Dat kan ze vast wel, maar ik heb aangeboden dit haar uit handen te nemen aangezien ze genoeg gedoe aan haar hoofd heeft momenteel en ze deze week in de rottige diensten zit met haar werk (politie) en dus lastig tot niet kan bellen binnen kantooruren èn ze geen verhuisdag krijgt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
maar, kan je zus zelf die beslissing niet nemen dan?
dat doe ik ook. Maar ik beperk 't vaak tot wat op die pagina staat qua posts van de rest.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je doet alsof je de enige bent die geen tijd heeft om alles bij te lezen maar er zijn wel meer mensen die dat niet kunnen. Dat hoeft ook geen probleem te zijn. Maar, je hebt kennelijk wel tijd om af en toe een hele lap tekst te plaatsen waarvan je verwacht dat wij die lezen. Dan kun je in elk geval op die momenten toch evenveel tijd steken in het lezen van onze posts, een beetje kijken wat er nog meer speelt en proberen om daar ook op te reageren.
ah, okay!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan ze vast wel, maar ik heb aangeboden dit haar uit handen te nemen aangezien ze genoeg gedoe aan haar hoofd heeft momenteel en ze deze week in de rottige diensten zit met haar werk (politie) en dus lastig tot niet kan bellen binnen kantooruren èn ze geen verhuisdag krijgt.
Mini, als ik vanalles heb gemist, lees ik vaak ook maar max 50 posts terug, hoor. Het tempo ligt me hier soms echt te hoog.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je doet alsof je de enige bent die geen tijd heeft om alles bij te lezen maar er zijn wel meer mensen die dat niet kunnen. Dat hoeft ook geen probleem te zijn. Maar, je hebt kennelijk wel tijd om af en toe een hele lap tekst te plaatsen waarvan je verwacht dat wij die lezen. Dan kun je in elk geval op die momenten toch evenveel tijd steken in het lezen van onze posts, een beetje kijken wat er nog meer speelt en proberen om daar ook op te reageren.
Ik lees ook vaak niet bij hoor. Soms een half topic ofzo, maar als ik meerdere topics gemist heb dan heb ik daar ook geen tijd voor. Als er iets belangrijks speelt merk je het vaak toch wel. Ik zeg toch juist dat je best mee kunt posten en op anderen kunt reageren zonder bij te lezen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:32 schreef zwahiel het volgende:
[..]
dat doe ik ook. Maar ik beperk 't vaak tot wat op die pagina staat qua posts van de rest.
En zo'n lap tekst gaat in 2 minuten bij mijWil vaak een kort stukje doen of zo en dan staat er zo'n vervloekte lap ineens. Meestal reageer in 't begin van een post vaak op een andere post of posts en dan komt er wat van mij zelf.
Ben niet de enige die geen tijd heeft om alles bij te lezen, maar ik denk soms wel eens dat de enige ben die daadwerkelijk niet bijleest. Aan het aantal tvp's te zien van de rest hier.
Ik lees ook niets bij, hooguit de huidige of voorgaande pagina, zodat ik weet of ik wel of niet moet reageren en in welke stemming de vrouwen zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:32 schreef zwahiel het volgende:
[..]
dat doe ik ook. Maar ik beperk 't vaak tot wat op die pagina staat qua posts van de rest.
En zo'n lap tekst gaat in 2 minuten bij mijWil vaak een kort stukje doen of zo en dan staat er zo'n vervloekte lap ineens. Meestal reageer in 't begin van een post vaak op een andere post of posts en dan komt er wat van mij zelf.
Ben niet de enige die geen tijd heeft om alles bij te lezen, maar ik denk soms wel eens dat de enige ben die daadwerkelijk niet bijleest. Aan het aantal tvp's te zien van de rest hier.
ik probeer altijd het hele topic dat ik gemist heb bij te lezen. Best balen als het topic al op de 6e pagina is!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik lees ook vaak niet bij hoor. Soms een half topic ofzo, maar als ik meerdere topics gemist heb dan heb ik daar ook geen tijd voor. Als er iets belangrijks speelt merk je het vaak toch wel.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:27 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Joh, zo onwijs veel scheelt het niet hoor.
Kijk hier maar eens. Stel dat je per ongeluk de allerduurste uitzoekt, dan is die misschien wel 10% duurder. Maar dan nog is het vastrecht het grootste deel van de rekening en scheelt het misschien een paar euro per maand.
Nou, dat kan je zus vast wel ophoesten.
Kortom: hak de knoop door!
quote:Elektriciteitsverbruik
Het elektriciteitsverbruik is vooral afhankelijk van de grootte van het huishouden. Hieronder staan de gemiddelde bedragen (verbruik en vastrechtmeter). Maar het hangt natuurlijk nauw samen met de elektrische apparaten die u zelf heeft. Iedereen krijgt jaarlijks van de belasting (energieheffing) een bedrag terug op de elektriciteitsrekening. Voor 2008 is dit: ¤ 236,81.
Dat bedoel ik ook, je kunt op z'n minst reageren op dingen die gezegd worden rond het moment dat je zelf mee aan het posten bent.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mini, als ik vanalles heb gemist, lees ik vaak ook maar max 50 posts terug, hoor. Het tempo ligt me hier soms echt te hoog.
Maar binnen 50 posts is altijd wel wat te reageren hier
Vandaar dat je je gisteravond pas na 12en durfde te vertonenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik lees ook niets bij, hooguit de huidige of voorgaande pagina, zodat ik weet of ik wel of niet moet reageren en in welke stemming de vrouwen zijn
Dan gaat het pas over de echt belangrijke zaken in het levenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vandaar dat je je gisteravond pas na 12en durfde te vertonen
True. Ik vind het niet zo'n drama dat Zwahiel niet op anderen reageert. Wel stop ik snel met lezen als er weer een lange klaag- en mopperpost isquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:38 schreef conleche het volgende:
Ik vind eigenlijk dat iedereen moet doen waar hij zin in heeft.
Over belangrijke zaken gesproken, waarom is jouw neus een soort living colours?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:39 schreef Adelante het volgende:
Dan gaat het pas over de echt belangrijke zaken in het leven
Ik kreeg deze spontaan gePMt van iemand en vond hem wel tof.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Over belangrijke zaken gesproken, waarom is jouw neus een soort living colours?
O de horror!! Daar mag je wat mij betreft een topic over volklagen. Niks zo erg, als koude, natte sokken. Brrr.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:41 schreef ColdFeet het volgende:
Over belangrijke zaken gesproken: mag ik even mekkeren omdat mijn sokken nog steeds nat zijn?
Zorg voor een paar droge schoenen op kantoor! En extra droge sokken!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:41 schreef ColdFeet het volgende:
Over belangrijke zaken gesproken: mag ik even mekkeren omdat mijn sokken nog steeds nat zijn?
ha, een lichtpuntje in m'n leventje vadaag:: de hele wereld is hier een soort van ijsblauw, erg mooi. Sneeuw op de grond, en ijzig-blauwe luchten!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:44 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind hem ook tof!Elmo
Schandalig trouwens dat Sesamstraat naar 5 uur is gezet. Over belangrijke zaken gesproken...
Je mag mekkeren hoor CF. Het is ook echt rotweer... Dadelijk zijn wij allemaal slank en is die stomme zomer er nog steeds niet.
The horror!quote:
Klinkt heel mooi... Zo moet de winter zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ha, een lichtpuntje in m'n leventje vadaag:: de hele wereld is hier een soort van ijsblauw, erg mooi. Sneeuw op de grond, en ijzig-blauwe luchten!
Is ook tof.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:42 schreef Adelante het volgende:
Ik kreeg deze spontaan gePMt van iemand en vond hem wel tof.Ik zie er wel een paasei in ofzo
Maarruh, dat doe ik ook wel regelmatig, niet altijd okquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, je kunt op z'n minst reageren op dingen die gezegd worden rond het moment dat je zelf mee aan het posten bent.
Moet je ook doen! Ik schrijf vaak dingen van me af, en dat worden wel 's lange lappen tekst dat wordt dan echt binnen een paar minuten uit mijn vingers gegoten zeg maar.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
True. Ik vind het niet zo'n drama dat Zwahiel niet op anderen reageert. Wel stop ik snel met lezen als er weer een lange klaag- en mopperpost is
Hier omquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Vast wel.![]()
In het algemeen of vanwege iets bijzonders?
Ha, dat had ik nog niet bedachtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Coldfeet doet haar naam weer eens eer aan.
Ontspannen, adem in.... adem uit....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
je bent volwassen genoeg om in te zien dat je zo je levensgeluk/-plezier vernaggelt
O dat zijn de verkeerde!! En ik had precies dezelfde fout gemaakt!! Want er staat wonderspons op. Maar degene die je moet hebben heten powerspons. Je moet het maar weten.quote:
Ik vind het vrij veel, maar wat voor soort huis "krijgt" je zus?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:53 schreef Greys het volgende:
Voor de singles onder ons: is een voorschotbedrag van 150,- per maand voor energie en gas realistisch?
Ik vind dat veel. Hoe groot is dat huis?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:53 schreef Greys het volgende:
Voor de singles onder ons: is een voorschotbedrag van 150,- per maand voor energie en gas realistisch?
100 euro is meer dan genoeg voor een appartementje meestal.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:53 schreef Greys het volgende:
ja!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:53 schreef Greys het volgende:
Wil jij mijn baas even bellen en hem daar ook van overtuigen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:38 schreef conleche het volgende:
Ik vind eigenlijk dat iedereen moet doen waar hij zin in heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |