abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65913974
MoBlo, hoe was je wiskunde college?
pi_65913995
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:00 schreef heaven7 het volgende:
Ik eet niet ongezond hoor Ontbijt was magere yoghurt met sinnaasappelsap en lijnzaad en een knäckebrödje, tussendoor een appel. Maar mijn stofwisseling is niet echt vernaggeld omdat ik niet echt heb gelijnd nog de laatste maanden eigenlijk.
Dat je ontbijt gezond is, betekent nog niet dat je ongezonde lunch ineens OK is

Eet je nu substantieel minder dan dat je vroeger altijd deed?
pi_65914014
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:00 schreef heaven7 het volgende:
Ik eet niet ongezond hoor Ontbijt was magere yoghurt met sinnaasappelsap en lijnzaad en een knäckebrödje, tussendoor een appel. Maar mijn stofwisseling is niet echt vernaggeld omdat ik niet echt heb gelijnd nog de laatste maanden eigenlijk.
Het is één van de twee: of je valt af bij 1400 kcal, of je verbruikt veel minder dan je zou moeten.
Anders moet je eens proberen om met gezond eten toch aan de 2000 te komen, bijv. meer tussendoortjes en 's avonds nog extra knäckebrödjes met Slankie (magere dingen maar wel goed om je stofwisseling op gang te houden) of een appel ofzo, en kijken of je dan aankomt.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_65914053
Lijstje:
O: 1 geroosterde snee brood met daarop een balletje gehakt met ketchup en een gekookt eitje.
L: 1 geroosterde boterham met een restje rollade, mayo, sambal en hollandse rauwkost.
D: weet nog niet.

M'n bad was goddelijk. Nu maar eens wat gaan doen, de dag is bijna om
pi_65914063
Ja dat zou ik wel eens kunnen uitproberen idd Ik weet het niet precies!

En uh, ik vind 2 witte bolletjes als lunch eigenlijk geen wereldramp daar ik over het algemeen gewoon vrij gezond en normaal eet. Calorieën tellen en afvallen= ok maar niet alles hoeft überverantwoord gezond te zijn me dunkt. Het is wel erg lekker zo op z'n tijd namelijk
  dinsdag 10 februari 2009 @ 15:06:53 #131
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65914114
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:05 schreef heaven7 het volgende:
Ja dat zou ik wel eens kunnen uitproberen idd Ik weet het niet precies!

En uh, ik vind 2 witte bolletjes als lunch eigenlijk geen wereldramp daar ik over het algemeen gewoon vrij gezond en normaal eet. Calorieën tellen en afvallen= ok maar niet alles hoeft überverantwoord gezond te zijn me dunkt. Het is wel erg lekker zo op z'n tijd namelijk
Ik zou het ook wel overleven denk ik Sterker nog, misschien neem ik dat morgen wel mee naar mijn werk. Lekker, een wit zacht bolletje met roomboter en oude kaas en wat groen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 15:07:28 #132
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65914138
Wit brood / witte bolletjes moet je toch zowieso mijden? Die sterken het honger gevoel alleen maar is mij geleerd.

* zwahiel is weer terug van een heerlijke korte wintersport
Heerlijk! Ook al was het een groot vreet en zuip festijn het was geweldig. Deze week weer vol aan de bak met fitness zodat al die chips en dat ongezonde eten er weer af gaat.

Nog even over mij niet reageren op anderen, dat doe ik idd niet altijd nee, daar zit ook een simpele reden achter. Ik kan niet alles bijlezen, ook al lijk ik zeeën van tijd te hebben, ik probeer mijn internet gebruik eigenlijk wat te minderen om meer andere dingen te gaan doen. Daarbij heb ik af en toe wel 't gevoel dat 't hier een echt vrouwenclubje is en daar ga ik mijn vingers niet aan branden, jullie zijn wat meer into elkaar en ik hoef dat niet persé te zijn. Het is wel gezellig maar ik kom hier met regelmaat en onregelmaat binnenvallen, dus ben ik niet altijd op de hoogte van dingen die spelen. En ook in dit draadje heb je zo je sociale rangorde. Ik vind mezelf niet zo hoog in de rangorde staan, dus speel ik niet overal op in. En zoals ik al zei, ik vind het ook niet altijd vanuit mijn positie juist om op bepaalde dingen te reageren.

En natuurlijk gebruik ik jullie ook wel als klankbord hoor
en des te rottiger of minder goed in mijn vel ik me voel, des te meer dat ik klaag of zeik. Dat is helaas zo ingebakken in mijn persoontje.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_65914205
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:02 schreef Liejannuh het volgende:
MoBlo, hoe was je wiskunde college?
het wordt zwaar ben wel wat bang maar ga mn best doen dat wel
Ja doei.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 15:09:36 #134
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65914221
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:07 schreef zwahiel het volgende:
. En ook in dit draadje heb je zo je sociale rangorde. Ik vind mezelf niet zo hoog in de rangorde staan, dus speel ik niet overal op in. En zoals ik al zei, ik vind het ook niet altijd vanuit mijn positie juist om op bepaalde dingen te reageren.
Je reageert als een man! Iedereen kan en "mag" overal op reageren. Heeft niets met je plaats in de pikorde te maken
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_65914290
Ik vind sws dat het wel meevalt met die rangorde!!

Fijn dat het leuk was!!
pi_65914328
Hm, ik zou een beetje mannelijk tegenwicht juist wel kunnen waarderen
pi_65914342
Mwa ik zit aardig vol van die 2 broodjes Vult beter dan 4 kleine bruine boterhammen Had er wat komkommer opgedaan ook nog nee afwisseling is bij mij het sleutelwoord.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 15:14:27 #138
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65914385
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:52 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Heb je zelf gebeld ? Sterkte. Balen hč, als je "zo`n dag` hebt.
jup, zelf gebeld. Ja, zo'n hekel aan dit soort dagen, ik voel me zo nutteloos. En sociaal valt het dan tegen, niemand die wat wil doen, ik heb geen zin om wat te organiseren, en zo gaat de spiraal naar beneden...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_65914394
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:07 schreef zwahiel het volgende:
Wit brood / witte bolletjes moet je toch zowieso mijden? Die sterken het honger gevoel alleen maar is mij geleerd.
Ze vullen minder goed en minder lang maar het is op zich niet slecht voor je ofzo, hooguit minder goed. Je darmen worden blijer van bruin brood, maar af en toe een wit bolletje mag best.

Met dat verhaal over pikorde ben ik het niet helemaal eens. Ok, je hoeft niet de 'luidruchtigste' poster te worden ofzo maar gewoon meeleven als iemand iets meemaakt mag iedereen hoor. Sterker nog, bepaalde mensen worden juist zo gewaardeerd omdat ze dat altijd doen. Bovendien, het probleem vind ik niet zo zeer dat je niet met alles meeleeft maar dat je ondanks dat van ons wel medeleven verwacht terwijl we je, zoals je zelf zegt, niet eens zo goed kennen.
pi_65914515
Sugar, iedereen heeft het al gezegd, en ik voel me een beetje spuit 11, maar je slaat echt een beetje door.. Je bent BELACHELIJK SLANK!!! Als jij 2 weken jezelf alleen maar zou volstoppen met ongezonde dingen ben je nog niet dik te noemen.. Probeer toch een manier te vinden om weer normaal met eten om te gaan. Je weet wat gezond is.. je hoeft geen calorieën meer te tellen om te weten of je wel of niet gezond hebt gegeten.. Laat het los voor 3 weken en kijk wat er met je gewicht gebeurd, bevalt het je niet, ben je nog makkelijk op tijd om EVENTUEEL weer te gaan "lijnen"
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_65914555
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

het wordt zwaar ben wel wat bang maar ga mn best doen dat wel
Je kunt het! En anders vraag je toch gewoon om hulp van je studiegenoten?
pi_65914673
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:18 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Je kunt het! En anders vraag je toch gewoon om hulp van je studiegenoten?
gelukkig heb ik ook René nog, dat scheelt

30 colleges waarvan de helft hoorcollege en de helft werkcollege en 3 deeltoetsen om de 5 weken...

tsjakka
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 februari 2009 @ 15:23:04 #143
163650 Greys
pi_65914698
We zijn nu uren verder en ik heb alleen het water nog maar aangemeld voor zus.
Ben gewoon te schijterig om een energieleverancier te kiezen, bang dat ik niet de beste/goedkoopste kies en háár dan dus met te hoge kosten opzadel. God dammit, wat ben ik toch een zeikerd en een schijterd af en toe. DURF EENS KNOPEN DOOR TE HAKKEN! Zo, dat was even tegen mezelf
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65914735
eneco, tsjakka
Ja doei.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 15:24:17 #145
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65914746
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:09 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Je reageert als een man! Iedereen kan en "mag" overal op reageren. Heeft niets met je plaats in de pikorde te maken
Dat komt omdat ik er eentje ben
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:11 schreef conleche het volgende:
Ik vind sws dat het wel meevalt met die rangorde!!

Fijn dat het leuk was!!
Thanks, nu nog ff afrekenen met die (waarschijnlijk) gekneusde rip in mijn buik.
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:14 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ze vullen minder goed en minder lang maar het is op zich niet slecht voor je ofzo, hooguit minder goed. Je darmen worden blijer van bruin brood, maar af en toe een wit bolletje mag best.

Met dat verhaal over pikorde ben ik het niet helemaal eens. Ok, je hoeft niet de 'luidruchtigste' poster te worden ofzo maar gewoon meeleven als iemand iets meemaakt mag iedereen hoor. Sterker nog, bepaalde mensen worden juist zo gewaardeerd omdat ze dat altijd doen. Bovendien, het probleem vind ik niet zo zeer dat je niet met alles meeleeft maar dat je ondanks dat van ons wel medeleven verwacht terwijl we je, zoals je zelf zegt, niet eens zo goed kennen.
Probeer ook wel feedback te geven, zoals ik dat ook wel vaker gedaan heb, maar het gaat hier eerlijk gezegd te snel om op alles te kunnen reageren. Mensen hoeven niet persé met mij mee te leven, maar ik doel vaak gewoon op klankbord reacties, meningen en opvattingen van de rest. Natuurlijk is het leuk als je steun e.d. van iedereen krijgt. Ik ben daar alleen niet echt de aangewezen persoon op, kom hier niet dagelijks (met vlagen wel ) en dan krijg je gewoonweg niet alles mee, om dan elke keer drie of vier draadjes terug te gaan lezen, daar heb ik niet echt de tijd voor. Vaak Fok ik gewoon tussendoor als ik met dingen bezig ben. Dus lange draadjes lezen zit er dan gewoon niet in. Dat bedoel ik ook meer met de sociale rangorde die er is. Veel mensen hangen hier dagelijks rond die weten de beslommeringen, bezigheden en problemen van de rest, ik dus niet.

@Greys, niet mokken, gewoon kijken welke 't beste is, niet direct naar prijs kijken, anders had ze 't zelf moeten doen moet je maar denken. Goedkoop is vaak duurkoop, goed in je achterhoofd houden.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  dinsdag 10 februari 2009 @ 15:24:31 #146
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65914754
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:23 schreef Greys het volgende:
Ben gewoon te schijterig om een energieleverancier te kiezen, bang dat ik niet de beste/goedkoopste kies en háár dan dus met te hoge kosten opzadel. God dammit, wat ben ik toch een zeikerd en een schijterd af en toe. DURF EENS KNOPEN DOOR TE HAKKEN! Zo, dat was even tegen mezelf
maar, kan je zus zelf die beslissing niet nemen dan?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 15:25:59 #147
3185 Adelante
To let it go now
pi_65914803
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
tvp
ola!

vraagje: jij kon laatst zien wat gemiddelden waren bij de tentamencijfers, kun je dat uit dat TIS ergens halen of had de leraar dat aangegeven?

(eerste tentamen van januari behaald namelijk en wilde even vergelijken)
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 10 februari 2009 @ 15:26:44 #148
3185 Adelante
To let it go now
pi_65914828
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:24 schreef motorbloempje het volgende:
eneco, tsjakka
dat is geloof ik de duurste

http://www.gaslicht.com/nl/
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_65914868
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:23 schreef Greys het volgende:
Joh, zo onwijs veel scheelt het niet hoor.
Kijk hier maar eens. Stel dat je per ongeluk de allerduurste uitzoekt, dan is die misschien wel 10% duurder. Maar dan nog is het vastrecht het grootste deel van de rekening en scheelt het misschien een paar euro per maand.
Nou, dat kan je zus vast wel ophoesten.

Kortom: hak de knoop door!
pi_65914907
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:24 schreef zwahiel het volgende:

Probeer ook wel feedback te geven, zoals ik dat ook wel vaker gedaan heb, maar het gaat hier eerlijk gezegd te snel om op alles te kunnen reageren. Mensen hoeven niet persé met mij mee te leven, maar ik doel vaak gewoon op klankbord reacties, meningen en opvattingen van de rest. Natuurlijk is het leuk als je steun e.d. van iedereen krijgt. Ik ben daar alleen niet echt de aangewezen persoon op, kom hier niet dagelijks (met vlagen wel ) en dan krijg je gewoonweg niet alles mee, om dan elke keer drie of vier draadjes terug te gaan lezen, daar heb ik niet echt de tijd voor. Vaak Fok ik gewoon tussendoor als ik met dingen bezig ben. Dus lange draadjes lezen zit er dan gewoon niet in. Dat bedoel ik ook meer met de sociale rangorde die er is. Veel mensen hangen hier dagelijks rond die weten de beslommeringen, bezigheden en problemen van de rest, ik dus niet.
Je doet alsof je de enige bent die geen tijd heeft om alles bij te lezen maar er zijn wel meer mensen die dat niet kunnen. Dat hoeft ook geen probleem te zijn. Maar, je hebt kennelijk wel tijd om af en toe een hele lap tekst te plaatsen waarvan je verwacht dat wij die lezen. Dan kun je in elk geval op die momenten toch evenveel tijd steken in het lezen van onze posts, een beetje kijken wat er nog meer speelt en proberen om daar ook op te reageren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')