site het niet
Nou het zou kunnen, maar het klonk echt naar schoten. 2 stuks. Ik weet niet zo goed hoe een knallende uitlaat ook weer klinkt. Maar ik hoor geen politie of niks, dus dan zal dat het wel zijn.......quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:16 schreef Greys het volgende:
Was het geen knallende uitlaat Co?
Ik lig nu in mijn bedje, klaar om Greys A. te gaan kijken, doet die site het niet
Ik ben nu ook in bed. Dan kan een eventuele verdwaalde kogel mij zeer moeilijk bereikenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:17 schreef ElisaB het volgende:
Kijk maar uit Co. Voor je het weet, lig je per ongeluk om
Staat nog niets op Teletekstquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:19 schreef conleche het volgende:
Nou het zou kunnen, maar het klonk echt naar schoten. 2 stuks. Ik weet niet zo goed hoe een knallende uitlaat ook weer klinkt. Maar ik hoor geen politie of niks, dus dan zal dat het wel zijn.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |