Hij doet het nu, geloof ik! Maar wel in een heel ander afspeelvenster dan ik gewend ben?quote:
Ik weet nog dat Dr. Oz een gifgroen drankje had gemaakt met bleekselderij en weet ik veel wat al niet meer en ik vond het zo razend interessant dat ik het hier met SHE heb zitten ontleden en ik nam me voor dat elke dag te gaan drinken als ontbijt. Denkt u dat het óóit is voorgekomen dat ik het ook maar gemaakt heb?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Herkenbaar.Dat heb ik met alles. Dan heb ik 's avonds en 's nachts grootse plannen en 's ochtends ben ik eigenlijk altijd alleen maar slaperig
![]()
Toevoeging op lijstje: nog een handje wasabinootjes en een kaasstengel.
Had je maar vast half zekerheidquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:21 schreef conleche het volgende:
Ik ben nu ook in bed. Dan kan een eventuele verdwaalde kogel mij zeer moeilijk bereiken![]()
Gelukkig maar! Veel plezierquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij doet het nu, geloof ik! Maar wel in een heel ander afspeelvenster dan ik gewend ben?
Ach wat maakt het uit, ik ga McShirtless adoreren!
Cootje, ik denk dat het een knallend uitlaatje was dan hoor.
Maar wel een eng idee als er vaker geschoten is
Ik ga es tjoepen op knallende uitlaat, kijken of dat hetzelfde klinkt...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij doet het nu, geloof ik! Maar wel in een heel ander afspeelvenster dan ik gewend ben?
Ach wat maakt het uit, ik ga McShirtless adoreren!
Cootje, ik denk dat het een knallend uitlaatje was dan hoor.
Maar wel een eng idee als er vaker geschoten is
Dat heb ik gemaakt!!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Dr. Oz een gifgroen drankje had gemaakt met bleekselderij en weet ik veel wat al niet meer en ik vond het zo razend interessant dat ik het hier met SHE heb zitten ontleden en ik nam me voor dat elke dag te gaan drinken als ontbijt. Denkt u dat het óóit is voorgekomen dat ik het ook maar gemaakt heb?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had je maar vast half zekerheid![]()
Ik zou met een koekblik op gaan slapen
Anekdote: een aantal weken geleden stormde het erg. Van een gebouw aan de overkant waaiden enorme grote metalen platen van het dak. Wij wilden er niets van missen, maar waren ook wat huiverig om onbeschermd voor het raam te gaan staan. ElisaB heeft toen de motorkap van een snijmachine op haar kop gezet; paste precies
Die zijn er niet, maar ik paint je wel ff een beeldje!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:31 schreef conleche het volgende:
Zeg me dat daar picca's van zijn!! Please?
En die komen allemaal uit de Lush-reeksquote:Op maandag 9 februari 2009 23:21 schreef P.F het volgende:
Dit zijn de enige die nooit in slank posten
Niet iedere dag sla/spinazie/andere bladgroente eten hoor Sugar! DAt is helemaal niet goed voor je, zeker in de winter. Afwisseling=goed en seizoensgroente=goed! Bijf je veel langer gezond bij en zit je ook een stuk beter in je vel (en ja, zoals je weet spreek ik uit ervaringquote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:21 schreef Sugar het volgende:
Goedemorgen.
Greys, heb even teruggelezen en wat rot voor je zusje, zeg!Bah.
Wel heel lief dat jullie haar zomaar een bank cadeau doen en nog wel zo'n leuke! Lief!![]()
Ik ga vandaag met eten wel weer rustig aan doen, want vanavond weer ergens eten met een vriendin. Of ik neem dan een salade, dat kan ook. Ik tob de dag wel door.
oh dan kon je er pas weer bij lelystad af of niet??quote:Op maandag 9 februari 2009 23:53 schreef P.F het volgende:
Nou wel tof! Alleen m'n broertje was mee
Je hebt zegmaar de a6? Om Almere lopen, en ik wou de laatste afslag naar Almere-Buiten nemen.. Of nou ja niet de laatste maar die nam ik. Dus ik nam de afslag, ging aan het einde rechts. En zat weer op de snelweg(Ik had dus links gemoeten..) En zo ging ik 16 kilometer voordat ik weer ergens kon stoppen met een hysterisch broertje naast me omdat ie heel nodig moest plassen
En nog ruzie op de snelwegWhehe
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:11 schreef Adelante het volgende:
Januari Top 50 posters in LIF
001. 2580 P.F
002. 2572 Greys
003. 2089 Viking84
004. 1784 motorbloempje
005. 1742 Muis006
006. 1330 conleche
007. 1221 SHE
008. 0849 MariaEtcetera
009. 0823 Dipkip
010. 0813 Chicolate
Noes! Faal!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:14 schreef Muis006 het volgende:
Hahaha die Vikje met haar 10 posts per dag!
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:53 schreef P.F het volgende:
Nou wel tof! Alleen m'n broertje was mee
Je hebt zegmaar de a6? Om Almere lopen, en ik wou de laatste afslag naar Almere-Buiten nemen.. Of nou ja niet de laatste maar die nam ik. Dus ik nam de afslag, ging aan het einde rechts. En zat weer op de snelweg(Ik had dus links gemoeten..) En zo ging ik 16 kilometer voordat ik weer ergens kon stoppen met een hysterisch broertje naast me omdat ie heel nodig moest plassen
En nog ruzie op de snelwegWhehe
Ik zag zondag een lekkere poepluier bij Baby te huur, dus ik pasquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:49 schreef Sugar het volgende:
Wie wil er een poepluier verschonen? Bij wijze van goede daad?
Kim, veel succes! Ik duim voor een opwindende baanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:51 schreef k_i_m het volgende:
Ik ga ook slapen. Ik moet morgen soort van solliciteren enzo.
Leuk is dat hequote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zag zondag een lekkere poepluier bij Baby te huur, dus ik pas. Succes ermee!
.
En nu ga ik Libelles van m'n moeder lezen.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:55 schreef Viking84 het volgende:
Mijn werk voor de uitgeverij gaat definitief door!. Ik sta nu in het auteursbestand en ik ga er binnenkort naartoe voor een persoonlijke kennismaking en om te bekijken aan welke projecten ik kan gaan meewerken!
. Whooptiedoo
.
Wat goeoeoed! Wat ga je daar precies doen Vik= Heb ik even gemistquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:55 schreef Viking84 het volgende:
Mijn werk voor de uitgeverij gaat definitief door!. Ik sta nu in het auteursbestand en ik ga er binnenkort naartoe voor een persoonlijke kennismaking en om te bekijken aan welke projecten ik kan gaan meewerken!
. Whooptiedoo
.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:27 schreef ElisaB het volgende:
ElisaB heeft toen de motorkap van een snijmachine op haar kop gezet; paste precies
Ja kloptquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:53 schreef progje het volgende:
[..]
oh dan kon je er pas weer bij lelystad af of niet??
(Ik woon zelf ook in Almere (Almere-buiten, bouwmeester buurt), maar mijn vriend woont in Hilversum)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |