Dat je ontbijt gezond is, betekent nog niet dat je ongezonde lunch ineens OK isquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:00 schreef heaven7 het volgende:
Ik eet niet ongezond hoorOntbijt was magere yoghurt met sinnaasappelsap en lijnzaad en een knäckebrödje, tussendoor een appel. Maar mijn stofwisseling is niet echt vernaggeld omdat ik niet echt heb gelijnd nog de laatste maanden eigenlijk.
Het is één van de twee: of je valt af bij 1400 kcal, of je verbruikt veel minder dan je zou moeten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:00 schreef heaven7 het volgende:
Ik eet niet ongezond hoorOntbijt was magere yoghurt met sinnaasappelsap en lijnzaad en een knäckebrödje, tussendoor een appel. Maar mijn stofwisseling is niet echt vernaggeld omdat ik niet echt heb gelijnd nog de laatste maanden eigenlijk.
Ik zou het ook wel overleven denk ikquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:05 schreef heaven7 het volgende:
Ja dat zou ik wel eens kunnen uitproberen iddIk weet het niet precies!
En uh, ik vind 2 witte bolletjes als lunch eigenlijk geen wereldramp daar ik over het algemeen gewoon vrij gezond en normaal eet. Calorieën tellen en afvallen= ok maar niet alles hoeft überverantwoord gezond te zijn me dunkt. Het is wel erg lekker zo op z'n tijd namelijk
het wordt zwaarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:02 schreef Liejannuh het volgende:
MoBlo, hoe was je wiskunde college?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:07 schreef zwahiel het volgende:
. En ook in dit draadje heb je zo je sociale rangorde. Ik vind mezelf niet zo hoog in de rangorde staan, dus speel ik niet overal op in. En zoals ik al zei, ik vind het ook niet altijd vanuit mijn positie juist om op bepaalde dingen te reageren.
jup, zelf gebeld. Ja, zo'n hekel aan dit soort dagen, ik voel me zo nutteloos. En sociaal valt het dan tegen, niemand die wat wil doen, ik heb geen zin om wat te organiseren, en zo gaat de spiraal naar beneden...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb je zelf gebeld ?Sterkte. Balen hč, als je "zo`n dag` hebt.
Ze vullen minder goed en minder lang maar het is op zich niet slecht voor je ofzo, hooguit minder goed. Je darmen worden blijer van bruin brood, maar af en toe een wit bolletje mag best.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:07 schreef zwahiel het volgende:
Wit brood / witte bolletjes moet je toch zowieso mijden? Die sterken het honger gevoel alleen maar is mij geleerd.
Je kunt het!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het wordt zwaarben wel wat bang
maar ga mn best doen
dat wel
gelukkig heb ik ook René nog, dat scheeltquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je kunt het!En anders vraag je toch gewoon om hulp van je studiegenoten?
Dat komt omdat ik er eentje benquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je reageert als een man! Iedereen kan en "mag" overal op reageren. Heeft niets met je plaats in de pikorde te maken
Thanks, nu nog ff afrekenen met die (waarschijnlijk) gekneusde rip in mijn buik.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:11 schreef conleche het volgende:
Ik vind sws dat het wel meevalt met die rangorde!!
Fijn dat het leuk was!!
Probeer ook wel feedback te geven, zoals ik dat ook wel vaker gedaan heb, maar het gaat hier eerlijk gezegd te snel om op alles te kunnen reageren. Mensen hoeven niet persé met mij mee te leven, maar ik doel vaak gewoon op klankbord reacties, meningen en opvattingen van de rest. Natuurlijk is het leuk als je steun e.d. van iedereen krijgt. Ik ben daar alleen niet echt de aangewezen persoon op, kom hier niet dagelijks (met vlagen welquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ze vullen minder goed en minder lang maar het is op zich niet slecht voor je ofzo, hooguit minder goed. Je darmen worden blijer van bruin brood, maar af en toe een wit bolletje mag best.
Met dat verhaal over pikorde ben ik het niet helemaal eens. Ok, je hoeft niet de 'luidruchtigste' poster te worden ofzo maar gewoon meeleven als iemand iets meemaakt mag iedereen hoor. Sterker nog, bepaalde mensen worden juist zo gewaardeerd omdat ze dat altijd doen. Bovendien, het probleem vind ik niet zo zeer dat je niet met alles meeleeft maar dat je ondanks dat van ons wel medeleven verwacht terwijl we je, zoals je zelf zegt, niet eens zo goed kennen.
maar, kan je zus zelf die beslissing niet nemen dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:23 schreef Greys het volgende:
We zijn nu uren verder en ik heb alleen het water nog maar aangemeld voor zus.
Ben gewoon te schijterig om een energieleverancier te kiezen, bang dat ik niet de beste/goedkoopste kies en háár dan dus met te hoge kosten opzadel. God dammit, wat ben ik toch een zeikerd en een schijterd af en toe. DURF EENS KNOPEN DOOR TE HAKKEN! Zo, dat was even tegen mezelf
ola!quote:
Joh, zo onwijs veel scheelt het niet hoor.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:23 schreef Greys het volgende:
We zijn nu uren verder en ik heb alleen het water nog maar aangemeld voor zus.
Ben gewoon te schijterig om een energieleverancier te kiezen, bang dat ik niet de beste/goedkoopste kies en háár dan dus met te hoge kosten opzadel. God dammit, wat ben ik toch een zeikerd en een schijterd af en toe. DURF EENS KNOPEN DOOR TE HAKKEN! Zo, dat was even tegen mezelf
Je doet alsof je de enige bent die geen tijd heeft om alles bij te lezen maar er zijn wel meer mensen die dat niet kunnen. Dat hoeft ook geen probleem te zijn. Maar, je hebt kennelijk wel tijd om af en toe een hele lap tekst te plaatsen waarvan je verwacht dat wij die lezen. Dan kun je in elk geval op die momenten toch evenveel tijd steken in het lezen van onze posts, een beetje kijken wat er nog meer speelt en proberen om daar ook op te reageren.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:24 schreef zwahiel het volgende:
Probeer ook wel feedback te geven, zoals ik dat ook wel vaker gedaan heb, maar het gaat hier eerlijk gezegd te snel om op alles te kunnen reageren. Mensen hoeven niet persé met mij mee te leven, maar ik doel vaak gewoon op klankbord reacties, meningen en opvattingen van de rest. Natuurlijk is het leuk als je steun e.d. van iedereen krijgt. Ik ben daar alleen niet echt de aangewezen persoon op, kom hier niet dagelijks (met vlagen wel) en dan krijg je gewoonweg niet alles mee, om dan elke keer drie of vier draadjes terug te gaan lezen, daar heb ik niet echt de tijd voor. Vaak Fok ik gewoon tussendoor als ik met dingen bezig ben. Dus lange draadjes lezen zit er dan gewoon niet in. Dat bedoel ik ook meer met de sociale rangorde die er is. Veel mensen hangen hier dagelijks rond die weten de beslommeringen, bezigheden en problemen van de rest, ik dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |