Ik heb vast al 100 keer verteld dat mijn auto zo lek is als een mandje. Als je met je hand op de stoel drukt, hoor en voel je het gewoon soppen. Guess what: ik zit met een natte kont op kantoorquote:
Operatie is goed gegaan, over 5 weken (6 weken na de operatie) wordt het apparaat aangesloten en ze is nog steeds duizelig enzo. Maar dat gaat vast weer over.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:01 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh en kan iemand me een update geven van Viking's operatie? Ik had het gister gevraagd, maar geen antwoord gekregen.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:55 schreef conleche het volgende:
[..]
O dat zijn de verkeerde!! En ik had precies dezelfde fout gemaakt!! Want er staat wonderspons op. Maar degene die je moet hebben heten powerspons. Je moet het maar weten.
Droge broek en droog ondergoed meenemen!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb vast al 100 keer verteld dat mijn auto zo lek is als een mandje. Als je met je hand op de stoel drukt, hoor en voel je het gewoon soppen. Guess what: ik zit met een natte kont op kantoor
Ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:01 schreef AKnynke het volgende:
wat kun jij goed terugreageren (vast geen Nederlands) Elisa!
Dan bel je met een energie leverancier! En dan leg je het uit. En dan kunnen ze je vast vertellen wat handig is.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:04 schreef Greys het volgende:
FAIL!
Ik kap er mee, met die hoerende klotezooi.
Ik wéét niet of ik Budget KeuzeTarief of Standaard KeuzeTarief of weetikveel wat wil, want we wéten geen jaarverbruik want ze heeft nog nooit op zichzelf gewoond. Iets met bomen en bos en ik geef het op.
Labielo eersteklas, want ik sta op het punt van janken en alleen maar omdat ik niet uit iets SIMPELS als energieleveranciers kom
Ik begrijp zelfs jou niet meerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja!
Ik betaalde alleen iets van 80 euro per maand inclusief netbeheer!!!
Maar volgens sites als Kassa en Radar zijn dat allemaal de grootste oplichters die er maar zijn. Essent, Rendo, wie dan ook, het zijn allemaal leugenaars en monsters. Dus die gaan mij telefonisch echt geen eerlijk advies geven.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dan bel je met een energie leverancier! En dan leg je het uit. En dan kunnen ze je vast vertellen wat handig is.
Adem in, adem uit....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:04 schreef Greys het volgende:
FAIL!
Ik wéét niet of ik Budget KeuzeTarief of Standaard KeuzeTarief of weetikveel wat wil, want we wéten geen jaarverbruik want ze heeft nog nooit op zichzelf gewoond. Iets met bomen en bos en ik geef het op.
Labielo eersteklas, want ik sta op het punt van janken en alleen maar omdat ik niet uit iets SIMPELS als energieleveranciers kom
Het zijn allemaal leugenaars die je geld uit de zak willen kloppen, maar ze weten er wel meer vanaf dan jij.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar volgens sites als Kassa en Radar zijn dat allemaal de grootste oplichters die er maar zijn. Essent, Rendo, wie dan ook, het zijn allemaal leugenaars en monsters. Dus die gaan mij telefonisch echt geen eerlijk advies geven.
Dat kan natuurlijk ook nogquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:07 schreef Greys het volgende:
Misschien moet ik gewoon even de computer uit zetten en morgen verder gaan
Alleen dan heb ik geen vrij
Maar wat is nu het ergste wat er kan misgaan? Dat ze iets teveel gaat betalen?? Krijgt ze terug. Iets te weinig? Moet ze bijbetalen....das alles. Kom op Greyssie. Ik weet dat je het allerbeste wil voor je zusje, maar ze zal je er heus niet om haten als het niet helemaal perfect is!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:04 schreef Greys het volgende:
FAIL!
Popje, het loopt zo'n vaart niet. De aller-, aller-, allerduurste is 10% duurder dan de aller-, aller-, allergoedkoopste. Met het verbruik in een klein huis met één persoon, is dat misschien een paar tientjes per jaar. Owkee, dat is geld, maar niet het einde van de wereld. En overstappen kan ook altijd nog (als de rust is wedergekeerd en het weer leuk is om dat soort dingen uit te zoeken).quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:08 schreef Greys het volgende:
Elies, dat kán ik niet. Want elke euro die ze door mij teveel gaat betalen is er eentje teveel.
Administratie voor Vorstelijk Winkelen..winkeliersvereniging hierquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:11 schreef Greys het volgende:
Welkom MaxC!
Vikje, gefeliciteerd!
Co, het IS dat ik zo van je hou, anders had ik je gehaat om dat mooie huisje, bofkont! Ik herken direct de inrichting/smaak van België en ook een beetje van jouw eigen huisje!
Viev, wat voor werk doe jij dan, twee dagen vanuit huis?
Hoi lieve allemaal!![]()
Ik ga maar eens aan de administratieve rompslomp van zusje beginnen. Heb nog steeds geen flauw benul welke energieleverancier ik moet kiezen. Denk dat ik maar gewoon Essent neem voor haar.
Co, er zijn leveranciers die jou rustig in je uppie 200 euro laten betalen per maand als voorschot en als je dat niet wilt of niet realistisch vindt, dan mag je dat max. 1x per jaar verlagen en dan met max. 10%. Dat bestaat allemaal, dat dat gebeurt. Ik heb horrorverhalen gelezen, dat wil je niet weten. En het gebeurt váák, ook/juist bij de grote jongens. En mijn zussie kan dat gewoon niet betalen. Want dan kan ze niet meer eten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar wat is nu het ergste wat er kan misgaan? Dat ze iets teveel gaat betalen?? Krijgt ze terug. Iets te weinig? Moet ze bijbetalen....das alles. Kom op Greyssie. Ik weet dat je het allerbeste wil voor je zusje, maar ze zal je er heus niet om haten als het niet helemaal perfect is!!
Ik zou er idd gewoon eentje kiezen. Zelf kwam mijn stroom altijd van Essent, en die waren duidelijk en hadden goede klantenservice. En dan zou ik altijd voor Groene stroom kiezen, een flexibele looptijd en een normaal/laagtarief of piek/dal tarief als je in Limburg of Brabant woont...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar volgens sites als Kassa en Radar zijn dat allemaal de grootste oplichters die er maar zijn. Essent, Rendo, wie dan ook, het zijn allemaal leugenaars en monsters. Dus die gaan mij telefonisch echt geen eerlijk advies geven.
Ik weet niet wat voor huis ze gaat wonen en of de afvalstoffenheffingen en rioolrecht via het energiebedrijf lopen? Bij mij is dat laatste wel het geval (meestal loopt het via de gemeentelijke belastingen) en ik betaal nu ook zoiets.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik begrijp zelfs jou niet meer
Want dan is het toch niet realistisch, die 150, maar veel te hoog?
bij essent hadden ze de meterstand van m'n vorige huurder verkeerd doorgekregen. Waardoor ze wouden dat ik maandelijks 1400 euro aan voorschot ging betalen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Co, er zijn leveranciers die jou rustig in je uppie 200 euro laten betalen per maand als voorschot en als je dat niet wilt of niet realistisch vindt, dan mag je dat max. 1x per jaar verlagen en dan met max. 10%. Dat bestaat allemaal, dat dat gebeurt. Ik heb horrorverhalen gelezen, dat wil je niet weten. En het gebeurt váák, ook/juist bij de grote jongens. En mijn zussie kan dat gewoon niet betalen. Want dan kan ze niet meer eten.
Maar dan neem je die leverancier toch niet? Een normaal bedrag voor een eenpersoonshuishouden is rond de 100 euro. Dus bel op en zeg dat je dat als voorschot wil betalen. Ik zie niet in waarom ze dat zouden weigeren. Je moet niet altijd alle verhalen lezen. Net als googelen als je een snotneus hebt. In bijna alle gevallen verloopt het prima.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Co, er zijn leveranciers die jou rustig in je uppie 200 euro laten betalen per maand als voorschot en als je dat niet wilt of niet realistisch vindt, dan mag je dat max. 1x per jaar verlagen en dan met max. 10%. Dat bestaat allemaal, dat dat gebeurt. Ik heb horrorverhalen gelezen, dat wil je niet weten. En het gebeurt váák, ook/juist bij de grote jongens. En mijn zussie kan dat gewoon niet betalen. Want dan kan ze niet meer eten.
Gewoon iets (ik zou gaan voor Essent of Nuon) nemen (zonder vaste prijs-contract of iets dergelijks) en dan kan je zusje later iets goedkopers regelen als ze dat wil.quote:Belangrijk om te weten is dat:
* U uw eigen energieleverancier kunt kiezen
* U op ieder moment van energieleverancier kunt wisselen
ik zie dat harajokus er al aan werktquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mag betty niet richting prullenbak?
Ik heb ook Essent. Dan kan je zus op de site Mijn Essent aanmaken, en daar kan ze alles zelf veranderen. Voorschot aanpassen etc. Keuzetarief kun je zelfs per direct veranderen, hoef je alleen ff te bellen en je meterstanden van die dag door te geven. Ik betaalde alleen 75 euro per maand en samen met da BF 115.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik zou er idd gewoon eentje kiezen. Zelf kwam mijn stroom altijd van Essent, en die waren duidelijk en hadden goede klantenservice. En dan zou ik altijd voor Groene stroom kiezen, een flexibele looptijd en een normaal/laagtarief of piek/dal tarief als je in Limburg of Brabant woont...
Modjesquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik zie dat harajokus er al aan werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |